Umiejętności
Active Directory
Cloud Computing
Data Protection Manager
Dell PowerEdge Servers
Dell PowerVault
Dell Switches
Dell Workstations
iSCSI
Zarządzanie zasobami IT
Zarządzanie IT
Outsourcing IT
Zarządzanie usługami IT
Rozwiązania IT
Zarządzanie logistyczne
Microsoft Operating System Manager
Microsoft SQL Server
Microsoft Technologies
Urządzenia mobilne
Płatności mobilne
Technologie mobilne
Handel
Serwery
Wirtualizacja
Windows Azure
Windows Server
Zarządzanie zasobami ludzkimi
cisco
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. IT
Dostosowywanie rozwiązań IT dla potrzeb rynku Retail
Nadzorowanie pracy firm zewnętrznych dostarczających rozwiązania IT.
Odpowiedzialności za całość IT w firmie.
Opracowanie raportów wspierających pracę działów zakupu, marketingu, sprzedaży oraz kadry zarządczej.
Uruchomienie między innymi projektów takich jak: system lojalnościowy Dayli+, platforma e-commerce, system kontroli zamówień sklepowych i prognozy sprzedażowej, optymalizacja overstock-ów w całej sieci sklepów, EDI (faktury i zamówienia), elektroniczny obieg dokumentów,
Optymalizacja kosztów IT i telekomunikacyjnych
Nadzorowanie pracy firm zewnętrznych dostarczających rozwiązania IT.
Odpowiedzialności za całość IT w firmie.
Opracowanie raportów wspierających pracę działów zakupu, marketingu, sprzedaży oraz kadry zarządczej.
Uruchomienie między innymi projektów takich jak: system lojalnościowy Dayli+, platforma e-commerce, system kontroli zamówień sklepowych i prognozy sprzedażowej, optymalizacja overstock-ów w całej sieci sklepów, EDI (faktury i zamówienia), elektroniczny obieg dokumentów,
Optymalizacja kosztów IT i telekomunikacyjnych
IT Retail Project Manager
Dayli Polska / ILC Sp Z o.o.
Jako pracownik ILC zostałem wynajęty do koordynacji prac projektowych po stronie Dayli Polska .
Dayli to ogólnopolska sieć drogerii należąca do grupy kapitałowej HYGIENIKA. Dayli Polska rozpoczęła budowę sieć od zakupu 162 sklepów należące kiedyś do sieci Schlecker.
Moim zadaniem była koordynacja prac wdrożenia i wymiany wszystkich systemów IT działających w przedsiębiorstwie.
Wdrożenie obejmowało między innymi:
-wymianę oprogramowanie sprzedażowego i instalację nowego nowego sprzętu w 164 sklepach
-wdrożenie ERP (moduł księgowy oraz zarządzanie siecią sklepów), Hurtowni Danych, OLAP, Raporting Services,
-Projekt i uruchomienie połączeń sieciowych pomiędzy centrala, sklepami i chmurą
-Projekt i uruchomienie całej infrastruktury serwerowej w chmurze - Windows Azure
-Integracja ERP z WMS dostarczonego przez wewnętrznego operatora logistyki magazynowej
-Koordynacja prac 10 wdrożeniowców w całej Polsce
-Bezpośrednie raportowanie do zarządów Dayli, Hygienika oraz ILC
Dayli to ogólnopolska sieć drogerii należąca do grupy kapitałowej HYGIENIKA. Dayli Polska rozpoczęła budowę sieć od zakupu 162 sklepów należące kiedyś do sieci Schlecker.
Moim zadaniem była koordynacja prac wdrożenia i wymiany wszystkich systemów IT działających w przedsiębiorstwie.
Wdrożenie obejmowało między innymi:
-wymianę oprogramowanie sprzedażowego i instalację nowego nowego sprzętu w 164 sklepach
-wdrożenie ERP (moduł księgowy oraz zarządzanie siecią sklepów), Hurtowni Danych, OLAP, Raporting Services,
-Projekt i uruchomienie połączeń sieciowych pomiędzy centrala, sklepami i chmurą
-Projekt i uruchomienie całej infrastruktury serwerowej w chmurze - Windows Azure
-Integracja ERP z WMS dostarczonego przez wewnętrznego operatora logistyki magazynowej
-Koordynacja prac 10 wdrożeniowców w całej Polsce
-Bezpośrednie raportowanie do zarządów Dayli, Hygienika oraz ILC
Kierownik Centrum Rozwiązań Biznesowych
Zarządzanie projektami rozwoju i implementacji produktów IT.
Implementacja produktów IT dla strategicznych klientów: SuperPharm Poland, Polbita (Drogerie Natura), Interchem (drogerie Aster), Empik, Atlantic, Kakadu, OVB, NEUCA, Drogerie Polskie
Kontakt i negocjacje cenowe z dostawcami, m.in.: Dell, ABCData, Action, Posnet, Elzab, Motorola, Koncept-L, HP, Microsoft, Cisco, Exorigo, Elavon, Verifone, Ingenico, Raiffaisen, Mellon, Citrix, Apple, Xerox, Ricoh, Samsung, NCR, Dagma, PosiFlex, UPOS, PEP, Hilltech, Fasy-Custom, Torell, SKK, 2si, RRC.
Implementacja produktów IT dla strategicznych klientów: SuperPharm Poland, Polbita (Drogerie Natura), Interchem (drogerie Aster), Empik, Atlantic, Kakadu, OVB, NEUCA, Drogerie Polskie
Kontakt i negocjacje cenowe z dostawcami, m.in.: Dell, ABCData, Action, Posnet, Elzab, Motorola, Koncept-L, HP, Microsoft, Cisco, Exorigo, Elavon, Verifone, Ingenico, Raiffaisen, Mellon, Citrix, Apple, Xerox, Ricoh, Samsung, NCR, Dagma, PosiFlex, UPOS, PEP, Hilltech, Fasy-Custom, Torell, SKK, 2si, RRC.
Kierownik Działu Usług
Zarządzanie projektami: odpowiedzialność za skuteczną realizacją projektów IT (rozwiązania programowe oraz sprzętowe): identyfikacja potrzeb poszczególnych projektów, nadzorowanie wykonalności, monitorowanie progresu oraz zużycia zasobów (ludzkich i kapitałowych), planowanie alokacji zasobów, aktualizacja planów i harmonogramów, zarządzanie ryzykiem.
Analiza biznesowa: kompleksowe przygotowanie realizacji projektów poprzez:
Analizę infrastruktury IT: określenie aktualnego stanu infrastruktury informatycznej, ocena możliwości jej rozwoju w procesie przyszłej implementacji rozwiązań, wskazanie potrzeb modyfikacji zasobów oraz obszaru do rozwoju;
Analizę procesów biznesowych: identyfikacja głównych i pomocniczych procesów zachodzących
w organizacji, analiza „wąskich gardeł”, definiowanie możliwości ich eliminacji i usprawnienia zgodnie z potrzebami i wymaganiami klienta.
Rozwój produktu: zarządzanie projektami rozwoju produktu (rozwiązań programowych i sprzętowych) we współpracy z działem R&D oraz klientem.
Nadzorowanie prac wdrożeniowych: koordynacja etapów implementacji systemów (wraz z etapem testowania), nadzorowanie terminów wykonania poszczególnych działań, ścisła współpraca z klientem
w trakcie prac wdrożeniowych, raportowanie działań i ich efektów, monitorowanie wykorzystania budżetu.
Szkolenia i wsparcie po wdrożeniowe: nadzór nad efektywnym i kompleksowym prowadzeniem szkoleń dla partnerów oraz użytkowników końcowych w zakresie wdrażanych rozwiązań, zapewnienie kompleksowego wsparcia po wdrożeniowego.
Zarządzanie zasobami ludzkimi: koordynacja prac zespołów w strukturze zarówno macierzowej jak i funkcjonalnej (zespoły do 18 osób złożone z Sekcji Helpdesk, Sekcji Opiekunów Klienta, Sekcji R&D). Delegowanie zadań i kontrola ich wykonania, zapewnienie skutecznego przepływu informacji w trakcie prac projektowych. Realizacja szeregu elementów miękkiego HR w ramach zarządzania zasobami ludzkimi w tym ocena okresowa, ewaluacja pracowników, coaching i mentoring.
Analiza biznesowa: kompleksowe przygotowanie realizacji projektów poprzez:
Analizę infrastruktury IT: określenie aktualnego stanu infrastruktury informatycznej, ocena możliwości jej rozwoju w procesie przyszłej implementacji rozwiązań, wskazanie potrzeb modyfikacji zasobów oraz obszaru do rozwoju;
Analizę procesów biznesowych: identyfikacja głównych i pomocniczych procesów zachodzących
w organizacji, analiza „wąskich gardeł”, definiowanie możliwości ich eliminacji i usprawnienia zgodnie z potrzebami i wymaganiami klienta.
Rozwój produktu: zarządzanie projektami rozwoju produktu (rozwiązań programowych i sprzętowych) we współpracy z działem R&D oraz klientem.
Nadzorowanie prac wdrożeniowych: koordynacja etapów implementacji systemów (wraz z etapem testowania), nadzorowanie terminów wykonania poszczególnych działań, ścisła współpraca z klientem
w trakcie prac wdrożeniowych, raportowanie działań i ich efektów, monitorowanie wykorzystania budżetu.
Szkolenia i wsparcie po wdrożeniowe: nadzór nad efektywnym i kompleksowym prowadzeniem szkoleń dla partnerów oraz użytkowników końcowych w zakresie wdrażanych rozwiązań, zapewnienie kompleksowego wsparcia po wdrożeniowego.
Zarządzanie zasobami ludzkimi: koordynacja prac zespołów w strukturze zarówno macierzowej jak i funkcjonalnej (zespoły do 18 osób złożone z Sekcji Helpdesk, Sekcji Opiekunów Klienta, Sekcji R&D). Delegowanie zadań i kontrola ich wykonania, zapewnienie skutecznego przepływu informacji w trakcie prac projektowych. Realizacja szeregu elementów miękkiego HR w ramach zarządzania zasobami ludzkimi w tym ocena okresowa, ewaluacja pracowników, coaching i mentoring.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.