Umiejętności
Rozwój działalności
Coaching
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
nawiązywanie długofalowych relacji z klientem
Negocjacje Handlowe Poziom Zaawansowany
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Realizacja celów sprzedażowych dla marek: DULUX, SADOLIN, HAMMERITE, NOBILES
kompleksowe zarządzanie sprzedażą na podległym terenie w kanale SSO i LSO
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych (do 9 osób), w tym: rekrutacja, szkolenie, wyznaczanie celów, motywowanie, coaching
Zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży
Współpraca i wsparcie Działu Marketingu przy tworzeniu strategii marek
Wsparcie Trade Marketingu przy tworzeniu narzędzi sprzedażowych
kompleksowe zarządzanie sprzedażą na podległym terenie w kanale SSO i LSO
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych (do 9 osób), w tym: rekrutacja, szkolenie, wyznaczanie celów, motywowanie, coaching
Zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży
Współpraca i wsparcie Działu Marketingu przy tworzeniu strategii marek
Wsparcie Trade Marketingu przy tworzeniu narzędzi sprzedażowych
Szkolenia i kursy
Szkolenia z zakresu sprzedaży:
Coaching (2011, 2014), Nowoczesna sprzedaż (2011), Strategia błękitnego oceanu (2011), Strategie zwiększania efektywności sprzedaży (2011), Zarządzanie klientem ( 2010), Pozyskiwanie trudnego klienta (2010), Standardy merchandisingowe (2010), Coaching merchandisingowy (2010), Negocjacje handlowe (2010), Psychologia sprzedaży (2010), Marketing i sprzedaż (2009), Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (2007)
Szkolenia z zakresu zarządzanie zespołem:
Przywództwo sytuacyjne SLII (2014), Zarządzanie strategiczne (2013), ASA, Standardy pracy AN (2013), Ocena pracownicza i rozwojowe sesje informacji zwrotnych (2011), Komunikacja i współpraca zespołowa (2011), Indywidualne sesje met coachingowe (2011), Strategia Błękitnego Oceanu (2011), Zarządzanie zmianą (2010)
Coaching (2011, 2014), Nowoczesna sprzedaż (2011), Strategia błękitnego oceanu (2011), Strategie zwiększania efektywności sprzedaży (2011), Zarządzanie klientem ( 2010), Pozyskiwanie trudnego klienta (2010), Standardy merchandisingowe (2010), Coaching merchandisingowy (2010), Negocjacje handlowe (2010), Psychologia sprzedaży (2010), Marketing i sprzedaż (2009), Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (2007)
Szkolenia z zakresu zarządzanie zespołem:
Przywództwo sytuacyjne SLII (2014), Zarządzanie strategiczne (2013), ASA, Standardy pracy AN (2013), Ocena pracownicza i rozwojowe sesje informacji zwrotnych (2011), Komunikacja i współpraca zespołowa (2011), Indywidualne sesje met coachingowe (2011), Strategia Błękitnego Oceanu (2011), Zarządzanie zmianą (2010)
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
Doskonała znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B