Maciej Partyka

Mareking communiactions manager / PR manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Komunikacja korporacyjna Zarządzanie kryzysem FMCG Marketing Zintegrowany Komunikacja wewnętrzna Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa relacje z mediami nowe media Marketing internetowy Public Relations Social Media Social Media Marketing

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Volkswagen Group Polska
Communications manager
Kierownik działu komunikacji marketingowej marki SEAT odpowiedzialny za całość kierowanej do konsumenta, od działań ATL po materiały w punkcie sprzedaży.
Osiągnięcia: kampania wprowadzająca nowy model Leon CUPRA, kampania wprowadzająca nowy model Toledo

Zakres odpowiedzianosci:
● ATL (w tym TV)/ BTL / Digital (w tym Social Media) / POSM
● planowanie mediów (roczne planowanie, analiza efektywności)
● badania rynkowe (m. in. testy kreacji reklamowych, segmentacja
konsumencka, badania focusowe, TGI)
● współtworzenie i realizacja strategii marki
● bliska współpraca z działem PR i produktu
● zarządzanie budżetem
● zarządzanie zespołem 3 osób
Volkswagen Group Polska
PR & communications manager SEAT
Osiągnięcia: współutworzenie nowej struktury importerskiej marki SEAT w ramach Volkswagen Group, zakończony sukcesem proces ponownego wprowadzenia na rynek marki SEAT w zakresie komunikacji PR oraz digital, stworzenie od podstaw biura prasowego marki SEAT, uruchomienie strony internetowej marki SEAT, konfiguratora samochodów oraz portalu dedykowanego dziennikarzom.
marka SEAT w pierwszym roku przekroczyła plan sprzedaży o 30%, się najszybciej rosnąca marką samochodową na rynku polskim

Zakres odpowiedzialności:
● relacje z mediami (w tym pełnienie funkcji rzecznika prasowego)
● organizacja konferencji prasowych i prezentacji nowy modeli samochodów
● komunikacja online ( Social Media, www, display, SEM/SEO)
● monitorowanie mediów
● planowanie i implementacja strategii PR i Social Media
● zarządzanie kryzysowe
● bliska współpraca z dyrektorem marketingu w zakresie opracowywania
strategii marki (planowanie, analiza, rozwijanie konceptów
komunikacyjnych, badania rynkowe)
● Zarządzane 1-­osobowym zespołem
Logo
PR manager
Interactive Solutions (partner of Saatchi & Saatchi)
• media relations
• komunikacja wewnętrzna
• nadzór nad stroną internetową
• komunikacja w mediach społecznościowych
• planowanie działań oraz nadzór nad budżetem
Kompania Piwowarska S.A.
specjalista ds. brand PR
• Opracowywanie i wdrażanie strategii PR marek Żubr, Redd's, Miller, Dębowe Mocne oraz Wojak
• Prowadzenie projektów wsparcia PR dla wybranych marek KP
• Budowa, wzmacnianie i/lub dbanie o wizerunek i dobre relacje marek KP w mediach
• Realizacja projektów przekrojowych dotyczących wszystkich marek KP
Logo
Account Manager
Image Public Relations

Edukacja

Logo
MPhil\PhD in History, doktoranckie
King's College London, U. of London
Logo
Politologia/Marketing Polityczny, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Historia/Archiwistyka, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
Biała broń
Biała broń
Zapraszam wszystkich miłośników białej broni wszelkiego rodzaju, osoby uprawiające sztuki walki z nią związane (walka nożem, mieczem europejskim, japońskie sztuki walki)
Brazilian Jiu Jitsu i MMA
Brazilian Jiu Jitsu i MMA
Dla wszystkich którzy kochają te wspaniałe sporty walki
historycy hobbiści
historycy hobbiści
wszyscy, których interesuje historia- na początek przede wszystkim I i II wojna światowa na terenie Polski
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Tygodnik Powszechny
Tygodnik Powszechny
Dla czytelników, sympatyków i polemistów Tygodnika z krakowskiej ulicy Wiślnej
Wielkopolscy PR-owcy
Wielkopolscy PR-owcy
Społeczność wielkopolskich PR-owców