Umiejętności
koordynacja projektów
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników
Umiejętność logicznego myślenia, planowania, analizowania i wyciągania wniosków
Zmysł analityczny
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. reklamy internetowej
Koordynowanie współpracy z klientami z branży nieruchomości w serwisie gratka.pl
Komunikowanie wśród kontrahentów działań wdrożonych przez portal.
Koordynowanie projektu dedykowanego dla biur nieruchomości (Gratka Efektywnie).
Przygotowywanie kampanii reklamowych oraz wspieranie działań marketingowych dla deweloperów i biur nieruchomości w serwisie gratka.pl
Przeprowadzenie audytu rozliczeń i działań prowadzonych w ramach projektu (Gratka Efektywnie).
Administracja oraz rozbudowa bazy klientów.
Przeprowadzanie szkoleń z zakresu oferty serwisu gratka.pl
Współpraca z agencjami reklamowymi przy realizacji kampanii reklamowych.
Komunikowanie wśród kontrahentów działań wdrożonych przez portal.
Koordynowanie projektu dedykowanego dla biur nieruchomości (Gratka Efektywnie).
Przygotowywanie kampanii reklamowych oraz wspieranie działań marketingowych dla deweloperów i biur nieruchomości w serwisie gratka.pl
Przeprowadzenie audytu rozliczeń i działań prowadzonych w ramach projektu (Gratka Efektywnie).
Administracja oraz rozbudowa bazy klientów.
Przeprowadzanie szkoleń z zakresu oferty serwisu gratka.pl
Współpraca z agencjami reklamowymi przy realizacji kampanii reklamowych.
Inspektor Handlowy
Branża finansowa, kredyty ratalne dla osób fizycznych.
Odpowiedzialny za współpracę z partnerami handlowymi oraz rozbudowa sieci punktów kredytowych.
Przeprowadzanie szkoleń z techniki sprzedaży oraz procedur bankowych.
Wdrażanie nowej strategii kredytów ratalnych.
Rekrutacja pracowników i organizacja pracy podległych mi Punktów Kredytowych.
Odpowiedzialny za współpracę z partnerami handlowymi oraz rozbudowa sieci punktów kredytowych.
Przeprowadzanie szkoleń z techniki sprzedaży oraz procedur bankowych.
Wdrażanie nowej strategii kredytów ratalnych.
Rekrutacja pracowników i organizacja pracy podległych mi Punktów Kredytowych.
Koordynator ds. kluczowych klientów
W TVN24, grupa kanałów tematycznych: TVN 24, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN Style.
Przygotowywanie mediaplanów i kampanii reklamowych.
Pozyskiwanie nowych klientów.
Udział w Road Show – akcji o zasięgu ogólnopolskim skierowanej do firm współpracujących, mającej na celu przedstawienie wartości reklamy w grupie kanałów tematycznych Grupy TVN24.
Przygotowywanie mediaplanów i kampanii reklamowych.
Pozyskiwanie nowych klientów.
Udział w Road Show – akcji o zasięgu ogólnopolskim skierowanej do firm współpracujących, mającej na celu przedstawienie wartości reklamy w grupie kanałów tematycznych Grupy TVN24.
Przedstawiciel handlowy
Polskapresse wydawca Dziennika Bałtyckiego.
Współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi specjalizującymi się w działaniach ATL.
Projekty kampanii reklamowych, koordynacja i realizacja kampanii.
Szkolenia z zakresu form reklamowych.
Realizacja oraz rozwój projektu marketingowego w Dzienniku Bałtyckim min. dla marki NIVEA, „Bezpieczne Lato z NIVEA i WOPR” oraz „Błękitne Żagle NIVEA”
Współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi specjalizującymi się w działaniach ATL.
Projekty kampanii reklamowych, koordynacja i realizacja kampanii.
Szkolenia z zakresu form reklamowych.
Realizacja oraz rozwój projektu marketingowego w Dzienniku Bałtyckim min. dla marki NIVEA, „Bezpieczne Lato z NIVEA i WOPR” oraz „Błękitne Żagle NIVEA”
Specjalista ds. obslugi Zewnętrznych Biur Ogłoszeń
Agora SA wydawca Gazety Wyborczej.
Rozbudowa sieci Zewnętrznych Biur Ogłoszeń.
Negocjowanie warunków współpracy oraz prowadzonych wspólnie działań marketingowych.
Prowadzenie szkoleń z zakresu form reklamowych i technik sprzedaży.
Koordynacja współpracy z ZBO oraz współpracującymi agencjami reklamowymi.
Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych.
Rozbudowa sieci Zewnętrznych Biur Ogłoszeń.
Negocjowanie warunków współpracy oraz prowadzonych wspólnie działań marketingowych.
Prowadzenie szkoleń z zakresu form reklamowych i technik sprzedaży.
Koordynacja współpracy z ZBO oraz współpracującymi agencjami reklamowymi.
Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych.
Projekty
Bezpieczne Lato z NIVEA
Przygotowanie planu i zakresu kampanii, negocjowanie warunków współpracy. Przygotowanie planu działań i tematyki PR we współpracy z redakcją Dziennika Bałtyckiego. Koordynowanie projektu przez okres jego trwania.
Bezpieczne Lato z NIVEA i WOPR.
Cykl reportaży propagujących zasady bezpieczeństwa zachowania nad wodą oraz z zawodów i imprez towarzyszących głównej idei (bezpieczeństwa nad wodą).
Cykl reportaży propagujących zasady bezpieczeństwa zachowania nad wodą oraz z zawodów i imprez towarzyszących głównej idei (bezpieczeństwa nad wodą).
Zakres obowiązków
Koordynacja działań marketingowych i PR w Dzienniku Bałtycki ze współpracy z agencją reklamową działającą na zlecenie marki NIVEA.Przygotowanie planu i zakresu kampanii, negocjowanie warunków współpracy. Przygotowanie planu działań i tematyki PR we współpracy z redakcją Dziennika Bałtyckiego. Koordynowanie projektu przez okres jego trwania.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
- sport, czynne uprawianie: narciarstwo zjazdowe, triathlon,
- turystyka, podróże,
- wiadomości popularnonaukowe, nowinki techniczne,
- psychologia, człowiek i jego historia,
- dzielenie się wiedzą i umiejetnościami.
- turystyka, podróże,
- wiadomości popularnonaukowe, nowinki techniczne,
- psychologia, człowiek i jego historia,
- dzielenie się wiedzą i umiejetnościami.
Inne
Praca zespołowa, wnoszenie wpływu na rzeczywistość przynosi mi wielką satysfakcję, ważne dla mnie jest to co robi się po za pracą również dla rodziny i siebie. Szkolenia oraz hobby to ważny element dobrego samopoczucia i rozwoju personalnego.