Umiejętności
Przygotowywanie dokumentów
Realizacja celów
Logistyka
Zarządzanie
Negocjacje
Raportowanie i analizy
Zarządzanie Sprzedażą
Plany sprzedażowe
Kontrola standardów
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Motywowanie zespołu
kontrola stanów magazynowych
praca na wskaźnikach sprzedaży
Współpraca z firmami transportowymi
Łańcuch dostaw - Logistyka / Optymalizacja
Tworzenie standardów i wskaźników
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Logistyki
- Zarządzanie zespołem pracowników Działu Logistyki - 27 osób
- Negocjacje cen, warunków współpracy oraz utrzymywanie kontaktu z przewoźnikami
- Organizacja i nadzór transportów na terenie Polski oraz eksportowych do 50 krajów (transport samochodowy, morski oraz lotniczy)
- Zarządzanie procesami logistycznymi (realizacja ruchu wewnętrznego w firmie - podstawianie surowców, odbiór wyrobów gotowych; realizacja dostaw do klientów; gospodarka magazynowa; zarządzanie zapasami)
- Optymalizacja magazynowania, pracy pracowników, kosztów transportów
- Zarządzanie dwoma magazynami ( 2500m2 - magazyn wysokiego składowania + 1500m2 )
- Prognozowanie zapotrzebowania na transport
- Analiza rynku transportowego
- Kontrola terminowości dostaw, skuteczności wysyłek, rotacji na magazynie, reklamacji transportowych, ilości wysyłek i dostaw
- Raportowanie do Dyrektora Zakładu Produkcyjnego
- Negocjacje cen, warunków współpracy oraz utrzymywanie kontaktu z przewoźnikami
- Organizacja i nadzór transportów na terenie Polski oraz eksportowych do 50 krajów (transport samochodowy, morski oraz lotniczy)
- Zarządzanie procesami logistycznymi (realizacja ruchu wewnętrznego w firmie - podstawianie surowców, odbiór wyrobów gotowych; realizacja dostaw do klientów; gospodarka magazynowa; zarządzanie zapasami)
- Optymalizacja magazynowania, pracy pracowników, kosztów transportów
- Zarządzanie dwoma magazynami ( 2500m2 - magazyn wysokiego składowania + 1500m2 )
- Prognozowanie zapotrzebowania na transport
- Analiza rynku transportowego
- Kontrola terminowości dostaw, skuteczności wysyłek, rotacji na magazynie, reklamacji transportowych, ilości wysyłek i dostaw
- Raportowanie do Dyrektora Zakładu Produkcyjnego
Specjalista ds. Informatyki
- Wdrażanie oprogramowania BI (QlikView – programowanie, tworzenie raportów)
- Administracja systemem ERP (Graffiti)
- Tworzenie raportów: Excel + VBA + kwerendy (PostgreSQL)
- Instalacja, konfiguracja sprzętu i oprogramowania
- Bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników
- Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania
- Administracja systemem ERP (Graffiti)
- Tworzenie raportów: Excel + VBA + kwerendy (PostgreSQL)
- Instalacja, konfiguracja sprzętu i oprogramowania
- Bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników
- Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania
Specjalista ds. Controllingu
- Tworzenie działu kontrolingu w firmie
- Opracowanie i wdrażanie systemu pomiaru i rozliczania strat produkcyjnych – w rozbiciu na poszczególne maszyny, procesy produkcyjne, poszczególne zlecenia produkcyjne
- Współtworzenie nowego systemu wycen produktów
- Przygotowywanie rozliczeń kosztów wydziałowych
- Przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłych
- Tworzenie standardów poprawności dokumentów oraz rozliczanie
- Opracowanie i wdrażanie systemu pomiaru i rozliczania strat produkcyjnych – w rozbiciu na poszczególne maszyny, procesy produkcyjne, poszczególne zlecenia produkcyjne
- Współtworzenie nowego systemu wycen produktów
- Przygotowywanie rozliczeń kosztów wydziałowych
- Przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłych
- Tworzenie standardów poprawności dokumentów oraz rozliczanie
Specjalista ds. produkcji
- Wprowadzanie i nadzór nad projektem 5S na obszarze produkcyjnym
