Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Back Office
• Świadczenie usług 2 linii wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów
• Rozwiązywanie problemów technicznych z usługami multimedialnymi, pozostających poza kompetencjami FL
• Sporządzanie dziennych/tygodniowych raportów z programów pilotażowych nowych usług ( obecnie FTTx/DSL )
• Obsługa zgłoszeń problemowych i kontakt z Klientami w celu wyjaśnienia problemów
• Identyfikacja problemów i wdrażanie procedur ich rozwiązywania
• Weryfikacja zaimplementowanych funkcjonalności w systemach
• Koordynowanie działań służb technicznych w obsłudze po sprzedażowej usterek usług multimedialnych zgłaszanych przez Klientów
• Tworzenie procedur oraz procesów obsługi w oparciu ownioski zebrane podczas progamów pilotażowych
• Rozwiązywanie problemów technicznych z usługami multimedialnymi, pozostających poza kompetencjami FL
• Sporządzanie dziennych/tygodniowych raportów z programów pilotażowych nowych usług ( obecnie FTTx/DSL )
• Obsługa zgłoszeń problemowych i kontakt z Klientami w celu wyjaśnienia problemów
• Identyfikacja problemów i wdrażanie procedur ich rozwiązywania
• Weryfikacja zaimplementowanych funkcjonalności w systemach
• Koordynowanie działań służb technicznych w obsłudze po sprzedażowej usterek usług multimedialnych zgłaszanych przez Klientów
• Tworzenie procedur oraz procesów obsługi w oparciu ownioski zebrane podczas progamów pilotażowych
Kierownik Sekcji/Back Office II Linia wsparcia.
• Świadczenie usług 2 linii wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów
• Rozwiązywanie problemów technicznych z usługami multimedialnymi, pozostających poza kompetencjami FL
• Stały monitoring i obsługa zgłoszeń problemowych pod kątem uszkodzeń globalnych oraz wyszukiwanie rozwiązań problemów niestandardowych i wprowadzanie nowych rozwiązań postępowania z niestandardowymi usterkami
• Obsługa zgłoszeń problemowych i kontakt z Klientami w celu wyjaśnienia problemów
• Identyfikacja problemów i wdrażanie procedur ich rozwiązywania
• Weryfikacja zaimplementowanych funkcjonalności w systemach
• Koordynowanie działań służb technicznych w obsłudze posprzedażowej usterek usług multimedialnych zgłaszanych przez Klientów
• Rozwiązywanie problemów technicznych z usługami multimedialnymi, pozostających poza kompetencjami FL
• Stały monitoring i obsługa zgłoszeń problemowych pod kątem uszkodzeń globalnych oraz wyszukiwanie rozwiązań problemów niestandardowych i wprowadzanie nowych rozwiązań postępowania z niestandardowymi usterkami
• Obsługa zgłoszeń problemowych i kontakt z Klientami w celu wyjaśnienia problemów
• Identyfikacja problemów i wdrażanie procedur ich rozwiązywania
• Weryfikacja zaimplementowanych funkcjonalności w systemach
• Koordynowanie działań służb technicznych w obsłudze posprzedażowej usterek usług multimedialnych zgłaszanych przez Klientów
Doradca Klienta na infolinii technicznej usług multimedialnych.
Obowiązki:
• Telefoniczna obsługa klienta w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z usługami multimedialnymi
• Udzielanie pomocy w zakresie aktywacji usług
• Diagnoza oraz rejestrowanie uszkodzeń usług w systemach
• Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami
• Wdrażanie nowych usług multimedialnych
• Telefoniczna obsługa klienta w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z usługami multimedialnymi
• Udzielanie pomocy w zakresie aktywacji usług
• Diagnoza oraz rejestrowanie uszkodzeń usług w systemach
• Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami
• Wdrażanie nowych usług multimedialnych
Szkolenia i kursy
• kurs Cisco CCNA
• Internet szerokopasmowy xDSL
• Voip (protokół SIP,h323)
• TV over xDSL
• VOD over xDSL
• Obsługa klienta
• Internet szerokopasmowy xDSL
• Voip (protokół SIP,h323)
• TV over xDSL
• VOD over xDSL
• Obsługa klienta
Edukacja
Zainteresowania
• IT/Telekomunikacja
• Historia (II Rzeczpospolita)
• Muzyka (rock, filmowa, klasyczna)
• Podróże
• Historia (II Rzeczpospolita)
• Muzyka (rock, filmowa, klasyczna)
• Podróże
Organizacje
Prowadzenie wykładów "Nowe trendy na rynku usług telekomunikacyjnych" w AGH Kraków w ramach programu "Twoja Perspektywa" organizowanego przez TP, Orange oraz Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami.
Inne
• Doświadczenie w administracji / obsłudze w systemach: Windows XP/2k3/Vista/Win7
• Znajomość systemów CRM (PeopleSoft, Provisio, Remedy, podstawy SAP)
• Znajomość pakietów MS Office / OpenOffice
• Doświadczenie w serwisowaniu komputerów (zarówno harware jak i poziom OS)
• Znajomość konfiguracji i administracji central IP-PBX
• Alcatel IVR, Alcatel CCS, Alcatel Omnivista
• Prawo jazdy kat. B
• Znajomość systemów CRM (PeopleSoft, Provisio, Remedy, podstawy SAP)
• Znajomość pakietów MS Office / OpenOffice
• Doświadczenie w serwisowaniu komputerów (zarówno harware jak i poziom OS)
• Znajomość konfiguracji i administracji central IP-PBX
• Alcatel IVR, Alcatel CCS, Alcatel Omnivista
• Prawo jazdy kat. B