Umiejętności
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
badania ilościowe i jakościowe
Fotografia artystyczna
Fotografia eventów
Doświadczenie zawodowe
adiunkt - nauczyciel akademicki
Uniwersytet Warszawski
Prowadzenie zajęć dydaktycznych zarówno w ramach kształcenia tradycyjnego, jak i zdalnego; m.in.:
- Sztuka prowadzenia dyskusji / Wywieranie wpływu na ludzi
- Warsztat kompetencji interpersonalnych / inteligencja społeczna
- Najciekawsze eksperymenty w psychologii - konfrontacje
- Wybrane problemy Edukacji Medialnej, Problemy edukacji zdalnej
- Dydaktyka Szkoły Wyższej/ Metodyka uczenia się
W latach: 2006-2010 prowadzący zajęcia akademickie (studia doktoranckie)
W latach: 2006-2007 Sekretarz Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej
- Sztuka prowadzenia dyskusji / Wywieranie wpływu na ludzi
- Warsztat kompetencji interpersonalnych / inteligencja społeczna
- Najciekawsze eksperymenty w psychologii - konfrontacje
- Wybrane problemy Edukacji Medialnej, Problemy edukacji zdalnej
- Dydaktyka Szkoły Wyższej/ Metodyka uczenia się
W latach: 2006-2010 prowadzący zajęcia akademickie (studia doktoranckie)
W latach: 2006-2007 Sekretarz Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej
Projekty
Programator
Celem głównym projektu jest opracowanie gotowego do upowszechnienia oraz włączenia do polityki i praktyki modelu kształcenia kompetencji niezbędnych na stanowiskach IT w tym programistycznych poprzez przetestowanie modelu PROGRAMATOR i jego dostosowanie do potrzeb i możliwości szkoleniowych osób niezwiązanych z informatyką o różnym poziomie i rodzaju wykształcenia, wieku i doświadczeniu zawodowym.
Zakres obowiązków
Opracowanie podręcznika metodycznego (model kształcenia, wytyczne metodyczne dla trenerów, system zapewnienia jakości kształcenia), wytyczne metodyczne do testu wstępnego i kursu próbnego, badania.
Informatyka zrównoważonego rozwoju - nowy program studiów internetowych w PJWSTK
- opracowanie i wdrożenie nowej metodyki nauczania dostosowanej do sposobu uczenia się młodego pokolenia (nauczanie problemowe z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, zogniskowane wokół kompetencji);
- ewaluacja sylabusów i materiałów do 22 przedmiotów
- prowadzenie badań
- opracowanie podręcznika metodycznego do nauczania zdalnego
Cel główny projektu FSS/2013/HEI/W/0138 :
Opracowanie i wprowadzenie nowego programu studiów Internetowych I stopnia z Informatyki.
Opracowanie i wprowadzenie nowego programu studiów Internetowych I stopnia z Informatyki.
Zakres obowiązków
stanowisko - kierownik metodyczny:- opracowanie i wdrożenie nowej metodyki nauczania dostosowanej do sposobu uczenia się młodego pokolenia (nauczanie problemowe z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, zogniskowane wokół kompetencji);
- ewaluacja sylabusów i materiałów do 22 przedmiotów
- prowadzenie badań
- opracowanie podręcznika metodycznego do nauczania zdalnego
Łamigłówki dla Nomada – metoda uczenia przez całe życie na miarę XXI wieku
- opracowanie modelu dydaktycznego łączącego nauczanie łamigłówkowe z nomadycznym
- przeprowadzenie badań
- ewaluacja materiałów dydaktycznych
- opracowanie podręcznika metodycznego
Celem projektu było umożliwienie osobom dorosłym uzupełnienia luk kompetencyjnych względem potrzeb rynku pracy na poziomie kształcenia pozaformalnego. Wypracowany model to system integrujący rozwiązania metodyczne (metodyka kształcenia), techniczne (platforma edukacyjna) i administracyjne (procedury zapewniające funkcjonowanie i rozwój systemu).
Zakres obowiązków
stanowisko: główny metodyk w pierwszej fazie projektu (do akceptacji strategii wdrażania projektu przez ekspertów Krajowej Sieci Tematycznej).- opracowanie modelu dydaktycznego łączącego nauczanie łamigłówkowe z nomadycznym
- przeprowadzenie badań
- ewaluacja materiałów dydaktycznych
- opracowanie podręcznika metodycznego
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Zainteresowania
Gry planszowe (projektowanie i granie)
Inne
Publikacje i nagrody
* 2014 Słomczyński M., Dydaktyczne aspekty projektowania gier, Homo Ludens, 1/(6) 2014
* 2014 Słomczyński M, Sidor D., Emocjonalna ocena tekstu poddanego grywalizacji – raport z badań, EduAkcja, e-ISSN 2081-870X, Nr 2 (8) 2014, s. 27-41
* 2013 Słomczyński M., Mit humanisty w kontekście odbiorcy treści zdalnych, EduAkcja, e-ISSN 2081-870X, Nr 2 (6)/2013, s. 15-25
* 2012 Maciej Słomczyński, Dorota Sidor, Niepowodzenia edukacyjne w kształceniu zdalnym, E-mentor nr 5 (47) / 2012, s. 47-54
* 2012 Maciej Słomczyński, Aleksandra Chocha, Gra kooperacyjna jako metoda kształtowania kompetencji społecznych "Kwartalnik Pedagogiczny" 2012 nr 2 (224), s. 149-168
* 2012 Maciej Słomczyński, Dorota Sidor, Tomasz Rybicki, Zapobieganie niepowodzeniom edukacyjnym w e-nauczaniu: wykorzystanie narzędzia SPECTOR , "EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej" nr 2(4)/2012 (98-109) - publikacja elektroniczna;
* 2012 Maciej Słomczyński, Dorota Sidor, Tomasz Rybicki, Preventing E-learning Failure with Spector - an Activity Monitoring Tool for Moodle, Proceedings of the IADIS Internatonal Conference 2012. E-learning 2012, Lisbon, Portugal, July 17-20, 2012 Editors: Miguel Baptista Nunes and Maggie McPherson, s. 321-324 - publikacja drukowana i elektroniczna
* 2011 Artykuł "Czy kształcenie zdalne wymaga nowej dydaktyki?" (współautor A. Siemak-Tylikowska) [w:] Migdałek, J., Stolińska, A. (red.), Technologie informacyjne w warsztacie nauczyciela − nowe wyzwania edukacyjne, Kraków 2011.
* 2010 - Artykuł „Organizacja procesu uczenia się w kształceniu zdalnym – obserwacja statystyczna” [w:] "Postępy e-edukacji" (red.) Lech Banachowski, Warszawa 2010; str. 142-150.
* 2010 - Otrzymanie tytułu doktora nauk humanistycznych
* 2009 - 2007 Projekt i realizacja badań nad stylami organizacji działań w ramach grantu ministerialnego
* 2009 - Artykuł „Style organizacji procesu uczenia się”; Kwartalnik Pedagogiczny, WUW 2/2009; s. 157-171
* 2009 - Artykuł „Psychometryczne właściwości kwestionariusza do badania stylów organizacji procesu uczenia się”; (współautor M. Zajenkowski); Kwartalnik Pedagogiczny, WUW 3/2009; s. 123-142.
* 2009 - Udział w konferencji Uniwersytet Wirtualny 2009 i prezentacja artykułu: Organizacja procesu uczenia się w kształceniu zdalnym – obserwacja statystyczna
* 2008 - Udział w konferencji Kształcenie na odległość w teorii i praktyce i prezentacja artykułu: Wychowawcze aspekty sztuki współczesnej w kształceniu na odległość
* 2007 - Otwarcie przewodu doktorskiego na Wydziale Pedagogicznym UW
* 2007 - Udział w konferencji Uniwersytet Wirtualny o prezentacja tematu: Motywacja i samookreślenie się a kształcenie zdalne
* 2006 – Udział w konferencji Dydaktyka Informatyki i Informatyka Dydaktyki i prezentacja artykułu: Zwiekszanie kompetencji zawodowych studentów poprzez e-learning: modne hasło czy realna potrzeba?
* 2005 – Udział w konferencji Edukacja XXI wieku i prezentacja artykułu:ECDL jako sposób na zwiększenie kompetencji zawodowych
* 2005 – Uzyskanie certyfikatu egzaminatora ECDL
* 2004 – współautor artykułu w Implanto-protetyce Tom V nr 4 (17) Processing conventional intraoral x-rays by means of analysis – preliminary report. Part 1.
* 2004 - Udział w konferencji: PCH Budapeszt 2004 i prezentacja artykułu:Possible Applications of Fractal Analysis Supporting Medical Diagnosis
* 2004 - Udział w konferencji: NDES Lizbona 2004 i prezentacja artykułu:Application of Fractals in Monitoring Of The Electrocardiogram
* 2004 - artykuł w “Czasopiśmie Stomatologicznym” Suplement 4 TOM LVII Analiza matematyczna skanowanych procesowanych zdjęć zębowych versus cyfrowych
* 2003 – Laureat Nagrody Procter & Gamble dla najlepszych absolwentów uczelni wyższych
* 2003 - Udział w konferencji: ECCTD 2003 i prezentacja artykułów: Fractal-Aided Monitoring of the Electrocardiogram, Fractal-Aided Analysis of Eyeground Images
* 2003 - Udział w konferencji: NDES Scoul 2004 i prezentacja artykułu: Application of Fractals in Monitoring Of The Electrocardiogram
* 2002 - Udział w konferencji: PCH Warszawa 2002 i prezentacja artykułów: Application of fractal analysis in diagnosing medical images.
* 2014 Słomczyński M., Dydaktyczne aspekty projektowania gier, Homo Ludens, 1/(6) 2014
* 2014 Słomczyński M, Sidor D., Emocjonalna ocena tekstu poddanego grywalizacji – raport z badań, EduAkcja, e-ISSN 2081-870X, Nr 2 (8) 2014, s. 27-41
* 2013 Słomczyński M., Mit humanisty w kontekście odbiorcy treści zdalnych, EduAkcja, e-ISSN 2081-870X, Nr 2 (6)/2013, s. 15-25
* 2012 Maciej Słomczyński, Dorota Sidor, Niepowodzenia edukacyjne w kształceniu zdalnym, E-mentor nr 5 (47) / 2012, s. 47-54
* 2012 Maciej Słomczyński, Aleksandra Chocha, Gra kooperacyjna jako metoda kształtowania kompetencji społecznych "Kwartalnik Pedagogiczny" 2012 nr 2 (224), s. 149-168
* 2012 Maciej Słomczyński, Dorota Sidor, Tomasz Rybicki, Zapobieganie niepowodzeniom edukacyjnym w e-nauczaniu: wykorzystanie narzędzia SPECTOR , "EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej" nr 2(4)/2012 (98-109) - publikacja elektroniczna;
* 2012 Maciej Słomczyński, Dorota Sidor, Tomasz Rybicki, Preventing E-learning Failure with Spector - an Activity Monitoring Tool for Moodle, Proceedings of the IADIS Internatonal Conference 2012. E-learning 2012, Lisbon, Portugal, July 17-20, 2012 Editors: Miguel Baptista Nunes and Maggie McPherson, s. 321-324 - publikacja drukowana i elektroniczna
* 2011 Artykuł "Czy kształcenie zdalne wymaga nowej dydaktyki?" (współautor A. Siemak-Tylikowska) [w:] Migdałek, J., Stolińska, A. (red.), Technologie informacyjne w warsztacie nauczyciela − nowe wyzwania edukacyjne, Kraków 2011.
* 2010 - Artykuł „Organizacja procesu uczenia się w kształceniu zdalnym – obserwacja statystyczna” [w:] "Postępy e-edukacji" (red.) Lech Banachowski, Warszawa 2010; str. 142-150.
* 2010 - Otrzymanie tytułu doktora nauk humanistycznych
* 2009 - 2007 Projekt i realizacja badań nad stylami organizacji działań w ramach grantu ministerialnego
* 2009 - Artykuł „Style organizacji procesu uczenia się”; Kwartalnik Pedagogiczny, WUW 2/2009; s. 157-171
* 2009 - Artykuł „Psychometryczne właściwości kwestionariusza do badania stylów organizacji procesu uczenia się”; (współautor M. Zajenkowski); Kwartalnik Pedagogiczny, WUW 3/2009; s. 123-142.
* 2009 - Udział w konferencji Uniwersytet Wirtualny 2009 i prezentacja artykułu: Organizacja procesu uczenia się w kształceniu zdalnym – obserwacja statystyczna
* 2008 - Udział w konferencji Kształcenie na odległość w teorii i praktyce i prezentacja artykułu: Wychowawcze aspekty sztuki współczesnej w kształceniu na odległość
* 2007 - Otwarcie przewodu doktorskiego na Wydziale Pedagogicznym UW
* 2007 - Udział w konferencji Uniwersytet Wirtualny o prezentacja tematu: Motywacja i samookreślenie się a kształcenie zdalne
* 2006 – Udział w konferencji Dydaktyka Informatyki i Informatyka Dydaktyki i prezentacja artykułu: Zwiekszanie kompetencji zawodowych studentów poprzez e-learning: modne hasło czy realna potrzeba?
* 2005 – Udział w konferencji Edukacja XXI wieku i prezentacja artykułu:ECDL jako sposób na zwiększenie kompetencji zawodowych
* 2005 – Uzyskanie certyfikatu egzaminatora ECDL
* 2004 – współautor artykułu w Implanto-protetyce Tom V nr 4 (17) Processing conventional intraoral x-rays by means of analysis – preliminary report. Part 1.
* 2004 - Udział w konferencji: PCH Budapeszt 2004 i prezentacja artykułu:Possible Applications of Fractal Analysis Supporting Medical Diagnosis
* 2004 - Udział w konferencji: NDES Lizbona 2004 i prezentacja artykułu:Application of Fractals in Monitoring Of The Electrocardiogram
* 2004 - artykuł w “Czasopiśmie Stomatologicznym” Suplement 4 TOM LVII Analiza matematyczna skanowanych procesowanych zdjęć zębowych versus cyfrowych
* 2003 – Laureat Nagrody Procter & Gamble dla najlepszych absolwentów uczelni wyższych
* 2003 - Udział w konferencji: ECCTD 2003 i prezentacja artykułów: Fractal-Aided Monitoring of the Electrocardiogram, Fractal-Aided Analysis of Eyeground Images
* 2003 - Udział w konferencji: NDES Scoul 2004 i prezentacja artykułu: Application of Fractals in Monitoring Of The Electrocardiogram
* 2002 - Udział w konferencji: PCH Warszawa 2002 i prezentacja artykułów: Application of fractal analysis in diagnosing medical images.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć.
Nie zamieszczamy ofert pracy.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.