Magda Lenard

Media Planner (digital)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing Display Advertising E-commerce Google Adwords Google Analytics Lead Generation Online Marketing Analysis SEM Social Media Social Media Marketing Video Advertising YouTube Sprzedaż Marketing afiliacyjny E-mail marketing Reklama Online Kampanie reklamowe Google Adwords Prezentacje handlowe Komunikacja w Social Media Social Media Strategy Programmatic Marketing online marketing strategy Theme Media Press YouTube ads

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Star Digital
Media Manager
Kompleksowa opieka nad klientami w zakresie kampanii w nowych mediach.
Star Digital
Interactive Media Planner
tworzenie media planów i prezentacji
analiza badań (Gemius, MB SMG/KRC Net Track, MB SMG/KRC TGI)
realizacja kampanii
raportowanie/post buy
bieżący kontakt z klientami i partnerami biznesowymi (media, agencje reklamowe)
negocjacje cen i warunków zakupu mediów
Logo
Sales Manager Poland
Kwanko - NetAffiliation
planowanie kampanii w różnych modelach rozliczeniowych: CPM, CPC, CPL, CPS/e-commerce (przygotowywanie mediaplanów, prezentacji, wycen i ofert)
zakup mediów online (współpraca z domami mediowymi, portalami, sieciami reklamowymi, afiliacja)
pozyskiwanie i współpraca z klientami bezpośrednimi oraz domami mediowymi
implementacja kampanii
raportowanie/post buy
Mediaplanet Publishing House Sp. z o.o.
Project Manager
tworzenie koncepcji publikacji (biznesowe, medyczne, lifestyle etc.)
zarządzanie redakcją (pozyskiwanie ekspertów, współpraca z dziennikarzami, korekta)
aktywny udział przy składzie publikacji (współpraca z grafikami, korekta, prace nad layoutem, projektowanie reklam na życzenie Klienta)
dbanie o wynik finansowy publikacji, aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
współpraca z agencjami PR oraz domami mediowymi
Przykładowe projekty:
Programy lojalnościowe, Rzeczpospolita, czerwiec 2011
Benefity grupowe, Dziennik Gazeta Prawna, wrzesień 2011
Inteligentne miasto, Rzeczpospolita, listopad 2011
Bitwa o talent, Rzeczpospolita, luty 2012
ING USŁUGI FINANSOWE S.A
Asystentka Dyrektora Marketingu
udział w projektach BTL, CSR, direct marketing

Edukacja

Logo
Doradztwo Polityczne, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu
Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Logo
Politologia, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Afiliacje.pl
Afiliacje.pl
Informacje z dziedziny performance marketingu. Wszystko o programach partnerskich. Blog dla afiliantów (wydawców) i reklamodawców.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Performance Marketing
Performance Marketing
Grupa dla osób zainteresowanych tematem kampanii reklamowych w Internecie, rozliczanych wyłącznie za efekty.
Performance Marketing Experts
Performance Marketing Experts
Grupa dla ekspertów i liderów rynku reklamy internetowej. Omawiane są nowe trendy, efektywne rozwiązania reklamy internetowej, innowacyjne technologie, konferencje i spotkania branżowe.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką