Umiejętności
Facebook Marketing
Negocjacje
Facebook ads
organizacja
organizacja eventów
Strategia komunikacji marki
wdrażanie nowych projektów
stategie marketingowe
Wdrażanie nowych produktów
Marketing Influencer
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
• Obsługa fanpage’y produktowych (kreacja postów, FB Ads, optymalizacja kampanii)
• Nadzór nad agencjami SM obsługujących profile produktowe
• Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, drukarniami i pozostałymi podwykonawcami (tworzenie contentu, optymalizacja kampanii reklamowych, opracowywanie stron www, tworzenie i publikacja reklam produktowych do gazetek sieciowych, realizacja kampanii z influencerami)
• Współpraca z sieciami handlowymi (Kupcy sieci Biedronka, Tesco, Netto, Lidl) przy wprowadzaniu marek własnych, jak i wprowadzaniu produktu na rynki zagraniczne
• Wprowadzanie do obrotu hurtowego i detalicznego nowych produktów (opracowanie koncepcji butelki, etykiety, współpraca z agencjami badawczymi przy badaniach focusowych konceptu, współpraca z drukarniami przy implementacji etykiet)
• Organizacja eventów (wewnątrzfirmowych, promocyjnych dla produktów, stoisk wystawienniczych na targach branżowych krajowych i zagranicznych)
• Monitoring działań konkurencji
• POS (projektowanie, zamawianie, dystrybucja wśród handlowców)
• Pisanie tekstów marketingowych (na potrzeby etykiet oraz do prezentacji dla Działu Handlowego)
• Współpraca przy projektowaniu oraz odpowiedzialność za budżet marketingowy marki,
• Projektowanie strategii rozwoju marki (współpraca z Działem R&D, organizacja i udział w badaniach sensorycznych oraz focusowych, monitoring marek w internecie)
• Współpraca z Działem Sprzedaży (kanał Tradycja oraz Modern) przy planowaniu aktywności (degustacje, promocje gazetkowe), analiza danych sprzedażowych oraz planowanie akcji mających na celu wsparcie sprzedaży, analiza pracy PH pod kątem marketingowym (ekspozycje, wykorzystanie materiałów POS), współpraca z Działem Sprzedaży przy opracowywaniu oraz wdrażaniu akcji pro-sprzedażowych (programy motywacyjne offline i online)
• Podstawowa obsługa graficzna
• Nadzór nad agencjami SM obsługujących profile produktowe
• Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, drukarniami i pozostałymi podwykonawcami (tworzenie contentu, optymalizacja kampanii reklamowych, opracowywanie stron www, tworzenie i publikacja reklam produktowych do gazetek sieciowych, realizacja kampanii z influencerami)
• Współpraca z sieciami handlowymi (Kupcy sieci Biedronka, Tesco, Netto, Lidl) przy wprowadzaniu marek własnych, jak i wprowadzaniu produktu na rynki zagraniczne
• Wprowadzanie do obrotu hurtowego i detalicznego nowych produktów (opracowanie koncepcji butelki, etykiety, współpraca z agencjami badawczymi przy badaniach focusowych konceptu, współpraca z drukarniami przy implementacji etykiet)
• Organizacja eventów (wewnątrzfirmowych, promocyjnych dla produktów, stoisk wystawienniczych na targach branżowych krajowych i zagranicznych)
• Monitoring działań konkurencji
• POS (projektowanie, zamawianie, dystrybucja wśród handlowców)
• Pisanie tekstów marketingowych (na potrzeby etykiet oraz do prezentacji dla Działu Handlowego)
• Współpraca przy projektowaniu oraz odpowiedzialność za budżet marketingowy marki,
• Projektowanie strategii rozwoju marki (współpraca z Działem R&D, organizacja i udział w badaniach sensorycznych oraz focusowych, monitoring marek w internecie)
• Współpraca z Działem Sprzedaży (kanał Tradycja oraz Modern) przy planowaniu aktywności (degustacje, promocje gazetkowe), analiza danych sprzedażowych oraz planowanie akcji mających na celu wsparcie sprzedaży, analiza pracy PH pod kątem marketingowym (ekspozycje, wykorzystanie materiałów POS), współpraca z Działem Sprzedaży przy opracowywaniu oraz wdrażaniu akcji pro-sprzedażowych (programy motywacyjne offline i online)
• Podstawowa obsługa graficzna
Specjalista ds. marketingu
• Tworzenie informacji oraz notatek prasowych, opisów produktów na stronę internetową
• Współpraca z portalami branżowymi (nadzór oraz tworzenie treści merytorycznych)
• Odpowiedzialność za kampanie promocyjne (kanał tradycyjny oraz internetowy)
• Administracja strony internetowej oraz fanpage’y na Facebooku
• Tworzenie i wysyłka newslettera branżowego
• Produktowe uaktualnienie sklepu internetowego
• Organizacja eventów (konferencje branżowe dla kluczowych klientów, stoiska wystawiennicze)
• Wsparcie działu handlowego przy realizacji zamówień dla klientów
• Koordynacja przygotowania oraz produkcji filmów prezentujących case study
• Współpraca z portalami branżowymi (nadzór oraz tworzenie treści merytorycznych)
• Odpowiedzialność za kampanie promocyjne (kanał tradycyjny oraz internetowy)
• Administracja strony internetowej oraz fanpage’y na Facebooku
• Tworzenie i wysyłka newslettera branżowego
• Produktowe uaktualnienie sklepu internetowego
• Organizacja eventów (konferencje branżowe dla kluczowych klientów, stoiska wystawiennicze)
• Wsparcie działu handlowego przy realizacji zamówień dla klientów
• Koordynacja przygotowania oraz produkcji filmów prezentujących case study
Specjalista ds. marketingu
Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi
• Odpowiedzialność za kampanie promocyjne (kanał tradycyjny oraz internetowy)
• Kontakt z agencjami graficznymi (projektowanie materiałów reklamowych i kampanii promocyjnych)
• Tworzenie kampanii promocyjnych w Internecie w oparciu o linki sponsorowane
• Tworzenie budżetu marketingowego oraz odpowiedzialność za realizację jego założeń
• Stworzenie i administracja strony internetowej oraz fanpage na Facebooku
• Tworzenie i dystrybucja newslettera
• Koordynacja eventów (kreacja stoisk wystawienniczych, udział w Targach Edukacyjnych na terenie całej Polski, organizacja konferencji)
• Współpraca ze szpitalami przy organizacji praktyk dla studentów
• Obsługa fotograficzna wydarzeń z życia Uczelni.
• Kontakt z agencjami graficznymi (projektowanie materiałów reklamowych i kampanii promocyjnych)
• Tworzenie kampanii promocyjnych w Internecie w oparciu o linki sponsorowane
• Tworzenie budżetu marketingowego oraz odpowiedzialność za realizację jego założeń
• Stworzenie i administracja strony internetowej oraz fanpage na Facebooku
• Tworzenie i dystrybucja newslettera
• Koordynacja eventów (kreacja stoisk wystawienniczych, udział w Targach Edukacyjnych na terenie całej Polski, organizacja konferencji)
• Współpraca ze szpitalami przy organizacji praktyk dla studentów
• Obsługa fotograficzna wydarzeń z życia Uczelni.
Specjalista ds. marketingu
• Udział w tworzeniu i realizacji polityki marketingowej Uczelni
• Kontakt i współpraca z Działami reklamy gazet lokalnych i ogólnopolskich (Metro, Metropol, Gazeta Prawna, Kurier Południowy)
• Kontakt i współpraca z redakcjami portali internetowych (Google.pl, Onet.pl, Studia.pl, Matura.pl)
• Organizacja eventów (spotkania z licealistami, organizacja stoisk Uczelni na Targach Edukacyjnych, organizacja obchodów X-lecia Uczelni)
• Organizacja przetargów
• Kontakt i współpraca z Działami reklamy gazet lokalnych i ogólnopolskich (Metro, Metropol, Gazeta Prawna, Kurier Południowy)
• Kontakt i współpraca z redakcjami portali internetowych (Google.pl, Onet.pl, Studia.pl, Matura.pl)
• Organizacja eventów (spotkania z licealistami, organizacja stoisk Uczelni na Targach Edukacyjnych, organizacja obchodów X-lecia Uczelni)
• Organizacja przetargów
Szkolenia i kursy
• 11/2017 Power [Full] Brand – konferencja z zakresu influence marketingu, Warszawa
• 03/2016 I love Marketing – konferencja marketingowa, Warszawa
• 11/2014 Facebook Marketing i Facebook Ads – kurs z zakresu marketingu i reklamy na FB
• 09/2012 Kurs graficzny dla osób bez wykształcenia plastycznego (Corel Draw, Photoshop, InDesign)
• 2010 Kurs Zamówienia publiczne
• 10/2005 Autoprezentacja - IPT Łódź
• 06/2004 Profesjonalna Obsługa Klienta – IPT Łódź
• Obsługa pakietu Microsoft Office
• 03/2016 I love Marketing – konferencja marketingowa, Warszawa
• 11/2014 Facebook Marketing i Facebook Ads – kurs z zakresu marketingu i reklamy na FB
• 09/2012 Kurs graficzny dla osób bez wykształcenia plastycznego (Corel Draw, Photoshop, InDesign)
• 2010 Kurs Zamówienia publiczne
• 10/2005 Autoprezentacja - IPT Łódź
• 06/2004 Profesjonalna Obsługa Klienta – IPT Łódź
• Obsługa pakietu Microsoft Office
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Polityka, ekonomia, bieganie, fotografia
Inne
• Angielski – B1
• Obsługa komputera
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Umiejętność szybkiego uczenia się i pracy pod presją czasu
• Poczucie humoru
• Prawo jazdy
• Obsługa komputera
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Umiejętność szybkiego uczenia się i pracy pod presją czasu
• Poczucie humoru
• Prawo jazdy
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.