- Optymalizacja procesu produkcyjnego, wprowadzanie usprawnień
- Kontrola wydajności, jakości, dostępności (OEE)
- Pomoc przy opracowywaniu wskaźników KPI
- Organizacja obszaru produkcyjnego
- Analiza procesów produkcyjnych
- Raportowanie do Kierownika Produkcji
- Współtworzenie standardów pracy
- Kontrola stanów materiałowych obszaru produkcji
- Prowadzenie i rozliczanie ewidencji pracy
- Tworzenie harmonogramów pracy
- Optymalizacja procesu produkcyjnego, wprowadzanie usprawnień
- Kontrola wydajności, jakości, dostępności (OEE)
- Pomoc przy opracowywaniu wskaźników KPI
- Organizacja obszaru produkcyjnego
- Analiza procesów produkcyjnych
- Raportowanie do Kierownika Produkcji
- Współtworzenie standardów pracy
- Kontrola stanów materiałowych obszaru produkcji
- Prowadzenie i rozliczanie ewidencji pracy
- Tworzenie harmonogramów pracy
Kierownik operacyjny
- Zarządzanie operatywną stroną firmy
- Raportowanie do prezesa firmy, ścisła współpraca i doradztwo
- Pozyskiwanie dostawców i dbanie o jakość dostaw komponentów do produkcji
- Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami i odbiorcami
- Opieka i nadzór nad projektami badawczo-rozwojowymi
- Spełnianie funkcji reprezentacyjnych i promowanie dobrego wizerunnku firmy
- Raportowanie do prezesa firmy, ścisła współpraca i doradztwo
- Pozyskiwanie dostawców i dbanie o jakość dostaw komponentów do produkcji
- Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami i odbiorcami
- Opieka i nadzór nad projektami badawczo-rozwojowymi
- Spełnianie funkcji reprezentacyjnych i promowanie dobrego wizerunnku firmy
Kierownik Sklepu
Zarządzanie ludźmi :
- spotkania tygodniowe, weryfikacja indywidualnych planów sprzedażowych: spotkanie raz w tygodniu z każdym z konsultantów, omówienie wyników sprzedażowych; omówienie celów na następny okres; poszukiwanie konkretnych działań prowadzących do osiągnięcia zamierzonych celów
- motywowanie pracowników: rozmowy motywacyjne z personelem (co najmniej raz w tygodniu); przygotowywanie konkursów wewnątrz sklepu; organizowanie spotkań integracyjnych
- układanie i weryfikacja indywidualnych planów sprzedażowych: układanie planów miesięcznych, oraz tygodniowych dla każdego doradcy
Zarządzanie sklepem:
- administracja obiektem o powierzchni 3500 m2
- bieżące budżetowanie działalności sklepu, wyznaczanie celów sprzedażowych oraz weryfikacja rentowności i rozwoju placówki
- kontrola poprawności obiegu dokumentów w sklepie, stanu magazynowego i realizacji działań reklamacyjnych
- sprzedaż towarów i usług sieci Komfort
- spotkania tygodniowe, weryfikacja indywidualnych planów sprzedażowych: spotkanie raz w tygodniu z każdym z konsultantów, omówienie wyników sprzedażowych; omówienie celów na następny okres; poszukiwanie konkretnych działań prowadzących do osiągnięcia zamierzonych celów
- motywowanie pracowników: rozmowy motywacyjne z personelem (co najmniej raz w tygodniu); przygotowywanie konkursów wewnątrz sklepu; organizowanie spotkań integracyjnych
- układanie i weryfikacja indywidualnych planów sprzedażowych: układanie planów miesięcznych, oraz tygodniowych dla każdego doradcy
Zarządzanie sklepem:
- administracja obiektem o powierzchni 3500 m2
- bieżące budżetowanie działalności sklepu, wyznaczanie celów sprzedażowych oraz weryfikacja rentowności i rozwoju placówki
- kontrola poprawności obiegu dokumentów w sklepie, stanu magazynowego i realizacji działań reklamacyjnych
- sprzedaż towarów i usług sieci Komfort
Kierownik Salonu
Zarządzanie ludźmi:
- współpraca w tworzeniu standardów obsługi klienta
- układanie i weryfikacja indywidualnych planów sprzedażowych: układanie planów miesięcznych, oraz tygodniowych dla każdego doradcy
- motywowanie pracowników, szkolenie doradców z zakresu standardu obsługi klienta, technik sprzedaży i obsługi posprzedażnej
Zarządzanie sklepem:
- otwieranie nowo powstających sklepów: pomoc w odbiorze technicznym, przeszkolenie pracowników nowej filii
- weryfikacja prawidłowego ustawienia towarów w sklepie: weryfikacja ze standardem dla danego sklepu, oraz szukanie nowych rozwiązań, które prowadzą do zwiększenia sprzedaży danego produktu, lub grupy towarowej
- kontrola wewnętrzna: kontrola poprawności wystawianych dokumentów w filii, kontrola stanu magazynowego i raportowanie działalności sklepu, sprzedaży, pracy pracowników
- sprzedaż towarów i usług sieci Vobis
- współpraca w tworzeniu standardów obsługi klienta
- układanie i weryfikacja indywidualnych planów sprzedażowych: układanie planów miesięcznych, oraz tygodniowych dla każdego doradcy
- motywowanie pracowników, szkolenie doradców z zakresu standardu obsługi klienta, technik sprzedaży i obsługi posprzedażnej
Zarządzanie sklepem:
- otwieranie nowo powstających sklepów: pomoc w odbiorze technicznym, przeszkolenie pracowników nowej filii
- weryfikacja prawidłowego ustawienia towarów w sklepie: weryfikacja ze standardem dla danego sklepu, oraz szukanie nowych rozwiązań, które prowadzą do zwiększenia sprzedaży danego produktu, lub grupy towarowej
- kontrola wewnętrzna: kontrola poprawności wystawianych dokumentów w filii, kontrola stanu magazynowego i raportowanie działalności sklepu, sprzedaży, pracy pracowników
- sprzedaż towarów i usług sieci Vobis
Sprzedawca
- Stosowanie panujących standardów obsługi klienta: dbanie o rozwój sieci i budowanie wizerunku firmy
- Sprzedaż towarów i usług: sprzedaż pełnej oferty sieci komórkowej PLUS: sprzedaż oferty abonamentowej (indywidualnej i biznesowej), mix, prepaid, internet mobilny, oferty utrzymaniowej, notebooków, aparatów cyfrowych, drukarek, komputerów stacjonarnych, telefonów komórkowych, nawigacji
- Sprzedaż ratalna i leasingowa: oferta z banków Lukas, GE Money, Żagiel, Grenkeleasing
- Tworzenie ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych, inicjowanie, budowanie i utrzymywanie relacji
- Sprzedaż towarów i usług: sprzedaż pełnej oferty sieci komórkowej PLUS: sprzedaż oferty abonamentowej (indywidualnej i biznesowej), mix, prepaid, internet mobilny, oferty utrzymaniowej, notebooków, aparatów cyfrowych, drukarek, komputerów stacjonarnych, telefonów komórkowych, nawigacji
- Sprzedaż ratalna i leasingowa: oferta z banków Lukas, GE Money, Żagiel, Grenkeleasing
- Tworzenie ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych, inicjowanie, budowanie i utrzymywanie relacji
Szkolenia i kursy
- Szkolenie z Obsługi klienta – techniki sprzedaży
- Szkolenie z Obsługi klienta po sprzedaży ( w tym m.in. obsługa „trudnego klienta” )
- Szkolenie z Podstaw Zarządzania
- Szkolenie z Motywacji
- Szkolenie z Obsługi klienta po sprzedaży ( w tym m.in. obsługa „trudnego klienta” )
- Szkolenie z Podstaw Zarządzania
- Szkolenie z Motywacji
Edukacja
Specjalizacje
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
Turystyka górska, gra na gitarze, wędkarstwo
Inne
Obsługa komputera – MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Prawo jazdy – kat B. od 2002 r.
Prawo jazdy – kat B. od 2002 r.
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką analizy biznesowej.
Biznes Handel
Handel B2B: oferta hurtowa, zatowarowanie sklepów i hurtowni, giełda B2B, zakupy B2B. Import z Chin, produkcja w Chinach
Creative Networking
Kluby networkingowo-kreatywne w całej Polsce. Zajmujemy się promowaniem siebie i znajomych specjalistów, poszukiwaniem partnerów biznesowych, budową rozproszonej sieci biznesowej.
Forum Trenerów CHARYZMA
Grupa skupia Trenerów Biznesu, których celem jest rozwój kompetencji trenerskich
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???