Maciej Dzierżek

head of digital / product owner
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing E-commerce GSM Microsoft Office Project Management Scrum SEO Social Media Social Networking User Experience Web 2.0 Projektowanie interfejsu użytkownika Strategia biznesowa Użyteczność Agile Reklama Strategia marketingowa Zarządzanie Marketing internetowy zarządzanie marką Komunikacja Marketingowa Koordynacja projektu Biuletyny Urządzenia mobilne Testowanie relacje z mediami blogowanie Reklama Online Telekomunikacja pisanie Zarządzanie marketingiem Rozwój produktu Zarządzanie produktem marketing produktu Business management Professional Scrum Product Owner

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Product Owner
mElements SA
https://www.cashless.pl/4818-mElements-mBank-platnosci-API-kredytowe-Allegro
Envelo - Poczta Polska Usługi Cyfrowe
kierownik marketingu
Stworzenie działu odpowiadającego za projektowanie, marketing, ui, kreację, social media i sprzedaż online (>10 osób).
Zarządzanie zespołem, organizacja pracy, wdrażanie nowoczesnych metodyk.
Odpowiedzialność za strategię i plany rozwoje Spółki (online, rozwój bazy, roadmapy, SEO).
Tworzenie produktów elektronicznych i hybrydowych.
Tworzenie wymagań biznesowych i funkcjonalnych.
Udział w opracowywaniu i realizacji budżetów finansowych.
Udział w pracach projektowych Grupy Kapitałowej.
Czasowe pełnienie obowiązków Dyrektora Zarządzającego Pionem Biznesu
PKT.PL
Kierownik Działu Realizacji Stron Internetowych
• Zarządzanie zespołem (do 70 osób) o złożonej strukturze podzielonym na dwie spółki.
• Rozwój i tworzenie od podstaw zespołów produkcyjnych odpowiedzialnych za tworzenie i utrzymanie stron internetowych oraz kontakt z klientem.
• Organizacja pracy podległych pracowników, rekrutacja pracowników, weryfikacja jakości i wydajności pracy na wszystkich podległych stanowiskach w zespole.
• Planowanie i kontrola budżetów działu produkcyjnego w obszarach HR, bieżącej produkcji, utrzymania i rozwojowych działań projektowych.
• Modelowanie procesów biznesowych i wdrażanie nowych produktów.
• Realizacja zadań w zakresie kontroli jakości i wydajności procesu produkcji stron internetowych.
• Realizacja wyznaczonych KPI - jakościowe, ilościowe i czasowe.
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu w zakresie optymalizacji oferty, procesów sprzedażowych i posprzedażowych.
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
wydawca / kierownik projektu
Tworzenie koncepcji, rozwój i wdrażanie nowych produktów na rynek (www i mobile).
Nadzór nad działaniami sprzedażowymi i promocyjnymi prowadzonych produktów (kanały sprzedaży bezpośredniej).
Tworzenie oraz realizacja założeń budżetowych.
Wyznaczanie zadań i koordynowanie pracy podległych pracowników.
Orange Polska S.A.
kierownik produktu
Łączony zespół pracujący w ramach grupy TP - business development. Usługi www, portale, trochę GSM i social media.
Orange Polska S.A.
kierownik produktu
Zespół łączony nazwany Audience & Advertising - odpowiedzialność m.in. to wdrożenie nowego orange.pl w części kontentowej (portal z newsami itp.) oraz usługi www.
Orange Polska S.A.
kierownik produktu
Zespół grupowy pracujący ogólnie nad orange.pl i działaniami Grupy TP w sieci (poza WP SA).

Opracowywanie koncepcji rozwoju serwisów internetowych, usług i aplikacji portalowych.
Opracowywanie koncepcji i specyfikacji funkcjonalnej serwisów internetowych itd.
Bieżące monitorowanie działania serwisów internetowych itd.
Implementacja, testowanie rozwiązań, zarządzanie zmianami w obrębie serwisów inetowych itd.
Analiza rynku
Zarządzanie projektami i udział w ich realizacji
Logo
specjalista ds. marketingu
Agencja Interaktywna Respect
- opracowywanie strategii reklamowych
- prowadzenie klientów, docieranie do ich potrzeb i przedstawianie korzyści
- kontrolowanie procesu powstawania kreacji
- opracowywanie materiałów reklamowych pisanych oraz koncepcyjna praca nad designami (usability, odpowiedni przekaz porządanych treści)
- organizacja, nadzór i przeprowadzanie badań rynkowych oraz sprzedażowych, analiza oraz opracowanie wyników
Logo
obsługa klienta
F.H. Sukces Sp. j.
Logo
redaktor/specjalista (praca zdalna)
Intelimedia / Replikator.pl / Polter.pl
- kierowanie zespołem redaktorskim w Serwisie Poltergeist (zastępca naczelnego; dział literatury i kilka innych)
- rozwijanie sklepu z grami planszowymi, fabularnymi i książkami Replikator.pl (baza produktów, zdjęcia i opisy)
- promowanie sklepu
- przygotowanie programu partnerskiego
- pomysły, pomysły, pomysły :)
Logo
właściciel
Silver Tobacco
Uruchomienie i prowadzenie sklepu z luksusowymi towarami z branży tytoniowej. W ofercie znajdowały się cygara, fajki, tytonie, tabaka. Kilka tysięcy produktów łącznie.

- obowiązki to w zasadzie wszystko :)
- opracowanie strategii
- obsługa systemu e-commerce
- marketing
- PR (publikacje o sklepie m.in. w Gentleman Magazine)
- negocjacje handlowe
- obsługa magazynu
- prowadzenie księgowości (KPiR)

Powody zamknięcia działalności: http://ecommerce.bblog.pl/wpis,silvertobbaco;pl;-;dlugi;ogon;gwozdziem;do;trumny;-;case;study,1846.html
Logo
redaktor naczelny (m.in.)
Serwis Poltergeist
- prowadzenie redakcji (około 50 osób)
- zwiększanie oglądalności stron (od niemal zera do 150 tys. miesięcznie UU)
- budowanie społeczności (od zera do 15000 użytkowników)
- prowadzenie patronatów medialnych (od zera do setek)
- redakcja, korekta i pisanie tekstów
- organizacja imprez
Logo
obsługa klienta
Eurojaga.pl
- praca w wypożyczalni kaset wideo i płyt DVD oraz sprzedaży detalicznej
- obsługa klientów
- dobór repertuaru
Logo
redaktor/recenzent
freelancing
- autor dziesiątek (lub setek) recenzji, tekstów publicystycznych, artykułów na tematy różne
- redakcja bardzo wielu tekstów
- napisanie i redakcja tysięcy newsów
- współpraca i praca m.in. dla: Nowa Gildia, Poltergeist, Esensja, Gozoku, Creatio Fantastica
- organizacja i współorganizacja konwentów, spotkań, zjazdów, wyjazdów itp. itd. (największa impreza - Polcon 2007 - 2k osób, 4 dni, Hotel Gromada w Warszawie, największy konwent do tego czasu w historii)
Logo
grafik
freelancing
- wykonywanie bannerów flash, gif i statycznych (setki)
- opracowywanie layoutów i makiet stron internetowych (podstawowa estetyka)
- składanie okładek czasopism internetowych (m.in. Creatio Fantastica)
- kadrowanie i retusz zdjęć
- podstawowe prace dotyczące DTP, składu, designu i obróbki grafiki
- podstawy animacji 3d, montowania filmów

Szkolenia i kursy

11.03.2015 Forum Technologiczne Poczta XXI wieku. Cyfryzacja, mobilność, automatyzacja e-commerce
10-11.02.2015 E-Commerce Trends 2015
04.02.2015 Finanse dla niefinansistów (Astrid Zakrzewska, PWC Academy)
03-04.06.2014 GovJam (Marta Grochowska)
26-27.05.2014 Scrum Master (Sylwiusz Pytka, Scrum Group)
22-23.05.2014 InfoShare
22-23.04.2014 Zarządzanie czasem (Projekt Gamma)
10-11.04.2014 UX Poland
06-07.11.2013 e-Administracja dla Biznesu (ILiM Poznań)
16.01.2012 Komunikacja na Facebooku (Artur Małek, nafejsie.pl)
8.11.2011 Analiza i segmentacja rynku (dr Jan Dąbrowski, Akademia L. Koźmińskiego)
14 i 21.01.2010 Web usability (Divante/Ideacto/T.Karwatka)
12.01.2010 Facebook Now
9-10.09.2009 Trening kompetencji e-marketingowych (Adv)
18.06.2009 TMT Communities’09
20-23.04.2009 Opracowanie Harmonogramu i Kontrola Kosztów (PMI)
9-12.02.2009 Zarządzanie projektami (PMI)
8-9.10.2008 Microsoft Technology Summit 2008
29.09.2008 Google Day’08
2-3.09.2008 Komunikacja marketingowa II
28-29.07.2008 Komunikacja marketingowa
12.06.2008 TMT Communities’08
5-6.12.2007 Sztuka prezentacji
1.03.2007 Czas na E-Biznes - biznes w Internecie
16.11.2005 Czas na E-Biznes - metody sprzedaży i marketingu w Internecie

oraz szereg mniejszych konferencji i szkoleń: np. Aula, szkolenia wewnętrzne, branżowe, partnerskie itp.

W 2006 roku ukończyłem Policealną Szkołę E-Biznesu im. Adama Smitha w Warszawie.

Edukacja

Logo
filozofia, średnie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Nowe technologie, e-marketing i e-commerce, turystyka aktywna, renowacja mebli.

Inne

Obsługa oprogramowania: Jira, Office, Adobe Photoshop, Lightroom, Adobe Premiere, VirtualDub, Swish Max, Axure i paru innych.

Grupy

gry planszowe i logiczne
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Partyzancki
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Mind Mapping
Mind Mapping
Miejsce na wymianę doświadczeń dotyczących tematyki Mind Mappingu
Orange
Orange
Orange to grupa dla wszystkich pracowników, klientów, sympatyków i przeciwników tej sieci :-]
ORANGE
ORANGE
Grupa pracowników PTK Centertel , operatora telefonii komórkowej ORANGE
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.