Maciej Neumann

Maciej Neumann

Sales Manager
Tychy, śląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor zarządzający
British Car Autoryzowany Dealer Jaguar Land Rover
Logo
Kierownik działu handlowego
British Car Autoryzowany dealer Jaguar Land Rover
- Przygotowanie długofalowej polityki handlowej i wdrażanie strategii marketingowych.
- Zapewnienie skuteczności prowadzonych działań w celu realizacji uzgodnionych planów sprzedaży.
- Aktywne rozwijanie kontaktów biznesowych poprzez obsługę obecnych i pozyskiwanie nowych klientów.
- Przygotowywanie ofert, negocjacja warunków współpracy i koordynacja ich realizacji.
- Monitorowanie rynku pod katem analizy konkurencji oraz potrzeb konsumentów.
- Zarządzanie pracą podległego zespołu poprzez delegowanie i egzekwowanie zadań.
- Wyznaczanie celów sprzedażowych dla członków zespołu, nadzorowanie oraz wsparcie w realizacji zadań.
- Prowadzenie działań związanych z rozwojem, szkoleniem i motywowaniem zespołu oraz rekrutacją pracowników.
- Prowadzenie dokumentacji, przygotowanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu firmy.
- Współpraca z pozostałymi działami firmy, rozszerzanie kontaktów na wszystkie działy w firmie w celu kompleksowej obsługi klientów.
- Współpraca z agencjami eventowymi, PR i reklamowymi.
- Dbanie o kreowanie dobrego wizerunku salonu.
Logo
Aftersales Manager
Inter-Welm Bentley Motors
- Szeroko rozumiana obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna samochodów marki Bentley
- Tworzenie strategii sprzedażowych części oraz usług serwisowych
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Realizowanie planów sprzedażowych
- Wdrażanie nowych standardów poprawiających obsługę klientów w serwisie
- Rozległe działania marketingowe oraz planowanie budżetu w tym zakresie
- Raportowanie prowadzonych działań do centrali Bentley Motors w Crewe
- Organizacja eventów oraz kampanii promocyjnych dla klientów ASO
Warsaw Truck Center Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży samochodów ciężarowych
-Aktywne pozyskiwanie i obsługa nowych klientów
-Analiza potrzeb klientów i dostosowywanie do nich oferowanych produktów
-Przygotowywanie ofert handlowych
-Realizacja założonych planów sprzedażowych
-Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym i krajowym
-Budowanie od podstaw bazy klientów na terenie śląska
-Monitoring efektywności prowadzonych działań
-Negocjacje warunków sprzedażowych
-Sprzedaż produktów pochodnych (naczepy, ubezpieczenia, kontrakty obsługowo- naprawcze, pojazdy używane)
Logo
Koordynator ds. serwisu i części
AUTORYZOWANY DEALER YAMAHA GARDULSKI-PALUCH-MOTORS SP Z O.O.
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
• Opracowywanie ofert dla klientów indywidualnych
• Działania marketingowe i promocyjne
• Utrwalanie relacji z kluczowymi klientami
• Dbanie o prawidłowy PR firmy
• Nadzór nad wykonywanymi naprawami serwisowymi
• Zlecanie prac mechanikom serwisu
• Współpraca z serwisami motocyklowymi
• Monitorowanie rynku części zamiennych

Szkolenia i kursy

*Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Obsługa klienta – moduł srebrny

*Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Negocjacje z klientami - moduł złoty

*DAF Academy
„Keep Selling Euro 5”

*DAF Trucks Polska
„Szersze spojrzenie na sprzedaż” – etap 1,2
- Metody analizy otoczenia biznesowego
- Wstęp do segmentacji klientów
- Proces prospectingu
- Metody analizy efektywności procesu sprzedażowego
- Konfiguracja oferty dla klienta
- Techniki pracy na spotkaniu z klientem

* Becoming Bentley Programme
__________________________

Edukacja

Logo
Politologia ze specjalnością : Komunikacja Społeczna i Dziennikarstwo, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Komunikacja marketingowa
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Aston Martin i Bentley
Aston Martin i Bentley
*********************
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.