Maciej Wierzchowski

Specjalista ds. obsługi klienta, Credit Agricole Bank Polska SA
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Word Microsoft PowerPoint Odporność na stres praca w zespole komunikatywność Sprawność i szybkość działania Budowanie relacji z klientem Ambitność

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa telefoniczna klienta bankowego. Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami. Opieka nad klientem detalicznym. Udzielanie informacji na temat obowiązujących ofert bankowych. Realizacja planów sprzedażowych.
CCIG Group
Konsultant ds. sprzedaży
Sprzedaż produktów telekomunikacyjnych. Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych. Opieka nad klientem indywidualnym. Zawieranie umów z klientami.

Edukacja

Logo
Wychowanie fizyczne, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Praca fizyczna
Inne

Zainteresowania

sport, historia, muzyka

Organizacje

Wolontariusz Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu