Umiejętności
Zarządzanie wydajnością
Coaching
Zarządzanie
Negocjacje
Szkolenie
aktywne słuchanie
Sztuka prezentacji
obsługa posprzedażowa
Coaching kompetencyjny
zamykanie sprzedaży
BUDOWA RELACJI Z KLIENTEM
Prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Umawianie spotkań handlowych
Techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej niezbędne w procesie sprzedaży
Rozpoznawanie typów psychologicznych Klientów
Przygotowanie do wizyty handlowej, techniki otwarcia, pierwsze wrażenie
Entuzjazm, zaangażowanie i motywacja do sprzedaży
Badanie potrzeb Klienta, zadawanie pytań otwartych i zamkniętych
Sprzedaż - obrona ceny
Prezentacja produktu na modelu cecha, zaleta, korzyść
Reagowanie na zastrzeżenia i neutralizacja obiekcji
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta/Trener wewnętrzny
Mal-Bud1
Sprzedaż mieszkań na rynku pierwotnym, negocjowanie warunków umowy, nawiązywanie długotrwałych relacji z Klientami, opracowanie oraz wprowadzenie standardu Doradztwa Klienta oraz Organizacji Dni Otwartych, planowanie oraz organizowanie działań marketingowych, prowadzenie szkoleń o tematyce sprzedaży.
Szkolenia i kursy
Kursy:
- BRIAN TRACY INTERNATIONAL Szkoła Sprzedaży
- Certyfikowany Trener Sprzedaży
- BRIAN TRACY INTERNATIONAL Szkoła Sprzedaży
- Certyfikowany Trener Sprzedaży
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Szkolenia z zakresu sprzedaży, psychologia, zarządzanie, inwestycje, nowe technologie, coaching kompetencyjny, książki - Brian Tracy
Organizacje
Wolontariat:
- Kontrolowanie podległych wolontariuszy z jakości obsługi posprzedażowej (70 osób). w Whitemoon Sp. z o.o.
- Kontrolowanie podległych wolontariuszy z jakości obsługi posprzedażowej (70 osób). w Whitemoon Sp. z o.o.
Inne
Projekty
Whitemoon Sp. z o.o.
kwiecień 2010
Szkolenie sprzedażowe z naciskiem na badanie potrzeb Klientów. Dla kardy managerskiej przeprowadziłem coaching kompetencyjny, następnie przeszkoliłem z udzielania coachingu w celu podniesienia sprzedaży. (szkolenia 24h, 3 sesje po 8h + coaching 32h)
Kur-Sup Sp. z o.o.
czerwiec 2010
Mianowanie członka zespołu na Managera. Wyznaczanie celów sprzedażowych zgodnie z systemem SMART. Dopieranie celów indywidualnych w oparciu o marzenia pracowników. Wprowadzenie standardu Obsługi Klienta oraz formę rozliczania premiowego. Prowadzenie cyklu szkoleń sprzedażowych w oparciu o badanie potrzeb działu sprzedaży. (szkolenia 56h, 7 sesji po 8h + coaching 32h).
Whitemoon Sp. z o.o.
styczeń 2011
Kompleksowe szkolenie działu sprzedaży według autorskiego projektu, który obejmował:
1. Pozyskiwanie Klientów
2. Nawiązywani relacji
3. Badanie potrzeb
4. Prezentacja produktu w oparciu o cechy, zalety, korzyści
5. Próbne zamknięcie sprzedaży
6. Rozwiewanie zastrzeżeń
7. Zamknięcie sprzedaży
8. Serwis
(szkolenia 32h, 4 sesje po 8h)
Mal-Bud1
maj 2012 – maj 2014
Praca sprzedawcy/trenera, w której prowadziłem regularne szkolenia ze sprzedaży. Wprowadziłem standard obsługi Klienta oraz Standard Dni Otwartych. (szkolenia 320h)
Whitemoon Sp. z o.o.
kwiecień 2010
Szkolenie sprzedażowe z naciskiem na badanie potrzeb Klientów. Dla kardy managerskiej przeprowadziłem coaching kompetencyjny, następnie przeszkoliłem z udzielania coachingu w celu podniesienia sprzedaży. (szkolenia 24h, 3 sesje po 8h + coaching 32h)
Kur-Sup Sp. z o.o.
czerwiec 2010
Mianowanie członka zespołu na Managera. Wyznaczanie celów sprzedażowych zgodnie z systemem SMART. Dopieranie celów indywidualnych w oparciu o marzenia pracowników. Wprowadzenie standardu Obsługi Klienta oraz formę rozliczania premiowego. Prowadzenie cyklu szkoleń sprzedażowych w oparciu o badanie potrzeb działu sprzedaży. (szkolenia 56h, 7 sesji po 8h + coaching 32h).
Whitemoon Sp. z o.o.
styczeń 2011
Kompleksowe szkolenie działu sprzedaży według autorskiego projektu, który obejmował:
1. Pozyskiwanie Klientów
2. Nawiązywani relacji
3. Badanie potrzeb
4. Prezentacja produktu w oparciu o cechy, zalety, korzyści
5. Próbne zamknięcie sprzedaży
6. Rozwiewanie zastrzeżeń
7. Zamknięcie sprzedaży
8. Serwis
(szkolenia 32h, 4 sesje po 8h)
Mal-Bud1
maj 2012 – maj 2014
Praca sprzedawcy/trenera, w której prowadziłem regularne szkolenia ze sprzedaży. Wprowadziłem standard obsługi Klienta oraz Standard Dni Otwartych. (szkolenia 320h)
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Książki o rozwoju osobistym
Grupa dla wszystkich osób, które czytają książki o rozwoju osobistym. Dołącz do nas i podziel się wrażeniami, recenzją lub przemyśleniami na tego co czytałeś albo właśnie czytasz!
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.