Umiejętności
Active Directory
ITIL
Linux Desktop
Microsoft Exchange
MobileIron
Remedy Ticketing System
Zarządzanie IT
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż bezpośrednia
Prawo jazdy kat B
sieci komputerowe: sieci LAN i WAN - protokoły, usługi
McAfee ePolicy Orchestrator
Wdrażanie oprogramowania
pomoc techniczna
Synology
Service Now
naprawa, diagnostyka, serwis, modernizacja sprzętu komputerowego;
Monitoring IP CCTV,
VBA podstawowy
Bitlocker
Praca w stresie i pod presją czasu
Zdalna pomoc użytkownikom (VNC, RDP)
Modernizacja sieci
Wdrożenia systemów
Języki
angielski
biegły
ukraiński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Techniczny-Ogrodnik-Dostawca-Handlowiec
Gospodarstwo rolno-ogrodnicze
Utrzymanie obiektów (monitoring, stan techniczny, ogrzewanie, oświetlenie, wentylacja )
Utrzymanie maszyn (naprawy, serwis, obsługa)
Dostawy
Handel (kwiat cięty, giełda kwiatowa w Warszawie - sezonowo wiosną)
Produkcja (pełna agrotechnika, mała i duża ).
Pobocznie: hydraulik, spawacz, pracownik fizyczny.
Utrzymanie maszyn (naprawy, serwis, obsługa)
Dostawy
Handel (kwiat cięty, giełda kwiatowa w Warszawie - sezonowo wiosną)
Produkcja (pełna agrotechnika, mała i duża ).
Pobocznie: hydraulik, spawacz, pracownik fizyczny.
Specjalista Helpdesk IT
* Przygotowanie/konserwacja/wymiana podzespołów zestawów komputerowych
* Podłączenie do sieci wewnętrznej
* Pomoc użytkownikom przy problemach z oprogramowaniem jak i sprzętem
* Kontakt z serwisami w przypadku napraw/przeglądów/wymian podzespołów
* Obsługa prezentacji multimedialnych (przygotowanie osprzętu, pomoc użytkownikom)
* Archiwizacja danych na serwerach Solaris
* Administracja Active Directory
* Administracja MS Exchange
* Realizacja nagłośnienia
* Obsługa sali multimedialnej
* Service desk onsight
* Dyżury on-call (weekendy, święta)
* Podłączenie do sieci wewnętrznej
* Pomoc użytkownikom przy problemach z oprogramowaniem jak i sprzętem
* Kontakt z serwisami w przypadku napraw/przeglądów/wymian podzespołów
* Obsługa prezentacji multimedialnych (przygotowanie osprzętu, pomoc użytkownikom)
* Archiwizacja danych na serwerach Solaris
* Administracja Active Directory
* Administracja MS Exchange
* Realizacja nagłośnienia
* Obsługa sali multimedialnej
* Service desk onsight
* Dyżury on-call (weekendy, święta)
Szkolenia i kursy
DBA2- Zaawansowane konsultacje: Oracle na systemach Solaris
Managing And Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment (2273C)
Zarządzanie centralami telefonicznymi Kapsch OPT11, OPT61 - kurs podstawowy
HDI Specjalista Centrum Wsparcia
Installing and Configuring Windows 7 Client (MS 6292)
MS Access dla użytkowników (AL 1231)
Certyfikat ITIL v4
Managing And Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment (2273C)
Zarządzanie centralami telefonicznymi Kapsch OPT11, OPT61 - kurs podstawowy
HDI Specjalista Centrum Wsparcia
Installing and Configuring Windows 7 Client (MS 6292)
MS Access dla użytkowników (AL 1231)
Certyfikat ITIL v4
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Snowboarding, fotografia, wspinaczka, chodzenie po górach, militaria, jazda terenowa, mechanika pojazdowa, informatyka- sprzęt, programowanie(bash, C++, delphi), sieci.
Organizacje
Unia Polityki Realnej
Inne
Prawo jazdy kat. B
Poświadczenie bezpieczeństwa pozwalająca na dostęp do danych niejawnych z klauzulą "Poufne"
Przebyty kurs pierszej pomocy
Samodzielność
Sumienność
Dobra organizacja pracy
Poświadczenie bezpieczeństwa pozwalająca na dostęp do danych niejawnych z klauzulą "Poufne"
Przebyty kurs pierszej pomocy
Samodzielność
Sumienność
Dobra organizacja pracy
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie