Umiejętności
B2B
Świadomość marki
Komunikatywność
Kreatywność
Zarządzanie
Merchandising
Microsoft Office
Motywacja
Negocjacje
Rozwiązywanie problemów
Zarządzanie Sprzedażą
Praca w zespole
Adobe Photoshop
Sprzedaż
Prawo jazdy kat B
Wyznaczanie celów
Szybkie przyswajanie wiedzy i chęć do nauki
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista Sprzedaży w Terenie
Maksymalizowanie wolumenu sprzedaży oraz budowanie dystrybucji marek PMI na przypisanym terytorium. Generowanie sprzedaży na całym Obszarze Biznesowym. Aktywne angażowanie partnerów handlowych, poprzez skuteczne przekazywanie informacji o markach PMI, docelowej grupie konsumentów oraz efektywną alokację zasobów.
Główne obowiązki:
- Zarządzanie terytorium
- Komunikacja marki
- Alokacja Zasobów
- Merchandising
- Współpraca B2B
- Analizy i Raportowanie
Główne obowiązki:
- Zarządzanie terytorium
- Komunikacja marki
- Alokacja Zasobów
- Merchandising
- Współpraca B2B
- Analizy i Raportowanie
Partnerstwo biznesowe w rozwoju programu lojalnościowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Działalność gospodarcza
Aktywna rozbudowa programu poprzez:
- stworzenie zespołu biznesowego (w tym koordynacja pracy zespołu, planowanie, wyznaczanie celów dla zespołu, organizacja warsztatów)
- współpracę z handlowcami z sektora SME (prezentacja korzyści, negocjacje warunków umowy)
- wykorzystywanie szeregu narzędzi (np. platforma internetowa, aplikacja)
- rozwój poprzez uczestnictwo i współorganizacje szkoleń
- analiza i wprowadzanie nowych rozwiązań
- budowanie świadomości marki
- budowanie relacji i zawiązywanie grup biznesowych poza granicami Polski
- stworzenie zespołu biznesowego (w tym koordynacja pracy zespołu, planowanie, wyznaczanie celów dla zespołu, organizacja warsztatów)
- współpracę z handlowcami z sektora SME (prezentacja korzyści, negocjacje warunków umowy)
- wykorzystywanie szeregu narzędzi (np. platforma internetowa, aplikacja)
- rozwój poprzez uczestnictwo i współorganizacje szkoleń
- analiza i wprowadzanie nowych rozwiązań
- budowanie świadomości marki
- budowanie relacji i zawiązywanie grup biznesowych poza granicami Polski
Pracownik biura podróży
Ostatnie Miejsca – Oddział Tychy
- obsługa klienta
- projektowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych (ulotki, banery, standy)
- planowanie i przygotowywanie akcji promocyjnych oraz działań marketingowych
- przygotowywanie ofert
- aktualizacje i uatrakcyjnianie strony internetowej i fanpage
- projektowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych (ulotki, banery, standy)
- planowanie i przygotowywanie akcji promocyjnych oraz działań marketingowych
- przygotowywanie ofert
- aktualizacje i uatrakcyjnianie strony internetowej i fanpage
Kierownik sklepu "Diverse" w Lęborku
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sklepu.
- profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami firmy
- realizacja zamówień
- sporządzanie wymaganych raportów
- dbanie o kompozycje wystaw sklepowych zgodnie z wytycznymi otrzymywanymi z działu wizualnego
- sporządzanie faktur
- podejmowanie działań w związku z reklamacjami i zwrotami składanymi przez klientów
- zarządzanie pracownikami
-nadzór nad procesem przepływu gotówki, towaru, informacji i dokumentów.
-dbałość o odpowiedni zapas produktów w sklepie.
-odpowiedzialność za stan kasy.
- profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami firmy
- realizacja zamówień
- sporządzanie wymaganych raportów
- dbanie o kompozycje wystaw sklepowych zgodnie z wytycznymi otrzymywanymi z działu wizualnego
- sporządzanie faktur
- podejmowanie działań w związku z reklamacjami i zwrotami składanymi przez klientów
- zarządzanie pracownikami
-nadzór nad procesem przepływu gotówki, towaru, informacji i dokumentów.
-dbałość o odpowiedni zapas produktów w sklepie.
-odpowiedzialność za stan kasy.
Szkolenia i kursy
Bace 1 (PMI) - czterodniowe szkolenie z zakresu współpracy B2B, technik sprzedażowych i komunikacji z klientem.
Bace 2 (PMI) - trzydniowe szkolenie z zakresu budowania świadomości marki oraz specyfiki rynku tytoniowego.
Bace 2 (PMI) - trzydniowe szkolenie z zakresu budowania świadomości marki oraz specyfiki rynku tytoniowego.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Zainteresowania
Turystyka, samorozwój, biznes i inwestycje, muzyka alternatywna
Inne
Komunikatywny, zorganizowany, zorientowany na cel, radzący sobie z problemami, zdecydowany, kreatywny, punktualny
Grupy
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.