Umiejętności
Microsoft Office
Praca w zespole
System Windows
Sumienność
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Technical and service specalist
Krótki opis stanowiska:
Do głównych zadań należało stworzenie i prowadzenie działu IT oraz serwisu mówiąc tak w dużym skrócie. Byłem odpowiedzialny za prawidłowe działanie sprzętu IT w firmie, wybór nowych urządzeń IT, przygotowywaniem nowych stanowisk pracy dla nowych pracowników. Odpowiadałem od A do Z za serwis IT czyli od diagnozy usterek, naprawę po wysyłanie do serwisów zewnętrznych w przypadku braku możliwości naprawy. Zarządzałem bazą licencji Office 365 oraz Windows od wyboru i zakupu licencji, poprzez instalację na komputerze na dezaktywacji kończąc. Prowadziłem jednoosobowy helpdesk dla klientów, tłumaczyłem jak mają podłączyć wypożyczony sprzęt, testowałem aplikacje które miały być używane z danym sprzętem oraz tworzyłem instrukcje podłączenia oraz obsługi wynajmowanego sprzętu.
Do głównych zadań należało stworzenie i prowadzenie działu IT oraz serwisu mówiąc tak w dużym skrócie. Byłem odpowiedzialny za prawidłowe działanie sprzętu IT w firmie, wybór nowych urządzeń IT, przygotowywaniem nowych stanowisk pracy dla nowych pracowników. Odpowiadałem od A do Z za serwis IT czyli od diagnozy usterek, naprawę po wysyłanie do serwisów zewnętrznych w przypadku braku możliwości naprawy. Zarządzałem bazą licencji Office 365 oraz Windows od wyboru i zakupu licencji, poprzez instalację na komputerze na dezaktywacji kończąc. Prowadziłem jednoosobowy helpdesk dla klientów, tłumaczyłem jak mają podłączyć wypożyczony sprzęt, testowałem aplikacje które miały być używane z danym sprzętem oraz tworzyłem instrukcje podłączenia oraz obsługi wynajmowanego sprzętu.
Dyżurny Planu / Koordynator Dyżurnych Planu
Krótki opis stanowiska:
Początkowo byłem dyżurnym planu aby poznać specyfikę pracy na danym stanowisku co pomogło mi pełnić funkcję koordynatora dyżurnych planu. Będąc dyżurnym planu jeździłem na plany reklamowe na których byłem odpowiedzialny za przygotowanie i zabezpieczenie planu reklamy, pomoc kierownikowi planu oraz scenografom, dbanie o porządek na jak i po planie. Dzięki temu potrafiłem stworzyć z „chaosu” bardzo dobrze działającą „organizm”. Stworzyłem dział który w najlepszym okresie zatrudniał grupą 35 osób a w najgorszym 16 . Do głównych moich obowiązków należało zarządzanie grupą dyżurnych planu, tworzenie grafików kto gdzie w danym tygodniu pracuje, szukanie zatrudnianie wdrażanie nowych pracowników. Stworzyłem dokładny system rozliczeń pracy dyżurnych tak aby wszystko było dla nich jasne w momencie rozliczeń. Poprzez organizowanie regularnych spotkań z dyżurnymi planu zawsze byłem na bieżąco z wszystkimi sprawami które ich bolą ale również oni wiedzieli o zastrzeżeniach w stosunku do ich pracy. Dzięki temu że dokładnie wiedzieli co należy do ich obowiązków oraz jakie będą skutki ich działań niezgodnych z wcześniej ustalonymi zasadami tworzyli bardzo zgrany kolektyw, którym ja zarządzałem. Bardzo często dochodziło do zmiany grafików zarówno spadały plany ale częściej dochodziły nowe przez co grafiki były bardzo elastyczne co powodowało bardzo często szybkiej przebudowy całego grafiku. Pod moją opieką była również flota busów oraz stworzenie systemu rozliczeń ich użytkowania.
