Umiejętności
Digital Marketing
Display Advertising
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Lead Generation
Online Marketing Analysis
SEM
Social Media
Social Media Marketing
Video Advertising
YouTube
Sprzedaż
Marketing afiliacyjny
E-mail marketing
Reklama Online
Kampanie reklamowe Google Adwords
Prezentacje handlowe
Komunikacja w Social Media
Social Media Strategy
Programmatic Marketing
online marketing strategy
Theme Media Press
YouTube ads
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Interactive Media Planner
tworzenie media planów i prezentacji
analiza badań (Gemius, MB SMG/KRC Net Track, MB SMG/KRC TGI)
realizacja kampanii
raportowanie/post buy
bieżący kontakt z klientami i partnerami biznesowymi (media, agencje reklamowe)
negocjacje cen i warunków zakupu mediów
analiza badań (Gemius, MB SMG/KRC Net Track, MB SMG/KRC TGI)
realizacja kampanii
raportowanie/post buy
bieżący kontakt z klientami i partnerami biznesowymi (media, agencje reklamowe)
negocjacje cen i warunków zakupu mediów
Sales Manager Poland
Kwanko - NetAffiliation
planowanie kampanii w różnych modelach rozliczeniowych: CPM, CPC, CPL, CPS/e-commerce (przygotowywanie mediaplanów, prezentacji, wycen i ofert)
zakup mediów online (współpraca z domami mediowymi, portalami, sieciami reklamowymi, afiliacja)
pozyskiwanie i współpraca z klientami bezpośrednimi oraz domami mediowymi
implementacja kampanii
raportowanie/post buy
zakup mediów online (współpraca z domami mediowymi, portalami, sieciami reklamowymi, afiliacja)
pozyskiwanie i współpraca z klientami bezpośrednimi oraz domami mediowymi
implementacja kampanii
raportowanie/post buy
Project Manager
tworzenie koncepcji publikacji (biznesowe, medyczne, lifestyle etc.)
zarządzanie redakcją (pozyskiwanie ekspertów, współpraca z dziennikarzami, korekta)
aktywny udział przy składzie publikacji (współpraca z grafikami, korekta, prace nad layoutem, projektowanie reklam na życzenie Klienta)
dbanie o wynik finansowy publikacji, aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
współpraca z agencjami PR oraz domami mediowymi
Przykładowe projekty:
Programy lojalnościowe, Rzeczpospolita, czerwiec 2011
Benefity grupowe, Dziennik Gazeta Prawna, wrzesień 2011
Inteligentne miasto, Rzeczpospolita, listopad 2011
Bitwa o talent, Rzeczpospolita, luty 2012
zarządzanie redakcją (pozyskiwanie ekspertów, współpraca z dziennikarzami, korekta)
aktywny udział przy składzie publikacji (współpraca z grafikami, korekta, prace nad layoutem, projektowanie reklam na życzenie Klienta)
dbanie o wynik finansowy publikacji, aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
współpraca z agencjami PR oraz domami mediowymi
Przykładowe projekty:
Programy lojalnościowe, Rzeczpospolita, czerwiec 2011
Benefity grupowe, Dziennik Gazeta Prawna, wrzesień 2011
Inteligentne miasto, Rzeczpospolita, listopad 2011
Bitwa o talent, Rzeczpospolita, luty 2012
Asystentka Dyrektora Marketingu
udział w projektach BTL, CSR, direct marketing
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Afiliacje.pl
Informacje z dziedziny performance marketingu. Wszystko o programach partnerskich. Blog dla afiliantów (wydawców) i reklamodawców.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Performance Marketing
Grupa dla osób zainteresowanych tematem kampanii reklamowych w Internecie, rozliczanych wyłącznie za efekty.
Performance Marketing Experts
Grupa dla ekspertów i liderów rynku reklamy internetowej. Omawiane są nowe trendy, efektywne rozwiązania reklamy internetowej, innowacyjne technologie, konferencje i spotkania branżowe.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?