Magdalena Bielecka

Magdalena Bielecka

Bielawa, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Bankowość Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Call Centers

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
franczyzobiorca
Euro Bank S.A.
Prowadzenie placówki bankowej.
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami Banku.
Rekrutacja nowych pracowników.
Nadzór nad pracownikami, motywowanie oraz rozliczanie z efektywności podjętych działań.
Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami, udział w akcjach marketingowych)
Logo
Własna działalność - właściciel firmy
Magdalena Bielecka - doradztwo finansowe
Santander Bank Polska
Doradca klienta
Budowanie i rozwijanie relacji z klientem
Sprzedaż produktów bankowych
Realizacja wyznaczonych celów
Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez klientów
Doradztwo w zakresie produktów oraz usług bankowych dla klientów indywidualnych identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów
Dbałość o jakość obsługi
PKO Bank Polski
DORADCA KLIENTA
1. Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.

2. Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.

3. Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling)

4. Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych

5. Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.

6. Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez klientów, rozliczanie kasy
Logo
LIDER DZIAŁU SPRZEDAŻY
Uni Call Service Sp. z o.o
1 Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów z sektora B2B
2 Budowanie i dbanie o dobre relacje z klientami pozyskanymi
3 Zarządzanie zespołem sprzedażowym
4 Nadzorowanie działań i organizacja pracy zespołu
5 Raportowanie
6 Realizacja wyznaczonych celów
Logo
KOORDYNATOR DZIAŁU SPRZEDAŻY
Uni Call Service Sp. z o.o.
1 Budowanie i zarządzanie zespołem
2 Motywowanie i kontrola zespołu
3 Monitorowanie zamówień
4 Dbanie o dobre relacje z klientami
5 Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów
6 Sporządzanie raportów
7 Przeprowadzanie rekrutacji
8 Analiza wyników sprzedażowych
9 Doskonalenia pracowników z zakresu sprzedaży
e-Kancelaria Grupa Prawno-Finansowa S.A.
LIDER DZIAŁU SPRZEDAŻY
1. Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów z sektora B2B
2. Dbanie o dobre relacje z pozyskanymi klientami
3. Zarządzanie zespołem sprzedażowym
4. Nadzorowanie działań i organizacja pracy zespołu
5. Raportowanie
6. Realizacja wyznaczonych celów

Szkolenia i kursy

06/2017 - KURS AGENTA PZU Organizator: PZU
08/2014 - KURS KASJERA ZŁOTOWO - WALUTOWEGO Organizator: BYDGOSKA SZKOŁA BANKOWA PLACÓWKA KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W BYDGOSZCZY
05/2014 - AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA JEDNOSTEK FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH PKO TFI Organizator: PKO TFI 03/2014 - ROZPOZNAWANIE AUTENTYCZNOŚCI POLSKICH I ZAGRANICZNYCH ZNAKÓW PIENIĘŻNYCH Organizator: MIĘDZYNARODOWA SZKOŁA BANKOWOŚCI I FINANSÓW SP. ZO.O
10/2012 -WSTĘPNE SZKOLENIE DLA KANAŁU PLAY TELESALES Organizator: UNI CALL SERVICE SP.ZO.O

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Politechnika Opolska

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Podróże
Ogrodnictwo
Pływanie