Maciej Sujkowski

Konsultant ds. Zarządzania Usługami IT
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Dostęp do bazy danych Przygotowanie oferty Oprogramowanie BMC Business Objects procesy biznesowe Zarządzanie zmianą Prezentacje dla Klienta Zarządzanie konfiguracją Cross-functional Team Leadership Crystal Reports Finanse IFS ERP Zarządzanie incydentami ISO 20000 IT Operations Outsourcing IT Zarządzanie usługami IT Transformacja IT ITIL LAN-WAN Przywództwo Linux Microsoft Excel Motywacja NAT NICE Call Recording Novell Netware Outsourcing Zorientowane na ludzi PowerPoint projektowanie prezentacji PRINCE2 Zarządzanie problemami Protokół projektowania Planowanie projektów Proxy Zarządzanie wersjami oprogramowania dostarczanie usług Service Desk Optymalizacja obsługi Zarządzanie usługami sprzedaż rozwiązań SQL Przywództwo w zespole zarządzanie portfelem sprzedawcy WiFi Asset Management Oracle 9i

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Konsultant ds. Zarządzania usługami IT
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kierownik ds. Zarządzania jakością danych
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kierownik ds. Zarządzania zmianą
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. jakości obsługi
CSS
Team Leader at Orange
· Organising and monitoring day to day work of Service Desk 1st line telephone team.
· Reporting results achieved by the team
· Improving team effectiveness.
· Recruiting new team members.
· Creating tools for improving team's effectiveness
· Analysing and improving internal workflows.
CSS
Team Leader at Orange
Managing day to day work of the Service Desk Administrators monitoring team
CSS
Service Desk Administrator at Orange
· Monitoring IT systems and quickly reacting to alerts.
· Very first investigation of failures (major incidents) and connection to potential causes
(usually recent changes in IT environment).
· Creating web applications and monitoring scripts.
Logo
IT Specialist
PiW
· Administering Linux and Windows NT servers.
· IT support for office employees.
· Creating applications and scripts supporting business processes and activities.
· Extending and maintaining LAN/WAN network.
· Analysing IT related costs.
Logo
IT Specialist
MediCom
· Installation and administration of Linux, Novell Netware, Oracle servers.
· New implementations and support for sales, accounting and management systems.
· IT support for customer’s organizations (hospital, clinics, pharmacies).
· Developing LAN’s.
Logo
Network Administrator
EuroCom
Administering computer network with proxy-cache, WWW, SMTP, POP3, FTP servers

Szkolenia i kursy

ITIL v2
ITIL v3 Expert
ITIL v3 Service Strategy
ITIL v3 Service Design
ITIL v3 Service Transition
ITIL v3 Service Operation
ITIL v3 Continual Service Improvement
PRINCE2

Edukacja

Logo
Psychologia w Zarządzaniu, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Finanse i rachunkowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Communication, Salsa and Latin dance, Latin music, Health & Fitness, Skiing, Sci-fi and fantasy, Linux and Android,

Grupy

Balanced Scorecard BSC
Balanced Scorecard BSC
Zrównoważona Karta Wyników/Strategiczna Karta Wyników (ang. Balanced Scorecard). Jak zamienić strategię na działania. The Balanced Scorecard is the concept of Robert S. Kaplan and David P. Norton.
ISO 20000
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Międzynarodowe Pokazy Lotnicze Air Show - Radom
Międzynarodowe Pokazy Lotnicze Air Show - Radom
Największy EVENT w Polsce!!! Dla osób lubiących mocne wrażenia, sportowców ekstremalnych i wszystkich lubiących dobra zabawę. Dla fanów akrobatyki powietrznej, dziennikarzy i zapalonych fotografów.
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem
Risk IT .. Enterprise IT Risk Governance
Risk IT .. Enterprise IT Risk Governance
Enterprise Risk: Identify, Govern and Manage IT Risk, The Risk IT Framework Exposure Draft. The Risk IT Framework: ■ Risk Governance ■ Risk Evaluation ■ Risk Response cobit itil GRC governan
TDWI .. The Data Warehouse Institute
TDWI .. The Data Warehouse Institute
TDWI (The Data Warehousing Institute) provides education, training, certification, news, and research for executives and information technology (IT) professionals.
Val IT .. Value Governance of IT Investments
Val IT .. Value Governance of IT Investments
Val IT Framework based on COBIT = Entreprise Value Governance of IT Investments Value Governance (VG) - Portfolio Management (PM) - Investment Management (IM) cobit itil GRC governance risk compl