Początkowo byłem dyżurnym planu aby poznać specyfikę pracy na danym stanowisku co pomogło mi pełnić funkcję koordynatora dyżurnych planu. Będąc dyżurnym planu jeździłem na plany reklamowe na których byłem odpowiedzialny za przygotowanie i zabezpieczenie planu reklamy, pomoc kierownikowi planu oraz scenografom, dbanie o porządek na jak i po planie. Dzięki temu potrafiłem stworzyć z „chaosu” bardzo dobrze działającą „organizm”. Stworzyłem dział który w najlepszym okresie zatrudniał grupą 35 osób a w najgorszym 16 . Do głównych moich obowiązków należało zarządzanie grupą dyżurnych planu, tworzenie grafików kto gdzie w danym tygodniu pracuje, szukanie zatrudnianie wdrażanie nowych pracowników. Stworzyłem dokładny system rozliczeń pracy dyżurnych tak aby wszystko było dla nich jasne w momencie rozliczeń. Poprzez organizowanie regularnych spotkań z dyżurnymi planu zawsze byłem na bieżąco z wszystkimi sprawami które ich bolą ale również oni wiedzieli o zastrzeżeniach w stosunku do ich pracy. Dzięki temu że dokładnie wiedzieli co należy do ich obowiązków oraz jakie będą skutki ich działań niezgodnych z wcześniej ustalonymi zasadami tworzyli bardzo zgrany kolektyw, którym ja zarządzałem. Bardzo często dochodziło do zmiany grafików zarówno spadały plany ale częściej dochodziły nowe przez co grafiki były bardzo elastyczne co powodowało bardzo często szybkiej przebudowy całego grafiku. Pod moją opieką była również flota busów oraz stworzenie systemu rozliczeń ich użytkowania.
Pracownik Administracji
Concordia Design
Krótki opis stanowiska:
Jako pracownik administracji byłem odpowiedzialny za grupę sprzątaczek, tworzyłem im grafiki, wyznaczałem zakres prac na poszczególnych zamianach oraz kontrolowałem jakość wykonania tych prac. Kontrolowałem stany środków czystości i poprzez kontakt z dostawcami zapewniałem odpowiednią ilość potrzebnych środków czystości. Prowadziłem szkolenia z obsługi maszyn czyszczących dla nowozatrudnionych sprzątaczek. Dodatkowo zarządzałem grupą wsparcia technicznego podczas przygotowania, obsługi oraz sprzątania po eventach które odbywały się w Concordii Design. Byli to przeważnie studenci którym wyznaczałem zadania bardzo często razem z nimi pracowałem fizycznie aby zapewnić najwyższy poziom przygotowań oraz obsługi eventów. Bardzo często uczestniczyłem w spotkaniach z Klientami oraz firmami zewnętrznymi wspierając dział sprzedaży w temacie możliwości prądowych, rodzaju zabezpieczeń oraz określaniu długość poszczególnych etapów prac. Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem budynku to kolejna rzecz za którą byłem odpowiedzialny. Wiązało się to z techniczną obsługa budynku, kontakt z firmami prowadzącymi naprawy gwarancyjne i odpłatne, prowadzenie przeglądów, dbanie o prawidłowe działanie instalacji HAVAC PPOŻ CCTV BMS. Kolejna rzecz która należała do moich obowiązków to kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z najemcami biur w Concordii Design.
Jako pracownik administracji byłem odpowiedzialny za grupę sprzątaczek, tworzyłem im grafiki, wyznaczałem zakres prac na poszczególnych zamianach oraz kontrolowałem jakość wykonania tych prac. Kontrolowałem stany środków czystości i poprzez kontakt z dostawcami zapewniałem odpowiednią ilość potrzebnych środków czystości. Prowadziłem szkolenia z obsługi maszyn czyszczących dla nowozatrudnionych sprzątaczek. Dodatkowo zarządzałem grupą wsparcia technicznego podczas przygotowania, obsługi oraz sprzątania po eventach które odbywały się w Concordii Design. Byli to przeważnie studenci którym wyznaczałem zadania bardzo często razem z nimi pracowałem fizycznie aby zapewnić najwyższy poziom przygotowań oraz obsługi eventów. Bardzo często uczestniczyłem w spotkaniach z Klientami oraz firmami zewnętrznymi wspierając dział sprzedaży w temacie możliwości prądowych, rodzaju zabezpieczeń oraz określaniu długość poszczególnych etapów prac. Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem budynku to kolejna rzecz za którą byłem odpowiedzialny. Wiązało się to z techniczną obsługa budynku, kontakt z firmami prowadzącymi naprawy gwarancyjne i odpłatne, prowadzenie przeglądów, dbanie o prawidłowe działanie instalacji HAVAC PPOŻ CCTV BMS. Kolejna rzecz która należała do moich obowiązków to kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z najemcami biur w Concordii Design.
Kierownik sklepu
kierownik sklepu odzieżowego
Diverse / Poznań
Krótki opis stanowiska:
Jako kierownik sklepu byłem odpowiedzialny za zarządzanie sklepem oraz zespół sprzedawców. Utrzymywanie odpowiednich współczynników rentowności sklepu, dbanie o jak najlepszy poziom obsługi Klientów. Tworzenie grafików dla sprzedawców, przydzielaniu premii miesięcznych i kwartalnych, zatrudnianie wdrażanie nowych pracowników oraz zwalnianie sprzedawców. Prowadzenie spotkań miesięcznych, motywowanie zespołu, dbanie o odpowiednie ilość towaru na półkach, rozliczaniu utargów dziennych oraz miesięcznych. Prowadzenie inwentur towarowych raz na kwartał, przygotowywanie przecen towaru.
09.2008 – 06.2010
zastępca kierownika/sprzedawca
Diverse / Luboń
Krótki opis stanowiska:
Pracę jako sprzedawca rozpocząłem podczas studiowania chciałem samemu zarabiać na swoje potrzeby. Jako sprzedawca byłem odpowiedzialny za obsługę Klientów, dokładnie towaru, obsługę kasy fiskalnej, przyjmowanie reklamacji. Poprzez dobra pracę awansowałem na starszego sprzedawcę co wiązało się z samodzielnym prowadzaniem zmian, otwieraniem i zamykaniem sklepu oraz rozliczaniem dziennego utargu. Następnym etapem awansu była pozycja zastępcy kierownika tu zakres obowiązków był taki sam jak kierownika sklepu. Ostatnim etapem związanym z pracą w sklepie było samodzielne zarządzanie sklepem jako kierownik.
Diverse / Poznań
Krótki opis stanowiska:
Jako kierownik sklepu byłem odpowiedzialny za zarządzanie sklepem oraz zespół sprzedawców. Utrzymywanie odpowiednich współczynników rentowności sklepu, dbanie o jak najlepszy poziom obsługi Klientów. Tworzenie grafików dla sprzedawców, przydzielaniu premii miesięcznych i kwartalnych, zatrudnianie wdrażanie nowych pracowników oraz zwalnianie sprzedawców. Prowadzenie spotkań miesięcznych, motywowanie zespołu, dbanie o odpowiednie ilość towaru na półkach, rozliczaniu utargów dziennych oraz miesięcznych. Prowadzenie inwentur towarowych raz na kwartał, przygotowywanie przecen towaru.
09.2008 – 06.2010
zastępca kierownika/sprzedawca
Diverse / Luboń
Krótki opis stanowiska:
Pracę jako sprzedawca rozpocząłem podczas studiowania chciałem samemu zarabiać na swoje potrzeby. Jako sprzedawca byłem odpowiedzialny za obsługę Klientów, dokładnie towaru, obsługę kasy fiskalnej, przyjmowanie reklamacji. Poprzez dobra pracę awansowałem na starszego sprzedawcę co wiązało się z samodzielnym prowadzaniem zmian, otwieraniem i zamykaniem sklepu oraz rozliczaniem dziennego utargu. Następnym etapem awansu była pozycja zastępcy kierownika tu zakres obowiązków był taki sam jak kierownika sklepu. Ostatnim etapem związanym z pracą w sklepie było samodzielne zarządzanie sklepem jako kierownik.
Szkolenia i kursy
SEP E
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
- siatkówka
- siłownia
- kino
- kuchnia świata
- muzyka
- koszulki z nadrukami
- siłownia
- kino
- kuchnia świata
- muzyka
- koszulki z nadrukami