Maciej Wiecier

IT Specialist
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory ITIL Project Management SCSM Windows Server Zarządzanie IT Zarządzanie zespołem Administracja systemami Zarządzanie usługami IT Administracja sieci Service Now SCCM 2012 Pakiet MS Offfice

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
IT Specialist
Dentsu Aegis Network (DAN)
# Obsługa biura dużej międzynarodowej korporacji (700 osób/ 11 Marek) z zakresu lokalnego wsparcia IT / Helpdesk / Servicedesk / Zarządzanie systemami informatycznymi; Praca w oparciu o narzędzie ServiceNow! zgodne ze standardami ITIL;

# Wdrażanie systemów operacyjnych i oprogramowania na podstawie Global Standard Build oraz ich utrzymanie (Microsoft VLSC , Adobe SME) ; Praca z System Center Configuration Manager; Instalacja oprogramowania;


# Uczestniczenie w procesie zakupu systemów i wyposażenia informatycznego biura;

# Utrzymanie, serwisowanie (w serwisie zewnętrznym), rozbudowa oraz inwentaryzacja urządzeń komputerowych i telefonicznych;

# Zarządzanie pulą numerów i flotą urządzeń komórkowych firmy (Android, IOS); Ścisła współpraca z operatorem telefonii komórkowej; Kontrola zleceń i kosztów teleinformatycznych;

# Instalacja i konfiguracja urządzeń komputerowych i multimedialnych (Windows' Mac OS); Bieżąca pomoc techniczna dla gości z zewnątrz;

# Obsługa systemów rejestracji środków trwałych (STOCK, ADM GLPI), obiegu dokumentów (AMODIT/ AstraFox), rejestracji czasu pracy, wyposażenia multimedialnego w biurze (Systemy multimedialne QUMAK, telefonia VOIP i wideotelefonia Polycom w technologii Skype;

# Zarządzanie licencjami Microsoft (VLSC), Adobe (SME)

# Pomoc lokalna oraz zdalna (za pomocą narzędzi RDP / LogMeIn / TeamViewer / Lync/ Skype/ SCCM);

# Wsparcie techniczne podczas organizowanych konferencji / imprez firmowych;

# Uczestnictwo w międzynarodowych telekonferencjach w celu omówienia zarządzanie kolejką zgłoszeń / kontrola KPI / pilnowanie poziomów SLA; Poprawa jakości wsparcia (benchmarki/analizy/aktualizacja bazy wiedzy).

# Tworzenie dokumentacji technicznej dla współpracowników oraz wdrożeniowej dla pracowników

# Ścisła współpraca z Działem Administracji i wspólna realizacja zleceń technicznych w obrębie wszystkich spółek grupy;

# Utrzymywanie przyjaznych i pozytywnych relacji
z pracownikami podlegających spółek oraz klientami;
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Do Maćka jak w dym ze wszystkimi tematami IT. Nie przypominam sobie sytuacji w której nie rozwiązałby (szybko) mojego problemu. Solidna firma!
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Maciek jest bardzo dobrym specjalistą i ekspertem w swojej dziedzinie. Działa szybko i skutecznie, nawet w przy dużej presji czasu i otoczenia. Miły kolega i współpracownik.
Logo
IT Specialist
Aegis Media Central Services Sp. z o.o. (Carat, Vizeum)
Obsługa bieżących zgłoszeń IT Helpdesk;

Inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania;

Przygotowanie sprzętu i infrastruktury do użytkowania;

Utrzymywanie przyjaznych i pozytywnych relacji
z użytkownikami;
Starcom Mediavest Group
Helpdesk Specialist
Obsługa bieżących zgłoszeń IT Helpdesk za pomocą IT Service Management Suite (narzędzia opartego na ITIL);

Zdalne (ZenWorks/VNC) i bezpośrednie wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji biurowych oraz mediowych m. in. media planning;

Praca w środowiskach Windows Server, Novell , SUSE Linux;

Ścisła współpraca z administratorami sieci firmowej(II-gą linią wsparcia);

Inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania;

Przygotowanie sprzętu i infrastruktury do użytkowania;

Kontakt z dostawcami i obracanie materiałami eksploatacyjnymi urządzeń biurowych;


Szkolenie pracowników z zakresu środowiska pracy i użytkowania oprogramowania firmowego oraz sprzętu;
ZenithOptimedia Group
Helpdesk Specialist
Obsługa bieżących zgłoszeń IT Helpdesk za pomocą takich narzędzi jak OTRS (oparty na ITIL);

Zdalne(ZenWorks/VNC) i bezpośrednie wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji biurowych oraz mediowych m. in. media planning;

Inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania;

Przygotowanie sprzętu i infrastruktury do użytkowania;

Kontakt z dostawcami i obracanie materiałami eksploatacyjnymi urządzeń biurowych;

Uczestnictwo w opracowywaniu i współtworzenie Modelu Operacyjnego Wsparcia opartego na Information Technology Infrastructure Library;

Wdrażanie systemu do obsługi zgłoszeń IT Helpdesk (Open-source Ticket Request System;

Utrzymywanie przyjaznych i pozytywnych relacji
z użytkownikami;
PROCHEM S.A.
Administrator poczty elektronicznej,asystent administratora sieci,operator Help Desk
Administracja i zarządzanie pocztą elektroniczną Lotus Notes (serwer Domino/Windows 2003),rozwiązywanie bieżących, Help Desk-owych problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym,konfiguracja i reinstalacja komputerów użytkowników oraz drukarek,instalacja i ewidencja dodatkowego oprogramowania instalowanego na komputerach,tworzenie instrukcji oraz procedur dotyczących rozwiązywania nowych problemów zgłaszanych przez użytkowników,wypełnianie i archiwizacja dokumentacji związanej z przekazywaniem sprzętu(protokoły przekazania, likwidacji), serwis i wsparcie użytkowników pozostałego biurowego i mobilnego sprzętu elektronicznego,wykonywanie prostych czynności administracyjnych.
Daniel B.
Daniel B. · klient
wystawiono
Pan Maciej Wiecier jest godnym zaufania, bardzo solidnym specjalistą. Dysponuje rozległą wiedzą, oraz sprawdza się w sytuacjach stresowych, kiedy trzeba działać szybko i skutecznie.
ING Bank Śląski SA
Inspektor ds. Obsługi klientów Bankowości Elektronicznej
Administracja sieci wewnętrznej,konfiguracja systemów informatycznych i aplikacji bankowych,rozwiązywanie problemów technicznych pracowników call center,obsługa telefoniczna klientów ING Bank Online.
Empik sp. z o. o.
Magazynier
Obsługa centralnego systemu magazynowego,rejestracja faktur, zarządzanie towarem na magazynie.

Szkolenia i kursy

Administrator sieci komputerowych (I-szy stopień) -NOVA CE.

Praca z klientem IBM Lotus Notes 8,5 Standard.

Zaawansowane techniki pracy z programami MS Excel, Power Point.

od 2006-08-28 do 2006-09-01

ND750/760/770 Administering IBM Lotus Domino 6

od 2002-09 do 2003-06

Szkoła Zarządzania Biznesem w Warszawie

Niepubliczne Studium Zawodowe na kierunku Informatyk;

Grafika i Multimedia

od 2001-09 do 2002-06

Szkoła Zarządzania Biznesem w Warszawie

Niepubliczne Studium Zawodowe na kierunku Organizacji Reklamy

Szkolenia wewnętrzne ING Banku Śląskiego z zakresu produktów i usług dla klienta.

Edukacja

Logo
Reklama, licencjackie
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Grafika - gry komputerowe, geek'owe gadżety, książki fantasy i cyberpunk, filmy SF, Tarantino i Rodriguez'a oraz dobre polskie i czeskie komedie, a także muzyka, w szczególności gitarowa, bo sam próbuję trochę szarpać struny.

Organizacje

Steam, Origin, Uplay, GOG, Google Play, iTunes :-)

Inne

• Łatwo nawiązuję kontakt z ludźmi

• Potrafię współpracować w grupie

• Dążę uparcie do wyznaczonego celu

• Czuję się odpowiedzialny za swoje czyny w każdej sytuacji

• Jestem dyspozycyjny

• Czynne prawo jazdy kat. B

• W sezonie poruszam się również na motocyklu

Grupy

30 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Bezpłatne porady SEO SEM
Bezpłatne porady SEO SEM
Darmowe porady związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwania.
Białołęka
Białołęka
Grupa dla mieszkańców dzielnicy Białołęka (Warszawa)
Cytaty...
Cytaty...
Cytaty na każdą okazję
dom inteligentny
dom inteligentny
Nowoczesny, energooszczędny, trwały dom.
IBM Lotus Domino
IBM Lotus Domino
O aplikacjach i nie tylko w tym przedziwnym środowisku
iPhone
iPhone
Grupa miłośników/użytkowników Apple iPhone, iPod i oczywiście iPad
Koziorożec
Koziorożec
Grupa dla zodiakalnych Koziorożców, czyli wszystkich urodzonych między 22.12 a 20.01.
make IT better
make IT better
Chcesz pracować, lub pracujesz w branży IT? To jest idealne miejsce, aby podzielić się opiniami o pracy. Informacje o stanowiskach w branży IT/Telecom
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
Nadzwyczajnie Wysoki Poziom Abstrakcji
Nadzwyczajnie Wysoki Poziom Abstrakcji
Rozne srodki wyrazu, wielorakie. Poglądy lub stwierdzenia oderwane od rzeczywistości, nie oparte na faktach - pomysły niemożliwe do zrealizowania...
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...