Umiejętności
New Business Development
Project Management
Public Relations
Negocjacje
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Komunikacja Marketingowa
wystąpienia publiczne
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
Komunikacja Marketingowa i Public Relations
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
PR Manager
Przygotowanie i prowadzenie działań Public Relations dla dużych klientów korporacyjnych, opracowanie strategii współpracy z mediami, współpraca w działaniach marketingu korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Doświadczenie zawodowe obejmuje komunikację kryzysową, prowadzenia PR dla poszczególnych członków zarządu firmy. Wystąpienia w mediach zarówno w telewizji, jak i w radio. Utrzymywanie dobrych relacji z mediami. Przygotowanie członków zarządu do wystąpień w panelach dyskusyjnych kongresów gospodarczych, w tym :EEC Katowice, WKG Białystok, Forum Ekonomiczne Krynica. Dbałość o wizerunek firmy, jak i konkretnych osób ja reprezentujących. Współtworzenie strategii komunikacji kryzysowej.
• Doradztwo strategiczne w obszarze Public & Media Relations dla Zarządu, działu Komunikacji Korporacyjnej oraz poszczególnych branż, ze szczególnym uwzględnieniem: Energy, Mobility, Building Technologies.
• Współodpowiedzialność za kształt i spójność komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
• Planowanie i realizacja zintegrowanych działań marketingowych obejmujących dedykowane debaty z udziałem interesariuszy Siemensa, reprezentacja Siemensa w relacjach zewnętrznych,
• Doświadczenie w tworzenie briefów wystąpień publicznych dla członków zarządu firmy
• Budowa relacji z dziennikarzami mediów tradycyjnych i cyfrowych. Prowadzenie kanału informacyjnego na LinkedIn , w ramach employer branding https://www.linkedin.com/in/maciej-tomaszewski-95531565/
• Doświadczenie zdobyte w produkcji licznych materiałów filmowych, prezentacji i multimediów na potrzeby branż Siemensa Polsce - link filmu wizerunkowego https://www.youtube.com/watch?v=YboHe5432Mc&index=5&list=PL8202FC253CFC290A
• Doświadczenie w prowadzeniu i planowaniu komunikacji kryzysowej na podstawie zaistniałego realnego wydarzenia (Metro Warszawskie).
• Współautor merytoryczny projektu „Rzecz o Innowacyjności” - dodatku Rzeczpospolitej ( 4 edycje do 10.2018) dotyczącego wpływu innowacyjnych rozwiązań na przyszłość miast, przemysłu, energetyki, pracy i sposobów zarządzania - https://www.rp.pl/Gospodarka/307199873-Innowacji-nie-da-sie-nakazac.html
• Współodpowiedzialny za komunikację rozwiązań Internetu rzeczy (IoT – Mindsphere) , dygitalizacji i przemysłu 4.0
• Współodpowiedzialny za współpracę firmy w programie Enactus prowadzonego BIGRAM SA w ramach wspierania studentów wyższych uczelni z całego kraju (2017/2018)
• Koordynator i pomysłodawca projektów komunikacyjnych i wystąpień publicznych zarządu firmy w ramach:
- Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (2012-2018)
link do materiału z EEC https://www.rp.pl/Europejski-Kongres-Gospodarczy/180519641-Dominika-Bettman-Siemens-wybiera-partnerow-rokujacych-technologicznie.html
- Impact w Krakowie (2017, 2018)
link do materiału z Impact https://video.wp.pl/i,rewolucja-40-dla-pracownikow-oznacza-potrzebe-permanentnej-nieustajacej-edukacji,mid,2021568,cid,8051,klip.html?ticaid=11c65a
- Forum Nowego Przemysłu w Katowicach i Warszawie (2012-2018)
• Doradztwo strategiczne w obszarze Public & Media Relations dla Zarządu, działu Komunikacji Korporacyjnej oraz poszczególnych branż, ze szczególnym uwzględnieniem: Energy, Mobility, Building Technologies.
