Umiejętności
Sprzedaż bezpośrednia
Negocjacje
Odporność na stres
Pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym
Obsługa klienta
Kontakt z klientem
Zarządzanie czasem i priorytetami
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel handlowy
Patrol Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.
Nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z istniejącymi i potencjalnymi
klientami firmy na obsługiwanym terenie (województwa: wielkopolskie, kujawsko-pomorskie,
pomorskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie). Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych.
Zapewnianie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie. Planowanie czasu pracy i
kontaktów z klientami. Negocjowanie warunków transakcji. Ustalanie warunków współpracy oraz
nadzorowanie ich prawidłowego przebiegu. Opieka posprzedażowa (szkolenia, reklamacje).
Monitorowanie rynku i działań konkurencji. Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych.
Sporządzanie raportów.
klientami firmy na obsługiwanym terenie (województwa: wielkopolskie, kujawsko-pomorskie,
pomorskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie). Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych.
Zapewnianie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie. Planowanie czasu pracy i
kontaktów z klientami. Negocjowanie warunków transakcji. Ustalanie warunków współpracy oraz
nadzorowanie ich prawidłowego przebiegu. Opieka posprzedażowa (szkolenia, reklamacje).
Monitorowanie rynku i działań konkurencji. Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych.
Sporządzanie raportów.
Manager Zespołu D2D
Smart Effect Sp. z o.o.
Pozyskiwanie klientów – sprzedaż energii elektrycznej dla Partnera, firmy Energie2.
Przygotowywanie ogłoszeń i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, prowadzanie szkoleń
produktowych i sprzedażowych, prowadzenie coachingów w zakresie wiedzy o produktach, sposobu
prezentacji oraz technik sprzedażowych, prowadzenie szkoleń motywacyjnych dla pracowników,
prowadzenie szkoleń organizacyjnych, kontrola działań biura D2D, kontrola działań pracowników,
codzienne raportowanie wykonanych zadań przez prowadzone biuro sprzedaży D2D, kontrola jakości
podpisywanych umów sprzedaży energii elektrycznej z klientami, kultury pracy oraz przestrzeganie
obowiązujących w Spółce standardów jakościowych, terminowe zamawianie materiałów i wysyłka
umów, ponoszenie odpowiedzialności za komunikację z pracownikami.
Przygotowywanie ogłoszeń i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, prowadzanie szkoleń
produktowych i sprzedażowych, prowadzenie coachingów w zakresie wiedzy o produktach, sposobu
prezentacji oraz technik sprzedażowych, prowadzenie szkoleń motywacyjnych dla pracowników,
prowadzenie szkoleń organizacyjnych, kontrola działań biura D2D, kontrola działań pracowników,
codzienne raportowanie wykonanych zadań przez prowadzone biuro sprzedaży D2D, kontrola jakości
podpisywanych umów sprzedaży energii elektrycznej z klientami, kultury pracy oraz przestrzeganie
obowiązujących w Spółce standardów jakościowych, terminowe zamawianie materiałów i wysyłka
umów, ponoszenie odpowiedzialności za komunikację z pracownikami.
Manager
• Zarządzanie personelem,
• koordynowanie prac osób zatrudnionych,
• rekrutacja,
• pozyskiwanie klientów indywidualnych i firm oraz sponsorów w sieci własnej Menadżera,
• dostarczanie informacji handlowej klientom indywidualnym i firmom,
• negocjowanie warunków usług i wdrażanie ich w sieci firmy oraz w sieci własnej Menadżera,
• reprezentowanie firmy w sprawach dotyczących realizacji zawartych umów oraz przy zawieraniu nowych umów,
• budowanie dobrego wizerunku firmy (działalność PR’owa),
• stałe utrzymywanie kontaktu z klientem oraz instytucjami zewnętrznymi,
• zawieranie umów w imieniu i na rzecz firmy w zakresie i na obszarach ustalonych właściwymi pełnomocnictwami,
• kontrola księgowości firmy, prowadzonej przez osoby do tego zatrudnione,
• redagowanie i prowadzenie umów pracowniczych,
• kontrola terminowości wypłat,
• wdrażanie i rozwój nowych fili firmy,
• wszelkie niewymienione zadania zlecone przez pracodawcę
• koordynowanie prac osób zatrudnionych,
• rekrutacja,
• pozyskiwanie klientów indywidualnych i firm oraz sponsorów w sieci własnej Menadżera,
• dostarczanie informacji handlowej klientom indywidualnym i firmom,
• negocjowanie warunków usług i wdrażanie ich w sieci firmy oraz w sieci własnej Menadżera,
• reprezentowanie firmy w sprawach dotyczących realizacji zawartych umów oraz przy zawieraniu nowych umów,
• budowanie dobrego wizerunku firmy (działalność PR’owa),
• stałe utrzymywanie kontaktu z klientem oraz instytucjami zewnętrznymi,
• zawieranie umów w imieniu i na rzecz firmy w zakresie i na obszarach ustalonych właściwymi pełnomocnictwami,
• kontrola księgowości firmy, prowadzonej przez osoby do tego zatrudnione,
• redagowanie i prowadzenie umów pracowniczych,
• kontrola terminowości wypłat,
• wdrażanie i rozwój nowych fili firmy,
• wszelkie niewymienione zadania zlecone przez pracodawcę
Przedstawiciel Handlowy
EKOHAUS Spółka z o.o
• Sprzedaż produktów i usług spółki,
• Doradztwo z zakresu systemów ogrzewania domów jednorodzinnych czy mniejszych firm,
• Kontakt z klientem,
• Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi,
• Telefoniczne umawianie spotkań,
• Budowanie grupy sprzedażowej dla rejonu Wrocław.
• Doradztwo z zakresu systemów ogrzewania domów jednorodzinnych czy mniejszych firm,
• Kontakt z klientem,
• Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi,
• Telefoniczne umawianie spotkań,
• Budowanie grupy sprzedażowej dla rejonu Wrocław.
Sales Manager
Log+ Gold Line
Sprzedaż D2D:
• sprzedaż bezpośrednia telewizji cyfrowej Cyfra+
• kontakt z klientem,
• przyjmowanie nowych osób do pracy,
• szkolenie nowo przyjętych
Sprzedaż B2B:
• przedstawicielstwo handlowe firmy Energa Obrót S.A..
• sprzedaż bezpośrednia energii elektrycznej klientom biznesowym,
• kontakt z klientem,
• utrzymywanie pozytywnych relacji,
• opieka nad stałym klientem i pozyskiwanie nowych,
• przyjmowanie nowych osób do pracy,
• szkolenia pracownicze.
• sprzedaż bezpośrednia telewizji cyfrowej Cyfra+
• kontakt z klientem,
• przyjmowanie nowych osób do pracy,
• szkolenie nowo przyjętych
Sprzedaż B2B:
• przedstawicielstwo handlowe firmy Energa Obrót S.A..
• sprzedaż bezpośrednia energii elektrycznej klientom biznesowym,
• kontakt z klientem,
• utrzymywanie pozytywnych relacji,
• opieka nad stałym klientem i pozyskiwanie nowych,
• przyjmowanie nowych osób do pracy,
• szkolenia pracownicze.
Szkolenia i kursy
Szkolenia wewnętrzne, prowadzone przez
Patrol Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. z zakresu:
• Pierwszy kontakt z klientem - rozmowa telefoniczna
• Zrozumienie świadomości klienta
Szkolenia wewnętrzne, prowadzone przez
Smart Effect Sp. z o.o. z zakresu:
• procesu rekrutacji,
• efektywnego zarządzania biurem,
• umiejętności i technik sprzedażowych,
• umiejętności i technik motywacyjnych,
• budowania i zarządzania zespołem,
• efektywnego gospodarowania czasem pracy.
Szkolenia wewnętrzne, prowadzone przez
„Open Finance S.A.” z zakresu:
• dokumentacji i procedur kredytowych,
• sposobów inwestowania,
• nowoczesnych rozwiązań finansowych,
• umiejętności i technik sprzedażowych,
• obsługi klienta.
Szkolenia wewnętrzne, prowadzone przez
Log+ Gold Line z zakresu:
• umiejętności i technik sprzedażowych,
• umiejętności i technik motywacyjnych,
• budowania i zarządzania zespołem,
• efektywnego gospodarowania czasem pracy.
Patrol Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. z zakresu:
• Pierwszy kontakt z klientem - rozmowa telefoniczna
• Zrozumienie świadomości klienta
Szkolenia wewnętrzne, prowadzone przez
Smart Effect Sp. z o.o. z zakresu:
• procesu rekrutacji,
• efektywnego zarządzania biurem,
• umiejętności i technik sprzedażowych,
• umiejętności i technik motywacyjnych,
• budowania i zarządzania zespołem,
• efektywnego gospodarowania czasem pracy.
Szkolenia wewnętrzne, prowadzone przez
„Open Finance S.A.” z zakresu:
• dokumentacji i procedur kredytowych,
• sposobów inwestowania,
• nowoczesnych rozwiązań finansowych,
• umiejętności i technik sprzedażowych,
• obsługi klienta.
Szkolenia wewnętrzne, prowadzone przez
Log+ Gold Line z zakresu:
• umiejętności i technik sprzedażowych,
• umiejętności i technik motywacyjnych,
• budowania i zarządzania zespołem,
• efektywnego gospodarowania czasem pracy.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Energia
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
Sport (piłka nożna, koszykówka, taniec, bieganie)
Fotografia (wykształcenie w tym kierunku)
Kulinaria
Fotografia (wykształcenie w tym kierunku)
Kulinaria
Inne
- Znajomość programów komputerowych : MS OFFICE
- Znajomość programów do obróbki graficznej zdjęć
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość programów do obróbki graficznej zdjęć
- Prawo jazdy kat. B
Grupy
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Mam Klienta...daj PROWIZJĘ
Masz klienta a rodzaj Twojej działalności niekoniecznie związany jest z jego oczekiwaniami? Masz wiedzę o zapotrzebowaniu na konkretny towar i chcesz na tym zarobić? Ta grupa jest właśnie dla Ciebie !
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
SZKOLENIA co gdzie kiedy
grupa przeznaczona dla wszystkich osób poszukujących szkoleń oraz osób którzy te szkolenia organizują
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.