Magda Filipek

Magda Filipek

Specjalista
Łomianki, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja Umiejętności komunikacyjne Ekonomika Finanse Marketing Administracja biura Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Public Relations Obsługa urządzeń biurowych Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. administracji
Team - Serwis Poligraficzny Sp.J
Obowiązki – organizacja biura firmy, planowanie i rozliczanie produkcji, wystawianie faktur. Kontakt z dostawcami, monitorowanie płatności, współpraca z działem księgowości i HR.
Logo
Specjalista ds. administracji
Team-Elmis sp. z o.o.
Obowiązki- obsługa administracyjna zarządu oraz kierownika produkcji. Rozliczanie produkcji, wystawianie faktur. Nadzór nad serwisami obsługującymi firmę. Współpraca z działem księgowości i kadrami. Organizacja i przeprowadzanie rekrutacji w firmie.
Rohe Polska Sp. z o.o.
Sekretarka, Specjalista ds. serwisu i administracji
Obowiązki – obsługa sekretariatu centrali firmy: ewidencja korespondencji, faktur, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Współpraca z oddziałami firmy w Polsce. Rozliczanie delegacji krajowych, współpraca z działem księgowości, sporządzanie oddziałowych raportów sprzedaży. Współpraca z podwykonawcami – kompletowanie dokumentów, kontrola merytoryczna. Realizacja zapotrzebowań na materiały eksploatacyjne, biurowe, spożywcze. Współpraca z firmami kurierskimi. Współpraca z koordynatorem serwisu w oddziale: ewidencja zgłoszeń, wprowadzanie kart serwisowych. Rejestracja drukarek fiskalnych w Urzędzie Skarbowym dla naszego klienta firmy Shell Polska Sp. z o.o. Sprawowanie kontroli nad bazą drukarek fiskalnych i dokumentów zgłoszeniowych dla U.S. oraz współpraca z serwisem urządzeń fiskalnych, firmą UPOS. Wystawianie faktur i przygotowywanie załączników. Organizacja spotkań firmowych dla pracowników. Współpraca z działem kadr.
Logo
asystentka
Apteka S&S Laboratories
Obowiązki – prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji oraz przesyłek kurierskich, prowadzenie terminarza spotkań, realizacja zapotrzebowań na materiały eksploatacyjne, biurowe, spożywcze. Nadzór nad pracownikami gospodarczymi. Tworzenie grafiku zmian pracowników.
Logo
asystentka
Apteka Janki
Obowiązki – obsługa korespondencji oraz przesyłek kurierskich, realizacja zapotrzebowań na materiały eksploatacyjne, biurowe, spożywcze. Prowadzenie terminarza spotkań z przedstawicielami handlowymi.
gabinet stomatologiczny
specjalista ds. handlu i marketingu
Gabinet stomatologiczny
Obowiązki - prace administracyjno - biurowe, rejestracja pacjentów, realizacja zapotrzebowań na materiały biurowe oraz medyczne. Zamawianie materiałów reklamowych.
gabinet stomatologiczny
specjalista ds. handlu i marketingu
Gabinet stomatologiczny
Obowiązki - prace administracyjno - biurowe, rejestracja pacjentów, realizacja zapotrzebowań na materiały biurowe oraz medyczne. Zamawianie materiałów reklamowych.
Logo
handlowiec
Centrum Sprzętu Telekomunikacyjnego BAJM
Obowiązki – sporządzanie umów w dziale ERA GSM, prezentacja usług świadczonych przez operatora, wystawianie faktur , sporządzanie ofert, cenników, prowadzenie negocjacji handlowych , sporządzanie umów ratalnych w imieniu firmy LUKAS. Windykacja należności.
Logo
pracownik biurowy
Dealer Fiat Auto S.A. Felix
kompleksowa obsługa klienta, udzielanie informacji o formach sprzedaży i produktach, fakturowanie

Szkolenia i kursy

2011 - Kompetencje psychologiczne
2011 - Warsztaty z przedsiębiorczości
2011 - Excel przegląd narzędzi

Edukacja

Logo
Nowoczesne metody zarządzania strategicznego, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa w Warszawie im. Heleny Chodkowskiej
Logo
Administracja, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

Gotowanie
Psychologia dziecka

Inne

Umiejętność pracy w zespole, systematyczność i operatywność, umiejętność podejmowania decyzji w zakresie przyznanych kompetencji, umiejetność budowania dobrych relacji.