Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Szkolnictwo wyższe
Wykłady
Badania marketingowe
Badania jakościowe
Badania ilościowe
SPSS
smartPLS
strategie marketingowe
marketing relacji
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Profesor nadzw., Kierownik studiów 'Menedżer ds. Kluczowych Klientów" oraz "Business English"
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
wystawiono
Jako przedsiębiorca i praktyk biznesowy B2B, polecam Pana Macieja jako wysokiej klasy autorytet w szeroko pojętej dziedzinie marketingu, szczególnie marketingu relacji. Pan Maciej w imponujący sposób potrafi łączyć teorie z praktyką oraz dobrze przekazać wynikające z tego wnioski i przykłady. Jestem bardzo zadowolony z usług Pana Macieja oraz wiedzy którą mi przekazał.
Członek Zarządu - Wiceprezes
wystawiono
Niezwykle komunikatywny i szczery obserwator współczesnego marketingu. Wysokie kompetencje dydaktyczne. Praktyk z zakresu badań marketingowych. Udzielam najwyższej rekomendacji dr. Maciejowi Mitrędze i jego kwalifikacjom w/w zakresie.
Polecenie formułuję na podstawie wielokrotnej i efektywnej współpracy, podczas której pan Maciej wykazywał się pełną dyspozycyjnością i kreatywnością. Jego wkład w realizowane przez naszą firmę projekty marketingowe uznaję za kluczowy.
Polecenie formułuję na podstawie wielokrotnej i efektywnej współpracy, podczas której pan Maciej wykazywał się pełną dyspozycyjnością i kreatywnością. Jego wkład w realizowane przez naszą firmę projekty marketingowe uznaję za kluczowy.
adiunkt
Bielska Wyższa Szkoła im. J. Tyszkiewicza
wystawiono
Mógł bym powiedzieć coś, co już większość Osób już tu napisała: o profesionalizmie, wysokich kompetencjach Pana Macieja, czy o kreatywności. Myślę że wszyscy którzy go znają, wiedzą jaki jest. Dla tych jednak, którzy nie mieli okazji go poznać mam coś innego.
Największe na świecie odkrycia, dokonały się z pasji. Pasjonaci to osoby które oddają całe swoje serce w działania, które sprawiają że stają się szczęśliwi. Przy okazji okazuje się, że odkrywają rzeczy które dla reszty świata stają się bezcenne. Często pasjonaci są tak oddani
swojej profesji, że ich wiedza na dany temat sprawia, że stają się dla wielu mentorami.
Jeśli miał bym wskazać typ człowieka którego warto spotkać na swojej drodze, to bez wątpienia był by to pasjonat. W swoim życiu miałem okazje poznać wiele osób, ale nie wiele z nich sprawiło, że to o czym mówili wydawało się najbardziej wyjątkowe na świecie. Myślę, że Pan Maciej jest osoba, którą można określić pasjonatem, oddanym w pełni swojej profesji a przy tym człowiekiem o niespotykanym wdzięku.
Żałuje Panie Dr. że nie mogę jeszcze raz wybrać się na Pana wykłady. Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze większych sukcesów na polu działań marketingowych.
Największe na świecie odkrycia, dokonały się z pasji. Pasjonaci to osoby które oddają całe swoje serce w działania, które sprawiają że stają się szczęśliwi. Przy okazji okazuje się, że odkrywają rzeczy które dla reszty świata stają się bezcenne. Często pasjonaci są tak oddani
swojej profesji, że ich wiedza na dany temat sprawia, że stają się dla wielu mentorami.
Jeśli miał bym wskazać typ człowieka którego warto spotkać na swojej drodze, to bez wątpienia był by to pasjonat. W swoim życiu miałem okazje poznać wiele osób, ale nie wiele z nich sprawiło, że to o czym mówili wydawało się najbardziej wyjątkowe na świecie. Myślę, że Pan Maciej jest osoba, którą można określić pasjonatem, oddanym w pełni swojej profesji a przy tym człowiekiem o niespotykanym wdzięku.
Żałuje Panie Dr. że nie mogę jeszcze raz wybrać się na Pana wykłady. Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze większych sukcesów na polu działań marketingowych.
adiunkt, kierownik Studiów Podyplomowych pn. "Menedżer ds. kluczowych klientów"
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
klient
wystawiono
Jestem aktualnie na drugim semestrze studiów podyplomowych Menadżer ds. kluczowych klientów, których kierownikiem i jedną z osób wykładających jest Pan dr Maciej Mitręga. Nie żałuję dokonanego wyboru, a zainwestowane w siebie pieniądze już przynoszą konkretny rezultaty w mojej pracy zawodowej. Chodzi rzecz jasna o nabytą wiedzę,umiejętności oraz świadomość w korzystaniu z nich. Studia mają szeroki program co powoduje, iż każda osoba związana ze sprzedażą bądź chcąca nabyć w niej szlify może wynieść wiele pożytecznych w kontekście branży w której działa aspektów. Sam dr Mitręga jest osobą, którą cechuje wysoki profesjonalizm, olbrzymia wiedza, której "nie sprzedaje" jednak w sposób podręcznikowy oderwany od rzeczywistości, ale w kontekście mocno powiązanym z codziennym, firmowym życiem, popartym licznymi case study. Pan dr Mitręga poza bazą merytoryczną posiada rzadką umiejętność szybkiego wejścia w interakcję ze słuchaczami, wzbudzenie ich zaufania oraz podtrzymywania ich zainteresowania. Poza wiedzą, fachowością jest jednak przede wszystkim miłym, ciepłym i wesołym i zawsze uśmiechniętym człowiekiem.
wystawiono
Miałam przyjemność uczestniczyć w zajęciach z "Marketingu szkoleń" prowadzonych przez dr Macieja Mitręgę.
Dla osób, które interesują się marketingiem zajęcia te były doskonałym źródłem praktycznych informacji- o skuteczności niektórych rozwiązań zaprezentowanych przez Pana Macieja na zajęciach miałam okazję przekonać się stosując je w mojej pracy.
Pan Maciej przygotował dla nas- oprócz standardowych materiałów dotyczących teorii marketingu- liczne case study i zadania do wykonania np. napisanie krótkiego artykułu promującego firmę szkoleniową w gazecie. Mieliśmy okazję przedyskutować poruszone problemy i otrzymaliśmy informację zwrotną na temat przygotowanych przez nas rozwiązań.
Polecam dr Macieja Mitręgę wszystkim tym, którzy cenią sobie ludzi doświadczonych zawodowo, od których mogą uzyskać praktyczną znajomość zagadnień marketingowych.
Dla osób, które interesują się marketingiem zajęcia te były doskonałym źródłem praktycznych informacji- o skuteczności niektórych rozwiązań zaprezentowanych przez Pana Macieja na zajęciach miałam okazję przekonać się stosując je w mojej pracy.
Pan Maciej przygotował dla nas- oprócz standardowych materiałów dotyczących teorii marketingu- liczne case study i zadania do wykonania np. napisanie krótkiego artykułu promującego firmę szkoleniową w gazecie. Mieliśmy okazję przedyskutować poruszone problemy i otrzymaliśmy informację zwrotną na temat przygotowanych przez nas rozwiązań.
Polecam dr Macieja Mitręgę wszystkim tym, którzy cenią sobie ludzi doświadczonych zawodowo, od których mogą uzyskać praktyczną znajomość zagadnień marketingowych.
Specjalizacje
Badania i rozwój
Inne
Zainteresowania
Kino, muzyka i śpiew ;)
Organizacje
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Industrial Marketing & Purchasing Group;
Fundacja Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego
Industrial Marketing & Purchasing Group;
Fundacja Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego
Inne
Zrealizowane projekty badawcze, doradcze lub szkoleniowe m. in. dla następujących organizacji:
- Kompania Węglowa
- Carrefour Polska
- 3 Services Factory
- Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa
- Kopex Equity
- Simple SP. Z O.O.
- Telekomunikacja Kopalń Piasku (3S.pl)
- Zamet Budowa Maszyn
- Budotechnika
- CRH Klinkier
- Agencja Reklamowa Jarema Szandar
- Lindab-Astron
- Akcept
- Hotel System
- TÜV Nord
- Górnośląska Spółka Gazownictwa
- Urząd Miejski w Grudziądzu
- Stowarzyszenie "Ordynacka"
- C.Hartwig Gdynia
- TIC - Towarzystwo Jednolitych Cen
- Business Center Club
- Górnośląska Agencja Przekształceń Przedsiębiorstw S.A.
- Centrum Edukacji i Biznesu
- Technopark Gliwice
- Kompania Węglowa
- Carrefour Polska
- 3 Services Factory
- Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa
- Kopex Equity
- Simple SP. Z O.O.
- Telekomunikacja Kopalń Piasku (3S.pl)
- Zamet Budowa Maszyn
- Budotechnika
- CRH Klinkier
- Agencja Reklamowa Jarema Szandar
- Lindab-Astron
- Akcept
- Hotel System
- TÜV Nord
- Górnośląska Spółka Gazownictwa
- Urząd Miejski w Grudziądzu
- Stowarzyszenie "Ordynacka"
- C.Hartwig Gdynia
- TIC - Towarzystwo Jednolitych Cen
- Business Center Club
- Górnośląska Agencja Przekształceń Przedsiębiorstw S.A.
- Centrum Edukacji i Biznesu
- Technopark Gliwice
Grupy
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Grupa dla studentów i absolwentów śląskiej AE, a także dla sympatyków uczelni :)
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Marketing Partnerski
Marketing Partnerski budowanie trwałych więzi z klientem jego utrzymanie i lojalność. Zachęcam do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń dotyczących budowania relacji z klientem.
Never Ending Friending
"Never Ending Friending" to projekt badawczy zajmujący się analizą serwisów społecznościowych ze zwróceniem szczególnej uwagi na możliwości działań marketingowych w tych serwisach.
Stowarzyszenie Instytucji Szkoleniowych
Reprezentujemy instytucje szkoleniowe oraz trenerów i nauczycieli ...