Umiejętności
CRM
ERP
Internet
SAP
MS Office
SEP 1kV
kat. B
Wózki widłowe
Języki
francuski
dobry
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regional Manager
DOMINO POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
- Zarządzanie strukturą sprzedażową w Polsce w kanale nowoczesnym oraz hurtowym.
- Efektywne zarządzanie pracą podległego zespołu.
- Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych, nadzór nad ich realizacją.
- Kreowanie i wdrażanie nowych strategii marketingowo-handlowych,
- Budowanie marki Domino na rynku.
- Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi Klientów.
- Kontakty i negocjacje z kluczowymi Klientami i Dostawcami firmy,
- Udział w targach handlowych.
- Wdrażanie nowych produktów - rozwój nowych marek produktowych.
- Efektywne zarządzanie pracą podległego zespołu.
- Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych, nadzór nad ich realizacją.
- Kreowanie i wdrażanie nowych strategii marketingowo-handlowych,
- Budowanie marki Domino na rynku.
- Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi Klientów.
- Kontakty i negocjacje z kluczowymi Klientami i Dostawcami firmy,
- Udział w targach handlowych.
- Wdrażanie nowych produktów - rozwój nowych marek produktowych.
Regionalny Doradca Handlowy w kanale DIY
BaumaBrick Sp z o.o.
• Zarządzanie strategią sprzedaży w regionie północnym, zachodnim, południowym
•Organizacja i realizacja szkoleń oraz pokazów dla sprzedawców i klientów sklepów.
• Prowadzenie prezentacji, negocjacji i realizacji projektów.
• Budowanie oferty produktowej.
• Przygotowywanie raportów tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych.
• Utrzymywanie relacji z klientami i realizacja planów sprzedażowych.
• Analiza rynku, uczestnictwo w akcjach marketingowych i handlowych.
• Zdobywanie nowych partnerów do współpracy.
•Organizacja i realizacja szkoleń oraz pokazów dla sprzedawców i klientów sklepów.
• Prowadzenie prezentacji, negocjacji i realizacji projektów.
• Budowanie oferty produktowej.
• Przygotowywanie raportów tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych.
• Utrzymywanie relacji z klientami i realizacja planów sprzedażowych.
• Analiza rynku, uczestnictwo w akcjach marketingowych i handlowych.
• Zdobywanie nowych partnerów do współpracy.
Regional Sales Co-ordinator
Branża tworzyw sztucznych.
• Zarządzanie strategią sprzedaży w regionie południowym.
• Współpraca z działem Produkcji i Laboratorium.
• Utrzymywanie kontaktów z klientami i realizacja planów sprzedażowych.
• Pozyskiwanie nowych odbiorców.
• Uczestnictwo w negocjacjach handlowych
• Analiza rynku, uczestnictwo w akcjach marketingowych i targach branżowych
• Przygotowywanie raportów tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych.
• Budowanie oferty produktowej.
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej cen, zamówień oraz dostaw.
• Ocena zdolności płatniczych Klientów oraz ściąganie zaległych należności.
• Zarządzanie strategią sprzedaży w regionie południowym.
• Współpraca z działem Produkcji i Laboratorium.
• Utrzymywanie kontaktów z klientami i realizacja planów sprzedażowych.
• Pozyskiwanie nowych odbiorców.
• Uczestnictwo w negocjacjach handlowych
• Analiza rynku, uczestnictwo w akcjach marketingowych i targach branżowych
• Przygotowywanie raportów tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych.
• Budowanie oferty produktowej.
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej cen, zamówień oraz dostaw.
• Ocena zdolności płatniczych Klientów oraz ściąganie zaległych należności.
Kupiec
Abra Mega „Wszystko dla domu”
Nowa sieć marketów DIY grupy kapitałowej Steinhoff International.
• Planowanie i przeprowadzanie akcji handlowych.
• Analiza działań konkurencji.
• Prowadzenie negocjacji handlowych i podpisywanie umów z dostawcami.
• Realizacja strategii zakupowej zgodnej z założeniami i standardami firmy.
• Określanie kalendarza dostaw towarów do sklepów.
• Przygotowywanie raportów tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych.
• Ustalenie marży na produktach oraz utrzymanie jej poziomu w porozumieniu z Dyrektorem Finansowym.
• Budowanie oferty produktowej.
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej cen, zamówień zakupów oraz dostaw.
• Współtworzenie budżetu na dany rok oraz odpowiedzialność za jego realizację.
Nowa sieć marketów DIY grupy kapitałowej Steinhoff International.
• Planowanie i przeprowadzanie akcji handlowych.
• Analiza działań konkurencji.
• Prowadzenie negocjacji handlowych i podpisywanie umów z dostawcami.
• Realizacja strategii zakupowej zgodnej z założeniami i standardami firmy.
• Określanie kalendarza dostaw towarów do sklepów.
• Przygotowywanie raportów tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych.
• Ustalenie marży na produktach oraz utrzymanie jej poziomu w porozumieniu z Dyrektorem Finansowym.
• Budowanie oferty produktowej.
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej cen, zamówień zakupów oraz dostaw.
• Współtworzenie budżetu na dany rok oraz odpowiedzialność za jego realizację.
Kierownik Działu Handlowego
Selgros Cash & Carry
• Planowanie i przeprowadzanie akcji handlowych.
• Analiza działań konkurencji.
• Czynny udział w procesach rekrutacyjnych.
• Realizacja założeń dla swojego działu handlowego.
• Zarządzanie sprzedażą.
• Zarządzanie pracą podległego personelu.
• Odpowiednie utrzymanie stanów magazynowych.
• Aktywna współpraca z kupcem działu handlowego.
• Prowadzenie pilotażowego projektu szkoleniowego z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.
• Analiza działań konkurencji.
• Czynny udział w procesach rekrutacyjnych.
• Realizacja założeń dla swojego działu handlowego.
• Zarządzanie sprzedażą.
• Zarządzanie pracą podległego personelu.
• Odpowiednie utrzymanie stanów magazynowych.
• Aktywna współpraca z kupcem działu handlowego.
• Prowadzenie pilotażowego projektu szkoleniowego z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.
Koordynator Działu Handlowego
Misja pozioma:
Trener Wewnętrzny, Specjalista Asortymentowy, Przewodniczący Komisji ds. Poprawy Wyników.
Zakres obowiązków:
• Planowanie i przeprowadzanie akcji handlowych.
• Analiza działań konkurencji.
• Czynny udział w procesach rekrutacyjnych.
• Przygotowywanie i realizacja założeń dla swojego działu handlowego.
• Zarządzanie sprzedażą.
• Udział w kolekcjach asortymentowych w centrali zakupów.
• Zarządzanie pracą podległego personelu.
• Odpowiednie utrzymanie stanów magazynowych.
• Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży, obsługi klienta oraz trudnych sytuacji z klientami.
• Odpowiedzialność za wynik finansowy działu handlowego.
Trener Wewnętrzny, Specjalista Asortymentowy, Przewodniczący Komisji ds. Poprawy Wyników.
Zakres obowiązków:
• Planowanie i przeprowadzanie akcji handlowych.
• Analiza działań konkurencji.
• Czynny udział w procesach rekrutacyjnych.
• Przygotowywanie i realizacja założeń dla swojego działu handlowego.
• Zarządzanie sprzedażą.
• Udział w kolekcjach asortymentowych w centrali zakupów.
• Zarządzanie pracą podległego personelu.
• Odpowiednie utrzymanie stanów magazynowych.
• Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży, obsługi klienta oraz trudnych sytuacji z klientami.
• Odpowiedzialność za wynik finansowy działu handlowego.
Szkolenia i kursy
• „Abc sprzedaży” (Certyfikat).
• Trudne sytuacje z klientami / umiejętność radzenia sobie w stresie (Certyfikat).
• Planowanie i delegowanie zadań (Certyfikat).
• Osobiste umiejętności kierownicze (Certyfikat) - Poradnia Psychologiczna Mariola Gizelska-Adamczyk.
•Ocena pracy - rozmowy oceniające ( Certyfikat ) Poradnia Psychologiczna Mariola Gizelska-Adamczy
•Profesjonalne wystąpienia publiczne (uprawnienie do prowadzenia szkoleń - Certyfikat).
• Libet sales induction training ( Certyfikat ).
• Rekrutacja i szkolenie ekipy.
• Mistrzowskie techniki negocjacji i sprzedaży ( certyfikat ) - Salamon Consulting.
• Trudne sytuacje z klientami / umiejętność radzenia sobie w stresie (Certyfikat).
• Planowanie i delegowanie zadań (Certyfikat).
• Osobiste umiejętności kierownicze (Certyfikat) - Poradnia Psychologiczna Mariola Gizelska-Adamczyk.
•Ocena pracy - rozmowy oceniające ( Certyfikat ) Poradnia Psychologiczna Mariola Gizelska-Adamczy
•Profesjonalne wystąpienia publiczne (uprawnienie do prowadzenia szkoleń - Certyfikat).
• Libet sales induction training ( Certyfikat ).
• Rekrutacja i szkolenie ekipy.
• Mistrzowskie techniki negocjacji i sprzedaży ( certyfikat ) - Salamon Consulting.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
• Taniec break dance, street dance, hip-hop.
• Tworzenie podkładów muzycznych dla zespołów RNB, hip-hop.
• Psychologia, marketing polityczny
• Tworzenie podkładów muzycznych dla zespołów RNB, hip-hop.
• Psychologia, marketing polityczny
Inne
• Bardzo dobra znajomość programów komputerowych ( środowisko Windows, MS Office, internet).
• Biegła znajomość programów SAP, CRM i ERP.
• Uprawnienia do obsługi wózków widłowych.
• Uprawnienia SEP do 1 KVA.
• Prawo jazdy kat. B
• Biegła znajomość programów SAP, CRM i ERP.
• Uprawnienia do obsługi wózków widłowych.
• Uprawnienia SEP do 1 KVA.
• Prawo jazdy kat. B