Umiejętności
Atlassian JIRA
Linux
Oracle
Unix
pomoc techniczna
PL / SQL
Atlassian Confluence
BMC Remedy ITSM
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Analityk Systemów Billingu i Mediacji
• Utrzymanie i zarządzanie konfiguracją systemu billingowego.
• Planowanie, testowanie i wdrażanie zmian w systemie billingowym.
• Nadzór w procesie przetwarzania danych billingowych i rozliczania usług firmy.
• Wsparcie użytkowników wewnętrznych firmy w zakresie rozwiązywania problemów i konfiguracji usług w systemie billingowym.
• Współpraca z dostawcą - producentem systemu billingowego
• Planowanie, testowanie i wdrażanie zmian w systemie billingowym.
• Nadzór w procesie przetwarzania danych billingowych i rozliczania usług firmy.
• Wsparcie użytkowników wewnętrznych firmy w zakresie rozwiązywania problemów i konfiguracji usług w systemie billingowym.
• Współpraca z dostawcą - producentem systemu billingowego
Analityk Systemowy
Stanowisko: Analityk Systemowy – ( praca w outsourcingu od 31.12.2014)
• Wsparcie dla utrzymania systemów produkcyjnych WPR, IRP, Środowisko OLAP
i praca w praca w środowisku SAP Business Intelligence.
• Analizowanie zdarzeń zachodzących w systemach, procesowanie incydentów
i problemów.
• Współpraca z dostawcą, Tranzycja SI Środowiska OLAP.
• Przygotowywanie wskaźników KPI dla SI „Środowiska OLAP” i „WPR”.
• Projekt Naprawa NC+, opracowywanie – „Dokumentacji prac projektu NC+”
Stanowisko: Analityk Systemowy – ( praca w outsourcingu od 06.05.2014 )
• Utrzymanie systemu produkcyjnego - archiwum faktur, w roli Głównego Administratora Systemu.
• Analizowanie zdarzeń zachodzących w systemie, analiza przyczyn awarii, zarządzanie kontami użytkowników aplikacji, udział w telekonferencjach.
• Zarządzanie zmianą – przygotowanie i koordynacja prac planowanych w systemie informatycznym, współpraca z dostawcą usługi.
• Planowanie pojemności - rekomendowanie potrzeb z obszaru pojemnościowo– wydajnościowego systemu.
• Obsługa incydentów – rozwiązywanie zgłoszeń z obszaru sytemu bilingowego.
• Wsparcie dla utrzymania systemów produkcyjnych WPR, IRP, Środowisko OLAP
i praca w praca w środowisku SAP Business Intelligence.
• Analizowanie zdarzeń zachodzących w systemach, procesowanie incydentów
i problemów.
• Współpraca z dostawcą, Tranzycja SI Środowiska OLAP.
• Przygotowywanie wskaźników KPI dla SI „Środowiska OLAP” i „WPR”.
• Projekt Naprawa NC+, opracowywanie – „Dokumentacji prac projektu NC+”
Stanowisko: Analityk Systemowy – ( praca w outsourcingu od 06.05.2014 )
• Utrzymanie systemu produkcyjnego - archiwum faktur, w roli Głównego Administratora Systemu.
• Analizowanie zdarzeń zachodzących w systemie, analiza przyczyn awarii, zarządzanie kontami użytkowników aplikacji, udział w telekonferencjach.
• Zarządzanie zmianą – przygotowanie i koordynacja prac planowanych w systemie informatycznym, współpraca z dostawcą usługi.
• Planowanie pojemności - rekomendowanie potrzeb z obszaru pojemnościowo– wydajnościowego systemu.
• Obsługa incydentów – rozwiązywanie zgłoszeń z obszaru sytemu bilingowego.
Specjalista Systemów IT.
- Utrzymanie ciągłej pracy serwerów i dostępności baz danych Oracle
- Analizowanie zdarzeń zachodzących w monitorowanych systemach,
procesach produkcyjnych i aplikacjach Call Center oraz Customer Services
- Rejestrowanie incydentów w systemach zgłoszeniowych T-Mobile.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi, w odpowiednich obszarach
- Wykonywanie kopii bezpieczeństwa i archiwizacji danych na nośnikach taśmowych LTO.
- Tworzenie procedur do monitorowania.
- Analizowanie zdarzeń zachodzących w monitorowanych systemach,
procesach produkcyjnych i aplikacjach Call Center oraz Customer Services
- Rejestrowanie incydentów w systemach zgłoszeniowych T-Mobile.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi, w odpowiednich obszarach
- Wykonywanie kopii bezpieczeństwa i archiwizacji danych na nośnikach taśmowych LTO.
- Tworzenie procedur do monitorowania.
Szkolenia i kursy
XI 2015 Szkolenie DSDM for Scrum
X 2015 Szkolenie z systemu WPR - przegląd narzędzi SAP BI
VI 2015 Szkolenie okresowe z zakresu BHP
III 2014 Inspiring Solutions, IT enables business
X 2012 Skuteczna komunikacja w obsłudze klienta wewnętrznego
X 2011 Synergia w biznesie
VI 2010 Oracle Database 10g: Backup and Recovery
II - III 2009 Linux Administration I i II
I 2007 Oracle Database 10g: Podstawy administracji
XI 2006 Oracle 10g: Programowanie w PL/SQL
X 2015 Szkolenie z systemu WPR - przegląd narzędzi SAP BI
VI 2015 Szkolenie okresowe z zakresu BHP
III 2014 Inspiring Solutions, IT enables business
X 2012 Skuteczna komunikacja w obsłudze klienta wewnętrznego
X 2011 Synergia w biznesie
VI 2010 Oracle Database 10g: Backup and Recovery
II - III 2009 Linux Administration I i II
I 2007 Oracle Database 10g: Podstawy administracji
XI 2006 Oracle 10g: Programowanie w PL/SQL
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o