Umiejętności
Legislacja
MIS
Zarządzanie jakością
Zarządzanie projektami
szkolenia
Rozwój
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
szwedzki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Wydziału Monitorowania Ryzyka Operacyjnego
Nest Bank S.A.
Kierownik komórki organizacyjnej Banku w obszarze szeroko rozumianego Ryzyka Operacyjnego, na który składa się raportowanie zdarzeń, zapewnienie ciągłości działania Banku (BCP/BCM - rekomendacja KNF M), zarządzanie jakością danych (DQM - rekomendacja KNF D), kontrola procesów (rekomendacja KNF H), a także udział w projektach efektywnościowych oraz regulacyjnych Banku.
Menedżer ds. Zarządzania i Kontroli Procesów Operacyjnych i Obsługi Klientów
Nest Bank S.A.
Menedżer w zespole projektowym odpowiedzialny za budowę procesów kontroli jakościowej w sieci oddziałów własnych Banku. W ramach projektu prowadzonego metodologią LEAN do moich zadań należało uporządkowanie oraz uproszczenie ścieżki obsługi Klientów Banku, a także centralizacja procesów rozproszonych w sieci oddziałów w celu przygotowania do obsługi w ramach nowej marki usług finansowych (bank pod wcześniejszą nazwą "FM Bank PBP S.A." oferował produkty w sieci oddziałów pod marką "BIZ Bank" oraz internetowym dyskontem finansowym "Bank Smart").
Dyrektor
Meritum Bank ICB S.A. (d.Bank Współpracy Europejskiej S.A.)
• Dyrektor Biura Rozwoju Procesów Operacyjnych w Meritum Bank ICB S.A. - komórki jakościowej w pionie operacyjnym Banku.
Koordynowane obszary i realizowane zadania:
- projektowanie i optymalizacja efektywnościowa oraz kosztowa procesów operacyjnych,
- kontrola jakościowa procesów obsługi,
- informacja zarządcza w procesach operacyjnych,
- automatyzacja procesów,
- obsługa procesu legislacyjnego w Banku (procesów obsługi oraz sprzedaży),
- szkolenia z zakresu obsługi (back office);
zakończone zadania:
- projekt wdrożenia nowego, centralnego systemu informatycznego Banku, ze szczególnym uwzględnieniem modułów front- oraz back-end;
- zarządzanie procesem testów akceptacyjnych;
- wytwarzanie wewnętrznej aplikacji back office met. AGILE;
wcześniej:
• Kierownik Projektu w Banku Współpracy Europejskiej S.A. – realizowane obowiązki:
- udział w projektach rozwojowych i centralizacyjnych,
- budowa procesów związanych z obsługą Klientów i Partnerów począwszy od rejestracji sprzedaży do rozliczeń produktów Banku,
- udział w projektach związanych z wdrożeniami nowych systemów informatycznych,
- prace nad budową i wdrożeniem centralnego procesu archiwizacji i skanowania dokumentacji,
- realizacja założeń do budowy procesu telefonicznej obsługi i sprzedaży,
- udział w projektach związanych z bezpieczeństwem i ochroną danych osobowych Klientów Banku.
Koordynowane obszary i realizowane zadania:
- projektowanie i optymalizacja efektywnościowa oraz kosztowa procesów operacyjnych,
- kontrola jakościowa procesów obsługi,
- informacja zarządcza w procesach operacyjnych,
- automatyzacja procesów,
- obsługa procesu legislacyjnego w Banku (procesów obsługi oraz sprzedaży),
- szkolenia z zakresu obsługi (back office);
zakończone zadania:
- projekt wdrożenia nowego, centralnego systemu informatycznego Banku, ze szczególnym uwzględnieniem modułów front- oraz back-end;
- zarządzanie procesem testów akceptacyjnych;
- wytwarzanie wewnętrznej aplikacji back office met. AGILE;
wcześniej:
• Kierownik Projektu w Banku Współpracy Europejskiej S.A. – realizowane obowiązki:
- udział w projektach rozwojowych i centralizacyjnych,
- budowa procesów związanych z obsługą Klientów i Partnerów począwszy od rejestracji sprzedaży do rozliczeń produktów Banku,
- udział w projektach związanych z wdrożeniami nowych systemów informatycznych,
- prace nad budową i wdrożeniem centralnego procesu archiwizacji i skanowania dokumentacji,
- realizacja założeń do budowy procesu telefonicznej obsługi i sprzedaży,
- udział w projektach związanych z bezpieczeństwem i ochroną danych osobowych Klientów Banku.
Kierownik
Zarządzanie komórką organizacyjną Banku odpowiedzialną za podejmowanie decyzji kredytowych oraz zmian w warunkach uruchomionych kredytów. Opracowywanie oraz wdrażanie usprawnień i zmian w procesie oraz aplikacjach bankowych. Współpraca z innymi komórkami Banku odpowiedzialnymi za kształt polityki kredytowej i zarządzania ryzykiem kredytowym. Raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji z wynikami zespołu.
