Umiejętności
Microsoft Excel
Navigator
spedycja
Transport
Obsługa klienta
Negocjacje z klientami
SPEED
ADR
Transporeon
konwencja CMR
Windykacja telefoniczna
Teleroute
TimoCOM, TRANS
Znajomość przepisów czasu pracy kierowców
Planowanie trasy
Wtransnet
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Spedytor Krajowy i Międzynarodowy
Obsługa klientów firmy w zakresie transportu międzynarodowego.
Negocjowanie z klientami warunków współpracy oraz przygotowanie ofert handlowych.
Utrzymywanie i podnoszenie ciągłości sprzedaży dla obecnych klientów.
Sprzedaży nowych usług stałym klientom firmy.
Weryfikacja i akceptacja faktur wystawianych przez partnerów i przewoźników.
Negocjowanie z klientami warunków współpracy oraz przygotowanie ofert handlowych.
Utrzymywanie i podnoszenie ciągłości sprzedaży dla obecnych klientów.
Sprzedaży nowych usług stałym klientom firmy.
Weryfikacja i akceptacja faktur wystawianych przez partnerów i przewoźników.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Dystrybucji Krajowej
realizację zleceń klientów - ustalanie warunków przeprowadzenia transportu i terminów realizacji
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami
kreatywne rozwiązywanie powstałych problemów i trudności
dokumentowanie i raportowanie zdarzeń nietypowych
osługa reklamacji – rejestrowanie sprawy w systemie, kompletowanie dokumentów, kontakt z brokerem
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami
kreatywne rozwiązywanie powstałych problemów i trudności
dokumentowanie i raportowanie zdarzeń nietypowych
osługa reklamacji – rejestrowanie sprawy w systemie, kompletowanie dokumentów, kontakt z brokerem
Dyspozytor w Dziale Spedycji Międzynarodowej
kompleksowa obsługa międzynarodowych transportów drobnicowych
(ścisła współpraca z partnerami oraz oddziałami zagranicznymi z uwzględnieniem kierunków celnych)
kompleksowa obsługa transportów całopojazdowych i częściowych
(negocjowanie stawek z przewoźnikami i klientami)
weryfikacja i akceptacja faktur wystawianych przez partnerów i przewoźników
sporządzanie raportów dotyczących rentowności na poszczególnych kierunkach
(ścisła współpraca z partnerami oraz oddziałami zagranicznymi z uwzględnieniem kierunków celnych)
kompleksowa obsługa transportów całopojazdowych i częściowych
(negocjowanie stawek z przewoźnikami i klientami)
weryfikacja i akceptacja faktur wystawianych przez partnerów i przewoźników
sporządzanie raportów dotyczących rentowności na poszczególnych kierunkach
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Spedycji Międzynarodowej
realizację zleceń klientów - ustalanie warunków przeprowadzenia transportu i terminów realizacji
ścisła współpraca z Agencją Celną - obsługa kierunków bałkańskich oraz Rosji i Ukrainy
windykowanie należności
kompletowanie dokumentów reklamacyjnych
ścisła współpraca z Agencją Celną - obsługa kierunków bałkańskich oraz Rosji i Ukrainy
windykowanie należności
kompletowanie dokumentów reklamacyjnych
Asystentka Działu Sprzedaży
negocjowanie z klientami warunków współpracy oraz przygotowanie ofert handlowych
utrzymywanie i podnoszenie ciagłości sprzedaży dla obecnych klientów
sprzedaży nowych usług stałym klientom firmy
współpraca z Przedstawicielem Handlowym w zakresie realizacji założonego planu sprzedaży
prowadzenie kalendarza sporkań Przedstawiciela Handlowego
utrzymywanie i podnoszenie ciagłości sprzedaży dla obecnych klientów
sprzedaży nowych usług stałym klientom firmy
współpraca z Przedstawicielem Handlowym w zakresie realizacji założonego planu sprzedaży
prowadzenie kalendarza sporkań Przedstawiciela Handlowego
Szkolenia i kursy
- Gospodarka magazynowa
Zarządzanie Magazynem i logistyka magazynowa
- Praktyczna znajomość przepisów dot. czasu pracy kierowców
- Konwencja CMR - prawa i obowiązki: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy
- Profesjonalna obsługa klienta
- Skuteczna windykacja
Zarządzanie Magazynem i logistyka magazynowa
- Praktyczna znajomość przepisów dot. czasu pracy kierowców
- Konwencja CMR - prawa i obowiązki: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy
- Profesjonalna obsługa klienta
- Skuteczna windykacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Transport/Spedycja
Spedycja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Organizacje
Fundacja 4x4 Dzieciom
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Behawiorystyka
Zachowania zwierząt, problemy dotyczące ich zachowań, sposobów modyfikacji zachowań zwierząt. Relacje pomiędzy człowiekiem i zwierzęciem towarzyszącym.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Pasjonaci Logistyki
Cel grupy to swobodna wymiana poglądów na tematy logistyczne, także te związane z zatrudnieniem czy wykształceniem.