Umiejętności
Back Office
Negocjacje
Optymalizacja procesów
Praca projektowa
Rekrutacja
Raportowanie i analizy
Zarządzanie zespołem
Efektywne zarządzanie czasem
VBA Excel
Tworzenie procedur, instrukcji i materiałów informacyjnych,
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Umów
DUON S.A.
Nadzór nad efektywną i płynną realizacją zadań zespołu Back Office oraz wsparcie Działów Sprzedaży w realizacji założeń sprzedażowych. Monitorowanie efektywności pracy podległych pracowników, rekrutacja oraz motywowanie pracowników. Tworzenie oraz modyfikacja procedur. Przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu spółki.
Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Zapewnienie płynnej i efektywnej obsługi Działów Sprzedaży oraz realizacja procesu wsparcia sprzedaży dla ogłoszeń i reklam internetowych i prasowych dla serwisów internetowych i wydawnictw Grupy Agora SA.
Nadzór pracy specjalistów ds. realizacji zleceń oraz monitorowanie efektywności pracy podległych pracowników. Tworzenie i modyfikacja procedur. Uczestnictwo w procesach wdrażania nowych ofert sprzedażowych
Nadzór pracy specjalistów ds. realizacji zleceń oraz monitorowanie efektywności pracy podległych pracowników. Tworzenie i modyfikacja procedur. Uczestnictwo w procesach wdrażania nowych ofert sprzedażowych
Naczelnik Wydziału w Departamencie Wsparcia Operacyjnego Bankowości Transgranicznej
BRE Centrum Rozliczeń i Informacji CERI
Nadzór oraz koordynacja prac podległego zespołu, motywowanie, szkolenie oraz rekrutacja pracowników.
Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów, redukcję kosztów operacyjnych oraz komunikacji wewnętrznej.
Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów, redukcję kosztów operacyjnych oraz komunikacji wewnętrznej.
Główny Specjalista
BRE Centrum Rozliczeń i Informacji CERI
Obsługa backoffice otwarcia rachunków indywidualnych mBanku. Nadzór oraz obsługa posprzedażowa produktu IKE.
Udział w pierwszym zagranicznym projekcie mBanku mającym na celu uruchomienie oddziałów Banku w Czechach i na Słowacji, odpowiedzialność za stworzenie procedur obsługi backoffice, uczestnictwo w testach systemów do obsługi zagranicznych oddziałów oraz tworzenia nowego zespołu do obsługi oddziałów.
Udział w pracach projektowych w tym odpowiedzialność za przygotowanie i wdrożenie obsługi wyciągów dla klientów BRE Banku SA.
Udział w projekcie dotyczącym modyfikacji przebiegów procesu otwarcia rachunków masowych oraz przygotowanie i wdrożenie obsługi wydruków masowych.
Udział w pierwszym zagranicznym projekcie mBanku mającym na celu uruchomienie oddziałów Banku w Czechach i na Słowacji, odpowiedzialność za stworzenie procedur obsługi backoffice, uczestnictwo w testach systemów do obsługi zagranicznych oddziałów oraz tworzenia nowego zespołu do obsługi oddziałów.
Udział w pracach projektowych w tym odpowiedzialność za przygotowanie i wdrożenie obsługi wyciągów dla klientów BRE Banku SA.
Udział w projekcie dotyczącym modyfikacji przebiegów procesu otwarcia rachunków masowych oraz przygotowanie i wdrożenie obsługi wydruków masowych.
Szkolenia i kursy
2012 - Akademia Menedżera
2010 - Rekrutacja i ocena pracowników
2010 - MS Excel poziom zaawansowany
2010 - Komunikacja w zespole
2010 - Zarządzanie projektami
2010 - Negocjacje i sprzedaż usług
2010 - ABC Bankowości
2008 - Inteligencja Emocjonalna EQ
2007 - Efektywności koordynatora
2010 - Rekrutacja i ocena pracowników
2010 - MS Excel poziom zaawansowany
2010 - Komunikacja w zespole
2010 - Zarządzanie projektami
2010 - Negocjacje i sprzedaż usług
2010 - ABC Bankowości
2008 - Inteligencja Emocjonalna EQ
2007 - Efektywności koordynatora
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Rower, film, internet
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy