Umiejętności
Zarządzanie Marką
Global Sourcing
zaopatrzenie
zakupy
Strategic Sourcing
Supply Management
Trade Marketing
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
- Tworzenie strategii marketingowej i sprzedaży dla danych grup produktowych (Wearables, Mobile Accessories)
- Roczne, kwartalne i miesięczne cele sprzedaży (obrót, profit, udziały rynkowe)
- Planowanie zapotrzebowania produktu krótko i długoterminowe
- Analiza sprzedaży i zarzadzanie stokiem produktów
- Analiza rynku i trendów dla poszczególnych grup produktowych
- Pozycjonowanie produktów uwzględniające uwarunkowania rynkowe
- Kalendarz promocji w ramach dedykowanego budżetu Sales Deduction
- Bliska współpraca z Key Account Managers by osiągnąć wskazane cele sprzedaży i poszerzyć widocznosć w kanale sprzedaży
- Współpraca z działem MKT & Retail MKT w kontekście działań marketingowych dla poszczególnych grup/produktów (publikacje, digital, instore)
- Budżet marketingowy - konsultowanie planu inwestycji w zależności od strategii przyjętej dla produktu / grupy produktowej
- Zarządzanie projektem: go-to-market nowych produktów
- Rozwój nowych kanałów (sprzedaż, marketing)
- Prezentacja nowych produktów pracownikom i partnerom biznesowym (CES, operatorzy)
- Roczne, kwartalne i miesięczne cele sprzedaży (obrót, profit, udziały rynkowe)
- Planowanie zapotrzebowania produktu krótko i długoterminowe
- Analiza sprzedaży i zarzadzanie stokiem produktów
- Analiza rynku i trendów dla poszczególnych grup produktowych
- Pozycjonowanie produktów uwzględniające uwarunkowania rynkowe
- Kalendarz promocji w ramach dedykowanego budżetu Sales Deduction
- Bliska współpraca z Key Account Managers by osiągnąć wskazane cele sprzedaży i poszerzyć widocznosć w kanale sprzedaży
- Współpraca z działem MKT & Retail MKT w kontekście działań marketingowych dla poszczególnych grup/produktów (publikacje, digital, instore)
- Budżet marketingowy - konsultowanie planu inwestycji w zależności od strategii przyjętej dla produktu / grupy produktowej
- Zarządzanie projektem: go-to-market nowych produktów
- Rozwój nowych kanałów (sprzedaż, marketing)
- Prezentacja nowych produktów pracownikom i partnerom biznesowym (CES, operatorzy)
Product Manager / Brand Manager
- Zarządzanie asortymentem z zakresu multimedia, mobile, brown goods
- GTM i rozwój marek gościnnych (słuchawki, głośniki)
- Negocjowanie cen zakupu z dostawcami, wprowadzanie na rynek krajowy wybranych produktów
- Konsultacje w sprawie tworzenia nowych rozwiązań z działem product management’u w centrali firmy w Niemczech
- Kontrola stanu magazynowego na poszczególnych grupach produktowych, planowanie odpowiedniego zapasu w kontekście sezonowości w sprzedaży niektórych grup
- Analiza rynku w zakresie prowadzonej grupy produktowej, pozycjonowanie produktu zależnie od bieżącej sytuacji i trendu rynkowego w kategorii
- Regularne tworzenie ofert promocyjnych ze szczególnym uwzględnieniem grup sezonowych
- Wskazywanie przedstawicielom handlowym podczas cyklicznych spotkań handlowych kluczowych grup produktowych w najbliższym okresie sprzedaży
- Analiza sprzedaży i odsprzedaży w obrębie zarządzanych grup produktowych
- Współpraca z działem marketingu w zakresie promocji i PR poszczególnych grup produktowych i marek gościnnych (reklama, testy, social media)
- Zarządzanie budżetem MDF dla marek gościnnych
- Współpraca na poziomie centralnym z głównymi partnerami kanału CES
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników firmy oraz partnerów biznesowych
- GTM i rozwój marek gościnnych (słuchawki, głośniki)
- Negocjowanie cen zakupu z dostawcami, wprowadzanie na rynek krajowy wybranych produktów
- Konsultacje w sprawie tworzenia nowych rozwiązań z działem product management’u w centrali firmy w Niemczech
- Kontrola stanu magazynowego na poszczególnych grupach produktowych, planowanie odpowiedniego zapasu w kontekście sezonowości w sprzedaży niektórych grup
- Analiza rynku w zakresie prowadzonej grupy produktowej, pozycjonowanie produktu zależnie od bieżącej sytuacji i trendu rynkowego w kategorii
- Regularne tworzenie ofert promocyjnych ze szczególnym uwzględnieniem grup sezonowych
- Wskazywanie przedstawicielom handlowym podczas cyklicznych spotkań handlowych kluczowych grup produktowych w najbliższym okresie sprzedaży
- Analiza sprzedaży i odsprzedaży w obrębie zarządzanych grup produktowych
- Współpraca z działem marketingu w zakresie promocji i PR poszczególnych grup produktowych i marek gościnnych (reklama, testy, social media)
- Zarządzanie budżetem MDF dla marek gościnnych
- Współpraca na poziomie centralnym z głównymi partnerami kanału CES
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników firmy oraz partnerów biznesowych
Szkolenia i kursy
Berlitz: "Business English" Course
Kamil Kozieł: "4 warstwy prezentacji"
Kamil Kozieł: "4 warstwy prezentacji"
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
bieganie, nurkowanie, jazda na nartach, muzyka elektroniczna, innowacyjne produkty mobilne
Organizacje
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)