Maciej Piasecki

Doradca ds. sprzedaży samochodów
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

CRM Internet Sales Strategiczni klienci Czeski techniki sprzedaży Negocjacje kreatywność zarządzanie kluczowymi klientami język czeski Sprzedaż motoryzacja Strategia marketingowa Zarządzanie Sprzedażą Otwartość Chęć rozwoju Prawo jazdy kat B zorientowanie na klienta elastyczność Szybkie przyswajanie wiedzy odpowiedzialność praca w zespole analityczne myślenie komunikatywność systematyczność Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan empatia Praca pod presją czasu i wyników Budowanie relacji Prezentacje handlowe Chęć podejmowania nowych wyzwań Chęć zdobywania nowych umiejętności pozyskiwanie klientów Współpraca Metale szlachetne topografia w terenie MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint) Kluczowi klienci prowadzenie prelekcji BMW pokonywanie obiekcji systematyczność i dokładność prezentacja produktu Incadea DMS Sprzedaż samochodów

Języki

angielski
dobry
czeski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Inchcape Motor Polska Sp. z o.o.
Sprzedawca samochodów nowych BMW
• Aktywnie sprzedaję samochody z obszernej gamy BMW
• Oferuję oraz doprowadzam do zakupu finansowania pojazdu (leasing, kredyt,
wynajem długoterminowy). Oferuję pakiety ubezpieczeń w tym GAP
• Pozyskuję nowych klientów (eventy branżowe, konferencje, spotkania biznesowe)
• Telefonicznie i mailowo udzielam odpowiedzi na zapytania klientów
• Pracuję na bardzo rozbudowanym systemie raportowania oraz CRM
• Dosprzedaję akcesoria oraz usługi dodatkowe (koła, powłoki, gwarancja itp.)
• Przeprowadzam jazdy testowe oraz wnikliwie objaśniam obsługę samochodów
• Obsługuję klientów posprzedażowo, buduję trwałe relacje z klientami
Grupa Goldenmark S.A.
Menager ds Kluczowych Klientów
• Aktywnie pozyskiwałem i kompleksowo obsługiwałem kluczowych klientów
• Utrzymywałem kontakty handlowe z klientami oraz dbałem o najwyższą jakość obsługi
• Nawiązywałem i utrzymywałem długofalowe relacje z klientami
• Aktywnie sprzedawałem produkty z oferty firmy: złoto i srebro inwestycyjne (w formie sztabek i monet lokacyjnych) oraz platynę i pallad
• Monitorowałem oraz prowadziłem bieżącą opiekę nad portfelem klientów
• Oferowałem cross-selling produktów
• Edukowałem klientów poprzez przeprowadzanie prelekcji i wykładów na temat finansów, oszczędzania oraz lokowania kapitału
• Współpracowałem z pośrednikami z branży finansowej, nieruchomości oraz ubezpieczeniowej
• Monitorowałem rynek oraz działania konkurencji
• Pracowałem z systemem CRM
• Prowadziłem i kontrolowałem dokumentację dotyczącej funkcjonowania oddziału
Logo
Przedstawiciel medyczno-farmaceutyczny
Farmaceutyczna Spółdzielnia Pracy GALENA oraz Alpen Pharma AG
• Pozyskiwałem klientów (lekarze oraz apteki z terenu Dolnego Śląska)
• Brałem udział w konferencjach i targach dla lekarzy oraz farmaceutów
• Wykonywałem 8 wizyt lekarskich i 6 aptecznych dziennie
• Wdrażałem i promowałem nowe leki i suplementy diety firm takich jak: Hermes, DHU, Gilbert, Biomed Lublin i in. realizując plany sprzedażowe
British American Tobacco Polska
Przedstawiciel handlowy ds. trade marketingu
• Realizowałem plany sprzedaży na podległym terenie
• Budowałem i utrzymywałem relacje z Klientami dzięki regularnym wizytom (od 16 do 25
wizyt dziennie) posiadając ponad 300 aktywnych punktów sprzedaży
• Poszerzałem gamę produktów w punkcie sprzedaży, edukowałem Klientów
• Umiejętnie negocjowałem i zawierałem umowy z Klientami
• Kontrolowałem Klientów zgodnie z podpisanymi umowami
• Wdrażałem i promowałem nowe marki papierosów i tytoni (ok. 12 w ciągu roku)
• Dbałem o ekspozycję i merchandising produktów
• Systematycznie raportowałem wyniki sprzedaży oraz osiąganych celów
• Analizowałem działania konkurencji
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Skuteczny i zdeterminowany w realizacji zadań handlowych,
duże umiejętności współpracy w zespole.
Logo
Regionalny przedstawiciel handlowy
STUDIO PLAN Grzegorz Zwoliński
• Odpowiadałem za realizację planu sprzedaży produktów firmy (mapy, przewodniki i in.)
• Kompleksowo obsługiwałem punkty sprzedaży (ponad 250 na terenie 4 województw)
• Pozyskałem ponad 120 nowych klientów, w tym 20 klientów instytucjonalnych
• Przestrzegałem zasad i procedur, dbałem o jakość pracy
• Brałem udział w targach
• Raportowałem stopień realizacji wyznaczonych celów
• Utrzymywałem pozytywne relacje z Klientami
• Realizowałem zamówienia, wprowadzałem na rynek nowości (mapy papierowe, ścienne
oraz przewodniki – w miesiącu dwa tytuły)
• Windykowałem należności
• Doradzałem detalistom w zakresie sprzedaży
• Zajmowałem się merchandisingiem produktów w punkcie sprzedaży
• Przeprowadzałem rozmowy negocjacyjne
Logo
Doradca techniczno-handlowy
STATOR (elektronarzędzia)
• Aktywnie sprzedawałem elektronarzędzia i akcesoria różnych producentów
• Pozyskiwałem nowych Klientów (firmy stolarskie, ślusarskie, budowlane oraz remontowe)
• Kompleksowo obsługiwałem Klienów (również posprzedażowo – serwis urządzeń)
• Promowałem produkty firmy, brałem udział w targach i prowadziałem prezentacje
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Posiada kompetencje oraz doświadczenie w zakresie pozyskania klienta oraz kompleksowej obsługi. Bardzo dobrze radzi sobie zarówno z klientem detalicznym jak i biznesowym. Jest osobą komunikatywną, dobrze radzi sobie z pracą w grupie. Potrafi konsekwentnie realizować wyznaczone cele.

Szkolenia i kursy

2018-2019 - Szkolenia sprzedażowe i produktowe zakończone Certyfikatem BMW Polska
2017 - Cykl szkoleń z zakresu pozyskiwania i obsługi klienta kluczowego
2014-16 - Cykl szkoleń z obszaru technik sprzedażowych
12.2013 - Warsztat szkoleniowy „Profesjonalne techniki handlowe”
06.2013 - Szkolenie z zakresu międzynarodowego programu „Positive”
04.2012 - Szkolenie „Sales & Negotiation”
09.2008 - Warsztaty handlowe - aktywna sprzedaż
09.2006 - Specjalistyczny obóz szkoleniowy „EuroWeek II - Szkoła Liderów”

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania EDUKACJA we Wrocławiu
Logo
Turystyka i rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania EDUKACJA we Wrocławiu

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Motoryzacja, turystyka, geografia i historia Dolnego Śląska, film polski, Republika Czeska

Organizacje

Stowarzyszenie Razem Dla Długopola-Zdroju

Inne

Umiejętności:

Prawo jazdy – kategoria B (od 05.2005)
Obsługa komputera: pakiet MS Office, oraz biegła znajomość zagadnień związanych z Internetem, wszelkimi urządzeniami i aplikacjami komputerowymi.

• Jestem założycielem i organizatorem Regionalnej Izby Pamięci w Długopolu Zdroju
• Prowadzę jedyny serwis internetowy uzdrowiska Długopole Zdrój (www.dlugopolezdroj.com)
• Aktywnie działam w Stowarzyszeniu „Razem dla Długopola Zdroju” tym samym promując moją rodzinną miejscowość
• W 2016 r. wydałem album "Długopole-Zdrój na dawnych pocztówkach", w którym obszernie przedstawiłem kolekcję moich widokówek przedstawiających kurort Długopole-Zdrój przed 1945 r.

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Handlowca
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte Konferencje: darmowe, płatne Doradztwo: indywidualne, grupowe Rozwój osobisty handlowca
Andrzej Mleczko
Andrzej Mleczko
Grupa poświęcona Andrzejowi Mleczko i jego satyrycznym rysunkom, które są zawsze na czasie.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
British American Tobacco
British American Tobacco
grupa skupiająca WYŁACZNIE byłych i obecnych pracowników BAT grupa nie akceptuje spamu i rozsyłania reklam NIE aplikuj do grupy jeślie Twój profil nie zawiera wpisu dokumentującego pracę w BAT
BUSINESS
BUSINESS
BUSINESS
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Bystrzyca Kłodzka
Bystrzyca Kłodzka
grupa dla osób związanych z tym miastem