Maciej Ploch

kierownik contact center, Grupa PZU
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Contact Center Operations Project Management Negocjacje Pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym Modelowanie procesów biznesowych Obsługa klienta Zarządzanie Ubezpieczenia Tworzenie procedur Zarządzanie Zmianą - Change Management Zarządzanie zespołem pracowników Analiza biznesowa i finansowa Contact Center Ubezpieczenia komunikacyjne

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Kierownik Zespołu - Wsparcie Zdalne Agenta PZU
PZU
- Zarządzanie zespołem 60 osób.
- Projektowanie i tworzenie usługi od podstaw, rozbudowa zespołu, prognozowanie i zarządzanie budżetem. Tworzenie i optymalizacja procesów.
Grupa PZU
Kierownik Zespołu Contact Center - Everest
PZU
- Zarządzanie zespołem 130 osób.
- Projektowanie i tworzenie usługi od podstaw, rozbudowa zespołu, prognozowanie i zarządzanie budżetem. Tworzenie i optymalizacja procesów.
Grupa PZU
Kierownik Zespołu - Titus Plus
PZU
- Przeniesienie projektu z firmy zewnętrznej do struktur Grupy PZU.
- Zarządzanie zespołem 10 osób.
- Projektowanie i tworzenie usługi od podstaw, rozbudowa zespołu, prognozowanie i zarządzanie budżetem.
- Tworzenie i optymalizacja procesów.
Grupa PZU
Trener/Szkoleniowiec
PZU
Przygotowanie oraz prowadzenie procesów rekrutacji i szkoleń pracowników w ramach projektów: Assistance i Bonus Malus.
Grupa PZU
Team Leader
PZU
- Organizacja pracy, wspomaganie kierownika, w zarządzanie projektem Bonus Malus.
- Raportowanie i okresowe sprawozdawanie wyników projektu.
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, coachingów.
- Okresowa kontrola i ocena pracy członków projektu Bonus Malus.
Grupa PZU
Project Consultant
PZU
Consultant at CC Bonus-Malus and CC Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Grupa PZU
Koordynator Contact Center
PZU
- Pomoc przy wdrażaniu programów informatycznych w inspektoratach i agencjach ubezpieczeniowych (wsparcie merytoryczne i techniczne użytkowników wdrażanych systemów informatycznych Agent i Titus oraz ich testowanie).
- Koordynacja i raportowanie telefonicznych akcji wychodzących do klientów i inspektoratów.
Logo
Prezenter muzyczny
Radio Sochaczew
- Przygotowywanie codziennych audycji muzycznych.
- Przeprowadzanie wywiadów z gośćmi studia.
- Obróbka dźwiękowo-monterska materiałów programowych.
- Relacje terenowe.

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
UKSW

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe

Grupy

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie