Umiejętności
Digital Marketing
E-commerce
GSM
Microsoft Office
Project Management
Scrum
SEO
Social Media
Social Networking
User Experience
Web 2.0
Projektowanie interfejsu użytkownika
Strategia biznesowa
Użyteczność
Agile
Reklama
Strategia marketingowa
Zarządzanie
Marketing internetowy
zarządzanie marką
Komunikacja Marketingowa
Koordynacja projektu
Biuletyny
Urządzenia mobilne
Testowanie
relacje z mediami
blogowanie
Reklama Online
Telekomunikacja
pisanie
Zarządzanie marketingiem
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Business management
Professional Scrum Product Owner
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
kierownik marketingu
Stworzenie działu odpowiadającego za projektowanie, marketing, ui, kreację, social media i sprzedaż online (>10 osób).
Zarządzanie zespołem, organizacja pracy, wdrażanie nowoczesnych metodyk.
Odpowiedzialność za strategię i plany rozwoje Spółki (online, rozwój bazy, roadmapy, SEO).
Tworzenie produktów elektronicznych i hybrydowych.
Tworzenie wymagań biznesowych i funkcjonalnych.
Udział w opracowywaniu i realizacji budżetów finansowych.
Udział w pracach projektowych Grupy Kapitałowej.
Czasowe pełnienie obowiązków Dyrektora Zarządzającego Pionem Biznesu
Zarządzanie zespołem, organizacja pracy, wdrażanie nowoczesnych metodyk.
Odpowiedzialność za strategię i plany rozwoje Spółki (online, rozwój bazy, roadmapy, SEO).
Tworzenie produktów elektronicznych i hybrydowych.
Tworzenie wymagań biznesowych i funkcjonalnych.
Udział w opracowywaniu i realizacji budżetów finansowych.
Udział w pracach projektowych Grupy Kapitałowej.
Czasowe pełnienie obowiązków Dyrektora Zarządzającego Pionem Biznesu
Kierownik Działu Realizacji Stron Internetowych
• Zarządzanie zespołem (do 70 osób) o złożonej strukturze podzielonym na dwie spółki.
• Rozwój i tworzenie od podstaw zespołów produkcyjnych odpowiedzialnych za tworzenie i utrzymanie stron internetowych oraz kontakt z klientem.
• Organizacja pracy podległych pracowników, rekrutacja pracowników, weryfikacja jakości i wydajności pracy na wszystkich podległych stanowiskach w zespole.
• Planowanie i kontrola budżetów działu produkcyjnego w obszarach HR, bieżącej produkcji, utrzymania i rozwojowych działań projektowych.
• Modelowanie procesów biznesowych i wdrażanie nowych produktów.
• Realizacja zadań w zakresie kontroli jakości i wydajności procesu produkcji stron internetowych.
• Realizacja wyznaczonych KPI - jakościowe, ilościowe i czasowe.
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu w zakresie optymalizacji oferty, procesów sprzedażowych i posprzedażowych.
• Rozwój i tworzenie od podstaw zespołów produkcyjnych odpowiedzialnych za tworzenie i utrzymanie stron internetowych oraz kontakt z klientem.
• Organizacja pracy podległych pracowników, rekrutacja pracowników, weryfikacja jakości i wydajności pracy na wszystkich podległych stanowiskach w zespole.
• Planowanie i kontrola budżetów działu produkcyjnego w obszarach HR, bieżącej produkcji, utrzymania i rozwojowych działań projektowych.
• Modelowanie procesów biznesowych i wdrażanie nowych produktów.
• Realizacja zadań w zakresie kontroli jakości i wydajności procesu produkcji stron internetowych.
• Realizacja wyznaczonych KPI - jakościowe, ilościowe i czasowe.
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu w zakresie optymalizacji oferty, procesów sprzedażowych i posprzedażowych.
wydawca / kierownik projektu
Tworzenie koncepcji, rozwój i wdrażanie nowych produktów na rynek (www i mobile).
Nadzór nad działaniami sprzedażowymi i promocyjnymi prowadzonych produktów (kanały sprzedaży bezpośredniej).
Tworzenie oraz realizacja założeń budżetowych.
Wyznaczanie zadań i koordynowanie pracy podległych pracowników.
Nadzór nad działaniami sprzedażowymi i promocyjnymi prowadzonych produktów (kanały sprzedaży bezpośredniej).
Tworzenie oraz realizacja założeń budżetowych.
Wyznaczanie zadań i koordynowanie pracy podległych pracowników.
kierownik produktu
Zespół grupowy pracujący ogólnie nad orange.pl i działaniami Grupy TP w sieci (poza WP SA).
Opracowywanie koncepcji rozwoju serwisów internetowych, usług i aplikacji portalowych.
Opracowywanie koncepcji i specyfikacji funkcjonalnej serwisów internetowych itd.
Bieżące monitorowanie działania serwisów internetowych itd.
Implementacja, testowanie rozwiązań, zarządzanie zmianami w obrębie serwisów inetowych itd.
