Umiejętności
Agile
Analiza biznesowa
procesy biznesowe
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
ITIL
Certyfikat ITIL
Certyfikat ITIL v3
Zarządzanie
Zarządzanie procesami
Strategia marketingowa
PMO
PMO Design
PMO Development
PMO Services
PMO set-up
Prince Practitioner
PRINCE2
usprawnianie procesów
Project Management
Kierownicy projektów
Projekty
Zarządzanie projektami programistycznymi
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
ITILv3
Kierowanie / kadra zarządzająca,
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager, Konsultant, Interim
Otwarty na nowe propozycje w zakresie:
• Zarządzanie Programami i Projektami
Zarządzanie projektami i programami zgodnie z metodyką PRINCE2®, analiza efektywności projektów, dostosowanie metodyki zarządzania projektami do charakterystyki biznesu, wdrażanie spójnej polityki zarządzania projektami, edukacja w zakresie metod zarządzania projektami, coaching, budowa i rozwój PMO
• Zarządzanie Procesami (BPM- Business Process Management)
Określanie obszarów potencjalnych usprawnień, identyfikacja, opis i wdrażanie nowych procesów, analiza I optymalizacja istniejących procesów, mapowanie procesów, zmiany organizacyjne od strony procesowej, opracowywanie systemu procedur, opracowywanie systemu mierników efektywności procesów, wdrażanie systemów jakości ISO
• Audyt i działania naprawcze
Organizacja Jednostki Audytu Wewnętrznego w firmie, przygotowanie i wdrożenie: procesów, procedur, narzędzi, polityk, schematów komunikacyjnych, standardów dokumentacji.
Audyt operacyjny pozycji strategicznej firmy, projektowy, systemu zarządzania jakością, audyt funkcji HR, marketingowy, mistery shopping; wdrażanie kroków naprawczych
• Strategia
Opracowywanie, koordynacja tworzenia, kaskadowanie do planów taktycznych, implementacja; analiza otoczenia, konkurencji, analiza mocnych i słabych stron firmy, sugerowanie możliwości rozwoju i zagrożeń; konsolidacja spółek (strategia, cele, operacje, HR) w procesie fuzji i przejęć, tworzenie i wdrażanie planów restrukturyzacji
• Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Analiza i poprawa efektywności procesów HR w obszarach: rekrutacja, selekcja, szkolenia, kariera, systemy motywacyjne i ocena; wdrażanie narzędzi; analiza i mediacja konfliktów;
• Interim Management
Zapraszam na moją stronę: www.mwcg.pl
• Zarządzanie Programami i Projektami
Zarządzanie projektami i programami zgodnie z metodyką PRINCE2®, analiza efektywności projektów, dostosowanie metodyki zarządzania projektami do charakterystyki biznesu, wdrażanie spójnej polityki zarządzania projektami, edukacja w zakresie metod zarządzania projektami, coaching, budowa i rozwój PMO
• Zarządzanie Procesami (BPM- Business Process Management)
Określanie obszarów potencjalnych usprawnień, identyfikacja, opis i wdrażanie nowych procesów, analiza I optymalizacja istniejących procesów, mapowanie procesów, zmiany organizacyjne od strony procesowej, opracowywanie systemu procedur, opracowywanie systemu mierników efektywności procesów, wdrażanie systemów jakości ISO
• Audyt i działania naprawcze
Organizacja Jednostki Audytu Wewnętrznego w firmie, przygotowanie i wdrożenie: procesów, procedur, narzędzi, polityk, schematów komunikacyjnych, standardów dokumentacji.
