Maciej Niebrzydowski

1st Line Support Analyst, Atos Poland Global Services Sp. z o. o.
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Microsoft Office Team Spirit Adobe Photoshop Prawo jazdy kat B Motywowanie zespołu Windows PowerShell

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Atos Poland Global Services Sp. z o. o.
1st Line Support Analyst
• Telefoniczna i mailowa obsługa klientów polskich i zagranicznych,
• Fachowe doradztwo i rozwiązywanie problemów technicznych, a także problemów związanych z oprogramowaniem klientów firmy, oraz problemów, które pojawiły się w systemach operacyjnych w fabrykach,
• Tworzenie i konwersja zgłoszeń jako Agent Serwisowy CEGID,
• W dni, w których Backlog Managerowie nie pełnili dyżurów – zastępowanie ich w następujących obowiązkach:
- Codzienny e-mail z przypomnieniem, które zgłoszenia wymagają natychmiastowej aktualizacji i statusem tych najbardziej pilnych zgłoszeń. Dodatkowo w ciągu dnia e-mail z informacją na jakim poziomie aktualnie znajduje się Backlog.
- Analiza przypadków błędnie przypisanych zgłoszeń, niewłaściwie wykonanych procesów, czy innych błędów, których łatwo można było uniknąć,
- Wysyłanie tzw. reminderów (co należy zrobić przed pójściem na urlop, lub rozpoczęciem serii nocnych zmian),
- indywidualne motywowanie agentów
- aktywne doradztwo w przypadku problemów dla agentów z linii HD (kolejka polska, ukraińska, grecka, turecka, niemiecka, czeska i serbska),
- Rozwiązywanie eskalacji zgłoszeń wraz z Managerami, oraz zgłaszanych przez nich pilnych spraw,
- Aktywne konsultacje z grupami wsparcia w sprawie powstałych skarg, tak aby zostały jak najszybciej rozwiązane,
• Dzięki sukcesom i poświęceniu zarówno Agenta HD, jak i Zastępczego Kierownika Backlogu - miałem zagwarantowany awans na tę funkcję (niestety projekt został zamknięty).
TERG S.A.
Doradca klienta
• Profesjonalna obsługa klienta – tworzenie zamówień i aktywna sprzedaż towarów z własnego działu i nie tylko,
• Dbanie o ekspozycję towarów i wygląd działu,
• Przyjmowanie i sprawdzanie dostaw.
Flugger Sp. z o.o.
Asystent Sprzedaży / Koordynator Regionu
• Profesjonalna obsługa klientów detalicznych i kontrahentów (sprzedaż i doradztwo) - tworzenie zamówień i aktywna obsługa posprzedażowa,
• Dbanie o ekspozycję towarów i wygląd sklepu,
• Przyjmowanie ewentualnych reklamacji i ich rozwiązywanie.
OPONEO.PL
Konsultant telefoniczny
• Doradztwo techniczne, przyjmowanie zamówień na opony i akcesoria od klientów Oponeo.pl (telefonicznie i mailowo) - oraz nadzór nad ich realizacją.
Leroy Merlin  Polska
Doradca Handlowy / Logistyk Sklepowy / Zastępca Koordynatora
• Profesjonalna obsługa klienta – tworzenie zamówień, przyjmowanie zwrotów i aktywna sprzedaż towarów z własnego działu i nie tylko,
• Kontakt z przedstawicielami firmy w sprawie zamówień (towary, ekspozycje i zwroty)
• Dbanie o ekspozycję towarów oraz wygląd działu.
• Układanie towaru z dostaw na półkach oraz dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru
• Wykonywanie prac pomocniczych na sklepie - Organizowanie pracy załogi w dni nieobecności Koordynatora,
• Lider Grupy Progressive dla sklepu w Bydgoszczy (organizacja konkursów sklepowych, wspieranie sprzedaży i motywowanie załogi).

Szkolenia i kursy

Prawo jazdy kategorii B
- Kurs obsługi wózka widłowego, w tym kurs wymiany butli gazowej
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- Znajomość platformy Azure, Active Directory i PowerShell

Edukacja

Logo
Marketing, PR i Sprzedaż, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Technik Dróg i Mostów, średnie
Zespół Szkół Budowlanych, im. Gagarina w Bydgoszczy

Specjalizacje

Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Graphic processing, travel, electronics and sports.