Maciej Grochulski

Trener Sprzedaży w Branży MED/PHARMA., Skuteczny Menedżer, Konsultant Strategii Sprzedażowych i Marketingowych, Farmaceuta, Właściciel MPHARMA-Maciej Grochulski
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Consulting zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Zarządzanie Sprzedażą Marketing farmaceutyczny Szkolenia sprzedażowe Umiejętności sprzedaży Efektywność Sprzedaży

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
trener, konsultant
Training Systems
Szkolenia dla pracowników firm farmaceutycznych każdego szczebla.
Logo
Trener | Konsultant | Coach
Pharmaceutica Sp. z o.o.
Warsztaty i szkolenia dla duzych zespołów sprzedazowych - również on-line z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych.
Szkolenia dla Właścicieli , Menedżerów , Farmaceutów i Techników .
Szkolenia i konsultacje dla Kadry Menedżerskiej oraz Przedstawicieli firm farmaceutycznych.
Konsultacje marketingowe dla branży medycznej i farmaceutycznej
Logo
szkoleniowiec, wykładowca
Akademia Profesjonalnego Farmaceuty C&P Pharma Solution
Szkoleniowiec, wykladowca w Akademii Profesjonalnego Farmaceuty
www.farmakademia.pl
Logo
Pomysłodawca i autor projektu www.targetpharmacy.pl
TargetPharmacy
Autor projektu TARGETPHARMACY proponującego profesjonalne rozwiązania dla aptek niezależnych oraz mikro i małych sieci - www .targetpharmacy.pl
Logo
właściciel
MPHARMA Maciej Grochulski
Organizacja i prowadzenie szkoleń dla Przedstawicieli Medycznych i Farm.
Specjalizacja - " Skuteczna rozmowa w gabinecie lekarskim"
- " Sprzedaż w aptece kluczem do osiągnięcia celu" - jak dane pochodzące z apteki wpływają na ocenę
skuteczności pracy, działań marketingowych, kampanii reklamowych w oparciu o dane z apteki :PEX, IQVIA,
KAMSOFT, SOFT4YOU
- "e-APTEKA" - jak wykorzystać zmiany do zbudowania przewagi konkurencyjnej "
- "narzędzia marketingowe do wykorzystania w aptece"

Szkolenia dla Właścicieli , Kierowników Aptek i Farmaceutów
- e-apteka - jak wykorzystać zmiany i nowości do zbudowania przewagi konkurencyjnej na rynku
- Zarządzaie w aptece : Zarządzanie Zespołem, Rekrutacja, Sprzedaż, Zarządzanie magazynem,
- Prawo Farmaceutyczne oraz dozwolone środki komunikacji z pacjentem
- "Sprzedaż bez oporu", - gwarancja wzrostu zysku !
- " Pacjent w centrum uwagi".
- "Trudne sytuacje w aptece i jak je wykorzystać do zbudowania relacji z pacjentem" - techniki pokonywania
zastrzeżeń .
- "Czy w cyfrowym świecie i czasach elektronicznej komunikacji warto spotykać się z Personelem Przychodni czy Szpitala ? Skuteczne techniki komunikacji z Personelem Medycznym" - w szkoleniu może wziąć udział Lekarz POZ, Lekarz Specjalista, Pielęgniarka. Trening rozmowy z Lekarzem.

Audyt operacyjny aptek.
REKRUTACJA
Rozwój Zespołu w oparciu o motywację, indywidualne podejście do Pracownika i rozwijanie kompetencji.

Konsultacje dotyczące strategii sprzedażowych i marketingowych w branży farmaceutycznej.
Logo
Farmaceuta
Apteka w Wolsztynie, Apteka w Poznaniu,
Logo
Dyrektor ds. Farmacji, Członek Rady Nadzorczej
MED-ALKO
Opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju aptek jako lidera na lokalnym rynku;
Przygotowanie i realizacja planów sprzedaży;
Budowanie marki i pozytywnego wizerunku firmy;
Marketing, reklama, eventy oraz współpraca z mediami;
Organizacja systemu zamówień leków;
Negocjacje z producentami i dostawcami leków;
Szkolenia dla farmaceutów.
Kontraktowanie usług medycznych.
Współpraca ze środowiskiem medycznym każdego szczebla : Kierownicy Przychodni, Lekarze Specjaliści, Lekarze POZ, Pielęgniarki, Rejestratorki
GlaxoSmithKline
Specjalista Naukowy
Promocja i sprzedaż leków Rx wśród lekarzy i specjalistów na terenie Wielkoposki i woj. lubuskiego
Organizacja konferencji naukowych dla środowiska medycznego;
w 2013 roku zdobywca Nagrody GSK ALL STARS - NAJLEPSZY SPRZEDAWCA .
Przygotowanie i realizacja akcji dla pacjentów promujących korzyści płynące
z bezpłatnych badań dla grup "podwyższonego ryzyka";
GlaxoSmithKline
Przedstawiciel Farmaceutyczny
Promocja i sprzedaż leków OTC do aptek na terenie województw: wielkopolskiego
i lubuskiego;
budowanie pozytywnego wizerunku GSK jako firmy przyjaznej środowisku farmaceutycznemu oraz pacjentom.

Projekty

www.targetpharmacy.pl

Szkolenia i kursy

Ukończone kursy i szkolenia:
1. Negocjacje – Perfect Training
2. Akademia Menedżera Sprzedaży „Harvard
Business School”
3. Merchandising w aptece - szkolenie
zorganizowane przez Greń Communication
4. Podstawy Profesjonalnej Prezentacji
szkolenie zorganizowane przez GSK
5. Podstawy Skutecznej Sprzedaży – szkolenie
zorganizowane przez GSK
6. Podstawy Psychologii Sprzedaży i Marketingu
Wystawienniczego – szkolenie zorganizowane
przez Europejski Instytut Rozwoju Kadr;
7. Zachowania Asertywne – Perfect Training

Edukacja

Logo
Akademia Menedżera Sprzedaży, studia podyplomowe
Harvard Business School
Logo
Farmacja, magisterskie
Akademia Medyczna im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Apteka
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna

Zainteresowania

medycyna, marketing farmaceutyczny, sport: piłka nożna, pływanie, tenis

Organizacje

Wielkopolska Okręgowa Rada Aptekarska
Członek Rady od listopada 2019 roku

Inne

zapraszam do kontaktu
mail: mpharma@poczta.onet.pl
kom. 608 86 56 56

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Asesorzy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Bezpłatne szkolenia
Bezpłatne szkolenia
Grupa zbierająca informacje na temat bezpłatnych szkoleń z całego kraju i zagranicy - w wersjach spotkania w sali oraz szkolenia online. Zapraszamy do zamieszczania informacji o takich szkoleniach i .
Clinical Research & badania medyczne
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
eHealth
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Farmacja
Farmacja
QA/QC, R&D, Rejestracje, Produkcja i Marketing leków.
Farmacja apteczna
Farmacja apteczna
Grupa dla farmaceutów związanych z farmacją apteczną oraz właścicieli aptek.
Farmakoekonomika
Farmakoekonomika
Gospodarka leków, HTA, EBM
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny