Maciej Kuźmicz

Ekspert komunikacji
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

B2B Zarządzanie wydajnością Kreatywne rozwiązywanie problemów Komunikacja kryzysowa Digital Marketing Redagowanie Marketing Zintegrowany Integrated Media Komunikacja wewnętrzna Dziennikarstwo Zarządzanie Marketing Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa relacje z mediami nowe media Project Management Public Relations publikowanie Social Media Marketing narracja Strategic Communications Pisanie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Partner Zarządzający
Inn|tu
- zarządzanie zespołem ekspertów Inn|tu;
- przygotowywanie strategii komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej);
- opracowywanie programów edukacyjnych ułatwiających komunikację oraz wdrażanie zmiany
Logo
Partner
Intellectus
- zarządzanie zespołem ekspertów Intellectus;
- przygotowywanie strategii komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej);
- opracowywanie programów edukacyjnych ułatwiających komunikację oraz wdrażanie zmiany
- edukacja przez sztukę
STU Ergo Hestia SA
Dyrektor ds. Strategii Informacyjnej
- przygotowanie strategii oraz strategii komunikacji Grupy ERGO Hestia
- współpraca z agencjami marketingowymi i badawczymi
- przygotowanie planu wdrożenia strategii, mierników jej wdrożenia
- zarządzanie procesem wdrażania strategii (warsztaty, projekty upowszechniające strategię)
STU Ergo Hestia SA
Dyrektor Biura Komunikacji
- tworzenie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Grupy Ergo Hestia
- organizacja Biura Komunikacji w strukturze firmy
- praca nad procesami komunikacji w Grupie Ergo Hestia
- nadzór i zarzadzanie projektami sponsorskimi i CSR w zespole Biura Komunikacji
- nadzór i zarzadzanie media relations oraz eventami Grupy Ergo Hestia
- reprezentacja Grupy Ergo Hestia
- zarzadzanie zespołem Biura Komunikacji
STU Ergo Hestia SA
Rzecznik prasowy
- Komunikacja z mediami oraz interesariuszami zewnętrznymi,
- Tworzenie i wykonanie strategii komunikacji dla Ergo Hestia
- Współpraca z działem Marketingu i wspólne prowadzenie akcji promocyjnych i komunikacyjnych
Logo
Redaktor naczelny
THINKTANK Magazine
Prowadzenie redakcji magazynu o nowych ideach, rekomendacjach i trendach, skierowanego do najważniejszych decydentów biznesu i administracji publicznej.

- tworzenie koncepcji zawartości magazynu;
- kontakty i współpraca merytoryczna z renomowanymi międzynarodowymi instytutami badawczymi (np. demosEuropa, CASE, Instytut Spraw Publicznych)
- kontakt i współpraca z prezesami firm - od liderów WIG20, przez korporacje, do przedsiębiorców;
- kontakt z administracja - zarówno na poziomie ministerstw, jak i samorządów: ministrowie, prezydenci miast, eksperci.
- opracowywanie tekstów wspólnie z autorami;
- współpraca z freelancerami, fotografami, etc.
- bieżące zarządzanie redakcją;
- i wszystko inne.
Logo
Project manager and editor-in-chief
THINKTANK Magazine
Managing the high-profile quarterly magazine for top Polish decision makers.
- Responsible for the concept and the content of the magazine;
- Co-organizing and chairing events such as debates, workshops, discussions,
- Launching business and network-oriented programmes (e.g. best green practices in Poland - Greennovation).
- Building a network of experts: entrepreneurs, consultants, politicians, CEOs, members of academia and media, organizing them around Thinktank.

Working with Polish entrepreneurs, as well as international corporations, politicians, and NGOs.
Logo
Project manager
Global Development Research Group
Invented, organized, and managed (together with Mr Jan Szczycinski) a targeted educational media programme, funded by the Ministry of Foreign Affairs.
- Creating of the concept and content of the first ever complex educational programme for the media members that covered the area of development assistance;
- Cooperating with the Ministry of Foreign Affairs;
- Recruiting the media members for the programme: journalists from Gazeta Wyborcza (largest Polish daily), Dzienik Gazeta Prawna, Polityka weekly, Polish National Radio, Polish National TV attended (among others).

