Umiejętności
Active Directory
ITIL
Project Management
SCSM
Windows Server
Zarządzanie IT
Zarządzanie zespołem
Administracja systemami
Zarządzanie usługami IT
Administracja sieci
Service Now
SCCM 2012
Pakiet MS Offfice
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
IT Specialist
Dentsu Aegis Network (DAN)
# Obsługa biura dużej międzynarodowej korporacji (700 osób/ 11 Marek) z zakresu lokalnego wsparcia IT / Helpdesk / Servicedesk / Zarządzanie systemami informatycznymi; Praca w oparciu o narzędzie ServiceNow! zgodne ze standardami ITIL;
# Wdrażanie systemów operacyjnych i oprogramowania na podstawie Global Standard Build oraz ich utrzymanie (Microsoft VLSC , Adobe SME) ; Praca z System Center Configuration Manager; Instalacja oprogramowania;
# Uczestniczenie w procesie zakupu systemów i wyposażenia informatycznego biura;
# Utrzymanie, serwisowanie (w serwisie zewnętrznym), rozbudowa oraz inwentaryzacja urządzeń komputerowych i telefonicznych;
# Zarządzanie pulą numerów i flotą urządzeń komórkowych firmy (Android, IOS); Ścisła współpraca z operatorem telefonii komórkowej; Kontrola zleceń i kosztów teleinformatycznych;
# Instalacja i konfiguracja urządzeń komputerowych i multimedialnych (Windows' Mac OS); Bieżąca pomoc techniczna dla gości z zewnątrz;
# Obsługa systemów rejestracji środków trwałych (STOCK, ADM GLPI), obiegu dokumentów (AMODIT/ AstraFox), rejestracji czasu pracy, wyposażenia multimedialnego w biurze (Systemy multimedialne QUMAK, telefonia VOIP i wideotelefonia Polycom w technologii Skype;
# Zarządzanie licencjami Microsoft (VLSC), Adobe (SME)
# Pomoc lokalna oraz zdalna (za pomocą narzędzi RDP / LogMeIn / TeamViewer / Lync/ Skype/ SCCM);
# Wsparcie techniczne podczas organizowanych konferencji / imprez firmowych;
# Uczestnictwo w międzynarodowych telekonferencjach w celu omówienia zarządzanie kolejką zgłoszeń / kontrola KPI / pilnowanie poziomów SLA; Poprawa jakości wsparcia (benchmarki/analizy/aktualizacja bazy wiedzy).
# Tworzenie dokumentacji technicznej dla współpracowników oraz wdrożeniowej dla pracowników
# Ścisła współpraca z Działem Administracji i wspólna realizacja zleceń technicznych w obrębie wszystkich spółek grupy;
# Utrzymywanie przyjaznych i pozytywnych relacji
z pracownikami podlegających spółek oraz klientami;
# Wdrażanie systemów operacyjnych i oprogramowania na podstawie Global Standard Build oraz ich utrzymanie (Microsoft VLSC , Adobe SME) ; Praca z System Center Configuration Manager; Instalacja oprogramowania;
# Uczestniczenie w procesie zakupu systemów i wyposażenia informatycznego biura;
# Utrzymanie, serwisowanie (w serwisie zewnętrznym), rozbudowa oraz inwentaryzacja urządzeń komputerowych i telefonicznych;
# Zarządzanie pulą numerów i flotą urządzeń komórkowych firmy (Android, IOS); Ścisła współpraca z operatorem telefonii komórkowej; Kontrola zleceń i kosztów teleinformatycznych;
# Instalacja i konfiguracja urządzeń komputerowych i multimedialnych (Windows' Mac OS); Bieżąca pomoc techniczna dla gości z zewnątrz;
# Obsługa systemów rejestracji środków trwałych (STOCK, ADM GLPI), obiegu dokumentów (AMODIT/ AstraFox), rejestracji czasu pracy, wyposażenia multimedialnego w biurze (Systemy multimedialne QUMAK, telefonia VOIP i wideotelefonia Polycom w technologii Skype;
# Zarządzanie licencjami Microsoft (VLSC), Adobe (SME)
# Pomoc lokalna oraz zdalna (za pomocą narzędzi RDP / LogMeIn / TeamViewer / Lync/ Skype/ SCCM);
# Wsparcie techniczne podczas organizowanych konferencji / imprez firmowych;
# Uczestnictwo w międzynarodowych telekonferencjach w celu omówienia zarządzanie kolejką zgłoszeń / kontrola KPI / pilnowanie poziomów SLA; Poprawa jakości wsparcia (benchmarki/analizy/aktualizacja bazy wiedzy).