Audyt operacyjny pozycji strategicznej firmy, projektowy, systemu zarządzania jakością, audyt funkcji HR, marketingowy, mistery shopping; wdrażanie kroków naprawczych
• Strategia
Opracowywanie, koordynacja tworzenia, kaskadowanie do planów taktycznych, implementacja; analiza otoczenia, konkurencji, analiza mocnych i słabych stron firmy, sugerowanie możliwości rozwoju i zagrożeń; konsolidacja spółek (strategia, cele, operacje, HR) w procesie fuzji i przejęć, tworzenie i wdrażanie planów restrukturyzacji
• Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Analiza i poprawa efektywności procesów HR w obszarach: rekrutacja, selekcja, szkolenia, kariera, systemy motywacyjne i ocena; wdrażanie narzędzi; analiza i mediacja konfliktów;
• Interim Management
Zapraszam na moją stronę: www.mwcg.pl
Kierownik Działu Zarządzania Projektami i Jakością
• Zarządzanie Projektami/ Programami
- Stworzenie od podstaw i rozwijanie departamentu zajmującego się całym rynkiem biznesowym w Polsce (cele, struktury, funkcje, zadania, procesy, mierniki, strategia). Podstawowe funkcje departamentu to sprzedaż, marketing, zarządzanie segmentami, rozwój nowych produktów, zarządzanie bazą danych i obsługa klienta.
- Projekty: restrukturyzacyjne, przebudowa istniejących struktur, rozwijanie nowych, zwiększanie efektywności procesów, BPR, projekty dotyczące wdrażania i rozwoju systemów wspomagających sprzedaż i obsługę klienta, działania na styku biznesu z IT; wewnętrzny consulting.
• Jakość
- Analiza istniejących procesów pod względem ich efektywności, działania naprawcze
- Wdrażanie i rozwój standardów jakości
- Audity jakościowe I rozwojowe
- Wdrażanie I utrzymanie certyfikatu ISO 9001:2000
- KPI- konstruowanie, wdrażanie i monitoring
• Strategia i Budżet
- Przygotowanie, wdrożenie, kontrola, realizacja, prognozowanie i optymalizacja.
• HR
- Rekrutacja, selekcja, zwalnianie, ocena, motywacja, koordynacja szkoleń w zakresie departamentu operacyjnego
- Stworzenie od podstaw i rozwijanie departamentu zajmującego się całym rynkiem biznesowym w Polsce (cele, struktury, funkcje, zadania, procesy, mierniki, strategia). Podstawowe funkcje departamentu to sprzedaż, marketing, zarządzanie segmentami, rozwój nowych produktów, zarządzanie bazą danych i obsługa klienta.
- Projekty: restrukturyzacyjne, przebudowa istniejących struktur, rozwijanie nowych, zwiększanie efektywności procesów, BPR, projekty dotyczące wdrażania i rozwoju systemów wspomagających sprzedaż i obsługę klienta, działania na styku biznesu z IT; wewnętrzny consulting.
• Jakość
- Analiza istniejących procesów pod względem ich efektywności, działania naprawcze
- Wdrażanie i rozwój standardów jakości
- Audity jakościowe I rozwojowe
- Wdrażanie I utrzymanie certyfikatu ISO 9001:2000
- KPI- konstruowanie, wdrażanie i monitoring
• Strategia i Budżet
- Przygotowanie, wdrożenie, kontrola, realizacja, prognozowanie i optymalizacja.
• HR
- Rekrutacja, selekcja, zwalnianie, ocena, motywacja, koordynacja szkoleń w zakresie departamentu operacyjnego
Szkolenia i kursy
PRINCE2® Practitioner (P2R/701496)
MSP® Foundation (MSPR/039129)
ITIL®
MSP® Foundation (MSPR/039129)
ITIL®
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Apteka
Zainteresowania
kino, psychologia, nurkowanie, fotografia, motocykle
Inne
www.mwcg.pl
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Zarządzanie Procesami Biznesowymi
Celem grupy jest wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy uzytkownikami grupy, poznawanie nowych trendów w zakresie zarządzania procesami biznesowymi i Open SOA.
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie.
Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
BPM
Poświęcona problematyce Business Process Management - w tym systemom informatycznym wspierającym tą dziedzinę
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Zmiana to projekt. Złożoność zmiany i otoczenia. Transformacje. Partycypacyjne zarządzanie. Wsparcie, praca grupowa,facylitacja. Zaangażowanie interesariuszy, opór przed zamianami, od czego zależy suk
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Firma
Firma - dla tych którzy dopiero zaczynają (lub nie wiedzą jak to zrobić) i dla tych którzy już prowadzą swoje własne firmy i chcieliby się podzielić z innymi swoją wiedzą.