Maciej Sochan
Magister inżynier systemów komputerowych
Rzeszów,
podkarpackie
Umiejętności
Active Directory
Bazy danych
ERP
Zarządzanie IT
ITIL
Serwer aplikacji JBoss
Administracja sieci
Oracle RDBMS
Project Management
SQL
administracja systemami
Wirtualizacja
VMware ESX
Windows Server
Zarządzanie zespołem
PRINCE2 Foundation Certificate
IPMA Level D®
Windows Server 2008/2012
Linux System Administration Basics
Metodyka sprzedaży CCS
Zarządzanie infrastrukturą IT
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Internal Process Architect
Defines global end-to-end PtP process based on input of Process Owner and Process Managers
Leads the design of PtP complexity and ensures its smooth flow across the organisation
Defines roles and qualifications within the process as well as process trainings
Supports the development and implementation of best-practice process strategies
Communicates process changes
Operationally drives a definition and continuous enhancement of a process
Identifies process risks and defines mitigation measures
Initiates and coordinates internal projects connected with the process
Cooperates with Process Owner, Process Managers and other internal and external stakeholders
Leads the design of PtP complexity and ensures its smooth flow across the organisation
Defines roles and qualifications within the process as well as process trainings
Supports the development and implementation of best-practice process strategies
Communicates process changes
Operationally drives a definition and continuous enhancement of a process
Identifies process risks and defines mitigation measures
Initiates and coordinates internal projects connected with the process
Cooperates with Process Owner, Process Managers and other internal and external stakeholders
Product Manager
Badanie potrzeb klientów w obsługiwanych segmentach rynku. Analiza problemów w celu budowania optymalnych rozwiązań. Zarządzanie i rozwój produktów. Przekładanie potrzeb klientów na produkty firmy, działania handlowe, programistów, wdrożeniowców. Kreowanie produktów i ich cech, funkcji i korzyści, jakie dają, wartości dodanej i przewag konkurencyjnych. Wprowadzanie na rynek nowych produktów (pierwsze kontrakty, pilotażowe wdrożenia, referencje, doświadczenia). Zarządzanie wiedzą z obszaru produktowego, kumulowanie tej wiedzy w organizacji. Tworzenie perspektyw rozwoju biznesu w przyszłości poprzez zbieranie i kreowanie pomysłów na produkt i tworzenie nowych produktów lub doskonalenie dotychczasowych produktów.
Kierownik Projektów
Terminowa realizacja zakontraktowanej sprzedaży i marży projektów, zamykanie projektów IT w terminie, założonym budżecie i zakresie, osiąganie celów projektów, dokumentowanie realizacji projektu zgodnie z najlepszymi praktykami w metodyce IPMA, lub równoważnej, minimalizacja ryzyka projektów, utrzymanie gotowości i pełnej dyspozycyjności oraz kontaktu telefonicznego i osobistego,
Konsultant / Wdrożeniowiec
Wdrożenia, administracja oraz serwis zintegrowanych systemów informatycznych w ochronie zdrowia;
Instalacja, konfiguracja, administrowanie systemem Oracle RDBMS w środowisku Windows Serwer 2008, Linux;
Szkolenia i konsulting dla personelu medycznego;
Instalacja, konfiguracja, administrowanie systemami klasy Windows Serwer;
Konfiguracja i zarządzanie systemami opartymi na wirtualizacji Microsoft Hyper-V.
Dopasowanie sprzętu serwerowego dla zaspokojenia potrzeb aplikacji klienckich.
Instalacja i zarządzanie serwerami aplikacyjnymi (JBoss, Tomcat, Virgo) oraz webowymi (Apache, IIS).
Konfiguracja środowisk sieciowych, wsparcie dla użytkowników systemów terminalowych opartych na systemach Oracle (Sun Ray).
Instalacja, konfiguracja, administrowanie systemem Oracle RDBMS w środowisku Windows Serwer 2008, Linux;
Szkolenia i konsulting dla personelu medycznego;
Instalacja, konfiguracja, administrowanie systemami klasy Windows Serwer;
Konfiguracja i zarządzanie systemami opartymi na wirtualizacji Microsoft Hyper-V.
