Maciej Tomaszewski

Dyrektor ds Public Relations
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

New Business Development Project Management Public Relations Negocjacje zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Planowanie strategiczne Strategia biznesowa Strategia marketingowa Komunikacja korporacyjna Komunikacja wewnętrzna Komunikacja Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Komunikacja Marketingowa wystąpienia publiczne Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji Komunikacja Marketingowa i Public Relations

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Siemens Sp. z o.o.
PR Manager
Przygotowanie i prowadzenie działań Public Relations dla dużych klientów korporacyjnych, opracowanie strategii współpracy z mediami, współpraca w działaniach marketingu korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Doświadczenie zawodowe obejmuje komunikację kryzysową, prowadzenia PR dla poszczególnych członków zarządu firmy. Wystąpienia w mediach zarówno w telewizji, jak i w radio. Utrzymywanie dobrych relacji z mediami. Przygotowanie członków zarządu do wystąpień w panelach dyskusyjnych kongresów gospodarczych, w tym :EEC Katowice, WKG Białystok, Forum Ekonomiczne Krynica. Dbałość o wizerunek firmy, jak i konkretnych osób ja reprezentujących. Współtworzenie strategii komunikacji kryzysowej.

• Doradztwo strategiczne w obszarze Public & Media Relations dla Zarządu, działu Komunikacji Korporacyjnej oraz poszczególnych branż, ze szczególnym uwzględnieniem: Energy, Mobility, Building Technologies.

• Współodpowiedzialność za kształt i spójność komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.

• Planowanie i realizacja zintegrowanych działań marketingowych obejmujących dedykowane debaty z udziałem interesariuszy Siemensa, reprezentacja Siemensa w relacjach zewnętrznych,

• Doświadczenie w tworzenie briefów wystąpień publicznych dla członków zarządu firmy

• Budowa relacji z dziennikarzami mediów tradycyjnych i cyfrowych. Prowadzenie kanału informacyjnego na LinkedIn , w ramach employer branding https://www.linkedin.com/in/maciej-tomaszewski-95531565/

• Doświadczenie zdobyte w produkcji licznych materiałów filmowych, prezentacji i multimediów na potrzeby branż Siemensa Polsce - link filmu wizerunkowego https://www.youtube.com/watch?v=YboHe5432Mc&index=5&list=PL8202FC253CFC290A

• Doświadczenie w prowadzeniu i planowaniu komunikacji kryzysowej na podstawie zaistniałego realnego wydarzenia (Metro Warszawskie).

• Współautor merytoryczny projektu „Rzecz o Innowacyjności” - dodatku Rzeczpospolitej ( 4 edycje do 10.2018) dotyczącego wpływu innowacyjnych rozwiązań na przyszłość miast, przemysłu, energetyki, pracy i sposobów zarządzania - https://www.rp.pl/Gospodarka/307199873-Innowacji-nie-da-sie-nakazac.html

• Współodpowiedzialny za komunikację rozwiązań Internetu rzeczy (IoT – Mindsphere) , dygitalizacji i przemysłu 4.0

• Współodpowiedzialny za współpracę firmy w programie Enactus prowadzonego BIGRAM SA w ramach wspierania studentów wyższych uczelni z całego kraju (2017/2018)

• Koordynator i pomysłodawca projektów komunikacyjnych i wystąpień publicznych zarządu firmy w ramach:

- Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (2012-2018)

link do materiału z EEC https://www.rp.pl/Europejski-Kongres-Gospodarczy/180519641-Dominika-Bettman-Siemens-wybiera-partnerow-rokujacych-technologicznie.html

- Impact w Krakowie (2017, 2018)

link do materiału z Impact https://video.wp.pl/i,rewolucja-40-dla-pracownikow-oznacza-potrzebe-permanentnej-nieustajacej-edukacji,mid,2021568,cid,8051,klip.html?ticaid=11c65a

- Forum Nowego Przemysłu w Katowicach i Warszawie (2012-2018)
Logo
Dyrektor ds Rozwoju Sprzedaży i Marketingu
Grupa Verbicom SA
odpowiedzialny za wprowadzanie nowych produktów do kanału sprzedaży partnerskiej, za bezpośrednią współpracę z Siemens Enterprise Communications GmBH, marketing w sprzedaży partnerskiej
SIEMENS ENTERPRISE COMMUNICATIONS Sp. z o.o.
Dyrektor ds Sprzedaży Pośredniej
odpowiedzialny za rekonstrukcję i restrukturyzację sprzedaży w kanale pośrednim – w tym podpisanie nowych umów dystrybucyjnych, wdrożenie nowego programu Go Forward na rynku polskim, rozpoczęcie współpracy z integratorami systemów teleinformatycznych oraz operatorami alternatywnymi, tworzenie marketingu w sprzedaży pośredniej,
SIEMENS ENTERPRISE COMMUNICATIONS Sp. z o.o.
Product Manager rozwiązań VoIP, Internal Communication Country Manager , SEBA Country Manager
Product Manager rozwiązań VoIP, Internal Communication Country Manager , SEBA Country Manager ( Siemens Enterprise Business Area - portal Intranet I Extranet dla partnerów firmy), produkcja nagrań systemów zapowiedzi, poczty głosowej i unified messaging systemów HiPath
Siemens Sp. z o.o.
Product Manager oraz Press Officer
prowadzenie PR aplikacji i rozwiązań VoIP w dziale Siemens ICN
prowadzenie szkoleń produktowych i technologicznych w dziale sprzedaży pośredniej w kanale partnerskim oraz operatorskim
Twórca projektu kampanii wizerunkowej „Siemens dostawcą usług VoIP dla biznesu” promującej branżę w Radiowej Trójce
Logo
Product Line Manager
Siemens Sp z o.o. Information and Communication Networks
wprowadzanie na rynek polski serwerów teleinformatycznych oraz aplikacji Call Center, Unifield Messaging, CTI, Cobrowsing
3 złote medale zdobyte Zdobyte 3 złote medale dla produktów Siemens podczas Międzynarodowych Targów Łączności „Intertelecom” w Łodzi
Logo
Key Account Manager - dział Banki i Ubezpieczenia
SiemensSp z o.o Warszawa, Biuro Telekomunikacji
prrca w dziale sprzedaży rozwiązań teleinformatycznych dla branży finansowej, prowadzone kontrakty: Bank Handlowy w Warszawie S.A., Bank Gdański S.A.,Wielekopolski Bank Kredytowy, S.A., Deutsche Bank Polska S.A.,Westdeutsche Landesbank Polska S.A., Bayerische Vereinsbank (Polska) S.A
Motorola
Projektant systemw telefonii stacjonarnej
Odpowiedzialny za projekt rozwiązań kompensacji echa w telefonach głośnomówiących pracujących e technologii Motorola

Projekty

Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach (2012-2018)
Koordynator i pomysłodawca projektów komunikacyjnych i wystąpień publicznych zarządu firmy w ramach EKG Katowice

Szkolenia i kursy

cykl comiesięcznych szkoleń i briefingów wystąpień publicznych prowadzonych
przez Dorotę Warakomską (byłą dziennikarkę „Wiadomości” TVP1 , wydawcę
Panoramy TVP2, korespondentkę w USA)
szkolenia i warsztaty działań w Social Media – Socjomania
warsztaty Digital Media – social media w w działaniach budowy wizerunku i
sprzedaży produktów - Hypercrew
Szklenia z nagrywania materiałów zdjęciowych, graficznych oraz wideo wraz z
montażem na potrzeby mediów społecznościowych w programach edytorskich
Photoshop, Canva, GoPro Quick - Psychomedia
Cykl szkoleń z obszaru komunikacji z mediami oraz publicznych prezentacji podczas paneli dyskusyjnych - Psychomedia
szkolenia „Sztuki Prezentacji” z zakresu sposobów skutecznego docierania do publiczności, właściwego przedstawiania informacji, i budowania wyjątkowych prezentacji - firma prezentacje.edu.pl

Edukacja

Logo
Przetwarzanie i Użytkowanie Energii, magisterskie
Politechnika Białostocka

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

nurkowanie, instruktor fotografii podwodnej CMAS / SSI – kilka wystaw autorskich , autor kilku przewodników nurkowych ( w tym "Nurkowego Atlasu Polski"), materiały dla prasy turystycznej i nurkowej poza tym: Motocykle!!!! rower, wycieczki górskie

Grupy

16 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Agape custom publishing
Agape custom publishing
Agencja custom publishing, która specjalizuje się w tworzeniu biuletynów i magazynów firmowych, newsletterów elektronicznych, a także prowadzi szkolenia, coaching, przygoto
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Diversbook
Diversbook
Grupa poswiecona nurkowaniu oraz spolecznosciowemu portalowi pletwonurkowemu Diversbook.
Ducati
Ducati
dla miłośników marki Ducati - dla wszystkich Ducatisti
Human Resources/Public Relations
Human Resources/Public Relations
Menedżerowie działów HR i PR
Mazowiecki PSPR
Mazowiecki PSPR
Grupa członków mazowieckiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR) oraz sympatyków i aktywnych zawodowo PRowców z mazowsza i zagranicy.
Media Relations
Media Relations
Grupa dla osób, które zajmują się lub chciałyby zajmować się media relations.
Motocykle
Motocykle
Grupa dla osób posiadających motocykl oraz planujących zakup jednoślada.
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
Nurkowanie
Nurkowanie
Grupa przeznaczona dla miłośników nurkowania
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.