Umiejętności
Dostęp do bazy danych
Przygotowanie oferty
Oprogramowanie BMC
Business Objects
procesy biznesowe
Zarządzanie zmianą
Prezentacje dla Klienta
Zarządzanie konfiguracją
Cross-functional Team Leadership
Crystal Reports
Finanse
IFS ERP
Zarządzanie incydentami
ISO 20000
IT Operations
Outsourcing IT
Zarządzanie usługami IT
Transformacja IT
ITIL
LAN-WAN
Przywództwo
Linux
Microsoft Excel
Motywacja
NAT
NICE Call Recording
Novell Netware
Outsourcing
Zorientowane na ludzi
PowerPoint
projektowanie prezentacji
PRINCE2
Zarządzanie problemami
Protokół projektowania
Planowanie projektów
Proxy
Zarządzanie wersjami oprogramowania
dostarczanie usług
Service Desk
Optymalizacja obsługi
Zarządzanie usługami
sprzedaż rozwiązań
SQL
Przywództwo w zespole
zarządzanie portfelem sprzedawcy
WiFi
Asset Management
Oracle 9i
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Team Leader at Orange
· Organising and monitoring day to day work of Service Desk 1st line telephone team.
· Reporting results achieved by the team
· Improving team effectiveness.
· Recruiting new team members.
· Creating tools for improving team's effectiveness
· Analysing and improving internal workflows.
· Reporting results achieved by the team
· Improving team effectiveness.
· Recruiting new team members.
· Creating tools for improving team's effectiveness
· Analysing and improving internal workflows.
Team Leader at Orange
Managing day to day work of the Service Desk Administrators monitoring team
Service Desk Administrator at Orange
· Monitoring IT systems and quickly reacting to alerts.
· Very first investigation of failures (major incidents) and connection to potential causes
(usually recent changes in IT environment).
· Creating web applications and monitoring scripts.
· Very first investigation of failures (major incidents) and connection to potential causes
(usually recent changes in IT environment).
· Creating web applications and monitoring scripts.
Szkolenia i kursy
ITIL v2
ITIL v3 Expert
ITIL v3 Service Strategy
ITIL v3 Service Design
ITIL v3 Service Transition
ITIL v3 Service Operation
ITIL v3 Continual Service Improvement
PRINCE2
ITIL v3 Expert
ITIL v3 Service Strategy
ITIL v3 Service Design
ITIL v3 Service Transition
ITIL v3 Service Operation
ITIL v3 Continual Service Improvement
PRINCE2
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Communication, Salsa and Latin dance, Latin music, Health & Fitness, Skiing, Sci-fi and fantasy, Linux and Android,
Grupy
Balanced Scorecard BSC
Zrównoważona Karta Wyników/Strategiczna Karta Wyników (ang. Balanced Scorecard). Jak zamienić strategię na działania.
The Balanced Scorecard is the concept of Robert S. Kaplan and David P. Norton.
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Międzynarodowe Pokazy Lotnicze Air Show - Radom
Największy EVENT w Polsce!!!
Dla osób lubiących mocne wrażenia, sportowców ekstremalnych i wszystkich lubiących dobra zabawę. Dla fanów akrobatyki powietrznej, dziennikarzy i zapalonych fotografów.
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem
Risk IT .. Enterprise IT Risk Governance
Enterprise Risk: Identify, Govern and Manage IT Risk, The Risk IT Framework Exposure Draft.
The Risk IT Framework:
■ Risk Governance
■ Risk Evaluation
■ Risk Response
cobit itil GRC governan
TDWI .. The Data Warehouse Institute
TDWI (The Data Warehousing Institute) provides education, training, certification, news, and research for executives and information technology (IT) professionals.
Val IT .. Value Governance of IT Investments
Val IT Framework based on COBIT = Entreprise Value Governance of IT Investments
Value Governance (VG) - Portfolio Management (PM) - Investment Management (IM)
cobit itil GRC governance risk compl