Umiejętności
Prawo jazdy kat B
organizacja pracy swojej oraz zespołu
zaawansowana obsługa MS Office (w szczególności Excel)
realizowanie przedsięwzięć w jednostkach prywatnych i publicznych z wykorzystaniem współfinansowania z funduszy UE
koordynowanie małych zespołów
rozliczanie finansowe koordynowanych przedsięwzięć
prowadzenie zestawień wykonania budżetu
analiza i kontrola wydatków
analiza i kontrola postępu realizacji projektów, dbanie o jakość
obsługa formalna przedsięwzięć
kontrola wywiązywania się z umów oraz opracowywanie zestawień do wypłaty wynagrodzeń
opracowywanie miesięcznych sprawozdań finansowo merytorycznych
zakupy oraz negocjacje warunków
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. rozliczeń
- rejestrowanie dowodów księgowych w systemie magazynowo-księgowym
- przygotowywanie płatności i wprowadzanie płatności do systemów bankowości elektronicznej
- kontrola rachunków bankowych pod względem salda, wpływów i wypływów
- rozliczanie płatności przychodzących i wychodzących
- obsługa kredytu obrotowego z poziomu bankowości elektronicznej
- przygotowywanie tygodniowych planów płatności
- prowadzenie rozliczeń wzajemnych z kontrahentami
- działania windykacyjne
- naliczanie i egzekwowanie odsetek od nieterminowych płatności, wystawianie not odsetkowych
- realizowanie i rozliczanie kontraktów zakupowych i sprzedażowych
- wystawianie dokumentów magazynowych i faktur
- obsługa reklamacji podległego towaru
- analiza i raportowanie stanów magazynowych podległych towarów
- współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji kontraktów
- przygotowywanie płatności i wprowadzanie płatności do systemów bankowości elektronicznej
- kontrola rachunków bankowych pod względem salda, wpływów i wypływów
- rozliczanie płatności przychodzących i wychodzących
- obsługa kredytu obrotowego z poziomu bankowości elektronicznej
- przygotowywanie tygodniowych planów płatności
- prowadzenie rozliczeń wzajemnych z kontrahentami
- działania windykacyjne
- naliczanie i egzekwowanie odsetek od nieterminowych płatności, wystawianie not odsetkowych
- realizowanie i rozliczanie kontraktów zakupowych i sprzedażowych
- wystawianie dokumentów magazynowych i faktur
- obsługa reklamacji podległego towaru
- analiza i raportowanie stanów magazynowych podległych towarów
- współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji kontraktów
Asystent koordynatora projektu
Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej
W związku z budową Zakładu Zagospodarowania Odpadów z Wólce Rokickiej i instalacji pomocniczych oraz działaniami usuwania azbestu, do moich obowiązków należy:
- przygotowywanie i prowadzenie zamówień na dostawy i usługi poniżej kwoty 30tys. euro
- przygotowanie umów oraz nadzór na wywiązywaniem się z nich przez wykonawców
- pozyskiwanie dokumentacji niezbędnej do uruchamiania kolejnych etapów inwestycji
- monitoring zaawansowania rzeczowo finansowego i nadzór nad prawidłowością prowadzonych działań
- dokumentacja wydatków
- prowadzenie działań informacyjno promocyjnych
- współpraca z kontrolerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, audytorami, donatorami ze strony szwajcarskiej
- przygotowywanie i prowadzenie zamówień na dostawy i usługi poniżej kwoty 30tys. euro
- przygotowanie umów oraz nadzór na wywiązywaniem się z nich przez wykonawców
- pozyskiwanie dokumentacji niezbędnej do uruchamiania kolejnych etapów inwestycji
- monitoring zaawansowania rzeczowo finansowego i nadzór nad prawidłowością prowadzonych działań
- dokumentacja wydatków
- prowadzenie działań informacyjno promocyjnych
- współpraca z kontrolerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, audytorami, donatorami ze strony szwajcarskiej
Euro Forum Marek Gudków
Specjalista ds. koordynowania, zamówień/zakupów i rozliczeń w ramach projektów UE
- zarządzałem realizacją projektu zgodnie z prawodawstwem polskim oraz wytycznymi UE
i dokumentacją projektową
- kontrolowałem ryzyko nieosiągnięcia założonych celów, kwalifikowalność poniesionych wydatków, terminowość składania sprawozdań finansowo- rzeczowych
- odpowiadałem za wprowadzanie zmian do umowy o dofinansowanie w zakresie niezbędnym
do prawidłowej realizacji projektu
- rozliczałem otrzymane środki finansowe zgodnie z wytycznymi i budżetem, dbałem o terminowe regulowanie zobowiązań i opracowywanie okresowych sprawozdań finansowo- rzeczowych
- monitorowałem realizację projektu pod względem finansowym i rzeczowym, kontrolowałem wykonanie budżetu i harmonogram realizacji poszczególnych etapów przedsięwzięcia
- sprawdzałem pod względem formalnym, kompletowałem i archiwizowałem dokumenty finansowe i księgowe
- opracowałem umowy zlecenie i umowy o dzieło oraz dbałem o terminowe i rzeczowe wywiązywanie się
z nich
- rozliczałem wykonawców z przeprowadzonych usług i dostarczonych produktów
- odpowiadałem za kontakt z urzędem pilotującym realizowany projekt, z dyrektorami szkół partnerskich, wykonawcami i zleceniobiorcami
- uczestniczyłem w organizowaniu comiesięcznych spotkań eksperckich oraz szkoleń i warsztatów
dla nauczycieli (zapewnienie sali, cateringu, materiałów piśmienniczych)
- pilotowałem i uczestniczyłem w przeprowadzeniu zamówień na sprzęt IT w łącznej kwocie ponad 50tys. zł, przeprowadziłem rozeznanie rynku i negocjowałem warunki dostawy
- koordynowałem procesy logistyczne niezbędne do prawidłowej realizacji projektu (ciągłość wykonywania usług, zaopatrzenie z materiały)
- pilotowałem i uczestniczyłem w przeprowadzeniu zamówień na sprzęt IT w łącznej kwocie ponad 100tys. zł, pomoce dydaktyczne w kwocie ponad 200tys. zł oraz usługę edukacyjną w kwocie ponad 400 tys. zł.
- brałem czynny udział w opracowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, głównie w części dotyczącej warunków udzielenia zamówienia oraz specyfikacji sprzętu IT (laptopy, tablice interaktywne, rzutniki multimedialne)
- w porozumieniu ze specjalistami ds. merytorycznych opracowywałem harmonogramy szkoleń
- odpowiadałem za kontakt z urzędem pilotującym realizację projektu, z dyrektorami szkół partnerskich, zleceniobiorcami i dostawcami
- koordynowałem pracę zespołu składającego się ze specjalisty ds. finansowych, księgowości oraz trzech specjalistów ds. merytorycznych wydelegowanych ze szkół partnerskich
- organizowałem promocję projektu prowadzoną wśród uczestników, rodziców i nauczycieli, aktualizowałem stronę internetową projektu
i dokumentacją projektową
- kontrolowałem ryzyko nieosiągnięcia założonych celów, kwalifikowalność poniesionych wydatków, terminowość składania sprawozdań finansowo- rzeczowych
- odpowiadałem za wprowadzanie zmian do umowy o dofinansowanie w zakresie niezbędnym
do prawidłowej realizacji projektu
- rozliczałem otrzymane środki finansowe zgodnie z wytycznymi i budżetem, dbałem o terminowe regulowanie zobowiązań i opracowywanie okresowych sprawozdań finansowo- rzeczowych
- monitorowałem realizację projektu pod względem finansowym i rzeczowym, kontrolowałem wykonanie budżetu i harmonogram realizacji poszczególnych etapów przedsięwzięcia
- sprawdzałem pod względem formalnym, kompletowałem i archiwizowałem dokumenty finansowe i księgowe
- opracowałem umowy zlecenie i umowy o dzieło oraz dbałem o terminowe i rzeczowe wywiązywanie się
z nich
- rozliczałem wykonawców z przeprowadzonych usług i dostarczonych produktów
- odpowiadałem za kontakt z urzędem pilotującym realizowany projekt, z dyrektorami szkół partnerskich, wykonawcami i zleceniobiorcami
- uczestniczyłem w organizowaniu comiesięcznych spotkań eksperckich oraz szkoleń i warsztatów
dla nauczycieli (zapewnienie sali, cateringu, materiałów piśmienniczych)
- pilotowałem i uczestniczyłem w przeprowadzeniu zamówień na sprzęt IT w łącznej kwocie ponad 50tys. zł, przeprowadziłem rozeznanie rynku i negocjowałem warunki dostawy
- koordynowałem procesy logistyczne niezbędne do prawidłowej realizacji projektu (ciągłość wykonywania usług, zaopatrzenie z materiały)
- pilotowałem i uczestniczyłem w przeprowadzeniu zamówień na sprzęt IT w łącznej kwocie ponad 100tys. zł, pomoce dydaktyczne w kwocie ponad 200tys. zł oraz usługę edukacyjną w kwocie ponad 400 tys. zł.
- brałem czynny udział w opracowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, głównie w części dotyczącej warunków udzielenia zamówienia oraz specyfikacji sprzętu IT (laptopy, tablice interaktywne, rzutniki multimedialne)
- w porozumieniu ze specjalistami ds. merytorycznych opracowywałem harmonogramy szkoleń
- odpowiadałem za kontakt z urzędem pilotującym realizację projektu, z dyrektorami szkół partnerskich, zleceniobiorcami i dostawcami
- koordynowałem pracę zespołu składającego się ze specjalisty ds. finansowych, księgowości oraz trzech specjalistów ds. merytorycznych wydelegowanych ze szkół partnerskich
- organizowałem promocję projektu prowadzoną wśród uczestników, rodziców i nauczycieli, aktualizowałem stronę internetową projektu
Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie
Koordynator projektu
- zarządzałem realizacją projektu zgodnie z prawodawstwem polskim oraz wytycznymi UE
i dokumentacją projektową
- kontrolowałem ryzyko nieosiągnięcia założonych celów, kwalifikowalność poniesionych wydatków, terminowość składania sprawozdań finansowo- rzeczowych
- odpowiadałem za wprowadzanie zmian do umowy o dofinansowanie w zakresie niezbędnym
do prawidłowej realizacji projektu
- rozliczałem otrzymane środki finansowe, kontrolowałem wykonanie budżetu
- pilotowałem i uczestniczyłem w przeprowadzeniu zamówień na sprzęt IT, pomoce dydaktyczne oraz usługę edukacyjną zgodnie z ustawą Pzp oraz wytycznymi unijnymi
- odpowiadałem za rekrutację uczestników projektu
- opracowywałem i monitorowałem harmonogramy zajęć, rozliczałem pracowników i usługodawców
ze zrealizowanych zajęć
- koordynowałem pracę zespołu składającego się z księgowej oraz specjalisty ds. rekrutacji
- odpowiadałem za kontakt z urzędem pilotującym realizowany projekt, dyrektorem szkoły, jednostką prowadzącą szkołę, działem księgowości
- organizowałem wyżywienie dla uczestników projektu, wyjazdy edukacyjne do teatru / filharmonii
w Lublinie, materiały promocyjne
i dokumentacją projektową
- kontrolowałem ryzyko nieosiągnięcia założonych celów, kwalifikowalność poniesionych wydatków, terminowość składania sprawozdań finansowo- rzeczowych
- odpowiadałem za wprowadzanie zmian do umowy o dofinansowanie w zakresie niezbędnym
do prawidłowej realizacji projektu
- rozliczałem otrzymane środki finansowe, kontrolowałem wykonanie budżetu
- pilotowałem i uczestniczyłem w przeprowadzeniu zamówień na sprzęt IT, pomoce dydaktyczne oraz usługę edukacyjną zgodnie z ustawą Pzp oraz wytycznymi unijnymi
- odpowiadałem za rekrutację uczestników projektu
- opracowywałem i monitorowałem harmonogramy zajęć, rozliczałem pracowników i usługodawców
ze zrealizowanych zajęć
- koordynowałem pracę zespołu składającego się z księgowej oraz specjalisty ds. rekrutacji
- odpowiadałem za kontakt z urzędem pilotującym realizowany projekt, dyrektorem szkoły, jednostką prowadzącą szkołę, działem księgowości
- organizowałem wyżywienie dla uczestników projektu, wyjazdy edukacyjne do teatru / filharmonii
w Lublinie, materiały promocyjne
Specjalista ds. rozliczenia projektu współfinansowanego z MSiT
Klub Sportowy Kometa
- skompletowałem dokumenty księgowe i nadałem im numery księgowe, wystawiłem umowy zlecenia i rachunki wykonawcom zadań zaplanowanych w projekcie
- zgłaszałem rejestracje i wyrejestrowania zleceniobiorców i zleceniodawcy do ZUS i US, rozliczyłem wynagrodzenia, składki ZUS i podatek, wystawiłem Pit4r i Pit 11 zleceniobiorcom
- zgłaszałem rejestracje i wyrejestrowania zleceniobiorców i zleceniodawcy do ZUS i US, rozliczyłem wynagrodzenia, składki ZUS i podatek, wystawiłem Pit4r i Pit 11 zleceniobiorcom
Gimnazjum nr 2 im. H. Sienkiewicza w Lubartowie
Kierownik biura projektu
- wspomagałem działania koordynatora projektu, opracowywałem harmonogramy zajęć i okresowe sprawozdania postępu realizacji projektu
- raportowałem przełożonemu stopień wykonania zadań i osiągnięcia celów
- odpowiadałem za kontakty z instytucją prowadzącą, monitoring rzeczowy i finansowy, kwalifikowalność wydatków, zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia biura projektu
- raportowałem przełożonemu stopień wykonania zadań i osiągnięcia celów
- odpowiadałem za kontakty z instytucją prowadzącą, monitoring rzeczowy i finansowy, kwalifikowalność wydatków, zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia biura projektu
Kasjer/obsługa stacji i klienta
Stacja paliw ORLEN
- obsługa klienta indywidualnego i biznesowego
- obsługa kasy, wydawanie potwierdzeń zakupu
- opracowywanie dobowych raportów stanów magazynowych i wielkości sprzedaży
- zgłaszanie zapotrzebowań na asortyment i paliwa
- pomiar i kontrola ilości paliw w zbiornikach
- obsługa kasy, wydawanie potwierdzeń zakupu
- opracowywanie dobowych raportów stanów magazynowych i wielkości sprzedaży
- zgłaszanie zapotrzebowań na asortyment i paliwa
- pomiar i kontrola ilości paliw w zbiornikach
Szkolenia i kursy
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce - Specjalista ds. rachunkowości - samodzielny księgowy bilansista - 02.2020
Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji - 10.2016
Prawo zamówień publicznych w projektach Europejskiego Funduszu Społecznego - 09.2013
Praktyczne aspekty realizacji projektów POKL - monitoring, ewaluacja i sprawozdawczość - 03.2010
Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji - 10.2016
Prawo zamówień publicznych w projektach Europejskiego Funduszu Społecznego - 09.2013
Praktyczne aspekty realizacji projektów POKL - monitoring, ewaluacja i sprawozdawczość - 03.2010
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Lekkoatletyka, modelarstwo, militaria
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!