Umiejętności
Reklama
B2B
Marketing B2B
Digital Marketing
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Negocjacje
Marketing internetowy
Project Management
Public Relations
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kategorii B
Marketing Management, Research,
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu
Hotel Belweder***** w Ustroniu
• opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie wykonania krótko- i długoterminowych planów marketingowych hotelu:
• ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,
• monitorowanie działania konkurencji,
• nadzorowanie procesu tworzenia i utrzymania bazy danych o klientach,
• nadzorowanie przygotowania i kontrola wykonania określonego budżetu marketingowego,
• odpowiedzialność za całość działań promocyjnych i reklamowych hotelu:
• ustalanie celów promocyjnych,
• inicjowanie i nadzór wyboru odpowiednich narzędzi promocyjnych i reklamowych,
• nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, itp.),
• analizowanie efektywności prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian,
• nadzór działań w sferze PR:
• dbanie o wizerunek hotelu oraz jego usług,
• nadzór nad procesem komunikacji ze środkami masowego przekazu poprzez Social Media,
• reprezentowanie hotelu na spotkaniach, seminariach i targach branżowych,
• uczestnictwo w procesie podejmowania kluczowych decyzji w hotelu,
• zarządzanie podległym zespołem pracowników:
• dokonywanie selekcji i okresowej oceny pracowników, - prowadzenie wymiany informacji z dyrektorem hotelu,
• podejmowanie działań związanych ze szkoleniem i motywowaniem pracowników,
• planowanie, przydzielanie i kierowanie wykonaniem zadań przez poszczególnych pracowników.
• obsługa kluczowych klientów
• rozliczanie premii pracowników działu
• raportowanie do zarządu
• współpraca z kierownikami pozostałych działów hotelu, w celu zapewnienia prawidłowej działalności całego obiektu w zakresie marketingu i sprzedaży
•pełnienie funkcji MOD
• ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,
• monitorowanie działania konkurencji,
• nadzorowanie procesu tworzenia i utrzymania bazy danych o klientach,
• nadzorowanie przygotowania i kontrola wykonania określonego budżetu marketingowego,
• odpowiedzialność za całość działań promocyjnych i reklamowych hotelu:
• ustalanie celów promocyjnych,
• inicjowanie i nadzór wyboru odpowiednich narzędzi promocyjnych i reklamowych,
• nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, itp.),
• analizowanie efektywności prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian,
• nadzór działań w sferze PR:
• dbanie o wizerunek hotelu oraz jego usług,
• nadzór nad procesem komunikacji ze środkami masowego przekazu poprzez Social Media,
• reprezentowanie hotelu na spotkaniach, seminariach i targach branżowych,
• uczestnictwo w procesie podejmowania kluczowych decyzji w hotelu,
• zarządzanie podległym zespołem pracowników:
• dokonywanie selekcji i okresowej oceny pracowników, - prowadzenie wymiany informacji z dyrektorem hotelu,
• podejmowanie działań związanych ze szkoleniem i motywowaniem pracowników,
• planowanie, przydzielanie i kierowanie wykonaniem zadań przez poszczególnych pracowników.
• obsługa kluczowych klientów
• rozliczanie premii pracowników działu
• raportowanie do zarządu
• współpraca z kierownikami pozostałych działów hotelu, w celu zapewnienia prawidłowej działalności całego obiektu w zakresie marketingu i sprzedaży
•pełnienie funkcji MOD
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Hotel Belweder***** w Ustroniu
- kompleksowa organizacja i koordynacja realizowanych imprez (bankietów, konferencji, szkoleń)
- zawieranie umów z klientami i podwykonawcami
- sporządzanie kosztorysów imprez i ich rozliczanie
- pozyskiwanie nowych klientów
- współpraca z agencjami eventowymi oraz z klientami korporacyjnymi
- realizacja procesów sprzedażowych oraz negocjacyjnych z klientami z sektora MICE.
- zawieranie umów z klientami oraz podwykonawcami (agencje eventowe, dekoratorzy, artyści itp.)
- podtrzymywanie pozytywnych relacji z pozyskanymi klientami
- odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
- zawieranie umów z klientami i podwykonawcami
- sporządzanie kosztorysów imprez i ich rozliczanie
- pozyskiwanie nowych klientów
- współpraca z agencjami eventowymi oraz z klientami korporacyjnymi
- realizacja procesów sprzedażowych oraz negocjacyjnych z klientami z sektora MICE.