# Tworzenie dokumentacji technicznej dla współpracowników oraz wdrożeniowej dla pracowników
# Ścisła współpraca z Działem Administracji i wspólna realizacja zleceń technicznych w obrębie wszystkich spółek grupy;
# Utrzymywanie przyjaznych i pozytywnych relacji
z pracownikami podlegających spółek oraz klientami;
współpracownik
wystawiono
Do Maćka jak w dym ze wszystkimi tematami IT. Nie przypominam sobie sytuacji w której nie rozwiązałby (szybko) mojego problemu. Solidna firma!
współpracownik
wystawiono
Maciek jest bardzo dobrym specjalistą i ekspertem w swojej dziedzinie. Działa szybko i skutecznie, nawet w przy dużej presji czasu i otoczenia. Miły kolega i współpracownik.
Helpdesk Specialist
Obsługa bieżących zgłoszeń IT Helpdesk za pomocą IT Service Management Suite (narzędzia opartego na ITIL);
Zdalne (ZenWorks/VNC) i bezpośrednie wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji biurowych oraz mediowych m. in. media planning;
Praca w środowiskach Windows Server, Novell , SUSE Linux;
Ścisła współpraca z administratorami sieci firmowej(II-gą linią wsparcia);
Inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania;
Przygotowanie sprzętu i infrastruktury do użytkowania;
Kontakt z dostawcami i obracanie materiałami eksploatacyjnymi urządzeń biurowych;
Szkolenie pracowników z zakresu środowiska pracy i użytkowania oprogramowania firmowego oraz sprzętu;
Zdalne (ZenWorks/VNC) i bezpośrednie wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji biurowych oraz mediowych m. in. media planning;
Praca w środowiskach Windows Server, Novell , SUSE Linux;
Ścisła współpraca z administratorami sieci firmowej(II-gą linią wsparcia);
Inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania;
Przygotowanie sprzętu i infrastruktury do użytkowania;
Kontakt z dostawcami i obracanie materiałami eksploatacyjnymi urządzeń biurowych;
Szkolenie pracowników z zakresu środowiska pracy i użytkowania oprogramowania firmowego oraz sprzętu;
Helpdesk Specialist
Obsługa bieżących zgłoszeń IT Helpdesk za pomocą takich narzędzi jak OTRS (oparty na ITIL);
Zdalne(ZenWorks/VNC) i bezpośrednie wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji biurowych oraz mediowych m. in. media planning;
Inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania;
Przygotowanie sprzętu i infrastruktury do użytkowania;
Kontakt z dostawcami i obracanie materiałami eksploatacyjnymi urządzeń biurowych;
Uczestnictwo w opracowywaniu i współtworzenie Modelu Operacyjnego Wsparcia opartego na Information Technology Infrastructure Library;
Wdrażanie systemu do obsługi zgłoszeń IT Helpdesk (Open-source Ticket Request System;
Utrzymywanie przyjaznych i pozytywnych relacji
z użytkownikami;
Zdalne(ZenWorks/VNC) i bezpośrednie wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji biurowych oraz mediowych m. in. media planning;
Inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania;
Przygotowanie sprzętu i infrastruktury do użytkowania;
Kontakt z dostawcami i obracanie materiałami eksploatacyjnymi urządzeń biurowych;
Uczestnictwo w opracowywaniu i współtworzenie Modelu Operacyjnego Wsparcia opartego na Information Technology Infrastructure Library;
Wdrażanie systemu do obsługi zgłoszeń IT Helpdesk (Open-source Ticket Request System;
Utrzymywanie przyjaznych i pozytywnych relacji
z użytkownikami;
Administrator poczty elektronicznej,asystent administratora sieci,operator Help Desk
Administracja i zarządzanie pocztą elektroniczną Lotus Notes (serwer Domino/Windows 2003),rozwiązywanie bieżących, Help Desk-owych problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym,konfiguracja i reinstalacja komputerów użytkowników oraz drukarek,instalacja i ewidencja dodatkowego oprogramowania instalowanego na komputerach,tworzenie instrukcji oraz procedur dotyczących rozwiązywania nowych problemów zgłaszanych przez użytkowników,wypełnianie i archiwizacja dokumentacji związanej z przekazywaniem sprzętu(protokoły przekazania, likwidacji), serwis i wsparcie użytkowników pozostałego biurowego i mobilnego sprzętu elektronicznego,wykonywanie prostych czynności administracyjnych.
