Maciej Skalski

Starszy specjalista ds. reklamy internetowej
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

koordynacja projektów Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Kreatywne rozwiązywanie problemów Umiejętność budowania relacji z ludźmi Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników Umiejętność logicznego myślenia, planowania, analizowania i wyciągania wniosków Zmysł analityczny

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

POLSKA PRESS GRUPA
Starszy specjalista ds. reklamy internetowej
Koordynowanie współpracy z klientami z branży nieruchomości w serwisie gratka.pl
Komunikowanie wśród kontrahentów działań wdrożonych przez portal.
Koordynowanie projektu dedykowanego dla biur nieruchomości (Gratka Efektywnie).
Przygotowywanie kampanii reklamowych oraz wspieranie działań marketingowych dla deweloperów i biur nieruchomości w serwisie gratka.pl
Przeprowadzenie audytu rozliczeń i działań prowadzonych w ramach projektu (Gratka Efektywnie).
Administracja oraz rozbudowa bazy klientów.
Przeprowadzanie szkoleń z zakresu oferty serwisu gratka.pl
Współpraca z agencjami reklamowymi przy realizacji kampanii reklamowych.
Hoppenstedt Bonnier Information Polska Sp. z o.o.
Regionalny przedstawiciel
Zarządzanie i udostępnianie baz firmowych danych z kraju z całego świata.
Wdrażanie systemów CRM dla firm koordynacja akcji telemarketingowych.
Bank BNP Paribas
Inspektor Handlowy
Branża finansowa, kredyty ratalne dla osób fizycznych.
Odpowiedzialny za współpracę z partnerami handlowymi oraz rozbudowa sieci punktów kredytowych.
Przeprowadzanie szkoleń z techniki sprzedaży oraz procedur bankowych.
Wdrażanie nowej strategii kredytów ratalnych.
Rekrutacja pracowników i organizacja pracy podległych mi Punktów Kredytowych.
TVN24
Koordynator ds. kluczowych klientów
W TVN24, grupa kanałów tematycznych: TVN 24, TVN Turbo, TVN Meteo, TVN Style.
Przygotowywanie mediaplanów i kampanii reklamowych.
Pozyskiwanie nowych klientów.
Udział w Road Show – akcji o zasięgu ogólnopolskim skierowanej do firm współpracujących, mającej na celu przedstawienie wartości reklamy w grupie kanałów tematycznych Grupy TVN24.
POLSKA PRESS GRUPA
Przedstawiciel handlowy
Polskapresse wydawca Dziennika Bałtyckiego.
Współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi specjalizującymi się w działaniach ATL.
Projekty kampanii reklamowych, koordynacja i realizacja kampanii.
Szkolenia z zakresu form reklamowych.
Realizacja oraz rozwój projektu marketingowego w Dzienniku Bałtyckim min. dla marki NIVEA, „Bezpieczne Lato z NIVEA i WOPR” oraz „Błękitne Żagle NIVEA”
Grupa Agora
Specjalista ds. obslugi Zewnętrznych Biur Ogłoszeń
Agora SA wydawca Gazety Wyborczej.
Rozbudowa sieci Zewnętrznych Biur Ogłoszeń.
Negocjowanie warunków współpracy oraz prowadzonych wspólnie działań marketingowych.
Prowadzenie szkoleń z zakresu form reklamowych i technik sprzedaży.
Koordynacja współpracy z ZBO oraz współpracującymi agencjami reklamowymi.
Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych.
RTV EURO AGD
Starszy sprzedawca
Koordynowaniu działań dziale sprzedaży RTV.
Zarządzanie podległym zespołem.
Monitorowanie realizacji wyników sprzedaży oraz jakości obsługi klienta.

Projekty

Gratka Efektywnie
Dedykowany program dla biur nieruchomości w ramach, którego prowadzone są działania marketingowe, promujące oferty na specjalnych zasadach.
Zakres obowiązków
Koordynowanie prac marketingowych, audyt wykonanych prac, rozliczanie efektów.
Bezpieczne Lato z NIVEA
Bezpieczne Lato z NIVEA i WOPR.
Cykl reportaży propagujących zasady bezpieczeństwa zachowania nad wodą oraz z zawodów i imprez towarzyszących głównej idei (bezpieczeństwa nad wodą).
Zakres obowiązków
Koordynacja działań marketingowych i PR w Dzienniku Bałtycki ze współpracy z agencją reklamową działającą na zlecenie marki NIVEA.
Przygotowanie planu i zakresu kampanii, negocjowanie warunków współpracy. Przygotowanie planu działań i tematyki PR we współpracy z redakcją Dziennika Bałtyckiego. Koordynowanie projektu przez okres jego trwania.

Edukacja

Logo
Marketing Zarządzanie, licencjackie
Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie
Logo
Bankowość, średnie
Centrum Kształcenia Ekonomistów

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

- sport, czynne uprawianie: narciarstwo zjazdowe, triathlon,
- turystyka, podróże,
- wiadomości popularnonaukowe, nowinki techniczne,
- psychologia, człowiek i jego historia,
- dzielenie się wiedzą i umiejetnościami.

Inne

Praca zespołowa, wnoszenie wpływu na rzeczywistość przynosi mi wielką satysfakcję, ważne dla mnie jest to co robi się po za pracą również dla rodziny i siebie. Szkolenia oraz hobby to ważny element dobrego samopoczucia i rozwoju personalnego.