Umiejętności
Copywriting
Marketing
Public Relations
Social Media
Zarządzanie zespołem
Komunikacja w Social Media
Komunikacja zewnętrzna PR
PR wewnętrzny
Eventy - planowanie i organizacja
Wizerunek & PR
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Kreacji Marketingowej
- planowanie strategiczne
- planowanie i koordynowanie kampanii marketingowych i sprzedażowych
- produkcja ATL i BTL
- koordynacja wysokobudżetowych eventów (międzynarodowe prezentacje produktów: PIXEL i PROLUX)
- rozwój digital (projekt "Oknoplast lab.", nowy wizerunek social media)
- budowanie i zarządzanie zespołem
- negocjacje umów ramowych i projektowych z agencjami reklamowymi
- planowanie i zarządzanie budżetem
- wsparcie Public Relations
- planowanie i koordynowanie kampanii marketingowych i sprzedażowych
- produkcja ATL i BTL
- koordynacja wysokobudżetowych eventów (międzynarodowe prezentacje produktów: PIXEL i PROLUX)
- rozwój digital (projekt "Oknoplast lab.", nowy wizerunek social media)
- budowanie i zarządzanie zespołem
- negocjacje umów ramowych i projektowych z agencjami reklamowymi
- planowanie i zarządzanie budżetem
- wsparcie Public Relations
Specjalista ds. PR
- Prowadzenie działań z zakresu marketingu oraz public relations
- Odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną
- Wdrażanie strategii marketingu cyfrowego oraz marketingu w zakresie mediów społecznościowych
- Tworzenie i aktualizacja materiałów wspierających sprzedaż
- Promocja i kształtowanie wizerunku Grupy Spółek w mediach
- Tworzenie strategii PR-owej w Grupie Spółek
- Kontakty z mediami: przygotowywanie informacji dla mediów, organizacja konferencji prasowych oraz eventów, aranżowanie wywiadów, tworzenie dobrej opinii o Grupie wśród przedstawicieli mediów,
- Stały monitoring prasy branżowej, powszechnej, wydawnictw oraz portali branżowych
- Przygotowywaniu firmowych wydawnictw: broszury, foldery, albumy, oraz elektronicznych: strona www, spoty
- Odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną
- Wdrażanie strategii marketingu cyfrowego oraz marketingu w zakresie mediów społecznościowych
- Tworzenie i aktualizacja materiałów wspierających sprzedaż
- Promocja i kształtowanie wizerunku Grupy Spółek w mediach
- Tworzenie strategii PR-owej w Grupie Spółek
- Kontakty z mediami: przygotowywanie informacji dla mediów, organizacja konferencji prasowych oraz eventów, aranżowanie wywiadów, tworzenie dobrej opinii o Grupie wśród przedstawicieli mediów,
- Stały monitoring prasy branżowej, powszechnej, wydawnictw oraz portali branżowych
- Przygotowywaniu firmowych wydawnictw: broszury, foldery, albumy, oraz elektronicznych: strona www, spoty
Specjalista ds. kontaktów z mediami i PR
- Promocja i kształtowanie wizerunku Grupy Spółek w mediach
- Udział w tworzeniu strategii marketingowej Grupy Spółek
- Kontakty z mediami: przygotowywanie informacji dla mediów, organizacja konferencji prasowych, aranżowanie wywiadów, tworzenie dobrej opinii o Grupie wśród przedstawicieli mediów,
- Publikacje artykułów technicznych i PR – owych w mediach branżowych
- Stały monitoring prasy branżowej, powszechnej, wydawnictw oraz portali branżowych
- Przygotowywaniu firmowych wydawnictw: broszury, foldery, albumy, oraz elektronicznych: strona www, spoty
- Aktualizacja strony www Spółek Grupy
- Współudział w organizacji promocyjnych wydarzeń krajowych i zagranicznych (targi, konferencje, szkolenia, sympozja)
- Przygotowywanie i publikacja relacji z udziału Grupy w wydarzeniach konferencyjnych, debatach, szkoleniach, targach
- Negocjowanie i sporządzanie umów
- Przygotowywanie prezentacji
- Udział w tworzeniu strategii marketingowej Grupy Spółek
- Kontakty z mediami: przygotowywanie informacji dla mediów, organizacja konferencji prasowych, aranżowanie wywiadów, tworzenie dobrej opinii o Grupie wśród przedstawicieli mediów,
- Publikacje artykułów technicznych i PR – owych w mediach branżowych
- Stały monitoring prasy branżowej, powszechnej, wydawnictw oraz portali branżowych
- Przygotowywaniu firmowych wydawnictw: broszury, foldery, albumy, oraz elektronicznych: strona www, spoty
- Aktualizacja strony www Spółek Grupy
- Współudział w organizacji promocyjnych wydarzeń krajowych i zagranicznych (targi, konferencje, szkolenia, sympozja)
- Przygotowywanie i publikacja relacji z udziału Grupy w wydarzeniach konferencyjnych, debatach, szkoleniach, targach
- Negocjowanie i sporządzanie umów
- Przygotowywanie prezentacji
stażystka
Biuro Prasowe, Urząd Marszałkowski w Krakowie
- Obsługa prasowa i fotograficzna wydarzeń związanych z samorządem
Województwa Małopolskiego
- Codzienny monitoring mediów
- Pisanie oraz redagowanie tekstów zamieszczanych na stronie www.malopolskie.pl
- Pomoc w przygotowaniach konferencji prasowych
Województwa Małopolskiego
- Codzienny monitoring mediów
- Pisanie oraz redagowanie tekstów zamieszczanych na stronie www.malopolskie.pl
- Pomoc w przygotowaniach konferencji prasowych
Projekty
Oknoplast lab.