Analiza rynku
Zarządzanie projektami i udział w ich realizacji
Opracowywanie koncepcji rozwoju serwisów internetowych, usług i aplikacji portalowych.
Opracowywanie koncepcji i specyfikacji funkcjonalnej serwisów internetowych itd.
Bieżące monitorowanie działania serwisów internetowych itd.
Implementacja, testowanie rozwiązań, zarządzanie zmianami w obrębie serwisów inetowych itd.
Analiza rynku
Zarządzanie projektami i udział w ich realizacji
specjalista ds. marketingu
Agencja Interaktywna Respect
- opracowywanie strategii reklamowych
- prowadzenie klientów, docieranie do ich potrzeb i przedstawianie korzyści
- kontrolowanie procesu powstawania kreacji
- opracowywanie materiałów reklamowych pisanych oraz koncepcyjna praca nad designami (usability, odpowiedni przekaz porządanych treści)
- organizacja, nadzór i przeprowadzanie badań rynkowych oraz sprzedażowych, analiza oraz opracowanie wyników
- prowadzenie klientów, docieranie do ich potrzeb i przedstawianie korzyści
- kontrolowanie procesu powstawania kreacji
- opracowywanie materiałów reklamowych pisanych oraz koncepcyjna praca nad designami (usability, odpowiedni przekaz porządanych treści)
- organizacja, nadzór i przeprowadzanie badań rynkowych oraz sprzedażowych, analiza oraz opracowanie wyników
redaktor/specjalista (praca zdalna)
Intelimedia / Replikator.pl / Polter.pl
- kierowanie zespołem redaktorskim w Serwisie Poltergeist (zastępca naczelnego; dział literatury i kilka innych)
- rozwijanie sklepu z grami planszowymi, fabularnymi i książkami Replikator.pl (baza produktów, zdjęcia i opisy)
- promowanie sklepu
- przygotowanie programu partnerskiego
- pomysły, pomysły, pomysły :)
- rozwijanie sklepu z grami planszowymi, fabularnymi i książkami Replikator.pl (baza produktów, zdjęcia i opisy)
- promowanie sklepu
- przygotowanie programu partnerskiego
- pomysły, pomysły, pomysły :)
właściciel
Silver Tobacco
Uruchomienie i prowadzenie sklepu z luksusowymi towarami z branży tytoniowej. W ofercie znajdowały się cygara, fajki, tytonie, tabaka. Kilka tysięcy produktów łącznie.
- obowiązki to w zasadzie wszystko :)
- opracowanie strategii
- obsługa systemu e-commerce
- marketing
- PR (publikacje o sklepie m.in. w Gentleman Magazine)
- negocjacje handlowe
- obsługa magazynu
- prowadzenie księgowości (KPiR)
Powody zamknięcia działalności: http://ecommerce.bblog.pl/wpis,silvertobbaco;pl;-;dlugi;ogon;gwozdziem;do;trumny;-;case;study,1846.html
- obowiązki to w zasadzie wszystko :)
- opracowanie strategii
- obsługa systemu e-commerce
- marketing
- PR (publikacje o sklepie m.in. w Gentleman Magazine)
- negocjacje handlowe
- obsługa magazynu
- prowadzenie księgowości (KPiR)
Powody zamknięcia działalności: http://ecommerce.bblog.pl/wpis,silvertobbaco;pl;-;dlugi;ogon;gwozdziem;do;trumny;-;case;study,1846.html
redaktor naczelny (m.in.)
Serwis Poltergeist
- prowadzenie redakcji (około 50 osób)
- zwiększanie oglądalności stron (od niemal zera do 150 tys. miesięcznie UU)
- budowanie społeczności (od zera do 15000 użytkowników)
- prowadzenie patronatów medialnych (od zera do setek)
- redakcja, korekta i pisanie tekstów
- organizacja imprez
- zwiększanie oglądalności stron (od niemal zera do 150 tys. miesięcznie UU)
- budowanie społeczności (od zera do 15000 użytkowników)
- prowadzenie patronatów medialnych (od zera do setek)
- redakcja, korekta i pisanie tekstów
- organizacja imprez
redaktor/recenzent
freelancing
- autor dziesiątek (lub setek) recenzji, tekstów publicystycznych, artykułów na tematy różne
- redakcja bardzo wielu tekstów
- napisanie i redakcja tysięcy newsów
- współpraca i praca m.in. dla: Nowa Gildia, Poltergeist, Esensja, Gozoku, Creatio Fantastica
- organizacja i współorganizacja konwentów, spotkań, zjazdów, wyjazdów itp. itd. (największa impreza - Polcon 2007 - 2k osób, 4 dni, Hotel Gromada w Warszawie, największy konwent do tego czasu w historii)
- redakcja bardzo wielu tekstów
- napisanie i redakcja tysięcy newsów
- współpraca i praca m.in. dla: Nowa Gildia, Poltergeist, Esensja, Gozoku, Creatio Fantastica
