Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel handlowy
Sprzedaż usług kurierskich / opiekun klientów.
wystawiono
Maciej pracując w naszej firmie wykazał się ogromnym doświadczeniem w zakresie sprzedaży, a także głęboką wiedzą na temat obsługi Klienta. Maciej jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne. Powierzone zadania wykonuje z należytym zaangażowaniem, systematycznie i dokładnie. Potrafi pracować pod presją czasu, sprawdza się w sytuacjach stresowych, zawsze zachowując spokój. Wyśmienicie radzi sobie zarówno wykonując indywidualne zadania, jak i pracując w zespole. Dużym atrybutem pracy z Maciejem jest jego automotywacja do rzetelnego wykonywania pracy oraz głęboka lojalność wobec pracodawcy. Jest ambitny oraz otwarty na nowe wyzwania.
Szkolenia i kursy
Akademia Sprzedaży - Project Gamma - Warszawa 2013
Coaching indywidualny z trenerem personalnym - Dawid Didiuk - Warszawa 2013
Szkolenie motywacyjne pt. Podróż Bohatera - Mariusz Szuba - Warszawa 2013
Szkolenie z zakresu szybkiego czytania i uczenia się – Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Łódź 2001r.
Kurs dla wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży - Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi 2001r.
Coaching indywidualny z trenerem personalnym - Dawid Didiuk - Warszawa 2013
Szkolenie motywacyjne pt. Podróż Bohatera - Mariusz Szuba - Warszawa 2013
Szkolenie z zakresu szybkiego czytania i uczenia się – Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Łódź 2001r.
Kurs dla wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży - Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi 2001r.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Inne
Umiejętności:
• umiejętność organizacji pracy i zarządzanie czasem,
• znajomość procedur administracyjnych związanych z obsługą Klientów,
• komunikatywność i umiejętność budowania relacji z Klientami,
• umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami przedsiębiorstwa,
• dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków,
• znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
• umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej i rozmów telefonicznych,
• znajomość systemów informatycznych i sprawne posługiwanie się nimi,
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarki, skanery, czytniki, karty dostępowe), • kreatywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów,
• zdolność do szybkiego uczenia się i przyswajania nowych informacji,
• umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych.
• umiejętność organizacji pracy i zarządzanie czasem,
• znajomość procedur administracyjnych związanych z obsługą Klientów,
• komunikatywność i umiejętność budowania relacji z Klientami,
• umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami przedsiębiorstwa,
• dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków,
• znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
• umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej i rozmów telefonicznych,
• znajomość systemów informatycznych i sprawne posługiwanie się nimi,
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarki, skanery, czytniki, karty dostępowe), • kreatywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów,
• zdolność do szybkiego uczenia się i przyswajania nowych informacji,
• umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i konfliktowych.