Umiejętności
Access
Microsoft Excel
Project Management
Six Sigma
Analiza danych - Data Analysis
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Protetyk Słuchu/Koordynacja pracy poradni
Kind aparaty słuchowe
-Koordynacja pracy poradni audiologiczno-foniatrycznej, logopedycznej oraz rehabilitacji słuchu i mowy
-Wykonywanie badań słuchu (audiometria tonalna, kostna, audiometria mowy, audiometria impedancyjna)
-Dobór i dopasowanie aparatów słuchowych
-Obsługa nowych i obecnych klientów w zakresie dopasowania, korekty ustawień, drobnych prac serwisowych przy aparatach słuchowych
-Wykonywanie badań słuchu (audiometria tonalna, kostna, audiometria mowy, audiometria impedancyjna)
-Dobór i dopasowanie aparatów słuchowych
-Obsługa nowych i obecnych klientów w zakresie dopasowania, korekty ustawień, drobnych prac serwisowych przy aparatach słuchowych
Protetyk słuchu
-Wykonywanie badań słuchu (audiometria tonalna, kostna, audiometria mowy, audiometria impedancyjna)
-Dobór i dopasowanie aparatów słuchowych
-Obsługa nowych i obecnych klientów w zakresie dopasowania, korekty ustawień, drobnych prac serwisowych przy aparatach słuchowych
-Dobór i dopasowanie aparatów słuchowych
-Obsługa nowych i obecnych klientów w zakresie dopasowania, korekty ustawień, drobnych prac serwisowych przy aparatach słuchowych
protetyk słuchu
-Wykonywanie badań słuchu (audiometria tonalna, kostna, audiometria mowy, audiometria impedancyjna)
-Dobór i dopasowanie aparatów słuchowych
-Obsługa nowych i obecnych klientów w zakresie dopasowania, korekty ustawień, drobnych prac serwisowych przy aparatach słuchowych
-Dobór i dopasowanie aparatów słuchowych
-Obsługa nowych i obecnych klientów w zakresie dopasowania, korekty ustawień, drobnych prac serwisowych przy aparatach słuchowych
koordynator transportu, zarządzanie działem reklamacji, obsługa klienta
Stoldrew M.R.J.PIątkowscy
-Koordynowanie transportów do klientów firmowych
-Koordynowanie dostaw oraz montaży u klientów indywidualnych
-Ustalanie harmonogramu pracy montażystów
-Obsługa działu reklamacji
-Ustalanie harmonogramu prac serwisantów
-Wykonywanie wycen dla klientów indywidualnych
-Obsługa klientów firmowych
-Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego oraz infrastruktury sieciowej we firmie
-Tworzenie systemów bazodanowych umożliwiających kontrolę zleceń na produkcji
-Koordynowanie dostaw oraz montaży u klientów indywidualnych
-Ustalanie harmonogramu pracy montażystów
-Obsługa działu reklamacji
-Ustalanie harmonogramu prac serwisantów
-Wykonywanie wycen dla klientów indywidualnych
-Obsługa klientów firmowych
-Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego oraz infrastruktury sieciowej we firmie
-Tworzenie systemów bazodanowych umożliwiających kontrolę zleceń na produkcji
Szkolenia i kursy
-Protetyka słuchu.
-Kurs technik sprzedaży.
-Kurs języka migowego.
-six sigma green belt
-trener wewnętrzny
-auditor wewnętrzny 9001:2009
-Kurs technik sprzedaży.
-Kurs języka migowego.
-six sigma green belt
-trener wewnętrzny
-auditor wewnętrzny 9001:2009
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Kuchnia (w szczególności Tex-Mex) , Muzyka, Koncerty, hodowanie papryki,