- organizacja i współorganizacja konwentów, spotkań, zjazdów, wyjazdów itp. itd. (największa impreza - Polcon 2007 - 2k osób, 4 dni, Hotel Gromada w Warszawie, największy konwent do tego czasu w historii)
grafik
freelancing
- wykonywanie bannerów flash, gif i statycznych (setki)
- opracowywanie layoutów i makiet stron internetowych (podstawowa estetyka)
- składanie okładek czasopism internetowych (m.in. Creatio Fantastica)
- kadrowanie i retusz zdjęć
- podstawowe prace dotyczące DTP, składu, designu i obróbki grafiki
- podstawy animacji 3d, montowania filmów
- opracowywanie layoutów i makiet stron internetowych (podstawowa estetyka)
- składanie okładek czasopism internetowych (m.in. Creatio Fantastica)
- kadrowanie i retusz zdjęć
- podstawowe prace dotyczące DTP, składu, designu i obróbki grafiki
- podstawy animacji 3d, montowania filmów
Szkolenia i kursy
11.03.2015 Forum Technologiczne Poczta XXI wieku. Cyfryzacja, mobilność, automatyzacja e-commerce
10-11.02.2015 E-Commerce Trends 2015
04.02.2015 Finanse dla niefinansistów (Astrid Zakrzewska, PWC Academy)
03-04.06.2014 GovJam (Marta Grochowska)
26-27.05.2014 Scrum Master (Sylwiusz Pytka, Scrum Group)
22-23.05.2014 InfoShare
22-23.04.2014 Zarządzanie czasem (Projekt Gamma)
10-11.04.2014 UX Poland
06-07.11.2013 e-Administracja dla Biznesu (ILiM Poznań)
16.01.2012 Komunikacja na Facebooku (Artur Małek, nafejsie.pl)
8.11.2011 Analiza i segmentacja rynku (dr Jan Dąbrowski, Akademia L. Koźmińskiego)
14 i 21.01.2010 Web usability (Divante/Ideacto/T.Karwatka)
12.01.2010 Facebook Now
9-10.09.2009 Trening kompetencji e-marketingowych (Adv)
18.06.2009 TMT Communities’09
20-23.04.2009 Opracowanie Harmonogramu i Kontrola Kosztów (PMI)
9-12.02.2009 Zarządzanie projektami (PMI)
8-9.10.2008 Microsoft Technology Summit 2008
29.09.2008 Google Day’08
2-3.09.2008 Komunikacja marketingowa II
28-29.07.2008 Komunikacja marketingowa
12.06.2008 TMT Communities’08
5-6.12.2007 Sztuka prezentacji
1.03.2007 Czas na E-Biznes - biznes w Internecie
16.11.2005 Czas na E-Biznes - metody sprzedaży i marketingu w Internecie
oraz szereg mniejszych konferencji i szkoleń: np. Aula, szkolenia wewnętrzne, branżowe, partnerskie itp.
W 2006 roku ukończyłem Policealną Szkołę E-Biznesu im. Adama Smitha w Warszawie.
10-11.02.2015 E-Commerce Trends 2015
04.02.2015 Finanse dla niefinansistów (Astrid Zakrzewska, PWC Academy)
03-04.06.2014 GovJam (Marta Grochowska)
26-27.05.2014 Scrum Master (Sylwiusz Pytka, Scrum Group)
22-23.05.2014 InfoShare
22-23.04.2014 Zarządzanie czasem (Projekt Gamma)
10-11.04.2014 UX Poland
06-07.11.2013 e-Administracja dla Biznesu (ILiM Poznań)
16.01.2012 Komunikacja na Facebooku (Artur Małek, nafejsie.pl)
8.11.2011 Analiza i segmentacja rynku (dr Jan Dąbrowski, Akademia L. Koźmińskiego)
14 i 21.01.2010 Web usability (Divante/Ideacto/T.Karwatka)
12.01.2010 Facebook Now
9-10.09.2009 Trening kompetencji e-marketingowych (Adv)
18.06.2009 TMT Communities’09
20-23.04.2009 Opracowanie Harmonogramu i Kontrola Kosztów (PMI)
9-12.02.2009 Zarządzanie projektami (PMI)
8-9.10.2008 Microsoft Technology Summit 2008
29.09.2008 Google Day’08
2-3.09.2008 Komunikacja marketingowa II
28-29.07.2008 Komunikacja marketingowa
12.06.2008 TMT Communities’08
5-6.12.2007 Sztuka prezentacji
1.03.2007 Czas na E-Biznes - biznes w Internecie
16.11.2005 Czas na E-Biznes - metody sprzedaży i marketingu w Internecie
oraz szereg mniejszych konferencji i szkoleń: np. Aula, szkolenia wewnętrzne, branżowe, partnerskie itp.
W 2006 roku ukończyłem Policealną Szkołę E-Biznesu im. Adama Smitha w Warszawie.
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Nowe technologie, e-marketing i e-commerce, turystyka aktywna, renowacja mebli.
Inne
Obsługa oprogramowania: Jira, Office, Adobe Photoshop, Lightroom, Adobe Premiere, VirtualDub, Swish Max, Axure i paru innych.
Grupy
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Orange
Orange to grupa dla wszystkich pracowników, klientów, sympatyków i przeciwników tej sieci :-]
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.