Maciej Lindner

Maciej Lindner

Licencjonowany Pośrednik w obrocie nieruchomościami
Sopot, pomorskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
PRO Maciej Lindner
- realizacje marketingowe: PR, e-PR,
- opracowania systemów identyfikacji wizualnej (CI),
- badania i analizy rynku oraz konkurencji wraz z tworzeniem i realizacją strategii marketingowych,
- prowadzenie i obsługa profilów Facebook,
- szkolenia z zakresu:
PR, etykiety w biznesie, event managera, profesjonalnej organizacji i obsługi wydarzeń muzycznych i kulturalnych wraz z ich ogólnopolską promocją medialną.
Logo
Właściciel
Arts Hypnotic
- organizacja wydarzeń muzycznych (Warszawa, Sopot, Gdańsk, Toruń, Bydgoszcz), koordynacja oraz ich ogólnopolska promocja w mediach (m.in. Wirtualna Polska, Polskie Radio Czwórka),
- pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z mediami,
- pozyskiwanie Partnerów i negocjowanie warunków z sponsorami i patronami,
- stoisko Arts Hypnotic na Targach Rynku Niezależnego w Płocku w 2012 roku na Festiwalu Audioriver,
- organizacja i koordynacja oprawy artystycznej, w związku z wystawą Martyny Wojciechowskiej w sopockim Let’s Art. Cafe w lipcu 2012,
- organizacja i koordynacja oprawy artystycznej w trakcie trwania Sopot Fashion Week w lipcu 2012,
- prowadzenie i obsługa profilu Facebook i strony internetowej projektu.
Logo
specjalista ds. promocji, manager regionalny
New Art Media, Galerie Miejskie
- praca nad wydawaniem miesięcznika oraz kontrola portalu Galeria Gdańsk,
- nadzór merytoryczny i koordynacja działań sprzedażowych,
- przygotowywanie strategii personalnej oraz ścieżki rozwoju Projektu,
- organizowanie barterów,
- utrzymywanie regularnych kontaktów z przedsiębiorcami z Centrum Gdańska,
- obsługa programu CRM.
Logo
specjalista ds. marketingu i promocji
Clabe Cafe & Restaurant
- praca nad pozyskaniem klientów dla Restauracji,
- organizowanie cateringów,
- czynny kontakt z klientami, głównie z sektora bankowego,
- organizowanie barterów,
- współpraca z Teatrem Muzycznym w Gdyni oraz Miejskim Centrum Informacyjnym.
Logo
Manager Regionalny
Spectron NET
Czynny kontakt i negocjacje z klientami, obejmujące między innymi:
- organizacja imprez patronowanych przez klubową.pl,
- umowy sprzedaży projektów klubowej.pl wraz z wdrażaniem ich w życie,
- kontakt z mediami krajowymi i lokalnymi,
- ciągły kontakt z managerami lokali rozmieszczonych w całym Trójmieście.

Szkolenia i kursy

2013- Pakiet szkoleń z zakresu: Jak napisać biznesplan, Marketing w firmie oraz Porady prawne w prowadzeniu biznesu w ramach II etapu Konkursu Gdyński Biznesplan 2013.

2011- Pakiet szkoleń z zakresu kształcenia umiejętności osobistych i interpersonalnych, m.in.: komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania czasem, umiejętności negocjacyjnych w Bydgoszczy.

2008- Roczny kurs: Europejska Akademia Dyplomacji w Warszawie, specjalizacja: Instytucje międzynarodowe

Edukacja

Logo
International Business, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Stosunki międzynarodowe, licencjackie
Uniwersytet w Bydgoszczy

Zainteresowania

Muzyka – dj, audycje w Sopotradio oraz w radiu UKW, historia muzyki, handel zagraniczny, historia XX w., psychologia społeczna, podróże, branding narodowy, piłka siatkowa (gra w amatorskiej drużynie „Myżles”), gry barowe (snooker, bilard- zajęcie 4 miejsca w turnieju amatorskim w 2008 roku).

Inne

- umiejętność pracy nad kilkoma projektami w tym samym czasie,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność zarządzania zespołem,
- łatwość w układaniu planu działań,
- znajomość technik negocjacyjnych,
- zdolności organizacyjne.

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
Fundusze unijne
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Psychologia społeczna
Psychologia społeczna
Psychologia społeczna bada w jaki sposób ludzie wywierają wpływ na myśli, zachowania i uczucia innych ludzi.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.