Maciej Solarek

Senior Brand Manager, Agros Nova
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Agros-Nova Soki
Group Brand Manager
Odpowiedzialność za wszystkie marki "sokowe" w firmie" Fortuna, Garden, Tarczyn, DrWitt, Pysio.
Kierowanie 3 osobowym zespołem.
Agros-Nova Soki
Senior Brand Manager
odpowiedzialność za markę soków Fortuna
Agros-Nova Soki
Senior Brand Manager
Odpowiedzialy za prowadzenie marki soków dla dzieci - Pysio. Tworzenie stragtegii, impelmentacja aktywności itp.
Logo
osoba zarządająca produktami Bon Bon Buddies.
własna działalność
Wspólnie z kolegą opracowywałem strategię wejścia na rynek polski firmy produkującej słodycze - Bon Bon Buddies. Odpowiedzialny za rozwój sprzedaży, nawiązanie współpracy z sieciami hadlowymi.
Agros-Nova Soki
Kierownik Działu Analiz Rynkowych
- stworzenie działu analiz rynkowych i nowego systemu raportowania sprzedażowego
Agros-Nova Soki
Marketing Manager Dział Rozwoju Rynków (Export)
- odpowiedzialny za działania marketingowe na rynkach USA i Kanady
- odpowiedzialny za proces optymalizacji portfela produktowego w ramach Działu Rozwoju Rynków

Dodatkowo odpowiedzialny ze strony AGROS NOVA za przygotowanie kampanii reklamowej soków marchwiowych w Bułgarii (kampania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej)
Agros-Nova Soki
Marketing Manager
- odpowiedzialny za DrWitt (rwitalizacja marki DrWitt i wszystkie działania z tym związane),
- odpowiedzialny za projekty specjalne zlecane przez Zarząd AGROS NOVA.
Agros-Nova Soki
Kierownik Działu Rozwoju Marki (New Product Development Manager)
- stworzenia działu, którego zadaniem było kreowanie, testowanie oraz przygotowywanie do wdrożenia nowych produktów dla AGROS NOVA,
- stworzenie programu rozwoju produktowego marek AGROS NOVA
- odpowiedzialny za włączenie do sprzedaży przejętej marki DrWitt.
Logo
Senior Brand Manager
Agros Fortuna
- zarządzanie liniami produktowymi pod brandem Sonda,
- zarządzanie marką Tarczyn
Sonda S.A.
Brand Manager
- odpowiedziany za linie produktowe pod marką Sonda
- odpowiedzialny za wprowadzenie linii soków marchwiowych dla dzieci Pysio,
- przygootwanie kampanii ATL (TV, radio) i BTL (promocje konsumenckie)
Sonda S.A.
Specjalista ds Marketingu

Edukacja

Logo
Zarzadzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

- fotografia,
- rodzina

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agros Team
Agros Team
Grupa byłych pracowników firm: Agros Nova i Agros-Fortuna