Wcześniej: Specjalista w zespole projektowym: współpraca w zakresie budowania procesów operacyjnych oraz wymagań systemowych dedykowanych dla nowej linii biznesowej grupy Deutsche Bank PBC
Wcześniej: Specjalista w zespole projektowym: współpraca w zakresie budowania procesów operacyjnych oraz wymagań systemowych dedykowanych dla nowej linii biznesowej grupy Deutsche Bank PBC
Specjalista
Koordynacja procesu nowych kredytów (kredyty ratalne, odnawialne, karty kredytowe), rejestracji danych kredytowych;
Wdrażanie usprawnień procesowych do istniejących procesów oraz zmian systemowych do aplikacji bankowych; budowa nowych procesów obsługi kredytów oraz tworzenie map procesowych, procedur oraz instrukcji;
Współpraca w zakresie testowania nowych rozwiązań informatycznych w banku;
Prowadzenie własnych projektów w obszarze procesu nowych kredytów, jak również udzielanie konsultacji do pozostałych projektów, w tym udział w kluczowych projektach banku;
Rola konsultanta ds. jakości oraz zarządzania procesowego dla potrzeb wewnętrznych Departamentu,
Opracowanie dokumentacji kredytowej (wnioski, umowy),
wcześniej: Departament Windykacji, Asystent w Dziale Windykacji Wstępnej
telefoniczna negocjacja obsługi zadłużenia kredytobiorców (w przedziale do 90 dni opóźnienia), zlecenia podległym jednostkom Departamentu właściwych procesów windykacyjnych związanych z egzekwowaniem należności przeterminowanych,
Wdrażanie usprawnień procesowych do istniejących procesów oraz zmian systemowych do aplikacji bankowych; budowa nowych procesów obsługi kredytów oraz tworzenie map procesowych, procedur oraz instrukcji;
Współpraca w zakresie testowania nowych rozwiązań informatycznych w banku;
Prowadzenie własnych projektów w obszarze procesu nowych kredytów, jak również udzielanie konsultacji do pozostałych projektów, w tym udział w kluczowych projektach banku;
Rola konsultanta ds. jakości oraz zarządzania procesowego dla potrzeb wewnętrznych Departamentu,
Opracowanie dokumentacji kredytowej (wnioski, umowy),
wcześniej: Departament Windykacji, Asystent w Dziale Windykacji Wstępnej
telefoniczna negocjacja obsługi zadłużenia kredytobiorców (w przedziale do 90 dni opóźnienia), zlecenia podległym jednostkom Departamentu właściwych procesów windykacyjnych związanych z egzekwowaniem należności przeterminowanych,
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
zainteresowania: projekty e-mobility
muzyka: nu-jazz, ambient, electronica, lounge, soul jazz
muzyka: nu-jazz, ambient, electronica, lounge, soul jazz
Organizacje
• Kościół Ewangelicko-Augsburski w RP www.luteranie.pl
• Forum Obywatelskiego Rozwoju www.for.org.pl
• Forum Obywatelskiego Rozwoju www.for.org.pl
Inne
Osiągnięcia zawodowe
• członek zespołu projektowego budowy linii biznesowej ‘db kredyt’ Deutsche Bank PBC, realizacja zadań w ramach projektu, opracowanie rozwiązań operacyjnych,
• udział w kluczowych projektach GE Money Banku, w tym w projekcie awaryjnej obsługi wniosków o kredyt odnawialny,
• zakończenie szkolenia w zakresie zarządzania projektami w Pionie Operacji GE Money Banku,
• uczestnictwo w międzynarodowym szkoleniu 'GreenBelt' prowadzonym przez certyfikowanego Master Black Belt'a w zakresie zarządzania jakością i prowadzenia projektów – metodologia DMAIC, Lean,
• profesjonalne szkolenie MsExcel na poziomie średniozaawansowanym (certyfikat ukończenia kursu Microsoft)
• członek zespołu projektowego budowy linii biznesowej ‘db kredyt’ Deutsche Bank PBC, realizacja zadań w ramach projektu, opracowanie rozwiązań operacyjnych,
• udział w kluczowych projektach GE Money Banku, w tym w projekcie awaryjnej obsługi wniosków o kredyt odnawialny,
• zakończenie szkolenia w zakresie zarządzania projektami w Pionie Operacji GE Money Banku,
• uczestnictwo w międzynarodowym szkoleniu 'GreenBelt' prowadzonym przez certyfikowanego Master Black Belt'a w zakresie zarządzania jakością i prowadzenia projektów – metodologia DMAIC, Lean,
• profesjonalne szkolenie MsExcel na poziomie średniozaawansowanym (certyfikat ukończenia kursu Microsoft)
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
Samochody elektryczne
Ewolucja czy rewolucja ? Nowa jakość życia czy gadżet...?? Czy kobiety pokochają samochody elektryczne...??? Poznaj nową, fascynującą stronę motoryzacji !
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.
Szwecja
Dla wszystkich fanów szwedzkiej przyrody, literatury, sztuki. Dla tych co kochają skandynawskie klimaty i akceptują meble Ikea.