Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager Dział Rozwoju Rynków (Export)
- odpowiedzialny za działania marketingowe na rynkach USA i Kanady
- odpowiedzialny za proces optymalizacji portfela produktowego w ramach Działu Rozwoju Rynków
Dodatkowo odpowiedzialny ze strony AGROS NOVA za przygotowanie kampanii reklamowej soków marchwiowych w Bułgarii (kampania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej)
- odpowiedzialny za proces optymalizacji portfela produktowego w ramach Działu Rozwoju Rynków
Dodatkowo odpowiedzialny ze strony AGROS NOVA za przygotowanie kampanii reklamowej soków marchwiowych w Bułgarii (kampania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej)
Kierownik Działu Rozwoju Marki (New Product Development Manager)
- stworzenia działu, którego zadaniem było kreowanie, testowanie oraz przygotowywanie do wdrożenia nowych produktów dla AGROS NOVA,
- stworzenie programu rozwoju produktowego marek AGROS NOVA
- odpowiedzialny za włączenie do sprzedaży przejętej marki DrWitt.
- stworzenie programu rozwoju produktowego marek AGROS NOVA
- odpowiedzialny za włączenie do sprzedaży przejętej marki DrWitt.
Brand Manager
- odpowiedziany za linie produktowe pod marką Sonda
- odpowiedzialny za wprowadzenie linii soków marchwiowych dla dzieci Pysio,
- przygootwanie kampanii ATL (TV, radio) i BTL (promocje konsumenckie)
- odpowiedzialny za wprowadzenie linii soków marchwiowych dla dzieci Pysio,
- przygootwanie kampanii ATL (TV, radio) i BTL (promocje konsumenckie)
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
- fotografia,
- rodzina
- rodzina
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.