Dopasowanie sprzętu serwerowego dla zaspokojenia potrzeb aplikacji klienckich.
Instalacja i zarządzanie serwerami aplikacyjnymi (JBoss, Tomcat, Virgo) oraz webowymi (Apache, IIS).
Konfiguracja środowisk sieciowych, wsparcie dla użytkowników systemów terminalowych opartych na systemach Oracle (Sun Ray).
współpracownik
wystawiono
Osoba konkretna, rzeczowa i w pełni zaangażowana w swoją pracę i zadania. Podejmująca się nowych wyzwań i wychodząca naprzeciw pojawiającym się problemom. Maciek samodzielnie pogłębia specjalistyczną wiedzę i dzięki temu znajduje rozwiązania. Dodatkowo zawsze jest chętny do dzielenia się nią i pomocy. Współpracujemy razem ponad 4 lata i nigdy nie zawiódł.
Informatyk
Zarządzanie i serwis struktur teleinformatycznych;
Administracja zasobami IT;
Stworzenie i administracja witryną www;
Selekcja sprzętu i oprogramowania;
Opracowywanie i wdrażanie polityki bezpieczeństwa danych;
Administracja zasobami IT;
Stworzenie i administracja witryną www;
Selekcja sprzętu i oprogramowania;
Opracowywanie i wdrażanie polityki bezpieczeństwa danych;
Projekty
PSIM Podkarpacki System Informacji Medycznej
Podkarpacki System Informacji Medycznej (w skrócie PSIM) to rozwiązanie teleinformatyczne, którego głównym zadaniem jest gromadzenie, analiza i udostępnianie zasobów cyfrowych z udzielonymi lub planowanymi świadczeniami opieki zdrowotnej w placówkach służby zdrowia.
W ramach projektu Podkarpacki System Informacji Medycznej udostępniane są usługi internetowe. Należą do nich:
e-Informacja – zadaniem tej e-Usługi jest udostępnienie informacji o podmiotach leczniczych uczestniczących w projekcie, zakresach i dostępności świadczeń zdrowotnych realizowanych przez te podmioty oraz innych ważnych informacji z zakresu opieki zdrowotnej. W ramach tej e-Usługi pacjentom udostępniany jest m.in. Informator o usługach medycznych oraz Wyszukiwarka usług medycznych.
e-Rejestracja – zadaniem tej e-Usługi jest umożliwienie, pacjentowi posiadającemu konto PISM, elektroniczne zarejestrowanie się na wybrane usługi medyczne udostępniane przez podmioty lecznicze. Lista tych podmiotów jest dostępna na portalu PSIM. Posiadający konto może śledzić na bieżąco statusy wszystkich wykonanych rejestracji.
Elektroniczny Rekord Pacjenta (w skrócie ERP) – zadaniem tej e-Usługi jest zapewnienie wymiany informacji o dokumentacji medycznej pacjentów pomiędzy jednostkami opieki zdrowotnej uczestniczącymi w projekcie. Umożliwia ona wyszukiwanie i wymianę indywidualnej Elektronicznej Dokumentacji Medycznej pacjentów. Ta e-Usługa dostępna jest wyłącznie dla pracowników służby zdrowia posiadających określone uprawnienia.
Regionalny Rejestr Danych Ratunkowych (w skrócie RRDR) – celem tej e-Usługi jest gromadzenie i udostępnianie istotnych danych medycznych o pacjentach objętych PSIM oraz zasobach istotnych z punktu widzenia ratownictwa medycznego. Ta e-Usługa dostępna jest wyłącznie dla pracowników służby zdrowia oraz pracowników instytucji zajmujących się lub świadczącym usługi w zakresie ratownictwa medycznego, posiadających określone uprawnienia.
Elektroniczna Platforma Współpracy ZOZ (w skrócie EPWZOZ) – jej zadaniem jest umożliwienie przekazywania elektronicznych zleceń do uczestniczących w projekcie jednostek opieki zdrowotnej oraz odbiór wyników tych zleceń. Ta e-Usługa dostępna jest dla pracowników służby zdrowia posiadających określone uprawnienia.
