Umiejętności
Reklama
Komunikacja korporacyjna
Zarządzanie kryzysem
FMCG
Marketing Zintegrowany
Komunikacja wewnętrzna
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
relacje z mediami
nowe media
Marketing internetowy
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Communications manager
Kierownik działu komunikacji marketingowej marki SEAT odpowiedzialny za całość kierowanej do konsumenta, od działań ATL po materiały w punkcie sprzedaży.
Osiągnięcia: kampania wprowadzająca nowy model Leon CUPRA, kampania wprowadzająca nowy model Toledo
Zakres odpowiedzianosci:
● ATL (w tym TV)/ BTL / Digital (w tym Social Media) / POSM
● planowanie mediów (roczne planowanie, analiza efektywności)
● badania rynkowe (m. in. testy kreacji reklamowych, segmentacja
konsumencka, badania focusowe, TGI)
● współtworzenie i realizacja strategii marki
● bliska współpraca z działem PR i produktu
● zarządzanie budżetem
● zarządzanie zespołem 3 osób
Osiągnięcia: kampania wprowadzająca nowy model Leon CUPRA, kampania wprowadzająca nowy model Toledo
Zakres odpowiedzianosci:
● ATL (w tym TV)/ BTL / Digital (w tym Social Media) / POSM
● planowanie mediów (roczne planowanie, analiza efektywności)
● badania rynkowe (m. in. testy kreacji reklamowych, segmentacja
konsumencka, badania focusowe, TGI)
● współtworzenie i realizacja strategii marki
● bliska współpraca z działem PR i produktu
● zarządzanie budżetem
● zarządzanie zespołem 3 osób
PR & communications manager SEAT
Osiągnięcia: współutworzenie nowej struktury importerskiej marki SEAT w ramach Volkswagen Group, zakończony sukcesem proces ponownego wprowadzenia na rynek marki SEAT w zakresie komunikacji PR oraz digital, stworzenie od podstaw biura prasowego marki SEAT, uruchomienie strony internetowej marki SEAT, konfiguratora samochodów oraz portalu dedykowanego dziennikarzom.
marka SEAT w pierwszym roku przekroczyła plan sprzedaży o 30%, się najszybciej rosnąca marką samochodową na rynku polskim
Zakres odpowiedzialności:
● relacje z mediami (w tym pełnienie funkcji rzecznika prasowego)
● organizacja konferencji prasowych i prezentacji nowy modeli samochodów
● komunikacja online ( Social Media, www, display, SEM/SEO)
● monitorowanie mediów
● planowanie i implementacja strategii PR i Social Media
● zarządzanie kryzysowe
● bliska współpraca z dyrektorem marketingu w zakresie opracowywania
strategii marki (planowanie, analiza, rozwijanie konceptów
komunikacyjnych, badania rynkowe)
● Zarządzane 1-osobowym zespołem
marka SEAT w pierwszym roku przekroczyła plan sprzedaży o 30%, się najszybciej rosnąca marką samochodową na rynku polskim
Zakres odpowiedzialności:
● relacje z mediami (w tym pełnienie funkcji rzecznika prasowego)
● organizacja konferencji prasowych i prezentacji nowy modeli samochodów
● komunikacja online ( Social Media, www, display, SEM/SEO)
● monitorowanie mediów
● planowanie i implementacja strategii PR i Social Media
● zarządzanie kryzysowe
● bliska współpraca z dyrektorem marketingu w zakresie opracowywania
strategii marki (planowanie, analiza, rozwijanie konceptów
komunikacyjnych, badania rynkowe)
● Zarządzane 1-osobowym zespołem
specjalista ds. brand PR
• Opracowywanie i wdrażanie strategii PR marek Żubr, Redd's, Miller, Dębowe Mocne oraz Wojak
• Prowadzenie projektów wsparcia PR dla wybranych marek KP
• Budowa, wzmacnianie i/lub dbanie o wizerunek i dobre relacje marek KP w mediach
• Realizacja projektów przekrojowych dotyczących wszystkich marek KP
• Prowadzenie projektów wsparcia PR dla wybranych marek KP
• Budowa, wzmacnianie i/lub dbanie o wizerunek i dobre relacje marek KP w mediach
• Realizacja projektów przekrojowych dotyczących wszystkich marek KP
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
Biała broń
Zapraszam wszystkich miłośników białej broni wszelkiego rodzaju, osoby uprawiające sztuki walki z nią związane (walka nożem, mieczem europejskim, japońskie sztuki walki)
historycy hobbiści
wszyscy, których interesuje historia- na początek przede wszystkim I i II wojna światowa na terenie Polski
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?