Maciej Sowa

IT Senior Manager, Advisor, Program/Project Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
słowacki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Technical Director / General Manager
Aprox S.A.
Przygotowanie i realizacja strategii oraz planów dotyczących rozwoju technologii i biznesu. Definiowanie polityk, standardów i najlepszych praktyk w zakresie doskonałości operacyjnej. Udział w opracowywaniu ofert, zarządzanie podwykonawcami i dostawcami, nadzór nad przebiegiem przetargów. Współudział w podejmowaniu decyzji dotyczących technologii oraz kwestii związanych z funkcjonowaniem organizacji typu start-up.
Signal Group
Director of Research and Development
Kształtowanie i zarządzanie działaniami z zakresu badań i rozwoju, aktywne poszukiwanie nowych możliwości technologicznych i korzyści oraz przewag, które mogą one dostarczać. Stworzenie kultury innowacyjności i środowiska rozwoju, w którym nowe pomysły mogą się pojawić i urosnąć do poziomu nowego produktu lub usługi
CompFort Meridian Polska Sp. z o.o.
Director of Development and Sales Support
Zarządzanie relacjami biznesowymi w celu zapewnienia wysokiego poziomu satysfakcji; zapewnienie obsługi posprzedażowej; współpraca oraz prowadzenie negocjacji z wybranymi, kluczowymi dostawcami i partnerami.
Konsulting w obszarze IT Transformation uwzględniający plany biznesowe oraz strategię implementacji
CompFort Meridian Polska Sp. z o.o.
Vice Director of Operation
Identyfikowanie i rekomendowanie obszarów doskonalenia działalności na podstawie analizy wskaźników strategicznych; poszukiwanie nowych możliwości biznesowych; opiniowanie realizowanych zmian pod kątem zgodności z architekturą IT i strategią Spółki.
Zarządzanie portfelem projektów z zakresie usprawniania procesów biznesowych i operacyjnych.
Doskonała znajomość zagadnień związanych z rozwijaniem aplikacji informatycznych wspierających działalność biznesową spółek
Tworzenie procesów, regulacji, regulaminów i procedur wewnętrznych.
CompFort Meridian Polska Sp. z o.o.
Senior Advisory Consultant / Technical Manager
Kierowanie i zarządzanie zespołem Professional Services dostarczającym usługi z obszaru IT Service Management dostosowane do indywidualnych potrzeb Klientów, wspomaganie i doradztwo w zakresie ryzyka związanego z wydajnością, dostępnością i bezpieczeństwem systemów IT oraz pomoc w ich bieżącym utrzymaniu. Konsultacje w obszarze Business Service Management, współpraca z Klientami przy procesach transformacji I, zarządzanie projektem/programem
Logo
Development Team Leader / Team Manager
Software Factory Bratysława
PZU Życie S.A.
Main Specialist of Information Affairs

Szkolenia i kursy

ITIL Expert
Internal Auditor ISO 20000
Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT)
TOGAF 8.1.1
PMI
PRINCE 2

Edukacja

Logo
Automatyka, Elektronika i Informatyka, inżynierskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT

Zainteresowania

Koszykówka, narty, rowery górskie