Maciej Wąszewski

Project Manager, PMO and Operational Excellence Expert
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Agile Analiza biznesowa procesy biznesowe Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą ITIL Certyfikat ITIL Certyfikat ITIL v3 Zarządzanie Zarządzanie procesami Strategia marketingowa PMO PMO Design PMO Development PMO Services PMO set-up Prince Practitioner PRINCE2 usprawnianie procesów Project Management Kierownicy projektów Projekty Zarządzanie projektami programistycznymi Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem ITILv3 Kierowanie / kadra zarządzająca,

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MW Consulting
Project Manager, Konsultant, Interim
Otwarty na nowe propozycje w zakresie:
• Zarządzanie Programami i Projektami
Zarządzanie projektami i programami zgodnie z metodyką PRINCE2®, analiza efektywności projektów, dostosowanie metodyki zarządzania projektami do charakterystyki biznesu, wdrażanie spójnej polityki zarządzania projektami, edukacja w zakresie metod zarządzania projektami, coaching, budowa i rozwój PMO
• Zarządzanie Procesami (BPM- Business Process Management)
Określanie obszarów potencjalnych usprawnień, identyfikacja, opis i wdrażanie nowych procesów, analiza I optymalizacja istniejących procesów, mapowanie procesów, zmiany organizacyjne od strony procesowej, opracowywanie systemu procedur, opracowywanie systemu mierników efektywności procesów, wdrażanie systemów jakości ISO
• Audyt i działania naprawcze
Organizacja Jednostki Audytu Wewnętrznego w firmie, przygotowanie i wdrożenie: procesów, procedur, narzędzi, polityk, schematów komunikacyjnych, standardów dokumentacji.
Audyt operacyjny pozycji strategicznej firmy, projektowy, systemu zarządzania jakością, audyt funkcji HR, marketingowy, mistery shopping; wdrażanie kroków naprawczych
• Strategia
Opracowywanie, koordynacja tworzenia, kaskadowanie do planów taktycznych, implementacja; analiza otoczenia, konkurencji, analiza mocnych i słabych stron firmy, sugerowanie możliwości rozwoju i zagrożeń; konsolidacja spółek (strategia, cele, operacje, HR) w procesie fuzji i przejęć, tworzenie i wdrażanie planów restrukturyzacji
• Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Analiza i poprawa efektywności procesów HR w obszarach: rekrutacja, selekcja, szkolenia, kariera, systemy motywacyjne i ocena; wdrażanie narzędzi; analiza i mediacja konfliktów;
• Interim Management

Zapraszam na moją stronę: www.mwcg.pl
GRUPA NEUCA
Project Manager
• Zarządzanie projektami i programami 1,5 mln PLN +
• Zarządzanie portfelem projektów
• Rozwój narzędzi i standardów zarządzania projektami
• Wsparcie merytoryczne i operacyjne w zakresie kierowania projektami
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Działu Zarządzania Projektami i Jakością
• Zarządzanie Projektami/ Programami
- Stworzenie od podstaw i rozwijanie departamentu zajmującego się całym rynkiem biznesowym w Polsce (cele, struktury, funkcje, zadania, procesy, mierniki, strategia). Podstawowe funkcje departamentu to sprzedaż, marketing, zarządzanie segmentami, rozwój nowych produktów, zarządzanie bazą danych i obsługa klienta.
- Projekty: restrukturyzacyjne, przebudowa istniejących struktur, rozwijanie nowych, zwiększanie efektywności procesów, BPR, projekty dotyczące wdrażania i rozwoju systemów wspomagających sprzedaż i obsługę klienta, działania na styku biznesu z IT; wewnętrzny consulting.
• Jakość
- Analiza istniejących procesów pod względem ich efektywności, działania naprawcze
- Wdrażanie i rozwój standardów jakości
- Audity jakościowe I rozwojowe
- Wdrażanie I utrzymanie certyfikatu ISO 9001:2000
- KPI- konstruowanie, wdrażanie i monitoring
• Strategia i Budżet
- Przygotowanie, wdrożenie, kontrola, realizacja, prognozowanie i optymalizacja.
• HR
- Rekrutacja, selekcja, zwalnianie, ocena, motywacja, koordynacja szkoleń w zakresie departamentu operacyjnego
T-Mobile Polska S.A.
Project Management Coordinator
• Program Management
• Przygotowywanie i wdrażanie efektywnych standardów i spójnej polityki zarządzania projektami
• Edukacja w zakresie metodyki zarządzania projektami, coaching
• Analiza projektów pod względem efektywności
T-Mobile Polska S.A.
Quality Manager
• Wdrażanie i rozwijanie standardów dotyczących zarządzania jakością obowiązujących w całej korporacji
• BPR (Business Process Reengineering)
T-Mobile Polska S.A.
Asystent Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta
Logo
Nauczyciel
Szkoła/ prywatnie
język angielski

Szkolenia i kursy

PRINCE2® Practitioner (P2R/701496)
MSP® Foundation (MSPR/039129)
ITIL®

Edukacja

Logo
psychologia, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Studium Doktoranckie przy Kolegium Zarządzania i Finansów, doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Apteka

Zainteresowania

kino, psychologia, nurkowanie, fotografia, motocykle

Inne

www.mwcg.pl

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
Zarządzanie Procesami Biznesowymi
Zarządzanie Procesami Biznesowymi
Celem grupy jest wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy uzytkownikami grupy, poznawanie nowych trendów w zakresie zarządzania procesami biznesowymi i Open SOA.
audyt
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Audyt Operacyjny
Audyt Operacyjny
Audyt Strategiczny Audyt Grupy
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie. Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
BPM
BPM
Poświęcona problematyce Business Process Management - w tym systemom informatycznym wspierającym tą dziedzinę
BPR - Business Process Reengineering
BPR - Business Process Reengineering
BPR - Business Process Reengineering
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Zmiana to projekt. Złożoność zmiany i otoczenia. Transformacje. Partycypacyjne zarządzanie. Wsparcie, praca grupowa,facylitacja. Zaangażowanie interesariuszy, opór przed zamianami, od czego zależy suk
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Firma
Firma
Firma - dla tych którzy dopiero zaczynają (lub nie wiedzą jak to zrobić) i dla tych którzy już prowadzą swoje własne firmy i chcieliby się podzielić z innymi swoją wiedzą.