Szkolenia i kursy
Administrator sieci komputerowych (I-szy stopień) -NOVA CE.
Praca z klientem IBM Lotus Notes 8,5 Standard.
Zaawansowane techniki pracy z programami MS Excel, Power Point.
od 2006-08-28 do 2006-09-01
ND750/760/770 Administering IBM Lotus Domino 6
od 2002-09 do 2003-06
Szkoła Zarządzania Biznesem w Warszawie
Niepubliczne Studium Zawodowe na kierunku Informatyk;
Grafika i Multimedia
od 2001-09 do 2002-06
Szkoła Zarządzania Biznesem w Warszawie
Niepubliczne Studium Zawodowe na kierunku Organizacji Reklamy
Szkolenia wewnętrzne ING Banku Śląskiego z zakresu produktów i usług dla klienta.
Praca z klientem IBM Lotus Notes 8,5 Standard.
Zaawansowane techniki pracy z programami MS Excel, Power Point.
od 2006-08-28 do 2006-09-01
ND750/760/770 Administering IBM Lotus Domino 6
od 2002-09 do 2003-06
Szkoła Zarządzania Biznesem w Warszawie
Niepubliczne Studium Zawodowe na kierunku Informatyk;
Grafika i Multimedia
od 2001-09 do 2002-06
Szkoła Zarządzania Biznesem w Warszawie
Niepubliczne Studium Zawodowe na kierunku Organizacji Reklamy
Szkolenia wewnętrzne ING Banku Śląskiego z zakresu produktów i usług dla klienta.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Grafika - gry komputerowe, geek'owe gadżety, książki fantasy i cyberpunk, filmy SF, Tarantino i Rodriguez'a oraz dobre polskie i czeskie komedie, a także muzyka, w szczególności gitarowa, bo sam próbuję trochę szarpać struny.
Organizacje
Steam, Origin, Uplay, GOG, Google Play, iTunes :-)
Inne
• Łatwo nawiązuję kontakt z ludźmi
• Potrafię współpracować w grupie
• Dążę uparcie do wyznaczonego celu
• Czuję się odpowiedzialny za swoje czyny w każdej sytuacji
• Jestem dyspozycyjny
• Czynne prawo jazdy kat. B
• W sezonie poruszam się również na motocyklu
• Potrafię współpracować w grupie
• Dążę uparcie do wyznaczonego celu
• Czuję się odpowiedzialny za swoje czyny w każdej sytuacji
• Jestem dyspozycyjny
• Czynne prawo jazdy kat. B
• W sezonie poruszam się również na motocyklu
Grupy
Bezpłatne porady SEO SEM
Darmowe porady związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwania.
make IT better
Chcesz pracować, lub pracujesz w branży IT? To jest idealne miejsce, aby podzielić się opiniami o pracy.
Informacje o stanowiskach w branży IT/Telecom
Nadzwyczajnie Wysoki Poziom Abstrakcji
Rozne srodki wyrazu, wielorakie.
Poglądy lub stwierdzenia oderwane od rzeczywistości, nie oparte na faktach - pomysły niemożliwe do zrealizowania...
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...