Maciej Dawczyński

Specjalista ds. wina, sprzedawca, kierownik sklepu
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Języki

angielski
biegły
fiński
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Sklepu
sieć ALKOHOLE – WINOTEKA należąca do WIN-CIN Sp. z o.o.
- własna działalność gospodarcza – współpraca na podstawie umowy o świadczenie usług
- zarządzanie sklepem zgodnie ze standardami sieci
- realizacja planów, celów i zadań zleconych przez właściciela sieci
- zarządzanie personelem sklepu
- bezpośrednia obsługa klienta - aktywna sprzedaż i profesjonalne doradztwo przy zakupie
wina i alkoholi
- utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami indywidualnymi i B2B
- kontrola gospodarki magazynowej zgodnie z wytycznymi firmy (zamówienia, przyjęcie i
wydawanie towaru, stany magazynowe)
- kontrola obiegu dokumentów
- raportowanie do właściciela sieci i biura rachunkowego
- tworzenie ofert handlowych dla odbiorców
- przygotowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych
- udział w targach branżowych
- negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
Grupa Eurocash
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
- realizowanie polityki firmy w zakresie sprzedaży produktów oraz w zakresie współpracy z
klientami detalicznymi
- nawiązywanie i utrzymywanie stałego kontaktu z klientami
- realizacja targetów sprzedaży
- monitorowanie terminowego spływu należności
- pozyskiwanie nowych klientów
Logo
Przedstawiciel Handlowy
South Wine Sp. z o.o., Warszawa
Logo
sprzedawca, doradca winiarski
Win Cin Sp. z o.o., Olsztyn
•aktywna sprzedaż i profesjonalne doradztwo przy zakupie wina i alkoholi
•tworzenie ofert handlowych dla odbiorców
•negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
•utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami indywidualnymi i B2B
•monitorowanie rynku winiarskiego i budowa portfolio win spoza importu własnego
•wyszukiwanie nowych pozycji win na potrzeby importu własnego podczas targów krajowych i międzynarodowych
•koordynacja realizacji zamówień sklepów partnerskich i należących do sieci
•prowadzenie szkoleń, prezentacji i degustacji dla klientów indywidualnych i biznesowych
•prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników z ogólnej wiedzy winiarskiej i szczegółowej wiedzy o asortymencie
•ustalanie ofert promocyjnych oraz redagowanie materiałów reklamowych
•kontakt z mediami branżowymi (artykuły i recenzje w magazynach branżowych)
•kontrola gospodarki magazynowej zgodnie z wytycznymi firmy (zamówienia, przyjęcie i wydawanie towaru, stany magazynowe)
Logo
Menadżer i administrator polskiego oddziału klubu pokerowego
www.lassur.pl
Logo
kelner, barman, szef sali
...
Restauracja „Weranda” Olsztyn (06.2008-09.2008)
Ośrodek Konferencyjny „Gospoda Kamyki” Purda (03.2006-04.2007)
Restauracja „YU Grill Boro” Olsztyn (04.2004-12.2005)
„Karczma U Damroki” Toruń (03.2003-10.2003)
Logo
Slot Attendant
Kasyno Foxwoods, Connenticut, USA
Logo
kelner
Statek pasażerski Queen Elizabeth 2 (Cunard,Southampton, Wielka Brytania)

Szkolenia i kursy

Kurs Wiedzy o winach włoskich organizowany przez Włoski Instytut Handlu Zagranicznego ITALIA
Szereg kursów i szkoleń z wiedzy winiarskiej

Edukacja

Logo
socjologia (nieukończone), magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Zainteresowania

Turystyka piesza i rowerowa
Enologia
Językoznawstwo
Literatura
Historia
Sport

Inne

biegła obsługa komputera
Prawo Jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.