The programme enhanced the interest of the development policies among the media (number of publications within this area soared after the programme conclusion) and will be replicated in the years to follow, as the MFA declares.
Grupa Agora
Redaktor, publicysta, dziennikarz
Przygotowywanie własnych informacji, komentarzy i reportaży z zakresu wydarzeń zagranicznych.
Zakresy tematyczne:

- Państwa rozwijające się i procesy globalizacji: Indie, Chiny, Brazylia, Pakistan;
- ONZ, prawa człowieka, organizacje międzynarodowe.
- Wielka Brytania, sytuacja Polaków na Wyspach.
- Regularne redagowanie drugiej strony GW.
- Publicystyka.
Grupa Agora
Redaktor, publicysta, dziennikarz
- Reportaże z państw rozwijających się, transport i logistyka, fundusze unijne.
- Redagowałem strony działu gospodarczego, prowadziłem dodatek "Logistyka".
- Koordynowałem cykl informacyjny w GW "Fundusze Unijne", wspólnie z działem prawnym pozyskałem dotacje z funduszy na współfinansowanie cyklu (2007);
- Zorganizowałem i koordynowałem akcję społeczną GW "Przeciw wetu wojewody" (2006/2007);
- Koordynowałem współpracę Gazety Wyborczej i UNDP w akcji "Polska jest rajem" (2005 r.);
Logo
Dziennikarz
Gazeta Finansowa, Home&Market
teksty o gospodarce światowej, wywiady, przeglądy prasy i cała reszta.
Niezależny Miesięcznik Studentów SGH "Magiel"
Redaktor naczelny
Niezależny Miesięcznik Studentów SGH „Magiel”
Koordynator niezależnego zespołu studentów, autor tekstów, organizator i wszystkowjednym, ale zabawa była fantastyczna.

Edukacja

Logo
Kolegium Ekonomiczno-Społeczne, doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Business Program, studia podyplomowe
Danish Institute for Study Abroad, Kopenhaga, Dania
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Ubezpieczenia
Inne

Zainteresowania

rowery na Kaszubach, narty we Włoszech i czytanie na kanapie. Biegacz.

Inne

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA:

2008: Wybitny dziennikarz "Gazety Wyborczej" - 10. miejsce na liście najlepszych dziennikarzy roku 2007;

2008: Najlepszy dziennikarz ekonomiczny prasy ogólnopolskiej i agencji informacyjnych - Konkurs NBP Władysława Grabskiego;

2007: Wybitny dziennikarz "Gazety Wyborczej" - 15. miejsce na liście najlepszych dziennikarzy 2006;

2007: Nominacja w konkursie Grand Press - za cykl reportaży z Indii w kategorii "Tekst specjalistyczny";

2006: I nagroda w kategorii "pióro" w konkursie dla dziennikarzy "Ludzka twarz EFS"; konkurs Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej o propagowaniu wiedzy o Europejskim Funduszu Społecznym;

2006: Najlepszy dziennikarz ekonomiczny prasy ogólnopolskiej i agencji informacyjnych - Konkurs NBP Władysława Grabskiego;

2005: Dwie nominacje w konkursie Grand Press - za reportaż z Chin w kategorii "Dziennikarstwo Specjalistyczne" i analizę przywództwa w Banku Światowym w kategorii "Publicystyka";

2005: Dziennikarz Roku Przyjaciel Kolei - I nagroda w konkursie Grupy PKP;

2004: Dziennikarz Roku - nagroda Forum Odpowiedzialnego Biznesu;

06.2002: Studia w SGH ukończone z wyróżnieniem;

05.2002: Award of Excellency of DIS (Denmark's International Studies, Kopenhaga)- Najlepszy student roku;

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
Afryka.. Europa.. Świat.. czyli o Międzykulturowym WSPÓŁISTNIENIU
Afryka.. Europa.. Świat.. czyli o Międzykulturowym WSPÓŁISTNIENIU
O tym jak postrzegamy innych - plusy i minusy integracji/współistnienia. Miejsce wymiany opinii i zadawania trudnych pytań. Zapraszam wszystkich, ktorym pojęcie rasimu jest obce a ciekawość jest zawsz
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Custom Publishing
Custom Publishing
Ambasadorowie custom publishingu
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
Freelance
Freelance
Wszyscy sie sprzedaja, ale my na wlasnych warunkach ;]
Fundacja Sztuki Nowej ZNACZY SIĘ
Fundacja Sztuki Nowej ZNACZY SIĘ
www.znaczysie.pl Rusza lawina sztuki. Szukamy młodych, zdolnych twórców, którzy chcą się pokazać i doskonalić warsztat. Tych, którzy chcą zmian, aktualnej wiedzy nt. sztuk wizualnych, niebanalnych wy
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
GL - Moderacja
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Marketing referencyjny
Marketing referencyjny
Grupa skupiona na marketingu referencyjnym i wykorzystaniu jego narzędzi do wsparcia sprzedaży na rynku B2B.
NGO sponsoring
NGO sponsoring
Zapraszam wszystkich, którym zależy na wspieraniu NGO's zarówno w zakresie dotacji do konkretnych projektów rekomendowanych na forum jak i współpracy ze stowarzyszeniami i fundacjami w przekazywaniu k