Nowy projekt „OKNOPLAST lab.” to seria spotów, które w prosty sposób opowiadają o wszystkich zawiłościach związanych z oknami. Cykl filmów poradnikowych tłumaczy krok po kroku na co zwrócić uwagę przy doborze okien, przedstawia cechy produktów, różnice między modelami, a także odpowiada na nawet najtrudniejsze pytania klientów, które bali się wcześniej zadać. Wszystko po to, by każdy mógł ocenić swoje potrzeby i wybrać optymalne rozwiązanie dostosowane do indywidualnych wymagań i wnętrza domu. Do tego projekt ma lekką i zabawną formę, która przyciąga. W humorystyczny sposób możemy poznać różnice pomiędzy szybą antywłamaniową a standardową, dobrać okna do stylu naszego wnętrza, a także poznać jak działa szyba dźwiękoszczelna.
Zakres obowiązków
kreacja, planowanie projektu, udział w zdjęciach, koordynacja post produkcji po stronie Oknoplast, nadzór nad prowadzeniem kampanii digital, nadzór PR
PIXEL - międzynarodowy event, prezentacja produktu
26 kwietnia 2016 roku OKNOPLAST zaprosił międzynarodowych gości na spotkanie w samym centrum designu. Podczas wydarzenia wszyscy zgromadzeni zostali otoczeni zapierającymi dech w piersiach multimedialnymi prezentacjami i mappingiem 360°. Motywami przewodnimi eventu była technologia, design oraz światło. Podczas międzynarodowego eventu po raz pierwszy zaprezentowano nowy produkt firmy – okno PIXEL. Jest to jedyne designerskie okno na polskim rynku, które dostarcza do pomieszczeń o 22% więcej światła w porównaniu ze standardowymi oknami PVC. Dla zgromadzonych gości przygotowano dodatkowe atrakcje, w postaci koncertu zespołu BOKKA, wystawę prac Jacka Sroki, a także artystycznego performance zespołu Mira-Art.,
Spośród ponad stu zgłoszonych prac jury MP Power Awards wyłoniło trzy najlepsze w każdej kategorii. OKNOPLAST został nagrodzony w kategorii: event promocja marki B2B, zwyciężając z takimi firmami jak Mercedes i Samsung.
Spośród ponad stu zgłoszonych prac jury MP Power Awards wyłoniło trzy najlepsze w każdej kategorii. OKNOPLAST został nagrodzony w kategorii: event promocja marki B2B, zwyciężając z takimi firmami jak Mercedes i Samsung.
Zakres obowiązków
kreacja, realizacja, komunikacja eventu
PROLUX - prezentacja produktu
W dniu 23 kwietnia w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie odbyła się wyjątkowa konferencja prasowa, w czasie której Grupa OKNOPLAST przedstawiła najnowszy system okienny Prolux. Zarówno prezentacja innowacyjnego produktu, którego nazwę można rozumieć jako sprzyjający światłu, jak i formuła spotkania zorganizowane zostały z dużym rozmachem. Główną atrakcją wydarzenia była pierwsza w Europie i prawdopodobnie na świecie próba wytrzymałości okna z wykorzystaniem zabytkowego samolotu PWS-26.
Zakres obowiązków
koncepcja i kreacja eventu, realizacja, komunikacja PR
Szkolenia i kursy
Angażujący Lider - AON Hewitt
First Step Manager - Heuresis
Magia Wystąpięń - BMS Polska
First Step Manager - Heuresis
Magia Wystąpięń - BMS Polska
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Inne
Cechy i atuty:
- Doskonała umiejętność komunikacji
- Umiejętność organizacji pracy
- Dynamizm i pasja w działaniu
- Kreatywność i zaangażowanie
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Doskonała umiejętność komunikacji
- Umiejętność organizacji pracy
- Dynamizm i pasja w działaniu
- Kreatywność i zaangażowanie
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?