Umiejętności
motoryzacja
Strategia biznesowa
Coaching
Analiza konkurencji
Consumer Behaviour
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Dealer Relationships
Obsługa kluczowych klientów
Komunikacja Marketingowa
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Rozwój osobisty
Press Relations
Strategia cenowa
PRINCE2
Rozwój produktu
wprowadzanie produktu
Zarządzanie produktem
Szkolenia produktowe
Koordynacja projektu
Project Management
Szkolenie
Pisanie tekstów marketingowych
Zarządzanie cyklem życia produktu
Strategie produktu
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Produktu Skoda
Tworzenie i realizacja strategii produktowo-cenowej oraz oferty handlowej dla całego portfela marki Skoda. Odpowiedzialność za wprowadzanie na rynek nowych modeli, zarządzanie cyklem życia produktów, monitorowanie pozycjonowania cenowego, współpraca z producentem w zakresie kreowania produktów i oferty sprzedaży.
Dbanie o jak najlepsze dostosowanie oferty handlowej oraz specyfikacji do potrzeb polskiego klienta oraz o jego pozytywne doświadczenie w kontakcie z produktami marki.
Inicjowanie oraz koordynacja realizacji badań rynkowych i analiz konkurencji.
Prowadzenie prezentacji produktowych.
Konieczność łączenia kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem, projektami i procesami.
Dbanie o jak najlepsze dostosowanie oferty handlowej oraz specyfikacji do potrzeb polskiego klienta oraz o jego pozytywne doświadczenie w kontakcie z produktami marki.
Inicjowanie oraz koordynacja realizacji badań rynkowych i analiz konkurencji.
Prowadzenie prezentacji produktowych.
Konieczność łączenia kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem, projektami i procesami.
Kierownik ds. Standardów Sieci Dealerskiej i Satysfakcji Klienta w Dziale Rozwoju Sieci Dealerskiej
Strategia i koordynacja rozwoju sieci dealerskiej Škoda.
Odpowiedzialność za bieżącą analizę i monitoring sytuacji Dealerów, wpływ na
poprawę ich wyników. Tworzenie i monitorowanie planów działań korygujących.
Tworzenie standardów obsługi Klienta, weryfikacja jakości obsługi Klienta poprzez nadzór nad badaniami jakościowymi oraz pracą kontrolerów.
Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta na wszystkich etapach jego kontaktu z marką i produktami.
Odpowiedzialność za bieżącą analizę i monitoring sytuacji Dealerów, wpływ na
poprawę ich wyników. Tworzenie i monitorowanie planów działań korygujących.
Tworzenie standardów obsługi Klienta, weryfikacja jakości obsługi Klienta poprzez nadzór nad badaniami jakościowymi oraz pracą kontrolerów.
Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta na wszystkich etapach jego kontaktu z marką i produktami.
Product Manager w Dziale Marketingu
Opieka nad modelami marki Skoda: Citigo, Fabia, Roomster, Octavia, Rapid.
Ustalanie oferty cenowej i specyfikacji.
Tworzenie strategii produktu w oparciu o strategię marki.
Regularna analiza rynku i konkurencji pod kątem sprzedaży, cen i działań promocyjnych.
Wprowadzanie nowych produktów oraz opracowanie i wykonania planów rozwoju produktu.
Komunikacja z siecią dealerską i wsparcie jej w obszarach produktowo-cenowych.
Prowadzenie prezentacji produktowych.
Ustalanie oferty cenowej i specyfikacji.
Tworzenie strategii produktu w oparciu o strategię marki.
Regularna analiza rynku i konkurencji pod kątem sprzedaży, cen i działań promocyjnych.
Wprowadzanie nowych produktów oraz opracowanie i wykonania planów rozwoju produktu.
Komunikacja z siecią dealerską i wsparcie jej w obszarach produktowo-cenowych.
Prowadzenie prezentacji produktowych.
Product Manager w Dziale Marketingu
SKODA Auto Polska S.A. - Poznań
Opieka nad modelami marki Skoda: Fabia, Roomster.
Ustalanie oferty cenowej i specyfikacji.
Tworzenie strategii produktu w oparciu o strategię marki.
Regularna analiza rynku i konkurencji pod kątem sprzedaży, cen i działań promocyjnych.
Wprowadzanie nowych produktów oraz opracowanie i wykonania planów rozwoju produktu.
Komunikacja z siecią dealerską i wsparcie jej w obszarach produktowo-cenowych.
Prowadzenie prezentacji produktowych.
Ustalanie oferty cenowej i specyfikacji.
Tworzenie strategii produktu w oparciu o strategię marki.
