Umiejętności
CMS
Corel Draw
Facebook
Google Adwords
Instagram
Microsoft Office
Prezi
Twitter
YouTube
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektów Specjalnych
AdwellMedia
Obowiązki:
zarządzanie zespołem ds. działań niestandardowych,
realizacja działań w zakresie promocji portalu poprzez działania
niestandardowe: lokowanie produktu, realizacja eventów, wybór
gwiazd, przygotowanie spotów i bilbordów sponsorskich, działania
w zakresie marketingu szeptanego, działania on-line,
wsparcie kierownika działu kampanii tradycyjnej przy planowaniu
zakupu mediów w 20 krajach, na których dostępny jest wellbid.com
Sukcesy:
planowanie, negocjacje cenowe i realizacja product placementu
przy współpracy z: TVN, TVP, Polsat, MTV, Sky, Cielo, ITV,
realizacja spotów, które obecnie emitowane są na rynkach
europejskich,
podpisanie kontraktów dot. współpracy długoterminowej z:
Discovery, Fox, Viacom, Eurosport,
współpraca z organizacjami rządowymi Autocontrol, Clearcast, Ariel
podpisanie kontraktu na twarz marki z Natalią Siwiec.
zarządzanie zespołem ds. działań niestandardowych,
realizacja działań w zakresie promocji portalu poprzez działania
niestandardowe: lokowanie produktu, realizacja eventów, wybór
gwiazd, przygotowanie spotów i bilbordów sponsorskich, działania
w zakresie marketingu szeptanego, działania on-line,
wsparcie kierownika działu kampanii tradycyjnej przy planowaniu
zakupu mediów w 20 krajach, na których dostępny jest wellbid.com
Sukcesy:
planowanie, negocjacje cenowe i realizacja product placementu
przy współpracy z: TVN, TVP, Polsat, MTV, Sky, Cielo, ITV,
realizacja spotów, które obecnie emitowane są na rynkach
europejskich,
podpisanie kontraktów dot. współpracy długoterminowej z:
Discovery, Fox, Viacom, Eurosport,
współpraca z organizacjami rządowymi Autocontrol, Clearcast, Ariel
podpisanie kontraktu na twarz marki z Natalią Siwiec.
Koordynator Projektów Specjalnych
Obowiązki:
zarządzanie zespołem ds. działań niestandardowych,
realizacja działań w zakresie promocji portalu wellbid.com poprzez
działania niestandardowe: lokowanie produktu, realizacja eventów,
wybór gwiazd, przygotowanie spotów i bilbordów sponsorskich,
działania w zakresie marketingu szeptanego, działania on-line.
Sukcesy:
przygotowanie spotów na rynki europejskie,
organizacja eventów przy współpracy z telewizjami ogólno-krajowymi,
pozyskiwanie gwiazd do realizacji poszczególnych lokowań,
realizacja lokowań w serialach oraz programach rozrywkowych,
wdrożenie działań związanych z marketingiem szeptanym,
wsparcie działu ds. kampanii tradycyjnej w zakupie mediów.
zarządzanie zespołem ds. działań niestandardowych,
realizacja działań w zakresie promocji portalu wellbid.com poprzez
działania niestandardowe: lokowanie produktu, realizacja eventów,
wybór gwiazd, przygotowanie spotów i bilbordów sponsorskich,
działania w zakresie marketingu szeptanego, działania on-line.
Sukcesy:
przygotowanie spotów na rynki europejskie,
organizacja eventów przy współpracy z telewizjami ogólno-krajowymi,
pozyskiwanie gwiazd do realizacji poszczególnych lokowań,
realizacja lokowań w serialach oraz programach rozrywkowych,
wdrożenie działań związanych z marketingiem szeptanym,
wsparcie działu ds. kampanii tradycyjnej w zakupie mediów.
Junior Media Planer
Obowiązki:
realizacja działań marketingowych dla portalu:
www.za10groszy.pl oraz wellbid.com,
planowanie i wdrażanie kampanii telewizyjnej oraz on-line
na rynkach: polskim, włoskim, francuskim, portugalskim,
przygotowywanie spotów oraz bilbordów sponsorskich,
planowanie i realizacja product placementu,
organizowanie eventów dla klientów portalu,
współpraca z gwiazdami.
Sukcesy:
zwiększanie ruchu na stronie (pozyskiwanie użytkowników),
skuteczne negocjacje z największymi telewizjami i portalami,
zwiększanie ekspozycji brandu przy jednoczesnym obniżaniu kosztów.
realizacja działań marketingowych dla portalu:
www.za10groszy.pl oraz wellbid.com,
planowanie i wdrażanie kampanii telewizyjnej oraz on-line
na rynkach: polskim, włoskim, francuskim, portugalskim,
przygotowywanie spotów oraz bilbordów sponsorskich,
planowanie i realizacja product placementu,
organizowanie eventów dla klientów portalu,
współpraca z gwiazdami.
Sukcesy:
zwiększanie ruchu na stronie (pozyskiwanie użytkowników),
skuteczne negocjacje z największymi telewizjami i portalami,
zwiększanie ekspozycji brandu przy jednoczesnym obniżaniu kosztów.
Junior Project Manager
współpraca przy prowadzeniu kluczowych projektów Agencji,
koordynacja współpracy z Klientem,
koordynacja pracy zespołów Agencji, współpraca dostawcami,
udział w opracowywaniu i tworzeniu nowych realizacji i przedsięwzięć Agencji,
analiza rynku oraz monitorowanie potrzeb Klientów,
rozwój usług i produktów Agencji.
koordynacja współpracy z Klientem,
koordynacja pracy zespołów Agencji, współpraca dostawcami,
udział w opracowywaniu i tworzeniu nowych realizacji i przedsięwzięć Agencji,
analiza rynku oraz monitorowanie potrzeb Klientów,
rozwój usług i produktów Agencji.
Menedżer ds. Projektów
Eureka!Art
analiza rynku, monitorowanie potrzeb Klientów;
przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz ofert;
analiza działań internetowych, w tym analiza konkurencji;
wdrażanie działań z zakresu marketingu (w tym e-marketingu);
przeprowadzanie spotkań z klientami;
koordynacja eventów firmowych.
przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz ofert;
analiza działań internetowych, w tym analiza konkurencji;
wdrażanie działań z zakresu marketingu (w tym e-marketingu);
przeprowadzanie spotkań z klientami;
koordynacja eventów firmowych.
Specjalista ds. Marketingu
- współudział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej firmy
- sporządzanie i realizacja planów marketingowych służących wsparciu sprzedaży i budowaniu wizerunku marki i produktów
- prowadzenie projektów marketingowych, w tym organizacja i prowadzenie kampanii marketingowych
- koordynowanie tworzenia i produkcji materiałów marketingowych
- zarządzanie budżetem marketingowym
- prowadzenie i udział w projektach badawczych potrzeb i oczekiwań klientów
- monitorowanie i prowadzenie badań konkurencji
- badanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych
- poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami i partnerami
- sporządzanie i realizacja planów marketingowych służących wsparciu sprzedaży i budowaniu wizerunku marki i produktów
- prowadzenie projektów marketingowych, w tym organizacja i prowadzenie kampanii marketingowych
- koordynowanie tworzenia i produkcji materiałów marketingowych
- zarządzanie budżetem marketingowym
- prowadzenie i udział w projektach badawczych potrzeb i oczekiwań klientów
- monitorowanie i prowadzenie badań konkurencji
- badanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych
- poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami i partnerami
Staż - Młodszy Specjalista ds. Public Realations
Staż - Młodszy specjalista ds. rekrutacji
Start People Sp. z o.o.
Do moich głównych obowiązków należy bezpośrednie wsparcie Specjalisty ds. Rekrutacji. Obsługa biura oraz klientów indywidualnych, wsparcie procesów rekrutacji na różne stanowiska. Podczas tego stażu mam okazję współpracować nad ciekawymi projektami rekrutacyjnymi. Rozwijam swoje umiejętności negocjacji, praktycznego przeprowadzania rekrutacji i selekcji oraz pracy w agencji pośrednictwa pracy.
Praktykant
Start People Sp. z o.o.
Do moich głównych obowiązków należy bezpośrednie wsparcie Specjalisty ds. Rekrutacji. Obsługa biura oraz klientów indywidualnych, wsparcie procesów rekrutacji na różne stanowiska. Podczas tej praktyki mam okazję współpracować nad ciekawymi projektami rekrutacyjnymi. Rozwijam swoje umiejętności negocjacji, praktycznego przeprowadzania rekrutacji i selekcji oraz pracy w agencji pośrednictwa pracy.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Marketing w praktyce
Psychologia w biznesie
Podróże po Europie
Sport: piłka nożna, siatkówka, jogging
Psychologia w biznesie
Podróże po Europie
Sport: piłka nożna, siatkówka, jogging
Inne
Prawo jazdy kat. B
MS Office - p. zaawansowany
Corel Draw - p. zaawansowany
Google Adwords - p. średnio-zaawansowany
Google Analytics - p. zaawansowany
MS Office - p. zaawansowany
Corel Draw - p. zaawansowany
Google Adwords - p. średnio-zaawansowany
Google Analytics - p. zaawansowany
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Public Relations w SWPS WZ Sopot
Spragniony wiedzy na temat Public Relations ?
Tak ! to doskonale !...Dołącz do "PR" w SWPS Sopot....