Magdalena Bielecka
Bielawa,
dolnośląskie
Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Bankowość
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Call Centers
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
franczyzobiorca
Euro Bank S.A.
Prowadzenie placówki bankowej.
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami Banku.
Rekrutacja nowych pracowników.
Nadzór nad pracownikami, motywowanie oraz rozliczanie z efektywności podjętych działań.
Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami, udział w akcjach marketingowych)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami Banku.
Rekrutacja nowych pracowników.
Nadzór nad pracownikami, motywowanie oraz rozliczanie z efektywności podjętych działań.
Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami, udział w akcjach marketingowych)
Doradca klienta
Budowanie i rozwijanie relacji z klientem
Sprzedaż produktów bankowych
Realizacja wyznaczonych celów
Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez klientów
Doradztwo w zakresie produktów oraz usług bankowych dla klientów indywidualnych identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów
Dbałość o jakość obsługi
Sprzedaż produktów bankowych
Realizacja wyznaczonych celów
Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez klientów
Doradztwo w zakresie produktów oraz usług bankowych dla klientów indywidualnych identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów
Dbałość o jakość obsługi
DORADCA KLIENTA
1. Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
2. Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.
3. Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling)
4. Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych
5. Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
6. Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez klientów, rozliczanie kasy
2. Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.
3. Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling)
4. Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych
5. Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
6. Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez klientów, rozliczanie kasy
KOORDYNATOR DZIAŁU SPRZEDAŻY
Uni Call Service Sp. z o.o.
1 Budowanie i zarządzanie zespołem
2 Motywowanie i kontrola zespołu
3 Monitorowanie zamówień
4 Dbanie o dobre relacje z klientami
5 Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów
6 Sporządzanie raportów
7 Przeprowadzanie rekrutacji
8 Analiza wyników sprzedażowych
9 Doskonalenia pracowników z zakresu sprzedaży
2 Motywowanie i kontrola zespołu
3 Monitorowanie zamówień
4 Dbanie o dobre relacje z klientami
5 Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów
6 Sporządzanie raportów
7 Przeprowadzanie rekrutacji
8 Analiza wyników sprzedażowych
9 Doskonalenia pracowników z zakresu sprzedaży
LIDER DZIAŁU SPRZEDAŻY
1. Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów z sektora B2B
2. Dbanie o dobre relacje z pozyskanymi klientami
3. Zarządzanie zespołem sprzedażowym
4. Nadzorowanie działań i organizacja pracy zespołu
5. Raportowanie
6. Realizacja wyznaczonych celów
2. Dbanie o dobre relacje z pozyskanymi klientami
3. Zarządzanie zespołem sprzedażowym
4. Nadzorowanie działań i organizacja pracy zespołu
5. Raportowanie
6. Realizacja wyznaczonych celów
Szkolenia i kursy
06/2017 - KURS AGENTA PZU Organizator: PZU
08/2014 - KURS KASJERA ZŁOTOWO - WALUTOWEGO Organizator: BYDGOSKA SZKOŁA BANKOWA PLACÓWKA KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W BYDGOSZCZY
05/2014 - AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA JEDNOSTEK FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH PKO TFI Organizator: PKO TFI 03/2014 - ROZPOZNAWANIE AUTENTYCZNOŚCI POLSKICH I ZAGRANICZNYCH ZNAKÓW PIENIĘŻNYCH Organizator: MIĘDZYNARODOWA SZKOŁA BANKOWOŚCI I FINANSÓW SP. ZO.O
10/2012 -WSTĘPNE SZKOLENIE DLA KANAŁU PLAY TELESALES Organizator: UNI CALL SERVICE SP.ZO.O
08/2014 - KURS KASJERA ZŁOTOWO - WALUTOWEGO Organizator: BYDGOSKA SZKOŁA BANKOWA PLACÓWKA KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W BYDGOSZCZY
05/2014 - AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA JEDNOSTEK FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH PKO TFI Organizator: PKO TFI 03/2014 - ROZPOZNAWANIE AUTENTYCZNOŚCI POLSKICH I ZAGRANICZNYCH ZNAKÓW PIENIĘŻNYCH Organizator: MIĘDZYNARODOWA SZKOŁA BANKOWOŚCI I FINANSÓW SP. ZO.O
10/2012 -WSTĘPNE SZKOLENIE DLA KANAŁU PLAY TELESALES Organizator: UNI CALL SERVICE SP.ZO.O
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Podróże
Ogrodnictwo
Pływanie
Ogrodnictwo
Pływanie