Regularna analiza rynku i konkurencji pod kątem sprzedaży, cen i działań promocyjnych.
Wprowadzanie nowych produktów oraz opracowanie i wykonania planów rozwoju produktu.
Komunikacja z siecią dealerską i wsparcie jej w obszarach produktowo-cenowych.
Prowadzenie prezentacji produktowych.
Specjalista ds. sprzedaży samochodów nowych
sprzedaż nowych samochodów Renault
Projekty
Financial Improvement Programme
Projekt business consulting realizowany u wybranych dealerów Skody - analiza sytuacji finansowej, poszukiwanie obszarów z potencjałem na poprawę rentowności oraz usprawnienie procesów wewnętrznych, rekomendowanie działań zmierzających do poprawy kontroli nad działaniem punktu dealerskiego. Stworzenie koncepcji i zasad programu, koordynacja oraz consulting i doradztwo w punktach dealerskich wraz partnerem zewnętrznym.
Skoda Fabia III model launch
Koordynacja wprowadzenia na rynek polski modelu Skoda Fabia III. Opracowanie pozycjonowania modelu, specyfikacji (autorska koncepcja wraz z promocyjnymi pakietami wyposażenia) oraz założeń komunikacji i szkoleń sieci dealerskiej. Wprowadzenie innowacyjnej oferty pakietu przeglądów w standardzie - wprowadzonej od połowy 2016 roku dla wszystkich modeli Skody w Polsce.
Skoda Octavia III Combi, RS, Scout, Laurin & Klement model launch
Koordynacja wprowadzenia na rynek polski modelu Skoda Octavia III Combi oraz wersji RS, Scout i Laurin & Klement. Opracowanie pozycjonowania modelu, specyfikacji (autorska koncepcja pakietów wyposażenia Amazing) oraz założeń komunikacji i szkoleń sieci dealerskiej. Prowadzenie prezentacji dziennikarskiej podczas eventu promującego wersję RS i 4x4.
Skoda TestShow
Koordynacja projektu Skoda TestShow promującego kanał YouTube marki Skoda w Polsce. W ramach projektu powstały filmy z testami modeli Skody według pomysłów zgłoszonych przez internautów - np. Fabia RS jako auto dostawcy pizzy itp. Współtworzenie scenariuszy filmów oraz obecność na planie filmowym.
Szkolenia i kursy
"Finanse dla niefinansistów" - rozwój umiejętności finansowej analizy przedsiębiorstw, business management.
"Świadomy Menadżer" - narzędziowy trening menadżerski, 72 godziny pracy warsztatowej z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej, teorii motywacji i umiejętności motywowania, umiejętności asertywnego menadżera, wspierania rozwoju podwładnych,
"TRAIN THE TRAINER Advanced" - rozwój umiejętności prowadzenia szkoleń,
"PRINCE2 Foundation" - certyfikat uzyskany,
"Komunikacja w negocjacjach" (w ramach IV Dni Negocjacji),
"Synergia w negocjacjach" (w ramach IV Dni Negocjacji),
"Sztuka Sprzedaży Samochodów" (prowadzone przez Institut Renault),
"Akademia Lidera" (przeprowadzone przez WYG International Sp. z o.o.)
"Świadomy Menadżer" - narzędziowy trening menadżerski, 72 godziny pracy warsztatowej z zakresu skutecznej komunikacji interpersonalnej, teorii motywacji i umiejętności motywowania, umiejętności asertywnego menadżera, wspierania rozwoju podwładnych,
"TRAIN THE TRAINER Advanced" - rozwój umiejętności prowadzenia szkoleń,
"PRINCE2 Foundation" - certyfikat uzyskany,
"Komunikacja w negocjacjach" (w ramach IV Dni Negocjacji),
"Synergia w negocjacjach" (w ramach IV Dni Negocjacji),
"Sztuka Sprzedaży Samochodów" (prowadzone przez Institut Renault),
"Akademia Lidera" (przeprowadzone przez WYG International Sp. z o.o.)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
- film – tworzenie scenariuszy i filmów z przyjaciółmi
- nauki społeczne, psychologia społeczna – zagadnienia związane ze skuteczną komunikacją, socjotechnikami, wywieraniem wpływu na ludzi oraz negocjacjami
- motoryzacja – analiza globalnego rynku, śledzenie rozwoju marek
- sport – jazda na rowerze, kajakarstwo
- nauki społeczne, psychologia społeczna – zagadnienia związane ze skuteczną komunikacją, socjotechnikami, wywieraniem wpływu na ludzi oraz negocjacjami
- motoryzacja – analiza globalnego rynku, śledzenie rozwoju marek
- sport – jazda na rowerze, kajakarstwo
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni