Umiejętności
Content Marketing
CSS
Digital Marketing
E-commerce
Flash
Google Analytics
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
SEM
SEO
Social Media
Web Analytics
Adobe Photoshop
UX Design
e-marketing
E-mail marketing
Digital Analytic
Responsive Web Design (RWD)
XHMTL
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. E-marketingu
* Nagroda dla Najlepszego Pracownika - "AXAllence Individual Awards 2012"
* Powtórna nagroda "AXAllence Individual Awards 2014"
Zakres obowiązków:
- Współpraca z agencjami interaktywnymi i domami mediowymi
- Serwis WWW (gruntowny redesign serwisu, rozwój i aktualizacja)
- E-mail marketing (m.in. maile reklamowe, transakcyjne, newsletter, budowanie bazy mailingowej, marketing automation, wysyłki personalizowane)
- Wysyłki SMS (m.in. reklamowe, transakcyjne, marketing automation)
- Social Media Marketing (m.in. prowadzenie Fanpage na Facebooku, budowanie społeczności, stymulowanie interakcji z fanami, organizacja konkursów z dedykowaną aplikacją, monitoring Social Media)
- Kampanie Display (m.in. bannery flash, GDN, adteksty oraz inne formaty)
- Landing pages (m.in. LP z dynamiczną/personalizowaną zawartością, zbieranie leadów, splash pages)
- SEO (optymalizacja on-site, link building, white-hat seo, content marketing, działania poparte sukcesami dla wysoce konkurencyjnych słów kluczowych)
- Content Marketing, Blog firmowy, ePR
- Tworzenie Video na potrzeby YouTube (advertoriale)
- User Experience (web usability, web accessibility, badania UX narzędziami UseItBetter, Uxeria)
- Projektowanie aplikacji internetowych w filozofii RWD (Responsive Web Design)
- Statystyki internetowe (Google Analytics na poz. zaawansowanym, Google Tag Manager z wykorzystaniem Data Layer, Google Website Optimizer, Google Trends)
- Wirtualny Doradca oraz LiveChat (wdrożenie oraz bieżąca obsługa)
* Powtórna nagroda "AXAllence Individual Awards 2014"
Zakres obowiązków:
- Współpraca z agencjami interaktywnymi i domami mediowymi
- Serwis WWW (gruntowny redesign serwisu, rozwój i aktualizacja)
- E-mail marketing (m.in. maile reklamowe, transakcyjne, newsletter, budowanie bazy mailingowej, marketing automation, wysyłki personalizowane)
- Wysyłki SMS (m.in. reklamowe, transakcyjne, marketing automation)
- Social Media Marketing (m.in. prowadzenie Fanpage na Facebooku, budowanie społeczności, stymulowanie interakcji z fanami, organizacja konkursów z dedykowaną aplikacją, monitoring Social Media)
- Kampanie Display (m.in. bannery flash, GDN, adteksty oraz inne formaty)
- Landing pages (m.in. LP z dynamiczną/personalizowaną zawartością, zbieranie leadów, splash pages)
- SEO (optymalizacja on-site, link building, white-hat seo, content marketing, działania poparte sukcesami dla wysoce konkurencyjnych słów kluczowych)
- Content Marketing, Blog firmowy, ePR
- Tworzenie Video na potrzeby YouTube (advertoriale)
- User Experience (web usability, web accessibility, badania UX narzędziami UseItBetter, Uxeria)
- Projektowanie aplikacji internetowych w filozofii RWD (Responsive Web Design)
- Statystyki internetowe (Google Analytics na poz. zaawansowanym, Google Tag Manager z wykorzystaniem Data Layer, Google Website Optimizer, Google Trends)
- Wirtualny Doradca oraz LiveChat (wdrożenie oraz bieżąca obsługa)
Web Designer
Freelancer
Projektowanie graficzne
Projektowanie flash
Projektowanie serwisów internetowych
Programowanie XHTML/CSS
Projektowanie flash
Projektowanie serwisów internetowych
Programowanie XHTML/CSS
Szkolenia i kursy
Konferencje:
Konferencja "4Developers", ścieżka IT/PM (Agile, SCRUM) - Warszawa, 2016
Konferencja "Blueeffect - Kongres efektywności" - Bluerank, Google, 2015
Konferencja "Mobile Summit" - 2014 (m-commerce)
Konferencja "Porównywarki w ubezpieczeniach" - Insurance Meeting Point, 2013
Konferencja "Google ThinkFinance" - Google, 2013
Konferencja "Google ThinkFinance" - Google, 2012
Konferencja "Użyteczna strona" - Obserwatorium Zarządzania, 2011
Szkolenia:
Google Analytics Academy: Google Tag Manager Fundamentals, 2015
Szkolenie podstaw systemu marketing automation SalesMANAGO, 2015
Szkolenie "Zarządzanie Doświadczeniami Klienta. Szkolenie z narzędzi i metod Customer Experience (CX)" - Customer Matters, 2015
Szkolenie "Wzorowy Sklep " - iSklep, 2013
Szkolenie "Web Copywriting - Tworzenie promocyjnych tekstów na potrzeby Ineternetu" - Pracownia Kompetencji, 2012
Szkolenie "Social media i ePR - promocja firm i instytucji w Internecie" - Edukey s.c., 2011
Inne:
Ukończenie kursu pierwszej pomocy - Adrenaltika, 2011
Ukończenie kursu tańca towarzyskiego na poziomie platynowym - Akademia Tańca, 2011
Konferencja "4Developers", ścieżka IT/PM (Agile, SCRUM) - Warszawa, 2016
Konferencja "Blueeffect - Kongres efektywności" - Bluerank, Google, 2015
Konferencja "Mobile Summit" - 2014 (m-commerce)
Konferencja "Porównywarki w ubezpieczeniach" - Insurance Meeting Point, 2013
Konferencja "Google ThinkFinance" - Google, 2013
Konferencja "Google ThinkFinance" - Google, 2012
Konferencja "Użyteczna strona" - Obserwatorium Zarządzania, 2011
Szkolenia:
Google Analytics Academy: Google Tag Manager Fundamentals, 2015
Szkolenie podstaw systemu marketing automation SalesMANAGO, 2015
Szkolenie "Zarządzanie Doświadczeniami Klienta. Szkolenie z narzędzi i metod Customer Experience (CX)" - Customer Matters, 2015
Szkolenie "Wzorowy Sklep " - iSklep, 2013
Szkolenie "Web Copywriting - Tworzenie promocyjnych tekstów na potrzeby Ineternetu" - Pracownia Kompetencji, 2012
Szkolenie "Social media i ePR - promocja firm i instytucji w Internecie" - Edukey s.c., 2011
Inne:
Ukończenie kursu pierwszej pomocy - Adrenaltika, 2011
Ukończenie kursu tańca towarzyskiego na poziomie platynowym - Akademia Tańca, 2011
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Zainteresowania
Triathlon (bieganie + kolarstwo + pływanie), snowboard, narciarstwo biegowe.
Inne
a) Kompetencje w obszarze e-marketingu i e-commerce:
- szeroka wiedza związana z projektowaniem i promocją serwisów e-commerce;
- prowadzenie kampanii Google AdWords (SEM);
- pozycjonowanie w Google (SEO);
- biegła znajomość narzędzi Google dla Webmasterów, Google Analytics, Google Insights for search, Google Keyword Tool (narzędzie propozycji słów kluczowych);
- wykorzystanie Social Media w promocji oraz działaniach PR (Facebook, Google+, blogosfera, fora internetowe, inne; Szkolenie "Social Media i ePR");
- kampanie bannerowe (display);
- e-mail marketing (kampanie mailingowe, newsletter, inne);
- marketing afiliacyjny;
- szerokie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu serwisów internetowych (kilkadziesiąt realizacji);
- umiejętność redagowania tekstów reklamowych na potrzeby Internetu (Szkolenie "Web-Copywriting");
- projektowanie i zarządzanie kanałem YouTube;
b) Kompetencje techniczne
- biegła znajomość programów graficznych Adobe Photoshop, Adobe Flash, pakietu Corel DRAW;
- dobra znajomość języków programowania XHTML, CSS, podstawowa znajomość wszystkich popularnych technologii internetowych (zwłaszcza PHP/MySQL, JavaScript, inne);
- praktyczne doświadczenie we wdrażaniu większości popularnych rozwiązań internetowych, skryptów i platform jak WordPress, Joomla, Magento, OpenCart oraz innych;
c) Inne kwalifikacje
- doświadczenie w zarządzaniu projektami;
- praktyczne doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i systemu MS Windows;
- prawo jazdy;
d) Cechy osobowości
Uczciwy, solidny, pracowity, nastawiony na cele i efekty, zdeterminowany, ambitny, z dużym zapasem poczucia humoru:)
- szeroka wiedza związana z projektowaniem i promocją serwisów e-commerce;
- prowadzenie kampanii Google AdWords (SEM);
- pozycjonowanie w Google (SEO);
- biegła znajomość narzędzi Google dla Webmasterów, Google Analytics, Google Insights for search, Google Keyword Tool (narzędzie propozycji słów kluczowych);
- wykorzystanie Social Media w promocji oraz działaniach PR (Facebook, Google+, blogosfera, fora internetowe, inne; Szkolenie "Social Media i ePR");
- kampanie bannerowe (display);
- e-mail marketing (kampanie mailingowe, newsletter, inne);
- marketing afiliacyjny;
- szerokie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu serwisów internetowych (kilkadziesiąt realizacji);
- umiejętność redagowania tekstów reklamowych na potrzeby Internetu (Szkolenie "Web-Copywriting");
- projektowanie i zarządzanie kanałem YouTube;
b) Kompetencje techniczne
- biegła znajomość programów graficznych Adobe Photoshop, Adobe Flash, pakietu Corel DRAW;
- dobra znajomość języków programowania XHTML, CSS, podstawowa znajomość wszystkich popularnych technologii internetowych (zwłaszcza PHP/MySQL, JavaScript, inne);
- praktyczne doświadczenie we wdrażaniu większości popularnych rozwiązań internetowych, skryptów i platform jak WordPress, Joomla, Magento, OpenCart oraz innych;
c) Inne kwalifikacje
- doświadczenie w zarządzaniu projektami;
- praktyczne doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i systemu MS Windows;
- prawo jazdy;
d) Cechy osobowości
Uczciwy, solidny, pracowity, nastawiony na cele i efekty, zdeterminowany, ambitny, z dużym zapasem poczucia humoru:)
Grupy
Admatik
Grupa poświęcona automagicznej sieci reklamowej Admatik.pl. To miejsce dla wydawców serwisów internetowych i reklamodawców. Chcemy Was bliżej poznać, dowiedzieć się jakie macie potrzeby oraz spostrzeż
Adobe Flash
Programowanie, animowanie serwisów WWW. Programowanie aplikacji wykonanych w technologii Adobe Flash oraz Adobe Flex.
Fani WordPressa
Grupa fanów WordPressa, najlepszego na świecie darmowego systemu do blogowania, dzięki któremu sprawnie działa też wiele zwykłych firmowych stron internetowych.
HCI (Human Computer Interaction)
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z Human Computer Interaction i tematom pokrewnym.