Maciej Neumann
Sales Manager
Tychy,
śląskie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu handlowego
British Car Autoryzowany dealer Jaguar Land Rover
- Przygotowanie długofalowej polityki handlowej i wdrażanie strategii marketingowych.
- Zapewnienie skuteczności prowadzonych działań w celu realizacji uzgodnionych planów sprzedaży.
- Aktywne rozwijanie kontaktów biznesowych poprzez obsługę obecnych i pozyskiwanie nowych klientów.
- Przygotowywanie ofert, negocjacja warunków współpracy i koordynacja ich realizacji.
- Monitorowanie rynku pod katem analizy konkurencji oraz potrzeb konsumentów.
- Zarządzanie pracą podległego zespołu poprzez delegowanie i egzekwowanie zadań.
- Wyznaczanie celów sprzedażowych dla członków zespołu, nadzorowanie oraz wsparcie w realizacji zadań.
- Prowadzenie działań związanych z rozwojem, szkoleniem i motywowaniem zespołu oraz rekrutacją pracowników.
- Prowadzenie dokumentacji, przygotowanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu firmy.
- Współpraca z pozostałymi działami firmy, rozszerzanie kontaktów na wszystkie działy w firmie w celu kompleksowej obsługi klientów.
- Współpraca z agencjami eventowymi, PR i reklamowymi.
- Dbanie o kreowanie dobrego wizerunku salonu.
- Zapewnienie skuteczności prowadzonych działań w celu realizacji uzgodnionych planów sprzedaży.
- Aktywne rozwijanie kontaktów biznesowych poprzez obsługę obecnych i pozyskiwanie nowych klientów.
- Przygotowywanie ofert, negocjacja warunków współpracy i koordynacja ich realizacji.
- Monitorowanie rynku pod katem analizy konkurencji oraz potrzeb konsumentów.
- Zarządzanie pracą podległego zespołu poprzez delegowanie i egzekwowanie zadań.
- Wyznaczanie celów sprzedażowych dla członków zespołu, nadzorowanie oraz wsparcie w realizacji zadań.
- Prowadzenie działań związanych z rozwojem, szkoleniem i motywowaniem zespołu oraz rekrutacją pracowników.
- Prowadzenie dokumentacji, przygotowanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu firmy.
- Współpraca z pozostałymi działami firmy, rozszerzanie kontaktów na wszystkie działy w firmie w celu kompleksowej obsługi klientów.
- Współpraca z agencjami eventowymi, PR i reklamowymi.
- Dbanie o kreowanie dobrego wizerunku salonu.
Aftersales Manager
Inter-Welm Bentley Motors
- Szeroko rozumiana obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna samochodów marki Bentley
- Tworzenie strategii sprzedażowych części oraz usług serwisowych
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Realizowanie planów sprzedażowych
- Wdrażanie nowych standardów poprawiających obsługę klientów w serwisie
- Rozległe działania marketingowe oraz planowanie budżetu w tym zakresie
- Raportowanie prowadzonych działań do centrali Bentley Motors w Crewe
- Organizacja eventów oraz kampanii promocyjnych dla klientów ASO
- Tworzenie strategii sprzedażowych części oraz usług serwisowych
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Realizowanie planów sprzedażowych
- Wdrażanie nowych standardów poprawiających obsługę klientów w serwisie
- Rozległe działania marketingowe oraz planowanie budżetu w tym zakresie
- Raportowanie prowadzonych działań do centrali Bentley Motors w Crewe
- Organizacja eventów oraz kampanii promocyjnych dla klientów ASO
Specjalista ds. sprzedaży samochodów ciężarowych
-Aktywne pozyskiwanie i obsługa nowych klientów
-Analiza potrzeb klientów i dostosowywanie do nich oferowanych produktów
-Przygotowywanie ofert handlowych
-Realizacja założonych planów sprzedażowych
-Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym i krajowym
-Budowanie od podstaw bazy klientów na terenie śląska
-Monitoring efektywności prowadzonych działań
-Negocjacje warunków sprzedażowych
-Sprzedaż produktów pochodnych (naczepy, ubezpieczenia, kontrakty obsługowo- naprawcze, pojazdy używane)
-Analiza potrzeb klientów i dostosowywanie do nich oferowanych produktów
-Przygotowywanie ofert handlowych
-Realizacja założonych planów sprzedażowych
-Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym i krajowym
-Budowanie od podstaw bazy klientów na terenie śląska
-Monitoring efektywności prowadzonych działań
-Negocjacje warunków sprzedażowych
-Sprzedaż produktów pochodnych (naczepy, ubezpieczenia, kontrakty obsługowo- naprawcze, pojazdy używane)
Koordynator ds. serwisu i części
AUTORYZOWANY DEALER YAMAHA GARDULSKI-PALUCH-MOTORS SP Z O.O.
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
• Opracowywanie ofert dla klientów indywidualnych
• Działania marketingowe i promocyjne
• Utrwalanie relacji z kluczowymi klientami
• Dbanie o prawidłowy PR firmy
• Nadzór nad wykonywanymi naprawami serwisowymi
• Zlecanie prac mechanikom serwisu
• Współpraca z serwisami motocyklowymi
• Monitorowanie rynku części zamiennych
• Opracowywanie ofert dla klientów indywidualnych
• Działania marketingowe i promocyjne
• Utrwalanie relacji z kluczowymi klientami
• Dbanie o prawidłowy PR firmy
• Nadzór nad wykonywanymi naprawami serwisowymi
• Zlecanie prac mechanikom serwisu
• Współpraca z serwisami motocyklowymi
• Monitorowanie rynku części zamiennych
Szkolenia i kursy
*Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Obsługa klienta – moduł srebrny
*Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Negocjacje z klientami - moduł złoty
*DAF Academy
„Keep Selling Euro 5”
*DAF Trucks Polska
„Szersze spojrzenie na sprzedaż” – etap 1,2
- Metody analizy otoczenia biznesowego
- Wstęp do segmentacji klientów
- Proces prospectingu
- Metody analizy efektywności procesu sprzedażowego
- Konfiguracja oferty dla klienta
- Techniki pracy na spotkaniu z klientem
* Becoming Bentley Programme
__________________________
Obsługa klienta – moduł srebrny
*Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Negocjacje z klientami - moduł złoty
*DAF Academy
„Keep Selling Euro 5”
*DAF Trucks Polska
„Szersze spojrzenie na sprzedaż” – etap 1,2
- Metody analizy otoczenia biznesowego
- Wstęp do segmentacji klientów
- Proces prospectingu
- Metody analizy efektywności procesu sprzedażowego
- Konfiguracja oferty dla klienta
- Techniki pracy na spotkaniu z klientem
* Becoming Bentley Programme
__________________________
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Komunikacja marketingowa
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.