• Współodpowiedzialność za kształt i spójność komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
• Planowanie i realizacja zintegrowanych działań marketingowych obejmujących dedykowane debaty z udziałem interesariuszy Siemensa, reprezentacja Siemensa w relacjach zewnętrznych,
• Doświadczenie w tworzenie briefów wystąpień publicznych dla członków zarządu firmy
• Budowa relacji z dziennikarzami mediów tradycyjnych i cyfrowych. Prowadzenie kanału informacyjnego na LinkedIn , w ramach employer branding https://www.linkedin.com/in/maciej-tomaszewski-95531565/
• Doświadczenie zdobyte w produkcji licznych materiałów filmowych, prezentacji i multimediów na potrzeby branż Siemensa Polsce - link filmu wizerunkowego https://www.youtube.com/watch?v=YboHe5432Mc&index=5&list=PL8202FC253CFC290A
• Doświadczenie w prowadzeniu i planowaniu komunikacji kryzysowej na podstawie zaistniałego realnego wydarzenia (Metro Warszawskie).
• Współautor merytoryczny projektu „Rzecz o Innowacyjności” - dodatku Rzeczpospolitej ( 4 edycje do 10.2018) dotyczącego wpływu innowacyjnych rozwiązań na przyszłość miast, przemysłu, energetyki, pracy i sposobów zarządzania - https://www.rp.pl/Gospodarka/307199873-Innowacji-nie-da-sie-nakazac.html
• Współodpowiedzialny za komunikację rozwiązań Internetu rzeczy (IoT – Mindsphere) , dygitalizacji i przemysłu 4.0
• Współodpowiedzialny za współpracę firmy w programie Enactus prowadzonego BIGRAM SA w ramach wspierania studentów wyższych uczelni z całego kraju (2017/2018)
• Koordynator i pomysłodawca projektów komunikacyjnych i wystąpień publicznych zarządu firmy w ramach:
- Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (2012-2018)
link do materiału z EEC https://www.rp.pl/Europejski-Kongres-Gospodarczy/180519641-Dominika-Bettman-Siemens-wybiera-partnerow-rokujacych-technologicznie.html
- Impact w Krakowie (2017, 2018)
link do materiału z Impact https://video.wp.pl/i,rewolucja-40-dla-pracownikow-oznacza-potrzebe-permanentnej-nieustajacej-edukacji,mid,2021568,cid,8051,klip.html?ticaid=11c65a
- Forum Nowego Przemysłu w Katowicach i Warszawie (2012-2018)
Dyrektor ds Sprzedaży Pośredniej
odpowiedzialny za rekonstrukcję i restrukturyzację sprzedaży w kanale pośrednim – w tym podpisanie nowych umów dystrybucyjnych, wdrożenie nowego programu Go Forward na rynku polskim, rozpoczęcie współpracy z integratorami systemów teleinformatycznych oraz operatorami alternatywnymi, tworzenie marketingu w sprzedaży pośredniej,
Product Manager rozwiązań VoIP, Internal Communication Country Manager , SEBA Country Manager
Product Manager rozwiązań VoIP, Internal Communication Country Manager , SEBA Country Manager ( Siemens Enterprise Business Area - portal Intranet I Extranet dla partnerów firmy), produkcja nagrań systemów zapowiedzi, poczty głosowej i unified messaging systemów HiPath
Product Manager oraz Press Officer
prowadzenie PR aplikacji i rozwiązań VoIP w dziale Siemens ICN
prowadzenie szkoleń produktowych i technologicznych w dziale sprzedaży pośredniej w kanale partnerskim oraz operatorskim
Twórca projektu kampanii wizerunkowej „Siemens dostawcą usług VoIP dla biznesu” promującej branżę w Radiowej Trójce
prowadzenie szkoleń produktowych i technologicznych w dziale sprzedaży pośredniej w kanale partnerskim oraz operatorskim
Twórca projektu kampanii wizerunkowej „Siemens dostawcą usług VoIP dla biznesu” promującej branżę w Radiowej Trójce
Product Line Manager
Siemens Sp z o.o. Information and Communication Networks
wprowadzanie na rynek polski serwerów teleinformatycznych oraz aplikacji Call Center, Unifield Messaging, CTI, Cobrowsing
3 złote medale zdobyte Zdobyte 3 złote medale dla produktów Siemens podczas Międzynarodowych Targów Łączności „Intertelecom” w Łodzi
3 złote medale zdobyte Zdobyte 3 złote medale dla produktów Siemens podczas Międzynarodowych Targów Łączności „Intertelecom” w Łodzi
Key Account Manager - dział Banki i Ubezpieczenia
SiemensSp z o.o Warszawa, Biuro Telekomunikacji
prrca w dziale sprzedaży rozwiązań teleinformatycznych dla branży finansowej, prowadzone kontrakty: Bank Handlowy w Warszawie S.A., Bank Gdański S.A.,Wielekopolski Bank Kredytowy, S.A., Deutsche Bank Polska S.A.,Westdeutsche Landesbank Polska S.A., Bayerische Vereinsbank (Polska) S.A
Projekty
Szkolenia i kursy
cykl comiesięcznych szkoleń i briefingów wystąpień publicznych prowadzonych
przez Dorotę Warakomską (byłą dziennikarkę „Wiadomości” TVP1 , wydawcę
Panoramy TVP2, korespondentkę w USA)
szkolenia i warsztaty działań w Social Media – Socjomania
warsztaty Digital Media – social media w w działaniach budowy wizerunku i
sprzedaży produktów - Hypercrew
Szklenia z nagrywania materiałów zdjęciowych, graficznych oraz wideo wraz z
montażem na potrzeby mediów społecznościowych w programach edytorskich
Photoshop, Canva, GoPro Quick - Psychomedia
Cykl szkoleń z obszaru komunikacji z mediami oraz publicznych prezentacji podczas paneli dyskusyjnych - Psychomedia
szkolenia „Sztuki Prezentacji” z zakresu sposobów skutecznego docierania do publiczności, właściwego przedstawiania informacji, i budowania wyjątkowych prezentacji - firma prezentacje.edu.pl
przez Dorotę Warakomską (byłą dziennikarkę „Wiadomości” TVP1 , wydawcę
Panoramy TVP2, korespondentkę w USA)
szkolenia i warsztaty działań w Social Media – Socjomania
warsztaty Digital Media – social media w w działaniach budowy wizerunku i
sprzedaży produktów - Hypercrew
Szklenia z nagrywania materiałów zdjęciowych, graficznych oraz wideo wraz z
montażem na potrzeby mediów społecznościowych w programach edytorskich
Photoshop, Canva, GoPro Quick - Psychomedia
Cykl szkoleń z obszaru komunikacji z mediami oraz publicznych prezentacji podczas paneli dyskusyjnych - Psychomedia
szkolenia „Sztuki Prezentacji” z zakresu sposobów skutecznego docierania do publiczności, właściwego przedstawiania informacji, i budowania wyjątkowych prezentacji - firma prezentacje.edu.pl
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
nurkowanie, instruktor fotografii podwodnej CMAS / SSI – kilka wystaw autorskich , autor kilku przewodników nurkowych ( w tym "Nurkowego Atlasu Polski"), materiały dla prasy turystycznej i nurkowej poza tym: Motocykle!!!! rower, wycieczki górskie
Grupy
Agape custom publishing
Agencja custom publishing, która specjalizuje się w tworzeniu biuletynów i magazynów firmowych, newsletterów elektronicznych, a także prowadzi szkolenia, coaching, przygoto
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Mazowiecki PSPR
Grupa członków mazowieckiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR) oraz sympatyków i aktywnych zawodowo PRowców z mazowsza i zagranicy.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.