Elektroniczna Platforma Nadzoru (w skrócie EPN) – jej podstawowym zadaniem jest zapewnienie wymiany informacji pomiędzy jednostkami opieki zdrowotnej a organami je nadzorującymi i koordynującymi politykę zdrowotną w regionie, np. Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.
W ramach projektu Podkarpacki System Informacji Medycznej udostępniane są usługi internetowe. Należą do nich:
e-Informacja – zadaniem tej e-Usługi jest udostępnienie informacji o podmiotach leczniczych uczestniczących w projekcie, zakresach i dostępności świadczeń zdrowotnych realizowanych przez te podmioty oraz innych ważnych informacji z zakresu opieki zdrowotnej. W ramach tej e-Usługi pacjentom udostępniany jest m.in. Informator o usługach medycznych oraz Wyszukiwarka usług medycznych.
e-Rejestracja – zadaniem tej e-Usługi jest umożliwienie, pacjentowi posiadającemu konto PISM, elektroniczne zarejestrowanie się na wybrane usługi medyczne udostępniane przez podmioty lecznicze. Lista tych podmiotów jest dostępna na portalu PSIM. Posiadający konto może śledzić na bieżąco statusy wszystkich wykonanych rejestracji.
Elektroniczny Rekord Pacjenta (w skrócie ERP) – zadaniem tej e-Usługi jest zapewnienie wymiany informacji o dokumentacji medycznej pacjentów pomiędzy jednostkami opieki zdrowotnej uczestniczącymi w projekcie. Umożliwia ona wyszukiwanie i wymianę indywidualnej Elektronicznej Dokumentacji Medycznej pacjentów. Ta e-Usługa dostępna jest wyłącznie dla pracowników służby zdrowia posiadających określone uprawnienia.
Regionalny Rejestr Danych Ratunkowych (w skrócie RRDR) – celem tej e-Usługi jest gromadzenie i udostępnianie istotnych danych medycznych o pacjentach objętych PSIM oraz zasobach istotnych z punktu widzenia ratownictwa medycznego. Ta e-Usługa dostępna jest wyłącznie dla pracowników służby zdrowia oraz pracowników instytucji zajmujących się lub świadczącym usługi w zakresie ratownictwa medycznego, posiadających określone uprawnienia.
Elektroniczna Platforma Współpracy ZOZ (w skrócie EPWZOZ) – jej zadaniem jest umożliwienie przekazywania elektronicznych zleceń do uczestniczących w projekcie jednostek opieki zdrowotnej oraz odbiór wyników tych zleceń. Ta e-Usługa dostępna jest dla pracowników służby zdrowia posiadających określone uprawnienia.
Elektroniczna Platforma Nadzoru (w skrócie EPN) – jej podstawowym zadaniem jest zapewnienie wymiany informacji pomiędzy jednostkami opieki zdrowotnej a organami je nadzorującymi i koordynującymi politykę zdrowotną w regionie, np. Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.
Zakres obowiązków
Wdrożenia systemów informatycznych w placówkach ochrony zdrowia, integracja systemów informatycznych partnerów projektu (placówek ochrony zdrowia) z systemem centralnym
Szkolenia i kursy
- Oracle RDBMS Administracja i Backup
- Administrowanie bazą ORACLE 11g
- IBM Technologie serwerowe i storage
- Budowanie relacji B2B - metodologia Insights
- Ochrona danych i informacji, Bezpieczeństwo informacji,
- Ochrona Danych Osobowych
- Zarządzanie projektami - IPMA
- Zarządzanie projektami - PRINCE2
- Zarządzanie usługami - ITIL
- Customer Centric Selling
- Administrowanie bazą ORACLE 11g
- IBM Technologie serwerowe i storage
- Budowanie relacji B2B - metodologia Insights
- Ochrona danych i informacji, Bezpieczeństwo informacji,
- Ochrona Danych Osobowych
- Zarządzanie projektami - IPMA
- Zarządzanie projektami - PRINCE2
- Zarządzanie usługami - ITIL
- Customer Centric Selling
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- Motoryzacja
- Nowe technologie
- Motocykle
- Nowe technologie
- Motocykle
Organizacje
DKMS
Inne
Certyfikacje producenckie ASSECO - w zakresie wdrożeń i serwisu aplikacji InfoMedica/AMMS części 'białej'