Wypowiedzi
-
temp robocza to 90 stopni ...
albo termostat albo czujnik ... -
Skad diagnoza ze to pompa ... ?
-
wiekszego zdjecia nie miales ... :-)
-
piotr michalczuk:
Hej Spanky,
NIe wiedzialem, że był pół CAN i pełen CAN ;-) nie wiem jak Tobie ale mi się kojarzy z piwem, z tym, że ten drugi jest lepszy....
A poważnie - pamiętam z instalacji gazu w b5, że koledzy nie mogli się podłączyć pod sterownik, bo jest tam CAN, a sygnal w sumie brali z cewki.
A że w B5 i B6 chodzi to po fejsie z allegro - masz racje, sam korzystam, czytam i chodzi.
Pzdr,
Michu
ps - kiedy na spota wpadasz? Ostatnio Cie nie widzialem, a moze Cie z Lejkersem złoimy.... ;-)
co do Twojego ex-B5 to tam byl CAN [do osprzetu] ale w zegarach i pewnie gazownicy mieli problem z wpieciem sie aby FIS pokazywal spalanko ... ;-)
a tak na marginesie to CAN chyba bylo 3 rodzaje zannim wszedl pelen ... ;-)
[tez bym sie napil takiego zimnego ;-)]
a co do spota ... jakos sie wybieram ale nie moge sie zebrac ... ale bede sie staral ...
pozdrawiam. -
Tomasz N.:
Maciej Jaworski:
CR-y [143 PS] nie trzymaja serii ... to jest ich wada :/ ...
[czasy gratisów od inżynierów z Ingolstadt juz dawno minely ... a szkoda]
nie do końca poniał?
czyli że nowe 2.0 TDI CR mają nie więcej niż 143 HP jak kiedyś się zdarzało przy pompowtryskach inaczej sterowanych chipem? w takim razie - jeśli nie trzymają serii to znaczy z Twojej wypowiedzi że mogą mieć mniej niż 143?
a co jeśli pojadą na hamownię i sprawdzę samochód przed 1-wszym przeglądem - miało być 170 HP za które zapłaciłem a np. będzie 163 HP - i co reklamacja? ciekawym bardzo...
macie koncepcję?
dobrze zrozumiales ... z 143 PS-ow [deklarowanych przez Audi] po rolkach [hamownia] moze byc np 139 PS-ow wedug wskazan hamowni] ...
co do PD-kow [AWX/AVF itp] a takze i starych VP [na pompie wtryskowej] takich jak [AFN/AVG itp] gratisy byly na porzadku dziennym ... ;-)
co do drugiej czesci pytania ... silnik silnikowi nie rowny ... [jeden bedzie mial mniej drugi wiecej - pamietaj ze nie ma dwoch takich samych silnikow] ;-)Maciej Jaworski edytował(a) ten post dnia 20.01.09 o godzinie 00:16 -
piotr michalczuk:
Michu ;-) ... pelen CAN jest od B7 ... B5 i B6 ida po zwyklym fejsie z alledrogo [100 zł] ...Maciej Jaworski edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 23:09
hej,
a czy nie jest tak, ze CAN jest stosowany od 1999, czyli od b5 po liftingu? Wydaje mi sie, ze jak kupilem b5 i robilem gaz to byla jazda tego typu.
pzdr.
piotr -
wsiadam,odpalam i jade .... :-)
-
CR-y [143 PS] nie trzymaja serii ... to jest ich wada :/ ...
[czasy gratisów od inżynierów z Ingolstadt juz dawno minely ... a szkoda]Maciej Jaworski edytował(a) ten post dnia 19.01.09 o godzinie 23:04 -
Brynia gratulacje ... wygrałas zimnego browca ... :-)
Flyer - we wtorek juz bede ... ;-) -
było B4 Avant TDI
jest A4 Avant TDI
bedzie "Ax" Avant TDI ... -
witam ... fotka bedzie jutro ... ;-) ciekawe czy zgadniencie ? ... ;-)))