- zawieranie umów z klientami oraz podwykonawcami (agencje eventowe, dekoratorzy, artyści itp.)
- podtrzymywanie pozytywnych relacji z pozyskanymi klientami
- odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
Recepcjonista (Event Manager)
Hotel Dwór Karolówka*** w Zakopanem
Od początku istnienia obiektu odpowiedzialny za budowanie sprzedaży oraz wizerunku hotelu. Stworzenie długoterminowej strategii marketingowej oraz planu sprzedażowego. Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym, odbywanie spotkań, przeprowadzanie negocjacji z klientami, obsługa klienta grupowego podczas pobytu, w tym organizacja dodatkowych atrakcji, oraz przygotowywanie umów i rozliczanie klientów za pobyt. Tworzenie pomysłów na promocję obiektu i ich realizacja. Nadzór, rozliczanie, weryfikacja i podejmowanie współpracy z portalami rezerwacyjnymi, zakupów grupowych. Odpowiedzialność za PR hotelu – m.in. odpowiadanie na oceny i opinie gości na portalach, korespondencja mailowa z gośćmi po pobycie. Obsługa social media
Support Manager
Pizza Hut in Mallow (MBCC Food's LTD)
* zapewnienie 100% satysfakcji klientów poprzez dostarczanie produktu i obsługi o doskonałej jakości, czystości w restauracji i jej otoczeniu w trakcie trwania zmiany,
* prawidłowe zarządzanie procesem produkcji na zmianie tak, by zapewnić optymalne zużycie surowców i doskonałą jakość produktu,
* przyjmowanie dostaw i dbanie, by produkty były przechowywane zgodnie ze standardami,
* tworzenie przyjaznej atmosfery współpracy podczas zmiany,
* zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów podczas zmiany,
* postępowanie zgodnie z zasadami BHP i innymi zasadami bezpieczeństwa.
* zarządzanie podległą kadrą pracującą w danym dniu
* dobowe rozliczanie kas oraz raportowanie do siedziby head office'u
* raportowanie wyników sprzedażowych do head manager'a
* prawidłowe zarządzanie procesem produkcji na zmianie tak, by zapewnić optymalne zużycie surowców i doskonałą jakość produktu,
* przyjmowanie dostaw i dbanie, by produkty były przechowywane zgodnie ze standardami,
* tworzenie przyjaznej atmosfery współpracy podczas zmiany,
* zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów podczas zmiany,
* postępowanie zgodnie z zasadami BHP i innymi zasadami bezpieczeństwa.
* zarządzanie podległą kadrą pracującą w danym dniu
* dobowe rozliczanie kas oraz raportowanie do siedziby head office'u
* raportowanie wyników sprzedażowych do head manager'a
Szkolenia i kursy
Kierowanie Zespołem - Trening menadżerski (25-26.06.2015)
Travel 2.0 - Marketing Internetowy (4.03.2014)
Travel 2.0 - Marketing Internetowy (4.03.2014)
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Mowa niewerbalna, psychologia sprzedaży, sporty siłowe, taniec towarzyski.
Inne
Prawo jazdy kat. B
Obsługa pakietu Microsoft Office
Bardzo dobra znajomość programów GASTRO-POS, SOHIS. SIHOT, PROHOT
Obsługa pakietu Microsoft Office
Bardzo dobra znajomość programów GASTRO-POS, SOHIS. SIHOT, PROHOT
Grupy
Języki obce a praca
Grupa poliglotów. Powiedz jakimi językami obcymi władasz, a wskażemy Ci mozliwości wykorzystywania tych języków na codzień.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Turystyka biznesowa
Turystyka biznesowa - czyli szkolenia, konferencje, wyjazdy służbowe, delegacje, imprezy integracyjne, itp
Tylko dla Hotelarzy
Grupa Tylko dla Hotelarzy to nowa zamknięta dla zewnętrznych użytkowników platforma wymiany myśli, poglądów i doświadczeń z zakresu Hotelarstwa. To miejsce wirtualnego świętowania czyjegoś sukcesu, z
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker