Maciej Podczaski

Dyrektor Hotelu Vestina*** w Wiśle
Cieszyn, śląskie

Umiejętności

Reklama B2B Marketing B2B Digital Marketing Analiza rynku Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Negocjacje Marketing internetowy Project Management Public Relations Zarządzanie Sprzedażą Social Media Marketing Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kategorii B Marketing Management, Research,

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Hotelu
Hotel Vestina*** Wisła
Logo
Dyrektor sprzedaży
Hampton by Hilton Oświęcim
Logo
Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu
Hotel Belweder***** w Ustroniu
• opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie wykonania krótko- i długoterminowych planów marketingowych hotelu:
• ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,
• monitorowanie działania konkurencji,
• nadzorowanie procesu tworzenia i utrzymania bazy danych o klientach,
• nadzorowanie przygotowania i kontrola wykonania określonego budżetu marketingowego,
• odpowiedzialność za całość działań promocyjnych i reklamowych hotelu:
• ustalanie celów promocyjnych,
• inicjowanie i nadzór wyboru odpowiednich narzędzi promocyjnych i reklamowych,
• nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, itp.),
• analizowanie efektywności prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian,
• nadzór działań w sferze PR:
• dbanie o wizerunek hotelu oraz jego usług,
• nadzór nad procesem komunikacji ze środkami masowego przekazu poprzez Social Media,
• reprezentowanie hotelu na spotkaniach, seminariach i targach branżowych,
• uczestnictwo w procesie podejmowania kluczowych decyzji w hotelu,
• zarządzanie podległym zespołem pracowników:
• dokonywanie selekcji i okresowej oceny pracowników, - prowadzenie wymiany informacji z dyrektorem hotelu,
• podejmowanie działań związanych ze szkoleniem i motywowaniem pracowników,
• planowanie, przydzielanie i kierowanie wykonaniem zadań przez poszczególnych pracowników.
• obsługa kluczowych klientów
• rozliczanie premii pracowników działu
• raportowanie do zarządu
• współpraca z kierownikami pozostałych działów hotelu, w celu zapewnienia prawidłowej działalności całego obiektu w zakresie marketingu i sprzedaży
•pełnienie funkcji MOD
Logo
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Hotel Belweder***** w Ustroniu
- kompleksowa organizacja i koordynacja realizowanych imprez (bankietów, konferencji, szkoleń)
- zawieranie umów z klientami i podwykonawcami
- sporządzanie kosztorysów imprez i ich rozliczanie
- pozyskiwanie nowych klientów
- współpraca z agencjami eventowymi oraz z klientami korporacyjnymi
- realizacja procesów sprzedażowych oraz negocjacyjnych z klientami z sektora MICE.
- zawieranie umów z klientami oraz podwykonawcami (agencje eventowe, dekoratorzy, artyści itp.)
- podtrzymywanie pozytywnych relacji z pozyskanymi klientami
- odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
Logo
Recepcjonista (Event Manager)
Hotel Dwór Karolówka*** w Zakopanem
Od początku istnienia obiektu odpowiedzialny za budowanie sprzedaży oraz wizerunku hotelu. Stworzenie długoterminowej strategii marketingowej oraz planu sprzedażowego. Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym, odbywanie spotkań, przeprowadzanie negocjacji z klientami, obsługa klienta grupowego podczas pobytu, w tym organizacja dodatkowych atrakcji, oraz przygotowywanie umów i rozliczanie klientów za pobyt. Tworzenie pomysłów na promocję obiektu i ich realizacja. Nadzór, rozliczanie, weryfikacja i podejmowanie współpracy z portalami rezerwacyjnymi, zakupów grupowych. Odpowiedzialność za PR hotelu – m.in. odpowiadanie na oceny i opinie gości na portalach, korespondencja mailowa z gośćmi po pobycie. Obsługa social media
Logo
Support Manager
Pizza Hut in Mallow (MBCC Food's LTD)
* zapewnienie 100% satysfakcji klientów poprzez dostarczanie produktu i obsługi o doskonałej jakości, czystości w restauracji i jej otoczeniu w trakcie trwania zmiany,
* prawidłowe zarządzanie procesem produkcji na zmianie tak, by zapewnić optymalne zużycie surowców i doskonałą jakość produktu,
* przyjmowanie dostaw i dbanie, by produkty były przechowywane zgodnie ze standardami,
* tworzenie przyjaznej atmosfery współpracy podczas zmiany,
* zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów podczas zmiany,
* postępowanie zgodnie z zasadami BHP i innymi zasadami bezpieczeństwa.
* zarządzanie podległą kadrą pracującą w danym dniu
* dobowe rozliczanie kas oraz raportowanie do siedziby head office'u
* raportowanie wyników sprzedażowych do head manager'a

Szkolenia i kursy

Kierowanie Zespołem - Trening menadżerski (25-26.06.2015)
Travel 2.0 - Marketing Internetowy (4.03.2014)

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja - Obsługa Ruchu Turystycznego, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej
Logo
Filologia Angielska - Spec. Business English, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna w Bielsku Białej

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Mowa niewerbalna, psychologia sprzedaży, sporty siłowe, taniec towarzyski.

Inne

Prawo jazdy kat. B
Obsługa pakietu Microsoft Office
Bardzo dobra znajomość programów GASTRO-POS, SOHIS. SIHOT, PROHOT

Grupy

Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
HoReCa
HoReCa
Hotelarstwo, gastronomia, catering
Języki obce a praca
Języki obce a praca
Grupa poliglotów. Powiedz jakimi językami obcymi władasz, a wskażemy Ci mozliwości wykorzystywania tych języków na codzień.
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Siłownia
Siłownia
Budujemy nasze ciała. Kulturystyka, fitness, sport i zdrowie.
Turystyka biznesowa
Turystyka biznesowa
Turystyka biznesowa - czyli szkolenia, konferencje, wyjazdy służbowe, delegacje, imprezy integracyjne, itp
Tylko dla Hotelarzy
Tylko dla Hotelarzy
Grupa Tylko dla Hotelarzy to nowa zamknięta dla zewnętrznych użytkowników platforma wymiany myśli, poglądów i doświadczeń z zakresu Hotelarstwa. To miejsce wirtualnego świętowania czyjegoś sukcesu, z
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker