Umiejętności
Coaching
Copywriting
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Social Media
Szkolenie
język angielski
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Affiliate Manager & Poker Manager
EUROPEJSKI LIDER ONLINE GAMING
• Zarządzanie międzynarodowym Programem Partnerskim (PP) – monitorowanie, analiza i
poprawa wydajności, wprowadzanie oszczędności, zwiększanie liczby partnerów
• Prowadzenie negocjacji umów partnerskich
• Planowanie, realizacja i ocena kampanii reklamowych
• Planowanie strategii działań na cały rok w ramach budżetu
• Analiza rynku, aktywności konkurencji, analiza i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju i
sprzedaży produktów
• Zarządzanie zespołem – rekrutacja, coaching, motywowanie
• Organizacja eventów produktowych, wyjazdowych, szkoleniowych i rozrywkowych
• Raportowanie działań bieżących oraz konkurencji
• Zarządzanie budżetem
• Współpraca z dyrektorem regionu w Europie
• Ścisła współpraca z działami: IT, supportu (obsługa PP), kreacji i grafiki, BOK, księgowości, PR,
tłumaczeń, komunikacji marketingowej oraz poszczególnych produktów firmy.
• Doradzanie oddziałom firmy w innych krajach
• Budowanie i utrzymywanie przewagi konkurencyjnej
poprawa wydajności, wprowadzanie oszczędności, zwiększanie liczby partnerów
• Prowadzenie negocjacji umów partnerskich
• Planowanie, realizacja i ocena kampanii reklamowych
• Planowanie strategii działań na cały rok w ramach budżetu
• Analiza rynku, aktywności konkurencji, analiza i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju i
sprzedaży produktów
• Zarządzanie zespołem – rekrutacja, coaching, motywowanie
• Organizacja eventów produktowych, wyjazdowych, szkoleniowych i rozrywkowych
• Raportowanie działań bieżących oraz konkurencji
• Zarządzanie budżetem
• Współpraca z dyrektorem regionu w Europie
• Ścisła współpraca z działami: IT, supportu (obsługa PP), kreacji i grafiki, BOK, księgowości, PR,
tłumaczeń, komunikacji marketingowej oraz poszczególnych produktów firmy.
• Doradzanie oddziałom firmy w innych krajach
• Budowanie i utrzymywanie przewagi konkurencyjnej
Account Executive
• Realizacja budżetu sprzedażowego
• Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu onet.pl
• Tworzenie kreatywnych ofert sprzedaży
• Poszukiwanie i budowanie relacji z klientami bezpośrednimi
• Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
• Tworzenie indywidualnych rozwiązań ściśle dopasowanych do wymogów klienta
• Zarządzanie i ścisła współpraca z działami kreacji, analiz oraz statystyk
• Bezpośrednie spotkania z klientem i prezentacja ofert
• Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu onet.pl
• Tworzenie kreatywnych ofert sprzedaży
• Poszukiwanie i budowanie relacji z klientami bezpośrednimi
• Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
• Tworzenie indywidualnych rozwiązań ściśle dopasowanych do wymogów klienta
• Zarządzanie i ścisła współpraca z działami kreacji, analiz oraz statystyk
• Bezpośrednie spotkania z klientem i prezentacja ofert
Account Manager
• Sprzedaż powierzchni reklamowej na stronie „Przeglądu Sportowego”
• Przygotowywanie ofert i tworzenie prezentacji
• Prowadzenie negocjacji z klientami
• Kontakt z klientami bezpośrednimi oraz współpraca z agencjami i domami mediowymi.
• Bezpośrednie spotkania z klientem i prezentacja ofert
• Docieranie do wybranych klientów ściśle powiązanych z danym wydarzeniem sportowym i
tworzenie indywidualnych pakietów sprzedażowych
• Skuteczna realizacja planów sprzedażowych (ponad 100% w 2004r.)
• Przygotowywanie ofert i tworzenie prezentacji
• Prowadzenie negocjacji z klientami
• Kontakt z klientami bezpośrednimi oraz współpraca z agencjami i domami mediowymi.
• Bezpośrednie spotkania z klientem i prezentacja ofert
• Docieranie do wybranych klientów ściśle powiązanych z danym wydarzeniem sportowym i
tworzenie indywidualnych pakietów sprzedażowych
• Skuteczna realizacja planów sprzedażowych (ponad 100% w 2004r.)
Project Manager
• Kreowanie, wdrażanie i sprzedaż projektów opartych o SMS Premium
• Przygotowywanie ofert oraz prezentacji projektów
• Negocjacje z partnerami (media oraz operatorzy telefonii komórkowej)
• Zarządzanie działem IT
• Ścisła współpraca z działami promocji wybranych tytułów prasowych oraz stacji telewizyjnych
• Wdrażanie, zarządzanie i rozwijanie kluczowych produktów, które wcześniej odniosły sukces na
innych europejskich rynkach.
• Przygotowywanie ofert oraz prezentacji projektów
• Negocjacje z partnerami (media oraz operatorzy telefonii komórkowej)
• Zarządzanie działem IT
• Ścisła współpraca z działami promocji wybranych tytułów prasowych oraz stacji telewizyjnych
• Wdrażanie, zarządzanie i rozwijanie kluczowych produktów, które wcześniej odniosły sukces na
innych europejskich rynkach.
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
2005-09 Assessment Development Centre- projektowanie i definiowanie modelu kompetencji oraz określanie wyznaczników behawioralnych
2006 -2011 cykliczne (2 razy w roku) szkolenia z zakresu obsługi i efektywnego zarządzania Programem Partnerskim
Kursy:
prawo jazdy kat.B; patent żeglarski; patent nurkowy AOWD; kurs fotografii cyfrowej.
2005-09 Assessment Development Centre- projektowanie i definiowanie modelu kompetencji oraz określanie wyznaczników behawioralnych
2006 -2011 cykliczne (2 razy w roku) szkolenia z zakresu obsługi i efektywnego zarządzania Programem Partnerskim
Kursy:
prawo jazdy kat.B; patent żeglarski; patent nurkowy AOWD; kurs fotografii cyfrowej.
Edukacja
Zainteresowania
żeglarstwo; nurkowanie; reklama i marketing; rower; wędkarstwo; poker; motoryzacja; nowe technologie; fotografia
Inne
Od ponad 16 lat szlifuję swój zawodowy profil. Droga nie zawsze była prosta i łatwa ale za to w każdym przypadku bardzo ciekawa. Przez ten czas bardzo dużo się nauczyłem i jeszcze więcej dowiedziałem o samym sobie.
Moją dotychczasową karierę najlepiej charakteryzują następujące dziedziny: marketing, reklama, sprzedaż B2B i B2C, zarządzanie projektami, zarządzanie ludźmi, on line, planowanie, prezentacje, budżet, promocja, eventy, afiliacja, kampanie marketingowe, świadomość marki, fotografia, współpraca z mediami.
Moją dotychczasową karierę najlepiej charakteryzują następujące dziedziny: marketing, reklama, sprzedaż B2B i B2C, zarządzanie projektami, zarządzanie ludźmi, on line, planowanie, prezentacje, budżet, promocja, eventy, afiliacja, kampanie marketingowe, świadomość marki, fotografia, współpraca z mediami.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Affiliate Marketing
Grupa skupiająca zarówno wydawców jak i marketerów i osoby obsługujące sieci afiliacyjne.
Małe i Średnie Firmy
Grupa dla właścicieli i pracowników małych i średnich firm z całej Polski. Problemy, Uwagi, Wymiany Doświadczeń, Oferty Współpracy.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem